Miten eroon periytyvistä silmäpusseista?

Silmäpussit

Oon siis 15-vuotias ja mulla on ollu ihan vauvasta asti isot silmäpussit :( Mulla on tosi ohut iho silmien alla ja tosi tummat silmänaluset. Se on tosi ahistavaa ja vaivannu mua jo siitä asti kun ite tajusin, että oon jotenkin erilainen. Kun ei muilla lapsilla ikinä ollu tälläsiä silmäpusseja tai ei silmäpusseja ollenkaan.

Multa aina välillä kysytään, että nukunko ikinä tai miks mulla on tälläset silmäpussit... En mä oo ikinä osannu mitään vastata, kun vasta tajusinkin, että taitaa olla ihan perittyä.

Mitkään kurkun palat tai kylmät lusikat ei auta mitään. Mun silmäpussit ei roiku, ne on lähinnä vaan tummat kuopat. Oon kuullu, että on erilaisia voiteita, mutta niissä aina puhutaan roikkuvista silmäpusseista. Mutta kun ei mun silmäpussit juurikaan roiku vaan ne on vaan kuopat... D:

Joten jos tiedätte mitään kotikonstia ja jotain voidetta, joka sopis tähän ongelmaan niin tulkaa ihmeessä suosittelemaan ja auttakaa :( Ja jos yhtään tietoo, että mistä muualta sais ees apua tähän ongelmaan niin kertokaa ihmeessä. Kaikki apu otetaan vastaan!

4

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaiskoha

Itselläni on tismalleen sama ongelmia silmäpussien suhteen, mutta ei mul niin isot ole ihan perus kokoset, mut todella ärsyttävät. Mul ei oo siis roikkuvia myöskään, ihan kuopat vain. En usko omalta kohdaltani että ois periytynyt, mutta uskon ainakin itse että en pysty nukkuu öisin joka on suurin syy sille miks mul on silmäpussit.

No, mennää asiaa -> Ite oon hoitanu omia silmäpusseja himalajan merisuolalla ja on khyllä auttanut. Mutta en tiedä auttaako sua, mutta kokeile ihmeessä! Jos käytät alkoholia paljon (niin ku mieki) niin suosittelen juomaan puolet enemmän vettä. Sillä jokin vaikutus ainakin oman ihoni kuivuuteen, sillä silmieni alueella on todella paljon kuivuutta silmäpussien lisäksi. Kolmas ja viimeinen vinkki on aika outo, mutta ainakin itselleni on tehoavan. En tiedä tehoakoo sulle, mutta kokeilun mielessä voisit testata päivittäin. Olen käyttänyt tuoreita kurkun palasia laittamalla silmien päälle joka aamu ja ottanu ne pois 15min jälkeen. Ainaki mulle tulee freshimpi olo ja silmäpussien tummuus ei oo niin vahva eli vähä niiku haalistuu se alue.

• MaaliskuunIdus

Mulla on ikää jo kohta 52 vuotta, ja silmäpussit ilmestyivät mulle vaihdevuosioireiden mukana parisen vuotta sitten. Eilen kampaajalla käydessäni, bongasin lehteä selatessani mainoksen Remescar nimisestä tuotteesta. Valmistaja lupaa tuotteelle tyytyväisyystakuun. Nopea googlailu osoitti, että tuotteen käyttäjät ovat siihen erittäin tyytyväisiä. Kampaajan saatua hommansa hoidettua kipaisin heti apteekkin ja ostin tämän 33,- euroa maksavan pikkutuubin ihmeainetta. Mun silmäpussit on kokoa jenkkikassit, joten kokonaan ne eivät häipyneet, mutta ero on enemmän kuin huomattava. Olen kaikilta muilta osin tyytyväinen tuotteeseen, ainoastaan kohta johon voidetta on laitettu näyttää hieman kuivalta. Suosittelen.

• MaaliskuunIdus

Pieni, mutta tärkeä päivitys tähän muutaman päivän käytön jälkeen. Tuote ei toimi meikin kanssa.

• hofhgoe

Mä oon kuullu jutun et tummat silmänaluset voi kertoa myös sydänviasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17173
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      4962
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2778
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      149
      2085
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      133
      1634
    6. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      28
      1601
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      19
      1600
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      399
      1560
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1327
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      11
      1323
    Aihe