Iän valehtelu

jokumies83

Tulipa törmättyä naiseen joka on laittanut itsensä minunikäiseksi eli kolmekymppiseksi vaikka kuvasta näkee että ikää on reilusti enemmän... ja pienellä tutkiskelulla löytyi totuuttakin eli n. 50v tai yli on oikea ikä. Miksi pitää valehdella ikä? En minä halua lähelle äitini ikäistä naista..

80

2143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kroketta

      Samaa nuorennusleikkausta harrastavat neli-viisikymppiset miehet. Eihän ne alle ja vähän päälle kolmikymppiset naiset muuten noteeraa heitä.

      • glsirjgwpaiuh

        Kun otetaan otanta linjalla Latinalainen Amerikka-Venäjä-Ukraina-Malesia-Philippiinit-Afrikka-Thaimaa, löytyy filmitähtien ulkonäöllä olevia tyttöjä alkaen 18 ikäisestä, jotka ovat valmiita suhteisiin aivan minkä tahansa ikäisen länsimaisen miehen kanssa. Katsokaa vaikka Donald Trump:ia.
        Hänellä on aina ollut itäblokin vaimoja, alkaen Ivana Trump:ista.
        Elikkä, mikäli ulkonäkö on kriteeri, pesevät nuo ulkomaalaiset naiset suomi tanttaran ulkonäössä mennen tullen.


      • jepjep___
        glsirjgwpaiuh kirjoitti:

        Kun otetaan otanta linjalla Latinalainen Amerikka-Venäjä-Ukraina-Malesia-Philippiinit-Afrikka-Thaimaa, löytyy filmitähtien ulkonäöllä olevia tyttöjä alkaen 18 ikäisestä, jotka ovat valmiita suhteisiin aivan minkä tahansa ikäisen länsimaisen miehen kanssa. Katsokaa vaikka Donald Trump:ia.
        Hänellä on aina ollut itäblokin vaimoja, alkaen Ivana Trump:ista.
        Elikkä, mikäli ulkonäkö on kriteeri, pesevät nuo ulkomaalaiset naiset suomi tanttaran ulkonäössä mennen tullen.

        Siinäpä se tosirakkaus kukoistaakin aidoimmillaan :D


      • aitoihminen2
        jepjep___ kirjoitti:

        Siinäpä se tosirakkaus kukoistaakin aidoimmillaan :D

        Todennäköisesti vaikeampi törmätä suomalaisesti lattapäistettyyn, kun pienemmistäkin asioista osataan iloita.
        Ihmettelee vain miten suomalaisista on voinut tulla niin epäaitoja.


    • kuvakertookaiken

      eipä niitä tartte tutkiskella, kun kattoo kuvaa niin reilusti 55 ikäiset mummelit laittaa iäksi n40v. ei voi ihminen mummoutua siinä iässä noin pahasti.tukasta näkyy aina selvästi että käyty luottokampaajalla jolla käyty viimeiset 30v.

    • eögl

      Miten tutkiskelit kun löysit totuutta iästä että olikin yli 50 v?

      • jokumies83

        Kuvan perusteella käy kaikki sosiaalisen median sivut läpi ja kun paikkakunnan sekä nimen tietää. Niin kun profiili löytyi siitä huomasi että jahas on jo aikuisia lapsia useita... niin eipä siitä muuta johtopäätöstä voi vetää kuin että reippaasti vanhempi on kyseessä, ei minun ikäiselläni voi olla yli kakskymppisiä lapsia useita. Tarkottas että olis jo alle 10 vuotiaana tehnyt lapsia...


    • Hjk12

      Kyllä ne miehetkin valehtelevat ikänsä joskus..mutta mitä sillä voittaa?? Ööö Donald Trump rikas ja vaikutusvaltainen mies ja saa naisii..joiltakin Suomi junteilta puuttuu realiteetit..eivät saa kauniita naisia ,kaljut ja pallomahat lökäpöksyt😂😂 luulevat itsestään liikoja tavikset papsut..eri asia rikas ja komea mies..

      • nemesis2

        Ei kannata komeuteen kompastua.
        Noistakin yllä mainituista tästäkin linkeistä suomalainen karvalakki päässä ja puusylys sylissä on omana itseään se paras yhdistelmä. Tiedä sitten miten urbaaneilta onnistuu, kun ei kantsi teeskennellä.
        Nämä suomalaiset nettiliturgiat kannattaa kyllä unohtaa. Tuo paikallisten tapojen jne. omaksunta on oma asiansa.


      • glsirjgwpaiuh

        >..joiltakin Suomi junteilta puuttuu realiteetit..eivät saa kauniita naisia ,kaljut ja pallomahat lökäpöksyt😂😂 luulevat itsestään liikoja tavikset papsut..eri asia rikas ja komea mies.. <

        Kyseisistä mainituista maista saavat jos haluavat siinä missä englantilaisetkin vastaavat miehet saavat. Englantilaiset ovat aktiivisimpia hakemaan naisia mainituista maista. Suomalaiset ovat vain viihtymässä noissa maissa.


    • dghjlöåouyrdvn

      Olen 54 v nainen, kohta 55. Minulla on ihan juuri otetu kuvat, enkä valehtele tai häpeä ikääni. Kaikki juonteet mitä on on tullut itkujen ja naurun myötä. Ei naisen tarvi ikäänsä hävetä. ( ei miehenkään ) Minulla on täysi oikeus ilman kenenkään ikärasistin kettuilua etsiä kumppania, siinä kuin muillakin. En etsi itseäni nuorempaa vaan kuusikymppistä tai yli. Katsoin juuri että 150 tykkäystä oli tullut parin päivän aikana. Kai niistä joku söpö pappa minulle läytyy, kun ehdin käymään tyypit läpi.

      • khjpeouepjekön

        Olen 54, mutta en missään nimessä koe itseäni miksikään papaksi. Kuuntelen musiikkina jenkki ja englannin listojen "dance" genreä listoilta. Mikään lavatanssiorkesteri ei mulle putoa missään nimessä, eli tanssipaikoilla en käy huonosta musiikkitarjonnasta johtuen. (En halua pääsylipusta maksaa ja sillä tavalla antaa surkean musiikin esittämiselle "hyväksyvän ääneni") Raskasmetallia jos haluaa kuunnella, sitä sitten erikseen, mutta menee ikävä kyllä 1980 luvulle parhaat raskasmetallibändit.
        Muita harrastuksia mm. tietokonepelien pelaaminen niin paljon kuin aikaa riittää, mopojen ja teknisten laitteiden kanssa korjailu ja rassailu. Pimpero kiinnostaa vaikka yli 50 naiset luulevat että yli 50 mies ei enää niistä hommista välittäisi. (Tumpulla on käytävä aina kun tarpeelliseksi kokee, ja se on about kolmisen kertaa päivässä tällä hetkellä. Kesäaikaan kaipaa useamminkin.
        Henkisen iän testi antoi henkiseksi iäkseni 29 vuotias.


      • Huhhelihuh

        Kuuntele minun puolesta mitä haluat ja teeskentele minkä ikäistä haluat, mutta jos on tumputettava vähintään kolme kertaa päivässä, niin kyse on seksiaddiktiosta, joka luetaan nykyisin psyykkiseksi sairaudeksi. Hae itsellesi apua, hoida itsesi kuntoon ja etsi vasta sitten kumppania itsellesi.


      • Ahahh

        Oletko viisikymppinen nainen, joka häpeää seksiä?


      • Huhhelihuh

        En, vaan nelikymppinen psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja. Eikä tuo kuulosta oikein terveeltä, että viisikymppinen mies täyttää elämänsä tumputuksen lisäksi nettipeleillä... Ihan keskenkasvuista meininkiä. Ei tuommoista touhua kukaan nainen viitsi katsella, eli taitaa sinkkuvuodet tyypillä jatkua hamaan hautaan asti.


      • Ehkäjotainmuuta

        Niin, voiko olla tylsempää ajanvietettä, kuin pelaaminen, aikuisella ihmisellä.


      • jpfl
        Huhhelihuh kirjoitti:

        En, vaan nelikymppinen psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja. Eikä tuo kuulosta oikein terveeltä, että viisikymppinen mies täyttää elämänsä tumputuksen lisäksi nettipeleillä... Ihan keskenkasvuista meininkiä. Ei tuommoista touhua kukaan nainen viitsi katsella, eli taitaa sinkkuvuodet tyypillä jatkua hamaan hautaan asti.

        Eli kuvittelet olevasi asiantuntija? Mieshän sanoi itse että henkinen ikä 29v, eikö senikäisetkin vielä pelaa nettipelejä ja tumputa? Et ole itse keskenkasvuinen vaan oikea henkinen ikäsi taitaa olla 65 paremmalla puolella. Sairaudeksi sanoisin sitä jos ammutaan/ puukotetaan tuntemattomia ihmisiä kadulla yms.

        Nettipelien pelaaminen tai tumputus ei ole sairautta vaan mielihyvää, samoin kun sulle varmasti tuottaa mielihyvää leikkiä psykiatria kun olet sitä opiskellut työsi ohella miten pitkään?

        En kyllä tajua miten jotkut viitsii päivät pitkät selvittää ihmisten sairauksia ja olotiloja eli toimia psykiatrina kun hauskempiakin virkoja olisi mutta kai sekin on eräänlaista sairautta, sitähän psykiatrit eivät tietenkään tunnusta sairaudeksi..


      • JössesSentään

        Ainakaan minun tuntemani 29-vuotiaat eivät pelaa nettipelejä pitkin päivää tai rassaile mopoja. Autoja saattavat rassata. Tumputuksesta en tiedä ( enkä ilkeä kysyä). 16-vuotias poikani istuisi hyvin mielellään pelisivuilla 24/7, rassaa kavereiden kanssa mopoja ja varmaan tumputtaakin joka päivä (en ilkeä kysyä häneltäkään). Taidan pitää tyypille puhuttelun, että ei ole tällä tasolla vielä viisikymppisenäkin.


      • khjpeouepjekön

        Oho mikä määrä täällä on kommentteja minun pelaamiseeni ja mopojen rassailuun liittyen.. ohhohhh. No kerron lisää. Suosikkipelejäni ovat Mafia, ja Call of duty. Rassailen mopojen lisäksi myös suurehkoa moottorivenettäni, taloani, sekä autan kavereita talojensa ja samankaltaisten harrasteidensa kanssa, joita itselläni on.
        Ymmärrän, ettei oman ikäiseni naiset voi hyvällä katsoa toimintaani, ja lisäksi kun suhteissa on ollut, olen vain ja ainoastaan kerran ollut suhteessa, jossa seksi oli molemmille yhtä haluttava asia ja harjoitettiin seksiä kyseisen taiteilija naisen kanssa jopa yli 7 kertaa päivässä.
        Myös tuo nainen hermostui kuitenkin lapsellisiin harrasteisiini, ja lähti ovet paukkuen menemään.
        Luuli kai että muuttuisin kun hänet löysin mutta yllätys yllätys, pelit ja kellari mopojen kanssa kutsuivat aina vain.
        Autoni on sen verran uusi, että sitä ei tarvitse rassailla. Ei venekään vanha ole, mutta siihen on kiva rakennella lämminvesisuihkuja ym kaikenlaista viihdettä sisään. Seuraavana ohjelmassa on rakentaa veneeseen täydellinen viihdekeskus jossa ääni ja kuva on luokkaa 10 .
        Veneessä on kiva katsella elokuvia ja sarjoja iltaisin.
        No joo. Psykologi arvioi minut hulluksi, ja myönnettäköön, kait minä hullu olenkin. Mutta nautin siitä, ja elämästä. Ei voi mitään, jos en saa vierelleni ihmistä, joka olisi yhtä "hullu".
        LOL... :-).. hahahaha.... T: Mies 54 vuotta.


      • dpåyyy
        Huhhelihuh kirjoitti:

        En, vaan nelikymppinen psykiatriaan erikoistunut sairaanhoitaja. Eikä tuo kuulosta oikein terveeltä, että viisikymppinen mies täyttää elämänsä tumputuksen lisäksi nettipeleillä... Ihan keskenkasvuista meininkiä. Ei tuommoista touhua kukaan nainen viitsi katsella, eli taitaa sinkkuvuodet tyypillä jatkua hamaan hautaan asti.

        https://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/sinkkunainen-masturboi-joka-pai

        Sinkkunainen masturboi joka päivä viikon ajan – nämä asiat hän oppi: "Mitä enemmän orgasmeja sain..."

        Tässä leikkipsykiatrille..olet kai 55v..


    • RehellisyysKunniaaaaan

      Miehenä omat kokemukseni on että harvemmin naiset valehtelevat ikäänsä. En tosin nyt henkkareista ole tarkistanut mutta livenä olemus ja ilmoitettu ikä täsmää.

      Mutta olen kyllä huomannut että jostain 45v ylöspäin naiset harrastaa enemmän VANHEMPIEN kuvien julmaisemista, mutta yleensä edes yksi kuva on tätä päivää (hieman rumempi).

      Olen aina ihmetellyt jos vaikka ikä pitäisi valehdella maltillisesti muutamalla vuodella millä ei pitäisi olla väliä (eri asia on sitten jotain 5-10v), niin mitä sillä saavutetaan? Minun mielestäni se jättää mielikuvan ihmisestä joka voi valehdella paljon muustakin (turhasta), niin ei ole hyvä pohja rakentaa luotettavaa ja rakastavaa ihmissuhdetta.

      • Picsu

        Vaihdettavien kuvien pitää olla ajankohtaisia, max puoli vuotta vanhoja. Kuviahan voi ottaa vaikka joka päivä uusia.


      • 6kko
        Picsu kirjoitti:

        Vaihdettavien kuvien pitää olla ajankohtaisia, max puoli vuotta vanhoja. Kuviahan voi ottaa vaikka joka päivä uusia.

        Kyllä niitä kuvia vaihdellaan joka ajoilta varsin oleellisena asianakin.
        Missä mitenkin kun onhan toisella voinut olla Facebook, Instagram jne. jo ajatkin.


      • jlgp

        Mutta olen kyllä huomannut että jostain 45v ylöspäin naiset harrastaa enemmän VANHEMPIEN kuvien julmaisemista.

        Sittenhän asia on ok jos julkaisevat vanhempia kuvia kun itsekin ovat jo vanhempia, pahempi olisi jos julkaisisivat nuorempia kuvia.. :)


      • milteikuvaton

        En tullut huomanneeksi vanhempien kuvia noilla deittisivustoillakaan.
        Nuoremmat deittini ja kumppanini lähettävät toki vanhempiensa kuvia ja pidän sitä mukavana, kun pitäähän tutustua. Siskosta ja veljestä kuten tuttavistakin tulee kuvia toki.
        Äitini kuvan lähetän yleensä, mutta kuolleesta isästäni en ole tainnut lähettää koskaan.


      • siismitäihmettä
        milteikuvaton kirjoitti:

        En tullut huomanneeksi vanhempien kuvia noilla deittisivustoillakaan.
        Nuoremmat deittini ja kumppanini lähettävät toki vanhempiensa kuvia ja pidän sitä mukavana, kun pitäähän tutustua. Siskosta ja veljestä kuten tuttavistakin tulee kuvia toki.
        Äitini kuvan lähetän yleensä, mutta kuolleesta isästäni en ole tainnut lähettää koskaan.

        Siis lähetteleekö jotkut sukulaisistaan kuvia joillekin tuntemattomille pitkin nettiä?!
        No lasten kuvat vielä jotenkin ymmärrän, tosin itse en niitäkään oo tainnu koskaan kellekään nettitreffityypeille lähettää, saati jotain vanhempieni, veljen, kavereiden jne.! Miks ihmeessä niiden ulkonäkö pitäs tietää niin tarkkaan ennen kun (tai jos) joskus tapaakin ne? Harvoinhan mitkään suhteet edes etenee niin pitkälle että käydään sukulaistenkin luona esittelemässä.. tai en toki tiedä kuinka nopeesti jotkut muut etenee. Ja eikö toisten henkilöiden kuvien lähettelyyn ties kelle pitäs olla niiltä lupakin?


      • fklyo
        siismitäihmettä kirjoitti:

        Siis lähetteleekö jotkut sukulaisistaan kuvia joillekin tuntemattomille pitkin nettiä?!
        No lasten kuvat vielä jotenkin ymmärrän, tosin itse en niitäkään oo tainnu koskaan kellekään nettitreffityypeille lähettää, saati jotain vanhempieni, veljen, kavereiden jne.! Miks ihmeessä niiden ulkonäkö pitäs tietää niin tarkkaan ennen kun (tai jos) joskus tapaakin ne? Harvoinhan mitkään suhteet edes etenee niin pitkälle että käydään sukulaistenkin luona esittelemässä.. tai en toki tiedä kuinka nopeesti jotkut muut etenee. Ja eikö toisten henkilöiden kuvien lähettelyyn ties kelle pitäs olla niiltä lupakin?

        :)))) et siis tajunnut että täällä vitsaillaan myös. Kaikki ei ole totta mikä kiiiltää
        Mä lähetän yleensä naapurien kuvia..


      • tosikkoakka
        fklyo kirjoitti:

        :)))) et siis tajunnut että täällä vitsaillaan myös. Kaikki ei ole totta mikä kiiiltää
        Mä lähetän yleensä naapurien kuvia..

        Ei toi ylempi "Äitini kuvan lähetän yleensä," vaikuttanu ihan täysin vitsiltäkään..? Mutta toivottavasti oli sitä.


      • Silirimpsis72
        siismitäihmettä kirjoitti:

        Siis lähetteleekö jotkut sukulaisistaan kuvia joillekin tuntemattomille pitkin nettiä?!
        No lasten kuvat vielä jotenkin ymmärrän, tosin itse en niitäkään oo tainnu koskaan kellekään nettitreffityypeille lähettää, saati jotain vanhempieni, veljen, kavereiden jne.! Miks ihmeessä niiden ulkonäkö pitäs tietää niin tarkkaan ennen kun (tai jos) joskus tapaakin ne? Harvoinhan mitkään suhteet edes etenee niin pitkälle että käydään sukulaistenkin luona esittelemässä.. tai en toki tiedä kuinka nopeesti jotkut muut etenee. Ja eikö toisten henkilöiden kuvien lähettelyyn ties kelle pitäs olla niiltä lupakin?

        Eipä kaikilla sentään ole lapsien kuvia lähetellä onneksi.
        Aivan säännöllisesti kaikki nuoremmat ja hiukka vanhemmat tuttuni ovat jossain vaiheessa lähettäneet vanhempiensa kuvia, kun muutoinkin ovat kuvissa ja Facebookissakin.
        Jopa eräskin huijari vuoden takaa lupaili lähetellä vanhempiensa kuvia, vaikka en tietenkään kysellyt, mutta tietenkin kun viisti asiaa joka mutkassa.
        Luontevasti kuuluu asiaan paremmin tutustuessa.


    • Henkinen ikä 29v aika naurettavaa..miksi pitää väkisin olla nuorekas? 50 eletyt kilometrit näkyy jo ja papsu on..Jokainen täällä vanhenee,jos sinne.asti elää..siis mitä hävettävää siinä vanhuudessa on? Mitä kuviin tulee niin aika paljon muokattuja kuvia,jos treffeille menee niin pitäis olla se aito kasvokuva,eikä feikki! Ei sillä feikkikuvalla mitään voita..tai että profiilissa koiran kuva..en nmä koiran kanssa treffeille mene😂😂

      • 6kko

        Kai niitä kuvia nyt jonkinverran nettideittailun kuluessa vaihdetaan, jossei Skypeä käytettäisikään tai sivujen samanlaista palvelua. Joillakin on jo valmiina Instagramissa satoja kuvia ja jopa joka päivä tulee lisää.
        Köppäsissä profiileissa edes koira on hyvä, niin voin jo harkita etten ota yhteyttä.
        Toisissa sivustoissa tuskin Facebook kuvia kannattaa vaihtaa jonkin deittipalvelun vuoksi.


      • edlolc

        Henkinen ikä 29v aika naurettavaa..miksi pitää väkisin olla nuorekas?

        Eikai se väkisin ole nuorekas henkiseltä iältään vaan ihan vapaaehtoisesti?
        Ulkokuoren iällä ei ole mitään tekemistä henkisen iän kanssa, olisitko arvannut sitä?


      • No eiköhän se henkinen ikä hänellä ollut 15v ,tumputtaminen ja nettipelien pelaaminen. Mites se henkinen ikä lasketaan? Ihminen henkinen kehitys kehittyy ku ihminen vanhenee ja saa elänkokemuksia,mutta näköjään papsuilla on harhakuvitelma,että ollaan leikisti 30v henkisellä tasolla ja kuvitellaan olevansa nuorekkaita. Olisitko arvannut sitä?? Sori vähän nauratti kommenttisi. (Hihitystä)


      • Reeperbahn
        Bäbsy kirjoitti:

        No eiköhän se henkinen ikä hänellä ollut 15v ,tumputtaminen ja nettipelien pelaaminen. Mites se henkinen ikä lasketaan? Ihminen henkinen kehitys kehittyy ku ihminen vanhenee ja saa elänkokemuksia,mutta näköjään papsuilla on harhakuvitelma,että ollaan leikisti 30v henkisellä tasolla ja kuvitellaan olevansa nuorekkaita. Olisitko arvannut sitä?? Sori vähän nauratti kommenttisi. (Hihitystä)

        Olet kyllä hakoteillä. Testejä on monia. Esim. https://www.arealme.com/mental/fi/
        Itselleni testi antoi tuloksen 25 vuoitta nuorempi. Luulen pitävän paikkaansa.

        Luulemastasi päinvastoin 20 vuodesta ylöspäin aivosolujen määrä alkaa laskemaan.
        Aivosolujen tuhoutuminen vaikuttaa muistiin, koordinaatioon ja aivojen toimintaan. Myrkyt kuten alkoholi saavat aikaan vahingollista solutuhoa aivoissa. Aivoja kehittää kaikki, mikä vaatii luovuutta ja henkistä ponnistelua.
        Yksinkertaisimmillaan testataan koordinaatiota.

        Tutkitusti naiset tuntevat olonsa vanhoiksi 29-vuotiaina, miehet 58-vuotiaina.
        Nainen on viehättävimmillään 23-vuotiaana. Jne.


      • Älynvalo

        Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta älä sitten ihmettele jos muut näkevät salskean miehen sijasta vanhenevan papan. Sitähän sinä olet.


      • Liimapuu
        Älynvalo kirjoitti:

        Uskottele itsellesi mitä haluat, mutta älä sitten ihmettele jos muut näkevät salskean miehen sijasta vanhenevan papan. Sitähän sinä olet.

        Älynvalo lienee näkevän henkisen iän keskustelemalla ja tutustumalla.
        Salskea mies ei ole välttämättä yli 50 vuotiaanakaan, vaikka olisikin jo alkanut komistumaan poikaiästä. Käsipelin tukkimetsälle menijöitä taitaa muutenkin olla nykyisin sen verran vähän, mutta etsimällä sinuakin voi lykästää.


      • Älynvalo

        Niin paljon sanottavaa on miehellä, mutta kovin vähän kykyä ilmaista se ymmärrettävästi. Vahinko sinun kannaltasi.


      • Reeperbahn kirjoitti:

        Olet kyllä hakoteillä. Testejä on monia. Esim. https://www.arealme.com/mental/fi/
        Itselleni testi antoi tuloksen 25 vuoitta nuorempi. Luulen pitävän paikkaansa.

        Luulemastasi päinvastoin 20 vuodesta ylöspäin aivosolujen määrä alkaa laskemaan.
        Aivosolujen tuhoutuminen vaikuttaa muistiin, koordinaatioon ja aivojen toimintaan. Myrkyt kuten alkoholi saavat aikaan vahingollista solutuhoa aivoissa. Aivoja kehittää kaikki, mikä vaatii luovuutta ja henkistä ponnistelua.
        Yksinkertaisimmillaan testataan koordinaatiota.

        Tutkitusti naiset tuntevat olonsa vanhoiksi 29-vuotiaina, miehet 58-vuotiaina.
        Nainen on viehättävimmillään 23-vuotiaana. Jne.

        Kyllä 58v papsu on elämänkaaren loppupäässä..Sori,jos muut ei näe sinua enää nuorekkaana,eikä siinä auta itselleen valehdella henkisestä iästä.


      • Reeperbahn

        58-vuotias on joka mittarilla keski-ikäinen. Normaali sutjakkana miehiset piirteet ovat tulleet näkyviin ja poikamainen silkoposkisuus hyvällä lykyllä katoamassa. Muulla tavoin elähtäneitä löytyy nuorena kummastakin sukupuolesta.
        Nainen siis pitää itseään vanhana jo varhaisaikuisena (29 vuotta!) eli aivan teiniliiton ikähaarukassa (-32 v) . Nuori ihminen on Suomessa vielä 30 -vuotiaaksi asti. Aikuisikä alkaa 35 vuotiaana.


    • Iän valehtelulla saattaa toisen todella outoon tilanteeseen.... mikä on ihan sairaan noloa. Pitää tajuta, että omien unelmiensa kiinnostuksen herättämiseen ei todellakaan kannata valehdella, sillä siitä jää kiinni.

      Olen 49v, aika kova urheilija ja työelämässä menee ihan makeesti. Noh... Tinderissä hienolta 40v. sporttinaiselta näyttänyt ja itseään akateemiseksi kehunut nainen olikin minua vanhempi, selvästi 300 pv vuodessa solassa maanneen, askin röökiä päivässä vetäneen ja kolme päivää viikossa dokanneen näköinen nainen. Ja ei... ei edes luonne vastannut mitään kuvauksesta ja kun ei suostunut puhelin-dialogiin, missä olisit voinut haistaa edes jotakin, niin ylläri oli täydellinen.

      Siinä sitten kehittelet tyylikkään tavan lempata hänet.

      • ep599

        No kumpi on pahempi vaihtoehto, valehdella ikä nuoremmaksi jos näyttää nuoremmalta vai oikean ikäinen mutta todellisuudessa näyttää vanhemmalta?

        Olisitko lempannut yhtä tyylikkäästi naisen joka valehteli ikänsä nuoremmaksi mutta näyttääkin myös nuoremmalta? Minä en.

        Tindernainen siis lähetti sulle lisää kuvia itsestään joista paljastui solan asukki?
        Miksi olisi lähettänyt huonompia kuvia kuin mitä oli Tinderkuvassaan, hieno 40v sporttinainen?

        Ethän keksinyt koko juttua?


      • ulkonäkököpelastais
        ep599 kirjoitti:

        No kumpi on pahempi vaihtoehto, valehdella ikä nuoremmaksi jos näyttää nuoremmalta vai oikean ikäinen mutta todellisuudessa näyttää vanhemmalta?

        Olisitko lempannut yhtä tyylikkäästi naisen joka valehteli ikänsä nuoremmaksi mutta näyttääkin myös nuoremmalta? Minä en.

        Tindernainen siis lähetti sulle lisää kuvia itsestään joista paljastui solan asukki?
        Miksi olisi lähettänyt huonompia kuvia kuin mitä oli Tinderkuvassaan, hieno 40v sporttinainen?

        Ethän keksinyt koko juttua?

        Tekeekö se valehtelusta jotenkin vähemmän pahaa jos on hyvännäkönen?
        Lemppaan valehtelijat aina, oli mikä mr. universum tahansa.


      • ep599
        ulkonäkököpelastais kirjoitti:

        Tekeekö se valehtelusta jotenkin vähemmän pahaa jos on hyvännäkönen?
        Lemppaan valehtelijat aina, oli mikä mr. universum tahansa.

        Tekee vähemmän pahaa jos on hyvännäköinen, silloin ei iän valehtelu haittaa yhtään.
        Jokuhan voi jäädä hakukriteerien ulkopuolelle iän vuoksi vaikka todellisuudessa päihittäisi 100-0 nuoremmat..mitä silloin on iällä väliä?
        Epäilen että lemppaisit mr universumin vaikka se sanois että tykkää susta, sehän olis tietenkin valehtelua..
        Aina pitäis kysyä profiilin tekijän exältä pitääkö profiilitiedot paikkaansa, uskoisin että valetta löytyy ja paljon..


      • hehheh__
        ep599 kirjoitti:

        Tekee vähemmän pahaa jos on hyvännäköinen, silloin ei iän valehtelu haittaa yhtään.
        Jokuhan voi jäädä hakukriteerien ulkopuolelle iän vuoksi vaikka todellisuudessa päihittäisi 100-0 nuoremmat..mitä silloin on iällä väliä?
        Epäilen että lemppaisit mr universumin vaikka se sanois että tykkää susta, sehän olis tietenkin valehtelua..
        Aina pitäis kysyä profiilin tekijän exältä pitääkö profiilitiedot paikkaansa, uskoisin että valetta löytyy ja paljon..

        "Epäilen että lemppaisit mr universumin vaikka se sanois että tykkää susta, sehän olis tietenkin valehtelua.."

        No eihän se oo mitenkään todistettavissa että valehtelee...että siihen sanaan kai tossa joutus vaan luottaan.
        Mutta sehän on hyvä sitten jos valehtelijoillekin on ottajansa, kunhan vaan on hyvännäkösiä, sehän hyvittää kaiken muunkin paskan luonteen.


      • 39rty
        hehheh__ kirjoitti:

        "Epäilen että lemppaisit mr universumin vaikka se sanois että tykkää susta, sehän olis tietenkin valehtelua.."

        No eihän se oo mitenkään todistettavissa että valehtelee...että siihen sanaan kai tossa joutus vaan luottaan.
        Mutta sehän on hyvä sitten jos valehtelijoillekin on ottajansa, kunhan vaan on hyvännäkösiä, sehän hyvittää kaiken muunkin paskan luonteen.

        No eihän se oo mitenkään todistettavissa että iän valehtelijalla on paska luonne.

        Siis jos mr. universum sanoisi sulle että tykkää susta, jokainen tajuaisi että valehteleehan se.
        Miksi ottaisi suomalaisen naisen jos saisi valita kaikista maailman naisista?
        Suomalainen nainen on ikävä kyllä alimmaisena listalla, sille ei vaan voi mitään.


      • joopajoo___
        39rty kirjoitti:

        No eihän se oo mitenkään todistettavissa että iän valehtelijalla on paska luonne.

        Siis jos mr. universum sanoisi sulle että tykkää susta, jokainen tajuaisi että valehteleehan se.
        Miksi ottaisi suomalaisen naisen jos saisi valita kaikista maailman naisista?
        Suomalainen nainen on ikävä kyllä alimmaisena listalla, sille ei vaan voi mitään.

        Pelkästään jo valehtelu on tarpeeks paskaa. Oli luonne muuten miten kultanen tahansa (epäilen).
        Miksi puolustelet noin kiivaasti valehtelua, tuleeko ite useinkin harrastettua?

        " jos mr. universum sanoisi sulle että tykkää susta"

        Miks se valehtelis mulle? Voishan se olla sanomatta yhtään mitään, jos ei tykkäis :D
        Mr Universumin tuskin tarvis pelkän seksin toivossa valehdella kellekään, tai multa sellasta havitellakaan.

        "Suomalainen nainen on ikävä kyllä alimmaisena listalla"

        Missä ihmeen listalla?


      • 35hp
        joopajoo___ kirjoitti:

        Pelkästään jo valehtelu on tarpeeks paskaa. Oli luonne muuten miten kultanen tahansa (epäilen).
        Miksi puolustelet noin kiivaasti valehtelua, tuleeko ite useinkin harrastettua?

        " jos mr. universum sanoisi sulle että tykkää susta"

        Miks se valehtelis mulle? Voishan se olla sanomatta yhtään mitään, jos ei tykkäis :D
        Mr Universumin tuskin tarvis pelkän seksin toivossa valehdella kellekään, tai multa sellasta havitellakaan.

        "Suomalainen nainen on ikävä kyllä alimmaisena listalla"

        Missä ihmeen listalla?

        Siksi puolustelen kun olen kaksi naista tavannut jotka sanoivat olevansa nuorempia kuin mitä olivat, mutta olisivat menneet täydestä nuoremman ikäisenäkin, toinen todella hyvän näköinen ja luonteet aivan normaalit.
        Tiesivät toki että näyttävät ja tuntevat olevansa nuorempia kuin ovatkaan joten en edelleenkään näe mitään syytä miksi eivät voisi niin tehdä.
        Tavoitteenaan kuitenkin saada nuorempi mies jonka seurassa tulevat viihtymään todennäköisesti paremmin, jos juttu kaatuu siihen niin ainakin ovat yrittäneet.
        Paljon pahempia huijauksia tehdään suhteessa ja sille seuraus on...ero. Eikö se ole isompi rike..


      • okei_
        35hp kirjoitti:

        Siksi puolustelen kun olen kaksi naista tavannut jotka sanoivat olevansa nuorempia kuin mitä olivat, mutta olisivat menneet täydestä nuoremman ikäisenäkin, toinen todella hyvän näköinen ja luonteet aivan normaalit.
        Tiesivät toki että näyttävät ja tuntevat olevansa nuorempia kuin ovatkaan joten en edelleenkään näe mitään syytä miksi eivät voisi niin tehdä.
        Tavoitteenaan kuitenkin saada nuorempi mies jonka seurassa tulevat viihtymään todennäköisesti paremmin, jos juttu kaatuu siihen niin ainakin ovat yrittäneet.
        Paljon pahempia huijauksia tehdään suhteessa ja sille seuraus on...ero. Eikö se ole isompi rike..

        Siis sulle on ihan sama mitä "faktoja" sulle ihmisestä kerrotaan, kunhan ne näyttää todelta..
        No itse laitan sen ikäräjauksen reippaasti alas, koska kiinnostun toki myös itseäni muutaman vuoden nuoremmista. Ei tulis silti mieleenkään alkaa valehdella omaa ikää! Jos en kelpaa tän ikäsenä niin antaa olla, sellaset ei varmasti otakaan muhun yhteyttä. Mutta kokemuksen mukaan monet nuoremmat kiinnostuukin nimenomaan itseään hiukan vanhemmista, arvostaa naisen elämänkokemusta jne. Sitten on mukava yllättää ne joko kuvissa tai treffeillä kun monen mielestä näytänkin paljon ikäistäni nuoremmalta. Mieluummin yllätän ne näin positiivisesti kuin että joutuisin selittelemään sitten valheitani. Lisäksi valehtelu iästä tai minkä vaan asian paremmaksi vääristely tuntuis todella epätoivosen nololta, ja luultavasti mahdolisuudet ois useimmiten sitä myöten menneet ja jos ei, niin häpeäisin suhteessa aina valheitani.


      • Girlygirly

        Juuri näin.
        Ja sitäpaitsi sellainen girlygirl lisää omaan ikäänsä aikuisten oikeasti viisi vuotta, kun niin pitää sellaisena sääntönä.


      • 35glhlu
        okei_ kirjoitti:

        Siis sulle on ihan sama mitä "faktoja" sulle ihmisestä kerrotaan, kunhan ne näyttää todelta..
        No itse laitan sen ikäräjauksen reippaasti alas, koska kiinnostun toki myös itseäni muutaman vuoden nuoremmista. Ei tulis silti mieleenkään alkaa valehdella omaa ikää! Jos en kelpaa tän ikäsenä niin antaa olla, sellaset ei varmasti otakaan muhun yhteyttä. Mutta kokemuksen mukaan monet nuoremmat kiinnostuukin nimenomaan itseään hiukan vanhemmista, arvostaa naisen elämänkokemusta jne. Sitten on mukava yllättää ne joko kuvissa tai treffeillä kun monen mielestä näytänkin paljon ikäistäni nuoremmalta. Mieluummin yllätän ne näin positiivisesti kuin että joutuisin selittelemään sitten valheitani. Lisäksi valehtelu iästä tai minkä vaan asian paremmaksi vääristely tuntuis todella epätoivosen nololta, ja luultavasti mahdolisuudet ois useimmiten sitä myöten menneet ja jos ei, niin häpeäisin suhteessa aina valheitani.

        Niin sinä laitat ikärajauksen reippaasti alas mutta mitä sitten? Meinaatko että nuoret miehet ottaa siksi suhun yhteyttä kun raja on alhaalla? Ottaahan ne yhteyttä vaikka eivät osu rajan sisään. Mutta sinä et saa yhteyttä haluamasi ikäisiin jos olet liian vanha paitsi seksiin mutta sitä kai halusitkin eikä sekään virhe ole.

        Naisiako haet sitten netistä, naisena? Jos nainen yllättää positiivisesti tavattaessa, ei miestä hetkauta vaikka nainen sanoisi olevansa oikeasti 100 vuotias kunhan ulkoinen olemus natsaa ja eikö se sun ihannoima "elämänkokemus" ole sitten myös jopa tuplasti parempi? Eli paremmin ei olisi voinut mennä, mies tuumaa että on kaunis nainen kaikinpuolin ja varsinkin elämänkokemusta löytyy paljon enemmän senikäisiin verrattuna minkä ikäinen sanoi olevansa, eli parempi kuin lottovoitto..


      • Girlygirly

        Kyllä hetkauttaa pahastikin, jos nainen ei ole enää edes iältään sovelias lapsen synnytykseen. Tuollaisille valheille on turhaa minkäänlaista suhdetta edes harkita.


      • åähhl
        Girlygirly kirjoitti:

        Kyllä hetkauttaa pahastikin, jos nainen ei ole enää edes iältään sovelias lapsen synnytykseen. Tuollaisille valheille on turhaa minkäänlaista suhdetta edes harkita.

        Esim. jos sanoo olevansa 26v mutta oikeasti onkin 31v? :)
        Ei minkäänlaista suhdetta? Kysy äitiltäsi neuvoa.


      • Girlygirly

        Iästä se on kiinni, mutta kun yli nelikymppisetkin naiset kun sattuvat sitä tekemään.
        Ihan sama jos tuo leidinä ilmoittaa iäkseen 36 vuotta, mutta myös osaa kertoa syyn.
        En vain niin oikeasti tiedä, miten enää tuon ikäinen niin tyttönen voisi olla, että ikää pitäisi alaspäin valehdella.


      • ettäsillee
        35glhlu kirjoitti:

        Niin sinä laitat ikärajauksen reippaasti alas mutta mitä sitten? Meinaatko että nuoret miehet ottaa siksi suhun yhteyttä kun raja on alhaalla? Ottaahan ne yhteyttä vaikka eivät osu rajan sisään. Mutta sinä et saa yhteyttä haluamasi ikäisiin jos olet liian vanha paitsi seksiin mutta sitä kai halusitkin eikä sekään virhe ole.

        Naisiako haet sitten netistä, naisena? Jos nainen yllättää positiivisesti tavattaessa, ei miestä hetkauta vaikka nainen sanoisi olevansa oikeasti 100 vuotias kunhan ulkoinen olemus natsaa ja eikö se sun ihannoima "elämänkokemus" ole sitten myös jopa tuplasti parempi? Eli paremmin ei olisi voinut mennä, mies tuumaa että on kaunis nainen kaikinpuolin ja varsinkin elämänkokemusta löytyy paljon enemmän senikäisiin verrattuna minkä ikäinen sanoi olevansa, eli parempi kuin lottovoitto..

        Kyllä mä oon saanu yhteyden haluamani ikäsiin MIEHIIN ja ihan muutenkin on mun kans makuuhuoneen lisäks viihtyny, joten?
        Tietenkin yrittäjiä on ikärajan altakin, mutta niiden ei kannata sitten ihmetellä miksen vastaa.. varsinkin kun tietää että mitään seksiä kummempaa kiinnostusta tuskin kummaltakaan puolen tulisi.

        "Eli paremmin ei olisi voinut mennä, "

        Oishan voinu, olla rehellinen eikä epätoivonen valehtelija. Mutta nämä ominaisuudethan ei sulle merkkaa mitään.

        "jos nainen ei ole enää edes iältään sovelias lapsen synnytykseen. "

        Miehet jotka on lapsensa jo hankkineet, on pikemminki helpottuneita tästä.


    • rhsapo

      Mulle tullut vastaan useampi mies viidenkympin hujakoilla tai yli, joka valehdellut ikänsä 3-7 vuotta. Asia paljastunut viestitellessä ja miehet selittäneet asiaa tietoteknisellä osaamattomuudellaan , vahingolla tms. Myös kuvat samoilla miehillä olleet kymmenkunta vuotta vanhoja. Varmaan naiset tekee samaa, ei se sukupuolesta ole kiinni.

      Kertoohan se ihmisen huonosta itsetunnosta, jos ikä pitää valehdella. Sama juttu, jos kuvat ovat vuosikausia sitten otettuja, usein vielä aurinkolasit päässä. Ei uskalleta näyttää toiselle, vaikka yksityiskuvien kautta, miltä oikeasti näyttää tällä hetkellä. Hyväksyn kumppanissani epävarmuutta, mutta kaikenlainen valehtelu on huono merkki. Se karkottaa ja latistaa tutustumishalun, jos heti ensi alkuun huomaa toisen vääristelevän totuutta. Lisäksi valehtelu paljastuu ennen pitkää eli joka tapauksessa se oikea ikä ja ulkonäkö tulee esiin, miksi siis valehdella siitä?

      On kyllä tullut vastaan myös miehiä, jotka itseni tavoin kertovat oikean ikänsä ja laittavat uudet kuvat itsestään. Sinänsä kuva ei ole ollut välttämättömyys, olen käynyt myös sokkotreffeillä ja tavallisia ja kivannäköisiä miehiä sinne on ilmaantunut. Ei ne miehetkään ole mua pelästyneet.

      Mut jos pienistäkin asioista valehteleva mies tai nainen tulee vastaan, jatka matkaa. Sellaiseen ihmiseen ei kannata tuhlata aikaansa, hän todennäköisesti etsii jotain ihan muuta kuin sä. Keskity niihin rehellisiin, joilla on samanlainen toive parihaussa kuin sulla. Elämä on lyhyt, kannattaa keskittyä ihmisiin, jotka sua arvostaa myös olemalla rehellinen.

      Ja lopuksi, treffit on itsellekin tulossa, näillä spekseillä miehen kanssa sovitut :-)

    • Hjuio

      Kerrankin 55v mies oli laittanut kuvansa profiiliin jossa oli 30v..enpä tiedä,mitä oli ajatellut laittaessaan tuommoisen kuvan? Tai sitten joillakin se rippikoulukuva..tai arskat silmillä..ei tajuu..kun sillä ei loppupeleissä voita mitään..En nyt mitään täydellisyyttä ole hakemassa,mutta kuvasta näkee onko minun tyyppiä? On vähän mennyt usko näihin deittijuttuihin..no onhan siellä muutama.fiksukin toki ollut..Kyllähän näitä kummajaisia löytyy miehistä ja naisistakin..

      • dorisgreen

        Sama vastaus. Niimpä niin. Ne ulkomaisen sivun naisetkin ovat osanneet panostaa ulkonäköön ja kuvauksiin. Kokemuksesta ylipainoa ei löydy vaan päinvastoin.
        Kaikilla täällä ei vain kunnon kuvaa olekaan, kuten ei kai liiemmälti valokuvaamojakaan. Saati se hinta ja palkat sitämyöden täällä. 5 kuvausta ja 50 EUR päivä luusisi olevan kelpo taksa joka ammatissakin.
        Eli ei kaikilla niitä kuvia niin vain ole eikä mitään kamerakännyköitätään, joita voisi hankalasti käyttää.
        Tai sitten vain mies ensimmäisessä tapauksessasi vain on niin nuorekkaan näköinen.


      • erpty
        dorisgreen kirjoitti:

        Sama vastaus. Niimpä niin. Ne ulkomaisen sivun naisetkin ovat osanneet panostaa ulkonäköön ja kuvauksiin. Kokemuksesta ylipainoa ei löydy vaan päinvastoin.
        Kaikilla täällä ei vain kunnon kuvaa olekaan, kuten ei kai liiemmälti valokuvaamojakaan. Saati se hinta ja palkat sitämyöden täällä. 5 kuvausta ja 50 EUR päivä luusisi olevan kelpo taksa joka ammatissakin.
        Eli ei kaikilla niitä kuvia niin vain ole eikä mitään kamerakännyköitätään, joita voisi hankalasti käyttää.
        Tai sitten vain mies ensimmäisessä tapauksessasi vain on niin nuorekkaan näköinen.

        Kuvaahan täällä ei ole kuin yksittäisillä ja nekin huonosti otettuja, valokuvaamoa en ole tällä palstalla nähnyt koskaan mutta voihan se jossain lymyillä.
        Saako täällä palkkaakin? En tiennyt sitä ollenkaan.


      • dorisdoris2

        Tarkoitin sitä kivaa kuvaajaa siinä entisen kyläkaupan kulmilla.
        Mutta tuossa lähempänä voisin tinkiä palkan 30 Euroon päivässä ja työviikon kuuteen päivään.Kuluihin voisi lisätä 10 Euroa päivässä, niin oltaisiin hammaslääkärin palkkatasolla. Ruokailun voisi tehdä edullisesti ilta-aikaan siinä läheisessä ranskalaistyyyppisessä baarissa.


      • pervosetäkuvaaja
        dorisdoris2 kirjoitti:

        Tarkoitin sitä kivaa kuvaajaa siinä entisen kyläkaupan kulmilla.
        Mutta tuossa lähempänä voisin tinkiä palkan 30 Euroon päivässä ja työviikon kuuteen päivään.Kuluihin voisi lisätä 10 Euroa päivässä, niin oltaisiin hammaslääkärin palkkatasolla. Ruokailun voisi tehdä edullisesti ilta-aikaan siinä läheisessä ranskalaistyyyppisessä baarissa.

        Joo, mä oon se kuvaaja, kokemusta lähinnä passikuvista mutta omaan taiteellisia ambitioita.
        Haluaisin ikuistaa poskipääsi mustavalkoisiin taidekuviin. Ties vaikka edustamasi heroin chic vetoaisi Pariisin mallimarkkinoilla, kuka tietää... Mitäs sanot: laitetaanko sessiot pystyyn ja sitten kuvia etiäpäin...oon 100% luotettava ja todella kypsä ihminen!


    • kurnauskis32

      Kaikki ilmoitukset, missä lukee että ikä on vain numeroita, tai jos lukee että tyyppi on ikäistään nuoremman oloinen, kannattaa skipata. Näiden profiilien takaa löytyy yleensä mies, joka ei ole katsonut realistisesti peiliin 20 vuoteen. Tuo ketjun aiempi mopoja rassaava, nettipeleissä aikaansa viettävä päälle viisikymppinen "tumputtaja" oli kenties oiva esimerkki??

      • uglydugly

        Mitenhän sitä sisintä peiliin katsotaan ?
        Kai se asiasta kertoneen henkilön testi jotain osaa laskea henkisistä arvoista.

        Luulen, että olet arvioosi mennyt katsomaan valokuvaa. Kyllä tuossakin verrokissasi se mopojen rassaus on aivan alle 18 vuotiaiden puuhaa. Pelitkin kuuluivat alunperin sinne 15 vuotiaiden harrastuksiin kuten painonnosto.


      • uglydugly

        Sitä paitsi mainintasi ikä on numeroita on tarkoitettu sinulle yleensä lukemissani.
        Onko omassa iässäsi sitten jotain vikaa ?
        Kai nuo kaikki kertomasi nyt oman ikänsä kertovat oikein.


      • flggg

        40-60v naisten profiileissa s24,ssa erittäin moni mainostaa itseään nuorekkaaksi , siellä yläpäässä ikä on vain numeroita löytyy myös. Tästä syystä ikähaarukan yläpää on omanikäinen tai vähä alle, jatkuen melko nuoriin asti, huvittavan nuoriin asti, elämänkumppanin haussa :)

        Jos ikä on vain numeroita niin miksi omaa ikää vanhempaa miestä ei voi huomioida?


      • kurnauskis32
        uglydugly kirjoitti:

        Sitä paitsi mainintasi ikä on numeroita on tarkoitettu sinulle yleensä lukemissani.
        Onko omassa iässäsi sitten jotain vikaa ?
        Kai nuo kaikki kertomasi nyt oman ikänsä kertovat oikein.

        Tuo "ikä on vain numeroita"-lause löytyy yleensä selkeästi jo keski-iän ylittäneiden miesten profiileista (naisten profiileja en ole tutkinut). Kuvaa ei ole, tai sitten kuva on selkeästi tooosi vanha. Nämä samat miehet yrittävät sinnikkäästi viesteissään todistella, miten ovat kolmekymppisen tasolla sekä henkisesti, että fyysisesti. Sitten vedetään herne nenään, kun kehoitan tarkastamaan minun profiilissani selkeästi lukevan ikätoiveeni (30-40v). Joku herra 57 ei kuulu tähän haarukkaan, helvetti sentään... Haluaisin perheen ja lapsia (suunnilleen omanikäisen ja samankaltaisessa elämäntilanteessa olevan miehen kanssa).


      • uglydugly

        No enpä ole yli keski-ikäisten eli yli 59-65 vuotiaiden profiileja liiemmin lukenut.
        57 on vielä selkeästi keski-ikäinen toki.
        Kyseinen englantilainen herrasmies on aina yli 45 vuotias (alunperin) ja muuallakin.
        Itse vierastaisin jos juuri aikuistunutta 36 vuotiasta kutsutaan keski-ikäiseksi (täällä miltei vanhukseksi).


    • IkäVainNumeroita

      Huhhuh, onpa tekstiä taas suollettu tänne. Tulee jännä fiilis, ku asioita pureskellaan pessimistisellä tavalla. Pahuutta löytyy maailmasta paljon, hyvää tahtoa paljon vähemmän? Meitä rikastuttamaan on otettu paljon myös toiselta puolen maailmaa, toivottavasti kaikki on myönteisellä tavalla suhtautuvia kulttuuria ja tapojamme kohtaan?

      Hyvää on paljon täällä meillä, tuntuu olevan vaan enemmän piilossa, kun lukee näistä roustaajia täälläkin niin tuntuu et on parempi olla hiljaa kuin avautua henk. kohtaisilla arkisilla asioilla, meillä kaikilla on vikamme, kukaan ei ole täydellinen, harvemmin edes täysin samanlainen.
      Kaikista meistä löytyy hyviä ja huonoja puolia, ne on vain hyväksyttävä peittelemättä.

      Itse olen 50 ikäinen kunnostaan huolta pitävä vanha äijä, en koe olevani mikään pappa ;)
      Uskallan olla ikäiseni, tottakai katson mielummin ikäistäni nuorempia naisia kuin ikäisiäni?
      Näin olen kokenut naistenkin suurimmaksi osaksi tekevän, katsovat parasta mihin omat rahkeet omasta mielestä riittävät? Omalta kohdaltani totean, jollen kelpaa niin sitten olen mielummin ilman, kuin ei mieleisessä seurassa. Liikun monipuolisesti, jos löydän seuraa itselleni niin toivon hänellä olevan samat arvot minun kanssani, jotka jaan, hyvän fyysisen kunnon omaava, pitkistä pyörälenkeistä pitävä naisihminen, ikä mulle enemmän numeroita, miksei omanikäisenikin, mut epäilen jaksaako mm. polkea pyörällä kuinka hyvin n.4000km/v. ym. liikunta-aktiviteeteista puhumattakaan. En halua tällä arvostella, mutta epäilen suuresti. Teen mielelläni yhdessä asioita, hyvällä tavalla, hyvässä hengessä. En halua olla loukkaava, itsekäskään muita kohtaan. En halua pahoittaa toisen mieltä, enkä synnyttää pelkoa. Pahoitteluni, jos tämä kirjoitukseni sitä jollekin aiheutti, missään nimessä ei ollut tarkoitus. Nautitaan siitä, mitä meillä on, tehdään asioita, jotka tuottaa myönteisiä vaikutuksia. Terveys ennen kaikkea on oma mottoni.

      • Omanikäistäetsin

        Se on niin yksilöllistä, joku on aivan parhaimmillaan vaikka nelikymppisenä, ja joku taas voi näyttää ikäistää vanhemmalta.

        Jokainen voi itse valita, minkäikäinen kiinnostaa, mutta jos 40-50-v mies on hakemassa 20-vuotiasta seuraa itselleen, niin yök. Näitä miehiä ainakin treffi24:ssä näkee.


      • Älynvalo

        Juuri näin, se on sekä säälittävää että surullista. Lisäksi ihmettelen nimimerkin IkävainNumeroita käsitystä suhteen prioriteeteista (pitkät pyörälenkit). Paitsi jos kyse onkin vihjailevasta symboliikasta, mitä kyllä tässä tapauksessa epäilen.


      • Liimapuu
        Omanikäistäetsin kirjoitti:

        Se on niin yksilöllistä, joku on aivan parhaimmillaan vaikka nelikymppisenä, ja joku taas voi näyttää ikäistää vanhemmalta.

        Jokainen voi itse valita, minkäikäinen kiinnostaa, mutta jos 40-50-v mies on hakemassa 20-vuotiasta seuraa itselleen, niin yök. Näitä miehiä ainakin treffi24:ssä näkee.

        Sivujen tarjonta on huonoa. 20 vuotiaat voivat vielä pysyä kelkassakin.


      • Älynvalo

        Niinpä. Varsinkin älyllisesti...


      • IkäVainNumeroita
        Älynvalo kirjoitti:

        Juuri näin, se on sekä säälittävää että surullista. Lisäksi ihmettelen nimimerkin IkävainNumeroita käsitystä suhteen prioriteeteista (pitkät pyörälenkit). Paitsi jos kyse onkin vihjailevasta symboliikasta, mitä kyllä tässä tapauksessa epäilen.

        Niinkuin sanoin ja lisään, että mielelläni yhdessä tekisimme ja nauttisimme, harrastukset eivät ole ekana prioriteeteissa, mutta yksi tärkeimmistä kuitenkin, harrastukset tuo sitä väriä ja sisältöä, kun tykätään samoista ja ajatellaan lähes samalla tavalla asioista niin ei tarvi riidellä itsestään selvistä asioista vaan käytetään sekin aika yhdessä hetkestä nauttimiseen.

        Kyl mun ikähaarukkaan kelpuutan jo minua n.15-v. nuoremmatkin. Ajatuksilla ja tekemisillä on väliä nyt ja vanhempana. Toivotaan, että parhaat vuodet ovat vielä edessäpäin?


      • Sohvaperunako

        Nuo aktiiviset liikuntaharrastukset on hyvä tuoda profiilissa esiin. Hyvässä lykyssä tosiaankin voi löytyä kumppani, jolla on sama harrastus. Liikuntaharrastus ei ole kuitenkaan ikään liittyvä "ominaisuus", sillä esim itse olen vihannut liikuntaa siitä lähtien kun ala-asteen koululiikunnalla saatiin liikkumisen ilo minusta kitkettyä pois. Nyt taitaa olla sen suhteen jo myöhäistä... Muutaman kerran on minuun ottanut yhteyttä "himoliikkujamiehet", mutta olen heille ilmoittanut samantien, ettei minusta himoliikkujaa heidän rinnalleen tule, enkä ole kiinnostunut edes penkkiurheilusta. Minulle riittää liikunnaksi tanssi (lavatanssi) ja kesällä kirkkovenesoutu. Tanssivia miehiä löytyy lavoilta (yleensä varattuja) ja kirkkovenesoutua harrastan useinmiten naisjoukkueella. En pyöräile, en lenkkeile, en laskettele, en hiihdä. Urheileville ihmisille löytynee vastapari samoista harrastuksista. On turhaa tuhlata aikaa toiseen, jos vastakkainasettelu olisi ilmeinen.


    • Pallo12

      Olen huomannut,että miehet 50 ja vähän alle profiilissa ei ihan se tuorekuva,ehkä joku 10v vanhempi foto tai kaukaa otettu ja mitä järkee laittaa joku maisemakuva? Pitäisi jo alusta asti olla rehellinen ja sitten maristaan,kun ketään ei löydy..Sori ei kiinnosta,jos profiili mielenkiinnoton mm. puuttuu harrastukset ym. Täytyy myöntää,että harvallla hyvä profiili,niin,että olisi mielenkiintoa tutustua. Sitten sanotaan,että harrastaa liikuntaa ja,kun nähdään livenä niin se valtava pallo mahan päällä..ööö onko liikunta sohvalta jääkaapille ja takaisin? Taidan tällä hetkellä tyytyä 30v miehiltä hyvään seksiin,koska en usko,että ikäisitäni pallomahoista sopivaa löytyy..

      • palloton12

        Oletko itse pallomaha sinä pallo12? :) BMI? Minä 50 v en ole pallomaha, kuntoilen joka päivä pysyäkseni kunnossa nostelen puntteja osittain siksi että nainen olisi tyytyväinen näkemäänsä ja itse jaksaisin paremmin.

        Sun kirjoitusvirheet ei tee sua myöskään 100% haluttavaksi kuten ei naurettava yleistyskään 50 v miehistä.


      • Pallo12

        En ole pallomaha vaan timmi mimmi,joka käy salilla. No menipäs sulla tunteisiin,taitaa totuus satuttaa? Turha vetää palkokasvia papsu nenään. Kirjoutusvirheitä ei ole,opettele Suomenkielioppia.


      • timmimiestässäjanyt
        Pallo12 kirjoitti:

        En ole pallomaha vaan timmi mimmi,joka käy salilla. No menipäs sulla tunteisiin,taitaa totuus satuttaa? Turha vetää palkokasvia papsu nenään. Kirjoutusvirheitä ei ole,opettele Suomenkielioppia.

        "Kirjoutusvirheitä ei ole,opettele Suomenkielioppia. "

        Niinkö, tuossakin jo kolme :) laitoin vaan vitsinä kirj.virheet mutta pistää ne silmään kuitenkin.
        Laita kuva timmistä vartalostasi.


      • Pallo123

        Anna sp niin laitan papsu kuvaa tulemaan😂😂


    • jvjdvdvjvjvdddv

      Ja lisäksi monilla ihanteen ikä lähtee huomattavasti itseään nuoremmasta, sitten sitä valitetaan että miehet katsovat nuoria naisia kun ei kelpaakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1865
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1817
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      89
      1135
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1102
    Aihe