Miten ! iskeä nainen....

Kaipauksella.yksinäinen

Kun tuo !! METOO trendi nykyään on menossa.
Siis ! Miten saada kontakti naiseen ? ei taida täältä kautta onnistaa lainkaan.
Pittää seurata tilannetta.

13

4074

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiallistaasiaa

      Sano että "häshtäg-miitooo", ja avaa sillä keskustelu hississä, kassajonossa tms. ja kysy onko kokemuksia ja kerro että sinulla on. Tällä tavalla voi seuraavaksi kysyä josko mentäis jörnimään!?

    • Ulkonäkö-on-kemia

      Naisia ei voi mitenkään lähestyä enää koska tulee syyte ahdistelusta.

      • AloiteOnAhdistelua

        Vähän erikoista, koska naisethan nimenomaan vaatii, että miehen tulee lähestyä naista ja tehdä aloite. Sehän on mahdoton enää lähestyä naista, koska nainen voi kokea sen ahdisteluna.
        Nyt nekin miehet, jotka ovat arkoja ja empivät aloitteen tekemistä, eivät enää lähde tekemään aloitetta, koska voi tulla syyte ahdistelusta.
        Toivotavasti naiset saavat pettyä karvaasti, kun vapaita miehiä lipuu ohi, eikä yksikään tee enää aloitetta, eikä puhu tuntemattomalle naiselle.
        Siinäpä nainen pähkäilkööt, että onpa kumma, kun kukaan ei minua huoli, vaikka kuinka tälläydyn ja yritän saada miehet kiinnostumaan, onks minussa joku vika.


      • ppkr

        Naisten ahdistelu ahdistaa meidän miesten muskulinia!


    • Kaipauksella.yksinäinen

      Ei voi mitään muuta kuin ihmetellä !! "naiset" vaatii miehiltä aloitteita !?! No miten keskustella kun karkuun lähdetään live tapaamisessa... Olitpa sitten "varattu " tai "vapaa" ... Miksi et perustele ? ...
      Näkeehän sen kun katsoi "Maajussille morsian " ohjelma sarjan...

    • Hukassa2017

      Pikkasen yllätti Me Too kampanjassa että aika komeakin mies on joutunut ruinaamaan seksiä. Onko ulkonäkö sittenkään valttia?

    • Kaipauksella.yksinäinen

      Jaa´a !! En kyllä maininnut seksistä mitään aloituksessani ??? vaan keskusteluyhteyden luomisesta toiseen sukupuoleen ja sitä kautta ystävyyteen/suhteeseen.
      En ymmärrä "kommenttia" ruinata ensimmäisenä "seksiä" !!! vaikka ei ihmistä tunne lainkaan.

      • ÄläSössiMahdollisuuttasi

        Samaa mieltä olen.
        Jos haluaa aloittaa suhteen luomisen naisen kanssa, johon on ihastunut, niin siinä kyllä pilaa heti alkuunsa ystävyys/suhteen luomisen, jos menee heti ehdottelemaan seksiä.
        Mies luo heti vaikutelman, että hän on pelkästään seksin perään.
        Parempi on kehua naisen kaunista hymyä ja kauniita silmiä.
        Ulkonäön merkitystä on painotettu miesten osalta, että vain komea mies saa naisia, eikä varsinkaan rumilla miehillä ole mitään mahdollisuuksia.
        Mies voi pitää itseään omasta mieslestään rumana, mutta naisen silmissä hän voi olla ihan kelpo mies ulkonäön suhteen.
        Ihmisen persoonalla on suurempi merkitys jo ihastumis vaiheessa.
        Tuskin silloin on ihan ruma, jos on ollut tilanteita elämässä, jolloin tuntematon nainen on tullut juttelemaan tai liittynyt seuraasi.
        Nainen tuskin lähesty hänelle tuntematonta miestä, jos mies on naisen mielestä ruma.

        Jos sattuu ihastumaan naiseen, joka antaa miehelle ihastumisen merkkejä, kuten tavanomaista auliimpi hymy, silmiin katsominen useaan kertaan, viipyilevä katse syvälle silmiin ja miehen kanssa keskustelu, niin tällainen kannattaa ottaa vakavasti, eikä mennä sössimään ehdottelemalla heti seksiä.
        Seksi tulee sitten aikanaan, kunhan luottamus on syventynyt ja minä ainakin antaisin sen naisen päätettäväksi, koska hän sitä haluaa.


      • Eipinnallinen

        Ettäkö vain komeat miehet saavat naisia? Ei pidä paikkaansa. Naisen saamiseen tarvitaan vain kahta asiaa. Kun on tarpeeksi paljon rahaa. Näin kerran kertoi minulle tapaamani nainen . Mies saa olla vaikka seitsemänkymmenen ikäinen ja vääräsäärinen kunhan vain lompakossa on riittävästi viehätysvoimaa. Se on naisen saamisessa numero yksi. Numero kaksi on miehen puhetaito. Miksi sitten muuten kaikki tyhjäntoimittaja "auervaarat " saavat naisilta satojatuhansia rahaa . Auervaarat osaavat lumota naiset puheillaan. "Nainen rakastaa korvillaan", se on hyvin tiedetty asia. Olin Yk:n rauhanturvajoukoissa Kyproksella vuosina 1974-75. Samassa joukkueessa oli mies joka oli mahdollisimman lähellä täydellistä "adonista" ulkonäöltään. Pituus 183 cm, ei roikkunut kaljamaha, pelkkää tiukkaa lihasta koko mies. Tummatukkainen ruskeasilmäinen, joten kaikki edellytykset hänellä oli olla suomalaisen naisen makuun. Mutta hän oli vain hiljainen, ei mikään pöyhistelevä riikinkukko. Kun kävimme "ammattilaisnaisten" kujalla naimassa, sieltä takaisin tullessamme sanoi tämä komistus haikealla äänellä: "Suomessa sitä ei saakaan". Olin täysin tyrmistynyt. Miten se voi olla mahdollista. Ja sitten olen nähnyt muutamien tuntemieni miesten saavan vaivattomasti naisia, vaikka ne miehet eivät mitään silmäniloja olekaan. Siis naisen saamiseen tarvitaan vain kaksi asiaa: Raha tai puhetaito ja muulla ei suurta merkitystä ole.


    • Siististi pukeutumalla. Hyvännäköinen pikkutakki saattaa olla ratkaiseva tekijä, sillä hartiat ovat vähän levämpiä. Ei tarvitse välttämättä olla mikään pukupäällä, mutta siisti pikkutakki saattaa viestittää joillekin naisille jotakin positiivista miehestä.

      Ratkaisevin tekijä on ilmeisesti katse, jos olet ihastunut tai kiinnostunut naisesta todella niin se näkyy ilmeistäsi ja silmistäsi. Jos katsot naista pupillit laajana niin se on ratkasevin tekijä minusta.

      Kaikkein tärkein tekijä on kuunnella naista ja keskustella sopivasti, jotta naisella on kivaa. Naiselle pitää antaa arvo ja häntä pitää rakastaa. Pitämiseen vastataan pitämisellä ja monesti rakkauteen rakkaudella?

      En ole naistenmies, mutta muutama nainen on minuun ihastunut, kun minulla on ollut pikkutakki päällä, kun olen katsellut heitä pupillit laajana ja silloin olen ollut ihana mies, kun olen ihan aidosti kuunnellut heidän juttajaan ja antanut heille arvon.

      • kysyn.kiinnostuneena

        Kuinka siististi pitää pukeutua ?? jotta kelpaa naiselle ! pitääkö olla kuin poliitikko pukeutuneena ? kravatti kaulassa.
        Kun pukeudun "niin" siististi kuin mahdollista.


      • kysyn.kiinnostuneena kirjoitti:

        Kuinka siististi pitää pukeutua ?? jotta kelpaa naiselle ! pitääkö olla kuin poliitikko pukeutuneena ? kravatti kaulassa.
        Kun pukeudun "niin" siististi kuin mahdollista.

        "Kuinka siististi pitää pukeutua ?? jotta kelpaa naiselle ! pitääkö olla kuin poliitikko pukeutuneena ? kravatti kaulassa."

        Kerran menin haastattelemaan toimittajana yhtä mallimamma tai oikeastaan entistä sellaista. Hän oli ollut kahden mallitoimiston johtaja. Koska hän oli entinen mannekiini/malli/mallimamma sekä julkisuuden henkilö niin menin siistissä vaatteissa pukupäällä kravatti kaulassa. Kas kummaa tämä mallimamma innostui minusta niin, että otti valokuvia, vaikka toimittajan kanssa asian pitäisi olla toisin päin. Toimittaja ottaa kuvia eikä haastatteltava. Minkälainen oli valokuva, jonka hän otti? Siellä oli vähän keskimääräistä paremmannäköinen nuori mies, mutta vaatteet olivat siistit ja porvarilliset. Koska oli syksy niin puvun päällä oli pitkä musta siisti takki ja kaulassa kaulahuivi. Joku porvari nainen olisi varmasti myös innostunut niistä vaatteista ja suostunut treffeille, vaikka kasvot eivät olleet kuin vähän keskimääräistä paremmannäköiset. Vaatteet siis komistavat miehen, varsinkin, jos hän on joku mallimamma tai muuten muotitietoinen.

        Oikeastaan itse olen ollut paremmin pukeutunut kuin politiikot tarvittaessa. Kerran minut määrättiin kesätoimittajana tilaisuuteen, jossa oli esimerkiksi arkkipiispa paikalla. Minulle määriteltiin: siisti puku päällä, kutsuvierasmerkki rinnuksissa, lehden ykkösjuttu, alkaa etusivulta, arkkipiispasta kuva... Sitten menin mahdollisimman porvarillisesti mitä minulta löytyi. Minulla on moni pukuja, mutta nyt valitsin kaikkein porvarivaihtoisimman porvarikravatteineen. Paikalla ei ollut vain arkkipiispa vaan nainen, jota on kutsuttu Eduskunnan varapuhemieheksi. Tämä varapuhemies sanoi jollekin minun kuuleni, että "tuossa olisi mieskansanedustajille mallia". Eli kaikkein parhaiten pukeutunut ja edustavin ei välttämättä ole poliitikko.

        Enää en pukeudu ollenkaan kravattiin tai pukuun, sillä en halua hienostella tai hurmata. En myöskään laita hiuksiani paremmin kuin Justin Bieber, sillä kerran minulla ne sillä tavalla ehkä oli. Lopputulos on se, että teini pikkusiskoni tuli ja ahdistuneena sotki hiukseni sanoen, että ne olivat liian hyvin. Katso se miten Justin Bieberillä on hiukset, jos saat jonkun hänen mallinsa mukaan hiuskuntalosi erinomaisesti niin sitten naiset tykkää. Justin ei teineistä ole ihana vain laulamisen takia vaan siksi, että hänellä jotenkin söpösti hiukset? Justin Bieber, iik! :)

        Pikkutakki ilman rakaa raflassa on parasvaihtoehto ilman kravattia. Itse en esimerkiksi käy ravintoloissa iskemässä naisia ollenkaan, sillä olen uskovainen, mutta aina elämässäni en ole ollut uskovainen. Siis jotain menestys on tullut naismaailmassa.


    • UglyMies

      Aivan turha kuvitella, että jos pärstäkerroin on ugly, niin et kelpaa yhdellekään naiselle, vaikka pukeutuisit siististi, katsoo naista silmiin, on kohtelias, kuuntelee ym. niin ugly miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia saada itselleen naista.
      Ugly ulkonäön omaava mies kyllä aistii, kun nainen epäröi.
      Helppo testata kysymällä vaikka puhelin numeroa, jos nainen vähänkään epäröi antaa numeroaan, niin on aivan turha sen jälkeen kysyä naista esim. kahville.
      Varmana saa kieltävän vastauksen. Ei nainen halua olla uglyn näköisen miehen seurassa ja nainen vaan ahdistuu sellaisessa seurassa, joten parempi antaa naisten olla vaan rauhassa, kyllä aikanaan komea prinssi tulee ja pyytää naisen kättä, jolle nainen suostuu mielihyvin.
      Joku vielä sanoo, että ihmisen persoonalla on suurempi merkitys, kuin ulkonäöllä, ei pidä paikkaansa. Vaikka olisi kuinka persoonallinen ja romanttinen, mutta ulkonäöltään ugly, niin yksin jäät, kukaan nainen ei halua uglyä miestä, vaikka tällä olisi kuinka mukava persoona tahansa.
      Ulkonäköähän nainen katselee, ei persoonaa voi katsoa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe