Kortti naiselle "tuntemattomalta" mieheltä

KorttiNaiselle

Miten nainen suhtautuisi, jos "tuntematon" mies ojentaisi teille vaikkapa joulukortin kirjeessä toivottaen hyvää joulua.
Ette tuntisi toisianne, mutta olitte nähneet viikottain, vaihtaneet katseita ja olisitte aina tervehtineet toisianne, siinä mielessä ette ole täysin tuntemattomia toisillenne, mutta mitään pidempiä keskusteluita ette olisi käyneet, koska siihen ei ole ollut mahdollisuutta.
Eli mitä reaktioita ja ajatuksia tuollainen ele naisissa herättää ???

Olisiko sopivaa laittaa korttiin hyvien jouluntoivotusten lisäksii kehuja vaikka naisen kauniista ulkonäöstä ja siitä, että hän on usein ajatuksissasi, entäpä mitään omia yhteys tietoja.
Jos siihen oman nimen laittaa, niin yhteystiedot löytyy netistä helposti, kun on senverran harvinaisempi nimi.

Jos minulle vastaavassa tilanteessa nainen antaisi kirjekuoren, niin olisin otettu ja ottaisin kyllä yhteyttä naiseen. Jos olisi pelkkä nimi, niin selvittäisin kyllä hänen yhteystietonsa.

39

1488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunutnainenn

      Tykkäisin, olisin otettu.

      • KorttiNaiselle

        Niinkö....!!!!!????
        Onko todella näin, no sehän on rohkaisevaa ja todella mukava kuulla.
        Ehkäpä annankin tälle naiselle, johon olen ihastunut, kauniin joulukortin, kunhan hänet näen.
        Ei kai siinä mitään menetäkään ja toisaalta se vähän kyllä harmittaisi joulun jälkeen, ettei tullut annettua.
        Eikös se vähän jouluna kuuluisikin meille miehille antaa pieniä yllätyksiä naisille.
        Ilman naisiahan maailma olisi ikävä ja tylsä paikka, eikös vaan...


    • jgjgjgjgj

      Tykkäisin kanssa. Tosi kiva ajatus ja kortin saaja voisi ottaa yhteyttä halutessaan!

      • KorttiNaiselle

        Vau, siis ihan positiivisia ajatuksia....
        Mietin, kuinka lähestyä ihastustani, silloin kun hänen näen hänen työpaikallaan, kun mihinkään kahdenkeskiseen jutusteluun ei ole ollut vielä mahdollisuutta.
        Mielessä on käynyt antaa hänelle paperilappunen yhteystietoineni, mutta joulukortti on varmaan parempi idea ja hienovaraisempi, kuin karu paperilappu vain.
        Ei varmaan ole pahitteeksi kehua naisen kaunista ulkonäköä ja viehättävyyttä.

        Täytyy varmaan ihan pokkana ojentaa kirjekuori hyvän joulun toivotuksen kera.
        Silloin olisin heittänyt pallon hänelle ja hän voisi päättää ottaako yhteyttä vai ei.
        Ainakin se toisi mukavan odotuksen tunteen siinä toivossa, että hän ottaisi yhteyttä.
        Olisi jo siitäkin iloinen, jos voisin olla hänelle vaikka hyvä ystävä.
        Ainakin olisi mukava nähdä hänen reaktionsa, kun toisemme näemme seuraavan kerran sen jälkeen, kun hän on kenties sen kirjeen avanut ja lukenut joulukortin.


    • Mielipiteeni

      Idea on ihan jees, mutta suhtautuisin hieman varauksella tuohon ulkonäön kehumiseen. Anna sen näkyä katseesta, ei sitä tarvi sanoa. Tulee olo, että olet kiinnostunut vain ulkonäöstä. Ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se on vähän noloa siinä tapauksessa, jos nainen ei olekaan kiinnostunut. Jos joku random ohikulkija kehuu ulkonäköä, se on kivaa eikä nolota, mutta jos joku "tuttu", niin se on vähän hankalaa joskus... Mutta toisaalta juuri se nainen voi ajatella ihan toisin, joten tee niin kuin parhaaksi näet.

      • KorttiNaiselle

        Mukava, että annatte vähän neuvoja asiassa.
        No, täytyy miettiä ja kehittää jotain sopivaa sanottavaa, mutta ainakin tän vois loppuun laittaa, että toivoo kaikkea hyvää tälle naiselle.....
        Varmaan ihan joku lyhytkin lauselma sopii, kun se on joulukortti ja varmaan kortin antaminen ilmaisee, että olet hänestä kiinnostunut.
        Ei varmaan monikaan anna joulukorttia ihmiselle, josta ei ole yhtään kiinnostunut.

        Paras hetki kortin antamiseen olis tietenkin, jos vaan tämä nainen tulis tiellä vastaan, mutta aika vaikeeta, kun ei tiedä mitä tietä ja millon nainen liikkuu.


      • Mielipiteeni

        Juuri näin! Onnea matkaan! :)


    • toljanterii

      Mun mielestä toi kortti just ei olis noloa vaikkei vastakaikua tuliskaan. Jouluahan voi toivottaa kaikille joka tapauksessa! Toivottajan yhteystiedot siitä selviää vähän niinkun vaivihkaa jos vastapuolta kiinnostaa.

    • äläliikaatoivo

      Öhhh, nyt vähän kiinnostaa, että onko nainen kenties asiakaspalvelussa oleva nuori nainen ja sinä vanhempi mies? Jos näin, niin ota huomioon, että te molemmat olette olleet tietyssä roolissa siinä tilanteessa niin että naisen on vaikea näyttää mitä kortista oikeasti ajattelee.

      Ei kortissa mitään pahaa ole, jos ymmärrät, ettei se velvoita mihinkään etkä odota liikaa (ja sitten pety), mutta jos sinua kiinnostaa nainen, niin mikset voisi vain suoraan pyytää häntä kahville? Jos jututat häntä ja tutustut häneen, niin selviää kyllä onko hän kiinnostunut ilman joulukorttivaihetta.

      Itse pitäisin joulukortin antamista ihan liikuttavana, mutta toisaalta vähän outona. Mutta naisia on monenlaisia, kokeilematta et voi tietää miten reagoi. Jos kuitenkin asiakaspalvelusta kyse niin muista että naistyöntekijät pitävät noita lähestymisiä aika rasittavina.

    • Tahvo53

      Ahdistelua...älä tee!!

      • YksinäisyysOnAhdistelua

        No sekin on sitten ahdistelua ja vaatimuksen esittämistä naiselle, jos pyytää naista kahville.
        Tai antaa puhelin numeron naiselle tai ylipäänsä lähestyy naista johon oh ihastunut.
        Kyllä jokaisen asian voi tulkita ahdisteluksi, vaikke se sitä olisi.
        Jo naisen katseleminen on ahdistelua, joten jos haluaa välttää ahdistelun, niin täytyisi katsoa maahan, mikä ei ole kyllä enää inhimillistä käytöstä.

        Ei joulukortin antaminen oikeastaan ole ahditelua, kun joulukortteja muutenkin annetaan jouluna miljoonia.
        Vai hetikö se tulkitaan ahdisteluna, jos kohde on joku muu, kuin sukulainen, jolle kortteja lähetetään.
        Korttiin voi kirjoittaa hyvää joulua, niin ei se kyllä mitään ahdistelua ole.
        On se kumma, että heti asia muuttuu ahdisteluksi, jos kohteena on nainen, johon on ihastunut.
        Silloinhan ihastuminenkin täytyy kriminalisoida ja tehdä rikokseksi.
        Tuskinpa pidettäisiin ahdisteluna, jos joulukortin antaisi tuntemattomalle miehelle, mutta minä pitäsin sitä kyllä ahdisteluna, kun olen hetero ja kiinnostunut naisista.


    • svvfsdvdfsvfdsvv

      no todellakin annat kortin! Lykkyä pyttyyn!

      • KorttiNaiselle

        Itse tehty joulukortti on varmaan parempi, kuin marketin painetut joulukortit.
        Muutama sukulainen on lähettänyt itse tehtyjä joulukortteja ja ne on mun mielestä aina persoonallisempia, kun niiden tekemiseen on nähty vaivaa.
        Itse tekemällä saa kortin myös sen kokoisen, kun haluaa ja sopivan kokoisen kirjekuorenkin saa itse tekemällä sopivan kokosen.
        Tekis selainen pienikokoisen, että helppo antaa...
        Netistä löysin muutaman söpön eläinaiheen joulukorttiin askarreltavaksi.
        Kuvastaa läheisyyttä, ei tarvi sanoja...

        En velvoita häntä ottamaan yhteyttä, vaan ihan toivottaa hyvää joulua ja kaikkea hyvää hänen elämäänsä, jos hän ei sitten jälkeenpäin ota yhteyttä.


    • KorttiNaiselle

      Nyt on pari kertaa onnestanut päästä juttelemaan lyhyen hetken ihastukseni kanssa.
      Tähän asti ollaan vaan moikattu ja ihastukseni vaikuttaa aina vaan iloisemman oloiselta joka kerta, kun hän on minut nähnyt. Tänään katsottiin silmiinkin pidempään, kuin aikaisemmilla kerroilla.
      Eka kerralla jännitti aloittaa keskustelu, mutta nyt ei enää niin hirveästi, vaikka onhan joka kerta hieman jännittynyt olo
      Ei mistään syvällisemmästä keskusteltu, vaan ihan säästä, kun siitä on helppo aloittaa. Huomasin vaan, että hän sanoi minulle lopuksi, että muista pukeutua lämpimästi ??!!??.
      Viestittääkö hän minulle, että hän kenties välittäisi minusta ???.
      Tänään olisi ollut hyvä tilaisuus antaa ihastukselle joulukortti, mutta en ole vielä saanut joulukorttia tehtyä, joten täytyy tehdä se pian valmiiksi, että voi sen sitten hänelle ojentaa.
      On aina vaan voimakkaampi tunne, että haluan hänelle joulukortin antaa.
      Mietin vaan sitäkin, että ainakin saisin hänelle puhelin numeroni joulukortin välityksellä, kun koskaan ei voi olla varma jatkuuko hänen työsopimus kuinka pitkään ja sitten kyllä harmittaisi, jos en häntä enää näkisi, enkä sen jälkeen enää pystyisi puhelin numeroani antamaan.

      Tietenkin toivon, että hän soittaisi ja jos ei mitään vakavempaa synny, niin jos saisi olla hänelle hyvä ystävä ja tavata aina välillä, niin sekin olisi tosi mukava.

      Voi sentään, miten nainen voikaan olla noin ihana ja on koko ajan mielessä.

      • "jos "tuntematon" mies ojentaisi teille vaikkapa joulukortin kirjeessä toivottaen hyvää joulua."

        Mistä hän tietää että siellä on joulukortti eikä vaikka joku muu ehdotus?

        Onko korrektia laittaa joulukorttiin oma puhelinnumero? Jos kerran aiot laittaa siihen puhelinnumerosi, niin eikö olisi reilumpaa laittaa siihen samalla myös sun koko nimesi?

        Entä jos se ihastuksesi seurustelee jo jonkun kanssa?

        Mikään ei ole huonompaa, kuin kasata mielessään odotuksia etukäteen.


      • KorttiNaiselle

        No tuota olen tässä miettinyt että oko sittenkään viisasta antaa korttia. Mitään vahinkoa ei ole vielä tapahtunut, kun en ole korttia vielä hänelle antanut.
        Sen jälkeen asiaa on vaikeampi enää perua, jos kortin olisi hänelle antanut.
        Olisi voinut todella nolata itsensä ihastuksen silmissä.
        Nainenhan voisi kokea puhelin numeron kortissa, että hänen pitäsi soittaa miehelle, vaikke ole hänestä kiinnostunut, niin miten siinä sitten selität ja sen jälkeen olisi vaivautunut olo ja joutuisi välttelemään ihastusta lopun elämää möhläyksen jälkeen.
        Voi olla ehkä viisaampaa olla laittamatta korttia ihastukselle, koska en voi olla varma, onko hän yhtä ihastunut minuun, vaikka itse olenkin.
        Nainenhan voi hymyillä, katsoa silmiin ja jutella kanssasi ilman, että olisi ihastunut.
        Naisesta on niin vaikea ottaa selkoa.
        Naisellahan on viime kädessä valta päättää kenen kanssa seurustelee, mies tekee vain aloitteita ja on tyytyminen siihen mitä nainen päättää, vaikka pakkien saanti kyllä satuttaa miehen tunteita, mutta mies on fyysisesti niin vahva, että selviää ajan kanssa.
        Ihastukseni on kuitenkin niin kaunis, että hänellä on pakko olla seurustelukumppani, ei noin kaunis nainen voi olla vapaa, vaikka hän onkin Aasialainen nainen.
        Jotenkin vaan ihastun Aasialaisiin naisiin.

        Voi olla parempi, että jatkan ihastukseni moikkaamista, jutustelua, kun ihastustani näen ja annan ihastukseni tehdä aloitteen ja jään odottelemaan. Jos ihastukseni ei tee selvää aloitetta, vaikka ehdottamalla kahville menemistä, anna puhelin numeroaan, niin ihastuminen on ollut toispuoleista.
        Välillä ajattelin pyytää ihastukseltani puhelin numeroa, mutta sekin on aika korrektia mennä hänen puhelin numeroaan pyytämään, jos hän ei sitä halua antaa, niin sekin on vähän tunkeilevaa.
        Kyllä hän puhelin numeron antaa omasta tahdostaan kysymättäkin, jos on kiinnostunut.
        En ole kysynyt hänen nimeään, koska se on hänen yksityis asia, eikä kuulu minulle ennekuin hän sen oma-aloitteisesti kertoo, jos on minusta kiinnostunut.

        On minulla facebook tili, jonka kautta hän voi esittää kaveripyynnön, paitsi, että hän ei kyllä tiedä nimeäni.
        Olet oikeassa, että ei kannata kasata liikaa odotuksia ihastuksensa suhteen asioiden onnistumisen suhteen. Silloin vaan joutuu kokemaan pettymyksiä, joista toipuminen vie taas aikaa.

        Ei kun odotellaan ja jos kohtalo on tarkoittanut jotain suurempaa ihastuksen osalta, niin kyllä asiat sitten menevät, että niin tapahtuu....

        No varmaan voi toivottaa hyvää joulua vaan ihan sanallisesti.


      • KorttiNaiselle

        En tiedä, mutta jotenkin vaan tuntuu aina vaan voimakkaammin, että minun kohtaloni on yksinäisyys ilman naista.
        Vaikka se tuntuu tosi raskaalta, niin on vaan hyväksyttävä tämä tosiasia.
        Olen liian tunteellinen mies, kuvittelen, että jos itse ihastun naiseen, niin nainenkin on minuun ihastunut.
        Eivät hymy, pitkät katseet silmiin, kosketus vielä todista mitään, että toinen olisi ihastunut, vaikka itse olisi korviaan myöten, niin se vaan on.
        Vaikkei ihastus ole ainakaan vielä selvästi ilmaissut, onko hän, vai ei.
        Vaikka minulla onkin voimakkaat ihastumisen tunteet häntä kohtaan, niin on varmaan parempi alkaa vaan totuttelemaan siihen, että kohtalo on tarjoittanut ihastukselleni jotain aivan muuta, kuin minut.


      • KorttiNaiselle kirjoitti:

        No tuota olen tässä miettinyt että oko sittenkään viisasta antaa korttia. Mitään vahinkoa ei ole vielä tapahtunut, kun en ole korttia vielä hänelle antanut.
        Sen jälkeen asiaa on vaikeampi enää perua, jos kortin olisi hänelle antanut.
        Olisi voinut todella nolata itsensä ihastuksen silmissä.
        Nainenhan voisi kokea puhelin numeron kortissa, että hänen pitäsi soittaa miehelle, vaikke ole hänestä kiinnostunut, niin miten siinä sitten selität ja sen jälkeen olisi vaivautunut olo ja joutuisi välttelemään ihastusta lopun elämää möhläyksen jälkeen.
        Voi olla ehkä viisaampaa olla laittamatta korttia ihastukselle, koska en voi olla varma, onko hän yhtä ihastunut minuun, vaikka itse olenkin.
        Nainenhan voi hymyillä, katsoa silmiin ja jutella kanssasi ilman, että olisi ihastunut.
        Naisesta on niin vaikea ottaa selkoa.
        Naisellahan on viime kädessä valta päättää kenen kanssa seurustelee, mies tekee vain aloitteita ja on tyytyminen siihen mitä nainen päättää, vaikka pakkien saanti kyllä satuttaa miehen tunteita, mutta mies on fyysisesti niin vahva, että selviää ajan kanssa.
        Ihastukseni on kuitenkin niin kaunis, että hänellä on pakko olla seurustelukumppani, ei noin kaunis nainen voi olla vapaa, vaikka hän onkin Aasialainen nainen.
        Jotenkin vaan ihastun Aasialaisiin naisiin.

        Voi olla parempi, että jatkan ihastukseni moikkaamista, jutustelua, kun ihastustani näen ja annan ihastukseni tehdä aloitteen ja jään odottelemaan. Jos ihastukseni ei tee selvää aloitetta, vaikka ehdottamalla kahville menemistä, anna puhelin numeroaan, niin ihastuminen on ollut toispuoleista.
        Välillä ajattelin pyytää ihastukseltani puhelin numeroa, mutta sekin on aika korrektia mennä hänen puhelin numeroaan pyytämään, jos hän ei sitä halua antaa, niin sekin on vähän tunkeilevaa.
        Kyllä hän puhelin numeron antaa omasta tahdostaan kysymättäkin, jos on kiinnostunut.
        En ole kysynyt hänen nimeään, koska se on hänen yksityis asia, eikä kuulu minulle ennekuin hän sen oma-aloitteisesti kertoo, jos on minusta kiinnostunut.

        On minulla facebook tili, jonka kautta hän voi esittää kaveripyynnön, paitsi, että hän ei kyllä tiedä nimeäni.
        Olet oikeassa, että ei kannata kasata liikaa odotuksia ihastuksensa suhteen asioiden onnistumisen suhteen. Silloin vaan joutuu kokemaan pettymyksiä, joista toipuminen vie taas aikaa.

        Ei kun odotellaan ja jos kohtalo on tarkoittanut jotain suurempaa ihastuksen osalta, niin kyllä asiat sitten menevät, että niin tapahtuu....

        No varmaan voi toivottaa hyvää joulua vaan ihan sanallisesti.

        Niin, siitä kortista vain tuli mieleen, että jos minulle joku ojentaisi kirjekuoren ja sanoisi, että hyvää joulua, niin olettaisin siinä kirjekuoressa olevan joku joululahja eikä joulukortti, jossa toivotetaan uudestaan hyvää joulua.

        Tietysti voi katsoa silmiin olematta ihastunut. On ihan lunnollista että kun toisen kanssa jutellaan niin katsotaan toista silmiin. Jos sitä toisen jutellessa katselee muualle, tulee toiselle pian sellainen olo, että se keskustelija ei ole oikein "läsnä" ja se juttelu on enemmänkin pakkopullaa. Onko teillä paljonkin ikäeroa noin omasta mielestäsi arvioiden?

        Se pakkien saaminen saattaa satuttaa vain silloin, jos on itse ladannut niitä vääränlaisia oletuksia ja odotuksia siitä kaikesta.

        Aasialaisille hymy on elämäntapa. Se ei tarkoita, että "hei, olen kiinnostunut sinusta, tule ja ota minut". Jos se sitä tarkottaisi, niin seurusteleva ihminen joutuisi aina olemaan hymyilemättä.

        Voi olla parempi ettet ala liian tyrkyksi. Mua vaan ihmetyttää se, että puhelinnumerosi sä voisit hänelle antaa, mutta et kertoa omaa nimeäsi? Tulisi vain mieleen, että panoseuraako se toinen vain kaipaa?


      • KorttiNaiselle

        Otan nyt kyllä vähän etäisyyttä ja pidän pidemmän tauon kaikista naisista.
        Enkä muuten ala joulukorttejakaan naisille antamaan.
        Salitreenit on kärsineet takapakkia ihastumisten takia, joten aion keskittyä enemmän treenaamiseen tästä eteenpäin.
        On varmaan ihan järkevää pitää pidempi tauko naisten suhteen.
        Viimeksi sain 80 etunojapunnerrusta yhteen menoon ja 100 olis tavoite, joten alan treenaamaan nyt tosissaan.

        Ehkä parisuhde tulee myöhemmin ajankohtaiseksi, jos nainen tekee aloitteen.
        Minä en aio tehdä aloitetta, vaan nainen saa tehdä aloitteen.
        Silloinhan ainakin on varmaa, että nainen on kiinnostunut ja vapaa.

        Kiitoksia vaan kaikille vastanneille ja hyvää joulun odotusta, meikä painuu huomenna salille.


      • EttäTuollainenTapaus
        LiLaLo kirjoitti:

        Niin, siitä kortista vain tuli mieleen, että jos minulle joku ojentaisi kirjekuoren ja sanoisi, että hyvää joulua, niin olettaisin siinä kirjekuoressa olevan joku joululahja eikä joulukortti, jossa toivotetaan uudestaan hyvää joulua.

        Tietysti voi katsoa silmiin olematta ihastunut. On ihan lunnollista että kun toisen kanssa jutellaan niin katsotaan toista silmiin. Jos sitä toisen jutellessa katselee muualle, tulee toiselle pian sellainen olo, että se keskustelija ei ole oikein "läsnä" ja se juttelu on enemmänkin pakkopullaa. Onko teillä paljonkin ikäeroa noin omasta mielestäsi arvioiden?

        Se pakkien saaminen saattaa satuttaa vain silloin, jos on itse ladannut niitä vääränlaisia oletuksia ja odotuksia siitä kaikesta.

        Aasialaisille hymy on elämäntapa. Se ei tarkoita, että "hei, olen kiinnostunut sinusta, tule ja ota minut". Jos se sitä tarkottaisi, niin seurusteleva ihminen joutuisi aina olemaan hymyilemättä.

        Voi olla parempi ettet ala liian tyrkyksi. Mua vaan ihmetyttää se, että puhelinnumerosi sä voisit hänelle antaa, mutta et kertoa omaa nimeäsi? Tulisi vain mieleen, että panoseuraako se toinen vain kaipaa?

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15096048/onko-sinua-koskaan-yritetty-parittaa

        "On kyllä, exäni toimesta. Eikä vain yritetty vaan jonkin aikaa suostuin siihen, kun meillä oli tarkoitus hankkia rahaa yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Kunnes mulle selvisi useamman kuukauden jälkeen, että exäni tuhlasi koko ajan mun seksityöllä saatua rahaa omiin menoihinsa. Hän kyllä lupasi lopettaa sen ja joksikin aikaa uskoinkin, kunnes huomasin sen saman jatkuvan edelleen. Siihen loppui minulla siihen seksinmyyntiin suostuminen vaikka hän koetti minua saada jatkamaan uhkailujen kera. Harkinnassa on, että aloittaisin sen tekemisen jälleen uudelleen, mutta nyt yksin. "

        Että oikein seksityöläisen vastaus....


      • EttäTuollainenTapaus kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15096048/onko-sinua-koskaan-yritetty-parittaa

        "On kyllä, exäni toimesta. Eikä vain yritetty vaan jonkin aikaa suostuin siihen, kun meillä oli tarkoitus hankkia rahaa yhteistä tulevaisuutta ajatellen. Kunnes mulle selvisi useamman kuukauden jälkeen, että exäni tuhlasi koko ajan mun seksityöllä saatua rahaa omiin menoihinsa. Hän kyllä lupasi lopettaa sen ja joksikin aikaa uskoinkin, kunnes huomasin sen saman jatkuvan edelleen. Siihen loppui minulla siihen seksinmyyntiin suostuminen vaikka hän koetti minua saada jatkamaan uhkailujen kera. Harkinnassa on, että aloittaisin sen tekemisen jälleen uudelleen, mutta nyt yksin. "

        Että oikein seksityöläisen vastaus....

        Entäs sitten, kai tänne saa kirjoittaa kuka tahansa?


    • yksiajatus

      Huokaus, vähän tuntuu,että ihastut vain johonkin omaan haaveeseen, ettehän te tunne juuri lainkaan toisianne. Mutta on ihanaa, jos hän jotenkin sykähdyttää sinua ja haluat häneen tutustua, se tuntuu kivalta. Itse pitäisin siitä, jos toinen vaikka kirjoittaisi, että aina kun näen sinut, niin tulen iloiseksi, joten olisi ihan kiva käydä vaikka kahvilla yhdessä joskus, jos se sinulle sopii? Joten voit soitella tai tekstailla minulle, jos idea yhtään piristäisi sinunkin päivääsi. Mutta sinunhan on edettävä omalla persoonallisella tavallasi.

      Mutta aina ennemmin riskinotto, kuin pähkäillä loputtomiin. Toisessa voi onni kolahtaa, toisessa ei.

      • KorttiNaiselle

        Niin.....
        Kyllä hänen näkeminen aina sykähdyttää syvemmältä, mutta ajattelen myös sitä, että hän ansaitsee parempaa, kuin minä hänelle voin koskaan antaa.
        Olen hänelle kyllä sanonut, että mukava nähdä ja hän vastasi, että sinua myös.
        Jos olen kuulumisia kysynyt, niin hän on myös kysynyt minun kuulumisia.
        Olen senverran ujo naisten suhteen, ettei juttu luista, kuten naistenmiehillä, jotka osaa naurattaa naisia ja keksii juttuja, kuin liukuhihnalta saaden naisen pään pyörälle.
        Täytyy varmaan kysyä jatkuuko hänellä työ samassa paikassa ensi vuonnakin, muutenhan en enää häntä näe, jos hänen työt loppuvat, toivottavasti ei....

        Jotenkin tämä video on kuin kuvastus omasta elämästäni, paitsi loppuosassa jään yksin...
        https://www.youtube.com/watch?v=loe24Nqa07o

        Alone....
        https://www.youtube.com/watch?v=1-xGerv5FOk


    • Sinkkumies---

      Se on seksuaaline ahdistelu jos antaa kortin naiselle.

      • SinkkumiesEiAhdistele

        Totta puhut, nainen ajattelee mielessään ensimmäiseksi, että mitä tuo mies minusta haluaa, onko kirjekuoressa jokin ehdotus.
        Jos nainen antaa miehelle kortin, niin se ei ole seksuaalista ahdistelua, koska mies on voimakkaampi ja voi puolustaa itseään, mutta naisella se on vähän eri juttu.

        Nyt on oltava tarkkana näiden asioiden suhteen tai muuten tulee ahdistelijan leima.
        On parasta, ettei naisille anneta mitään, niin ei ainakaan ahdistella.
        Jos vieraan naisen kanssa jostakin keskustelee, niin päivän säätila on varmaan sallittu keskustelun aihe, mutta siinäkin täytyy sanat valita tarkoin, ettei tule seksuaalista ahdistusta naista kohtaan.

        Jos haluaa pelata varman päälle, niin katse suunnataan lattialle tai sivuun, jos on ikkuna, niin katsotaan ikkunasta ulos.
        Naama tulee olla peruslukemilla, mielellään surullinen ilme naamalla.
        Missään tapauksessa ei saa hymyillä, koska nainen voi tulkita sen seksuaaliseksi ahdisteluksi.

        Ne ajat ovat nyt takana ja menneitä, kun naista vielä oli mahdollisuus lähestyä, nyt se on enää mahdottomuus, koska se on seksuaalinen ahdistelu.


    • NeuvoAloittajalle

      Aloittajalle vaan vinkiksi, että kannattaa vaan unohtaa naiset ja elää vapaata poikamies elämää.
      Tiedätkös, jos naisen ottaa, niin se tietää suuria menoja, naista on viihdytettävä, ostettava lahjoja, kukkia, käytävä hienossa ravintolassa syömässä ym.
      Tiedätkös, että sen jälkeen, jos naisen otat vaivoiksesi, niin joudut remontoimaan huushollin, hankkimaan uudemman auton.
      Poikamiehenä voi asua siinä talonrähjässä, miksi tuhalta rahaa johonkin remonttiin, kun poikamiehenä voi elää vaatimatonta elämää.
      Ei se tarvi olla uutta tapettia huoneessa, ihan hyvin menee vanhalla tapetillakin.
      Eikä tartte vanhaa ruosteen raiskaamaa autoakaan vaihtaa, kun ei naista ota.

      Joten kannattaa pysytellä vaan ihan ilman niitä naisia.
      Netistä voi katella naisen kuvia, jos naisen seuraa kaipaa.

    • MiesAsiakasKaupassa

      Aika erikoista, että naista, johon on ihastunut ja nähnyt kymmeniä kertoja on lähes mahdottoman vaikea pyytää kahville, mutta miehen kanssa ei ole mitään ongelmia pyytää kahville.
      Eräskin tuttu miesmyyjä pyörii kaupassa ja ei olisi mitään ongelmia, eikä jännittäisi pyytää miesmyyjää kahville, ei tietenkään seurustelutarkoituksessa, mutta muuteen vaan.
      Helppo myös jutella muutenkjn tämän miesmyyjän kanssa on helppoa, ei mitään jännitystä ilmassa. Mutta jos vastaavassa tilanteessa olisi nainen, niin jännittäisi aivan sairaasti, että mikähän tässäkin on.

    • PieniSummaMulle

      Täällä tulikin noottia joulukortin antamisesta, että kortin sijaan parempi antaa naiselle jokin lahja.
      Minä ainakin vastaavassa tilanteessa laittaisin lahjapakettiin 10 000€.
      Eli 200kpl 50€ setelleinä. Nainenhan tarvitsee aina rahaa ja meikäläiselle tuo summa on pieni, joten ainakin minä vastaavassa tilanteessa tekisin noin.
      Mutta en antaisi lahjapakettia suoraan, vaan toimittaisin sen kaupan infoon ja pyytäisin heitä toimittamaan paketin kyseiselle myyjättärelle.
      Mitään puhelin numeroa ei tietenkään tule liittää mukaan, jos jotain itsestään haluaa laittaa, niin ehkä pelkkä etunimi.
      Aloittajalla olisi mielenkiintoista käydä kaupassa, että arvaisko myyjätär kuka kysesisen paketin on lähettänyt.
      Takaan sen, että paketin avatessaan myyjättären ilme olisi näkemisen arvoinen.
      Ei taida myyjätär ihan tuollaista lahjaa odotaa, mutta ainakin olsii myyjättärellä pätäkkää ja varmasti ei ylimääräinen raha ole kenellekään pahitteeksi.

    • tuntemattomille

      En osaisi suhtautua oikein mitenkään vieraaseen mieheen, joka ei tuntisi mua lainkaan ihmisenä ja persoonana ja silti osoittaisi noin paljon kiinnostusta. Todennäköisesti olisi ihastunut johonkin haavekuvaan, tai kiinnostus perustuisi "vääriin" asioihin (varallisuus, ulkoiset asiat tms).

      • PelimiesPelaa

        Useinhan kun ihastutaan, niin ei vielä tunneta toisia kunnolla, kuten seurusteleeko ihastuksen kohde ym. Ihastuessa luodaan usein haavekuva, että ihastuksen kohde on myös ihastunut, vapaa ja kaikinpuolin ihanne kumppani.
        Aottajalle voisi sanoa, että kannattaa ottaa etäisyyttä ihastukseen ja jos ihastuksen näkee, niin olla mahdollisimma neutraali ja seurata onko ihastuksen käytöksessä havaittavissa joitain merkkejä, kuten vaikka, että ihastus liikuttuu huomattavasti tavatessanne tai vastaavaa.
        Tai ihastus alkaa kyselemään henkilökohtaisempia juttuja.

        Kyllä se ihastuksen kohde jossain vaiheessa tekee ratkaisun ja saattaa antaa jopa oman puhelin numeronsa, jos on ihastunut, eikä seurustele ja on valmis vaikka ystävyys suhteeseen.
        Jos on oikeasti ihastunut, niin silloin ihastunut haluaa myös ihastuksensa tavata muuallakin, kuin pelkästään siellä, missä lyhyen hetken toisanne näette.


      • tuntemattomille

        Vaikea suhtautua, kun en itse osaa ihastua ventovieraisiin? Täytyisi aina tuntea sen verran ja jutella toisen kanssa syvällisemmin, että näkisi toisessa jotain hyvyyttä ja inhimillisyyttä, mikä herättäisi kiinnostuksen. Pelkkään kuoreen en osaa ihastua.


      • KorttiNaiselle
        tuntemattomille kirjoitti:

        Vaikea suhtautua, kun en itse osaa ihastua ventovieraisiin? Täytyisi aina tuntea sen verran ja jutella toisen kanssa syvällisemmin, että näkisi toisessa jotain hyvyyttä ja inhimillisyyttä, mikä herättäisi kiinnostuksen. Pelkkään kuoreen en osaa ihastua.

        Varmaan miehet ja naiset on erilasia siinä mihin ihastuu. Miehet ihastuvat helposti kauniiseen naiseen.
        Naiselle varmaan tärkeää on miehen persoona.
        Minä ihastuin juuri tämän takia, lisäksi hän on aasialainen ja osaa suomea.
        En tiedä, mutta aasialaisessa naisessa on jotain, mikä vetoaa minuun, ei voi mitään.
        Eipä tuossa ole kovin suuria perusteita, mutta ei ihastumiseen suuria tarvitakaan.
        Mutta ei se ole mitenkään helppoa unohtaa ihastus, jos miettii, ettei toinen olisikaan ihastunut.
        Näin tänään hänet, mutta en viitsinyt mennä häiritsemään, kun hänellä oli työ kesken.
        Mieli olisi tehnyt mennä juttelemaan, mutta eihän toista voi häiritä kun hänellä on töitä.



        .


      • vitsitvähissä
        KorttiNaiselle kirjoitti:

        Varmaan miehet ja naiset on erilasia siinä mihin ihastuu. Miehet ihastuvat helposti kauniiseen naiseen.
        Naiselle varmaan tärkeää on miehen persoona.
        Minä ihastuin juuri tämän takia, lisäksi hän on aasialainen ja osaa suomea.
        En tiedä, mutta aasialaisessa naisessa on jotain, mikä vetoaa minuun, ei voi mitään.
        Eipä tuossa ole kovin suuria perusteita, mutta ei ihastumiseen suuria tarvitakaan.
        Mutta ei se ole mitenkään helppoa unohtaa ihastus, jos miettii, ettei toinen olisikaan ihastunut.
        Näin tänään hänet, mutta en viitsinyt mennä häiritsemään, kun hänellä oli työ kesken.
        Mieli olisi tehnyt mennä juttelemaan, mutta eihän toista voi häiritä kun hänellä on töitä.



        .

        Siis minä olisin tosi otettu jos joku mies nataisi minulle joulukortin ! ! Vaikka olisin varattu tai en olis edes kiinnostunut, niin silti, tosin joutuisin hienotunteisesti sitten kieltäytymään lähemmästä tuttavuudesta. En olisi kuitenkaan tyly koska tuollainen olisi niin symppistä ! Jos se aasialainen nainen on jo sanonut sinulle että mukava nähdä niin ei hän varmastikaan pidä sinua epämiellyttävänä vaikka voi toki olla kohtelias mahdollisesti työnsä puolesta. Täällä jo joku sanoi, että älä kehu ulkonäköä, ja siinä oikeasti kannattaa olla varovainen. Voi kehua tyyliin, että olet todella tyylikäs, viehättävä mutta käytä jotain muutakin adjektiivia, esimerkiksi fiksu tai hauska. Kaunotarkin voi sanoa jos tosiaan myös kehuu jotain muuta kuin ulkoista ominaisuutta.
        Esimerkiksi " Olet ihanan eloisa, fiksu ja kaunis nainen jonka näkemisestä tulee aina hyvä mieli. Toivotan sinulle oikein hyvää joulua ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle ! "
        Eihän tuollaisesta voisi kuin olla iloinen. Kertoisit silloin hiukan tunteistasi mutta et liian imelästi tai tunkeilevasti. Nimi vain alle ja anna kortti ilman kirjekuorta. Sitten pallo on hänellä. Jos hän sanoo kiitos paljon tms niin ole iloinen mutta älä odota liikoja. Moikkaa ja juttele jatkossa ihan samalla tavalla, otti hän yhteyttä tai ei. Jos hän osoittaa edes hiukan kiinnostuksen merkkejä, hymyilee enemmän tai juttelee enemmän niin sitten vain rohkeasti kysyt, että " Saako sinulta kysyä oletko vapaa ?Lähtisitkö kanssani kahville?" ja onnea sinulle isosti matkaan ! Olet ihanan romanttinen !


      • KorttiNaiselle

        Moi ja kiitos mukavasta vastauksestasi....
        Tänään oli oikeastaan viikon paras päivä, kun kävin kaupassa ja ihastukseni sattui olemaan kassalla ja onneksi oli harvinaisen vähän asiakkaita kaupassa, joten oli vähän enemmän aikaa jutella hänen kanssa.

        Sen olen huomannut, että hän vaikuttaa tavanomaista iloisemmalta minut nähdessään ja tuntuu, kuin hän odottaisi, että juttelen hänelle...?!???
        Ehkä se, että olen alkanut hänelle juttelemaan saa hänet iloiseksi ja juttelun aloittaminen on siten myös helpompaa, kuin ettei olisi koskaan juteltu keskenään.
        Muutama kuukausi sitten vain moikkasin häntä, mutta ajattelin, että miksi en voisi hänet nähdessään myös jotain jutella, vaikka muutaman sanan. Jännitti aivan järjettömästi ensimmäinen kerta sitten.
        Pyrin aina moikkaamaan häntä iloisesti ja kysymään kuulumisia. Nyt hän on alkanut kysymään minun kuulumisia, johon on tietenkin mukava vastata.
        Enää ei jännitä niin järjettömästi, mutta vähän kuitenkin hänen kanssaan keskutelu.
        Minusta on mukava, että voi jollakin tapaa ilahduttaa hänen päiväänsä kaupassa käydessäni.

        Tietenkään en voi asettaa liikaa odotuksia häntä kohtaan.
        On kuitenkin huomioitava tosiasiat, jos hän seurustelee toisen kanssa, niin ei viitti kyllä mennä pilaamaan juttua.
        Joulukortin haluaisin hänelle kuitenkin antaa, ilman mitään velvotteita ottaa yhteyttä.
        Oman nimen korttiin voisi laittaa, mutta ei puhelin numeroa, koska joku voi tulkita sen, että kortin saajan olisi nyt sitten soitettava.
        Omalla nimellä kuitenkin on löydettävissä netistä kaikki yhteystiedot, facebook tilit ym.
        joihin on ehkä helpompi ottaa yhteyttä, kuin soittamalla, jos haluaa ottaa yhteyttä.
        Vaikkei hän ottaisikaan yhteyttä, niin en minä ainkaan halua lopettaa moikkaamista ja jutustelua hänet nähdessään.
        Ei sekään olisi häntä kohtaan oikein, että alkaisi välttelemään häntä ja varsinkaan, että luikkisin piiloon, kun hän tulisi vastaan tai näkisi minut.
        Minä arvostan häntä ystävällisenä, iloisena ja mukavana ihmisenä, silloinkin vaikken häntä saisikaan.
        Minulle on tosi tärkeää, että hän on onnellinen.


      • KorttiNaiselle

        Kortti on sitten antamista vaille valmis, mut tuli vaan haikee fiilis nyt illalla, kun tänään en korttia voinut antaa, kun ei häntä nähnyt. Pari kertaa kävin kaupas, mut en nähnyt, ehkä hänellä oli vapaa päivä.
        Voi ziisus, jouluunkaan ei ole enää hirveän montaa päivää, että kiirehän tässä tulee, kun ennen joulua kortti on kuitenkin paras antaa.
        Pakko sit alkaa käymään kaupassa 2-3 kertaa eri aikaan päivästä heti ensi viikosta lähtien ja varmaan huomennakin, et jos onnestas että hän olisi kaupassa töissä, ei tässä muitakaan mahdollisuuksia ole, kun ei tiedä hänen työaikojaan.
        Luulisi ainakin, kun joulumyyntikin on parhaillaan ja työntekijöitä tarvitaan.
        Miten tää voi menennä näin syvälle tunteisiin, voi morjens sentään....


    • Ouuuuuh

      Ripeä potku munille.

      Eli ei mitään sen kummempia erektioita ja ajatuksia tuollainen ele naisissa herätä.

      • MäPotkinSua

        Mä potkaisisin sua kyllä takapuoleen, et sulla olis perse kipee ainaski kuukauden.


    • Gentmoleng

      Seksityöläinen taitaa suhtautuu kaikkiin miehiin, että mies vonkaa vain seksiä.
      Onko enää tuntematon, jos on nähnyt ja keskustellut toisen kanssa kymmeniä kertoja, ei silloin enää olla täysin tuntematon toisille.
      Täytyy olla aika tyhmä mies, jos menee ihastukselleen heti ensimmäiseksi ehdotamaan seksiä suoraan tai jonkun lapun välityksellä.
      Sehän on silloin seksuaalista ahdistelua ja rangasitavaa.
      Siinähän pilaa suhteen heti alkuunsa ja osoittaa miehestä sen, että miestä kiinnostaa vain seksi, eikä ihminen.
      Seksin myyminen pitäisi saada rangaistavaksi, koska seksin ostaminenkin on rangaistavaa.

    • UteliasMiesIhmettelee

      Onkohan aloittaja saanut rohkaistua mielensä ja antanut joulukortin ihastukselleen.
      Onhan tuo hieno idea ilahduttaa ihastusta joulukortilla, varsinkin sellaisella itse tehdyllä, johon on käytetty aikaa ja paneuduttu enemmän, kuin kaupan valmiiseen joulukorttiin.
      Ei kaupan valmiilla kortilla kyllä tehdä vaikutusta naiseen, kuten itse tehdyllä joulukortilla.
      En minä ainakaan edes kehtaisi antaa kaupan valmista joulukorttia, on nainen itse tehdyn kortin arvoinen, jonka tekemiseen on käytetty aikaa.
      Kaupan kortteja voi lähettää sukulaisille, jotka eivät joulukortille paljon arvoa laita, kun kortti on luettu, niin eipä sitä sen jälkeen enää paljon ihmetellä, vaan useimmin menee sitten heti joulun jälkeen roskakoriin, jollei keräile joulukortteja.
      Se on jotenkin symppistä mieheltä, joka itse tehdyn kortin naiselle antaa ja parempihan kortti on antaa ilman kirjekuorta, niin pelataan rehellisesti.
      Vaikkei kortti olisikaan miehen omasta mielestä tarpeeksi hieno, niin varmasti on naiselle, joka on ihastuksen kohteena.
      Eikä kannata välittää muista aisiakkaista kassajonossa, kun sellaista mahdollisuutta ei varmaan montaa kertaa tule, että takana ei olisi muita asiakkaita ja jos sellaista tilaisuutta odottaa, niin joulu menee ohi ja paljon molompaa on antaa sitten joulukortti joulun jälkeen.

      Aloittajan ei kannata asettaa liian suuria odotuksia, vaan antaa naisen päättää, ottaako yhteyttä vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe