Mielelläni ottaisin vinkkejä ja kommentteja treenistäni jo kokeneemmilta treenaajilta. Olen treenaillut kotona nyt noin puolisen vuotta. Teen treenin yleensä 2 xvk. Liikkeinä raskaita koko kehoa kuormittavia liikkeitä: syväkyykky tangolla, painot yht. 26kg 3x15
Kulmasoutu, 35kg 3x10
Lantionnosto tangolla maassa maaten, 52kg 3x12
Vatsarutistukset/voimapyörä
Suorinjaloin maastaveto, 54kg 3x12
Hauiskäännöt, 8kg per käsi, 3x8
Pystypunnerrus,8kg per käsi,3x8
Ojentajia vaihtelevasti.
Mitä mieltä ootte liikkeistä ja toistomääristä? Onko 1 jakoinen mielestänne ok ja riittääkö kehittämään kroppaa? Miltä painomäärät teidän mielestä kuulostaa?
Kiitos jo viittitte jeesaa 😊😉👍
Koko kropan treeni
7
159
Vastaukset
- toimivajuttu
Hyvä on. Etunojapunnerrus mukaan.
Vaihtelua toisto määriin/sarjoihin/palautumisaikoihin niin kehitystä tulee. - Guuru
Jos vain yksi treenaus ohje pitäisi antaa. Se olisi. Treenaa monipuolisesti. Liikkeitä, paino- ja toistomääriä vaihdellen.
Ei ole yhtä oikeaa tapaa treenata. Kaikissa treenimetodeissa on jotain hyvää ja jotain huonoa. - Jkjjk
Lisäätkö painoja? Älä samoilla tee
- Mirel1
Joo toki lisälen painoja aina kun vähänkin pystyn. Ainoastaan tuo kyykky on ollu samoilla painoilla, koska mulla ei oo sellasta telinettä enkä saa maasta nostettua niskan päälle kauheesti painavampaa.
- valmentaja1234
Opettele rinnalleveto ja tee etukyykkyä. Siitä saat ihan mukavasti vastusta vaikka ei kyykkytelinettä oiskaan.
- Mirel1
Kiitti vinkistä 😊👍
- Anonyymi
www.youtube.com/watch?v=jGIvPkh1rJU
👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412947Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342756Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262709Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4372496Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431828Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1511827Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241385Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41222- 741119
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027