Aamiainen on valmiina ja tarjoilu käynnissä... mannapuuroa ja mustikkasoppaa, sekaleipää voi, juustolla ja paprika,tomaatti,kurkku suikaleella ja kahvia/teetä.
Lounaaksi pottumuusia t. keitetyt perunat, paistetut kokonaiset silakat, tai aurajuusto silakkarullat uunista, tai hapankaali/jauhelihapataa, vihersalaattia, kurkkusiivuja tuoretta ja maustettuja, parsakaalia medium... siitä kokoomaan mieleisensä annoksen tai pyytää hoitajaa kokooman sen ohjeidensa mukaan.
Itse syön keitetyn perunan ja hapankaalijauhelihapataa ja vihersalaattia, kotikaljaa kyytipojaksi.
Nyt on edessä juustoleipä ja kahvimuki ja kohta menen jumpalle, kuntohuoneen puolelle, asiakas tulee klo 8.30. Kävely harjoitusta ja hieronta. Jonka jälkeen onkin hoivalaisten aamu jumppa musiikin tahdistamana... ehkä muutama pääsee valssiinkin mukaan, muutaman askeleen verran.
Trakedioitten sijaan...mitä tänään syötäisiin?
8
206
Vastaukset
Syödään mitä syödään, mutta porvoon mitalla!
- mansikkakakkua
Jaaha, että herneen työnnät nenääsi. Yhä olen sanojeni takana, ja tosissani olen sitä mieltä... mitä olen! Yleensä olen pitänyt sarkasmistasi, nyt se meni yli sietokykyni; lapsi oli uhri... jota ei unohdeta.
Eikä lapsen elämästä/kuolemasta sovi ironiaa irroitella... sen verran hänen elämäänsä pitää meistä jokaisen kunnioittaa.
Mielisairas isä pitää sulkea loppu iäkseen vankimielisairaalaan.. miettiköön siellä tekoaan.
Well Valloissa se toteutuisikin... noin 125 vuotta vankeutta takaisi sen... ettei vapaus ihan pian koittaisi. Siellä nuo.. syy ja seuraus.. jokseenkin kohdillaan!
.. AamiAinen Syöty.. Välissä Naposteltu.. Ja Syötäväksi kelpaavia LuonnonTuotteita söin just Lissääkin.. Nyt menossa.. SuklainenTeeHetki.. Ja ihan JustKoht vedän.. PäikkärienPäikkärit.. ;D
- mansikkakakkua
Moikka! Eipä olla vähän aikaan nähtykään. Suklainen teehetki... raakasuklallako herkuttelet?
Minunkin tarvitsis taas kokkailla suklaat kokoon, ovat loppuneet kaapista; kumma juttu. =) mansikkakakkua kirjoitti:
Moikka! Eipä olla vähän aikaan nähtykään. Suklainen teehetki... raakasuklallako herkuttelet?
Minunkin tarvitsis taas kokkailla suklaat kokoon, ovat loppuneet kaapista; kumma juttu. =).. No Moikkelis.. Nope.. Ei ollut RaakaSuklaata.. Oli "vain" kaupan TodTummaa.. ;D
.. Päivitystä Syömisiin.. ;P.. Päikkäreiden jälkeen.. On ensin Otettu Välipalaa.. Sitten Syöty .. Pidetty Uusi SuklainenTeeHetki.. ;D.. Nyt Taas hieman VäliPalasteltu.. Ja nyt kohta ois sit varmaan.. SuklaisenTeeHetken aika.. ;D.. Prkl.. Tää touhu menee yhdeksi SyömiSeksi.. ;D
.. Mut joo.. Sellasta se on.. =)
Saarioisten perinteinen maksalaatikko höyrytetyt potut sipulivoikastike ja maito.
- mansikkakakkua
Ihan hyvä setti aina joskus, mutt sulta puuttui puolukkasurvos... mikä on ihan pakollinen maksalaatikon kanssa.
Mulla on aamupalana 3/4 dl kaurahiutaleita, banaani viipaleina ja 1 dl venäläistäjukurttia 6klp manteleita ja n.2½ dl keisarinmorsian teetä hunajaa makeutukseen.
Mä olen lähdössä taas koulutukseen... etäpäivät pidetty tältä erää ja tentin tuloksetkin saan tänään... jännittää aivan vähän.
Hauskaa päivää kaikille palstalaisille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202513Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371774Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3201415Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai581022- 64979
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.55870- 39854
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37786Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh37717Sinulle vain
Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy45698