kuinka valloittaa varattu

junnu80

Itseäni kiinnostaisi kellistää varattu perheenäiti, sellanen jolla on elämänkokemusta. Pari ehdokasta on tiedossa joten onko vinkkejä kuinka tulisi toimia. Molemmat ovat kauniita ja todella mukavia ja heidän kanssa tulee hyvin juttuun. Ja toinen on vieläpä työkaveri. Ja olenko kummajainen kun näin ajattelen. Onko minunlaisia paljon?

22

8670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheenäiti

      Joo. tuu ja kellistä vaikka mut.
      Mutta jos meinaat toisenkin kellistää, niin sitten älä tulekaan.
      Sen verran on mussa kieroutunutta mustasukkaisuutta.

      • xx-x

        Voi kun saisin Sinuun yhteyden niin eiköhän homma kauniisti hoituisi?


      • junnu80

        En kaipaa uusia ehdokkaita vaan vinkkejä! Ja miksi haluisitte minut. Eikö oman kanssa suju?


      • Nainen
        junnu80 kirjoitti:

        En kaipaa uusia ehdokkaita vaan vinkkejä! Ja miksi haluisitte minut. Eikö oman kanssa suju?

        Eihän se siitä ole kiinni.
        Mistäs tiedät että olen uusi ehdokas?
        Sitä paitsi, miksi haluaisin sinut? Eikö oman kanssa suju?
        Miksi he haluaisivat sinut? eikö omien kanssa suju?
        Koita ensin täysin suoraa huomiointia, ihailua ja kiinnostusta..
        siitä se ensin lähtee..


      • junnu80
        Nainen kirjoitti:

        Eihän se siitä ole kiinni.
        Mistäs tiedät että olen uusi ehdokas?
        Sitä paitsi, miksi haluaisin sinut? Eikö oman kanssa suju?
        Miksi he haluaisivat sinut? eikö omien kanssa suju?
        Koita ensin täysin suoraa huomiointia, ihailua ja kiinnostusta..
        siitä se ensin lähtee..

        kiitos vinkistä. toinen pitää meitä ystävinä mutta itse haluisin enemmän. ja tällä toisella on ongelmia omassa suhteessa, tiedän sen. onko härskiä käyttää toisen pahaa oloa hyväksi?


      • Nainen
        junnu80 kirjoitti:

        kiitos vinkistä. toinen pitää meitä ystävinä mutta itse haluisin enemmän. ja tällä toisella on ongelmia omassa suhteessa, tiedän sen. onko härskiä käyttää toisen pahaa oloa hyväksi?

        Toisaalta on, mutta silloin varmasti tepsii tuo huomioiminen ja imartelu.
        Jos itesella ongelmia, siihen helposti takertuu.
        Tavallaan on vähän härskiä, mutta itse nainen on vastuussa omista teoistaan


      • junnu80
        Nainen kirjoitti:

        Toisaalta on, mutta silloin varmasti tepsii tuo huomioiminen ja imartelu.
        Jos itesella ongelmia, siihen helposti takertuu.
        Tavallaan on vähän härskiä, mutta itse nainen on vastuussa omista teoistaan

        onko se niin että nainen haluaa että hänet huomioidaan. onko nainen "helppo" jos hän tuntee itsensä onnettomaksi? onko hänet helppo "parantaa" jos tulee lähelle ja puhuu kauniita?


      • Nainen
        junnu80 kirjoitti:

        onko se niin että nainen haluaa että hänet huomioidaan. onko nainen "helppo" jos hän tuntee itsensä onnettomaksi? onko hänet helppo "parantaa" jos tulee lähelle ja puhuu kauniita?

        Riippuen naisesta tietenkin..
        Useinhan näin on.
        Ainakin itseni kohdalla voisin sanoa niin.


      • xx-x kirjoitti:

        Voi kun saisin Sinuun yhteyden niin eiköhän homma kauniisti hoituisi?

        Laittakaas leidit yhteystietoja niin katsotaan...


    • perheenäiti 2

      kaikki kriteerit sopi minuun. kellistä mut älä tota ykköstä, mä olen enemmän tuota kaikkea ja ihan puutteessa.

      • junnu80

        Miksi minun pitäisi sinut kellistää? Minä kaipaan haasteita, en helppoja nakkeja. Haluan tehdä töitä sen eteen että saan mitä haluan!


    • hmmmm...

      Kuvaile vähän sitä työpaikan perheenäitiä.

      • junnu80

        Kaunis, vaalea lyhythiuksinen kahden lapsen äiti. Fiksu ja iloinen, hauska ja erittäin ystävällinen. Tykkää auttaa ja tukea jos itsellä vaikeaa. Ihana!


      • ihmettelen suuresti
        junnu80 kirjoitti:

        Kaunis, vaalea lyhythiuksinen kahden lapsen äiti. Fiksu ja iloinen, hauska ja erittäin ystävällinen. Tykkää auttaa ja tukea jos itsellä vaikeaa. Ihana!

        Mitä ihmettä varten sä varattua naista aiot iskeä? Eikö sun päässä liiku mitään?


      • junnu80
        ihmettelen suuresti kirjoitti:

        Mitä ihmettä varten sä varattua naista aiot iskeä? Eikö sun päässä liiku mitään?

        Haenkin sellasta ihmistä jolla on ongelmia omassa suhteessa ja joka kaipaa huomiota ja seikkailua. Ja itse kaipaan kokeneempaa naista.


      • oivoi
        junnu80 kirjoitti:

        Haenkin sellasta ihmistä jolla on ongelmia omassa suhteessa ja joka kaipaa huomiota ja seikkailua. Ja itse kaipaan kokeneempaa naista.

        Toivottavasti pääset pukille, narahdat ja sen ukko kiskasee sua turpaan, että tanner tärisee.

        Kaltaisesi kuspiät olis pitänny hukuttaa itämereen jo pienenä.


      • toinen80
        junnu80 kirjoitti:

        Haenkin sellasta ihmistä jolla on ongelmia omassa suhteessa ja joka kaipaa huomiota ja seikkailua. Ja itse kaipaan kokeneempaa naista.

        Jos asut, niin mee Vantaan Sokos-hotellin yökerhoon bailaa....=)


    • ...

      Onko kaikki kotona???

    • naistipu

      oot tosi tyhmä idiootti joka ei paljon nenäänsä pidemmälle ajattele vai sanotaanko että munaansa pidemmälle (eli ei todellakaan kovin kauas).

    • kiia

      ei herranjumala kun oot säälittävä! oot todennäköisesti aika ruma ja joko hintelä tai läski, vähintään arkinen ja tavallinen. onko sulla hyvännäköisiä kavereita jotka onnistuu pokaan kissan ku kissan? ja jotta voisit tuntee ittes yhtä seksikkääks ku ihailemas miehet niin koitat tehdä jotain sellasta?

      tiedän kyllä että onhan varatuissa oikeesti jotai kiehtovaa, ihana tunne että olet voittanut hetkellisesti sen vakituisen kumppanin.

      • säälittävä

        Sä oot säälittävä, mikäli vain kauniit ja normaalivartaloiset on sun mielestäs oikeutettuja elämään. Rasisti... Maistelepa sitä sanaa; tuntuuko hyvältä - oletko täydellinen?

        Olisitpa sinäkin ruma tai vähintäänkin tavallinen, sellainen joka ei lajittele ihmisiä kuin jätteitä.


    • seuraavalla tavalla

      Odotin hartaasti tilannetta, jossa itse olisin mahdollisimman rento ja oma itseni.
      Ja tietenkin sellaista, missä minä ja hän saimme olla kahden.
      Sitten katsoin häntä kiinteästi silmiin ja kerroin mitä mieltä olen hänestä naisena ja ihmisenä, sekä sen, kuinka toivottomasti olen häneen rakastunut.
      Tiedustelin myös, olisiko hänellä ja miehellään onnellinen avioliitto (monilla EI OLE!!) ja lopettaisinko lepertelyt tähän paikkaan vai voisimmeko ihan vain kahvin merkeissä joskus tavata työajan ulkopuolellakin?
      Siitä on nyt kolme vuotta ja kohta menemme naimisiin elämäni naisen kanssa.

      Rehellisyys ja tunne, mitäpä siinä muuta tarvitaan, molemmin puolin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe