Tarvitsisin tietoa mikä kampaamo Turussa olisi kohtuuhintainen ja luotettava? Hiukseni leikattiin vinoon eräässä kampaamossa toissapäivänä. He suostuisivat kyllä leikkaamaan sen uudestaan veloituksetta viikon takuuajalla, mutta en tiedä uskallanko mennä samalle kampaajalle uudestaan. Hiukseni on pilattu 3 kertaa eri kampaamoissa. Raidat on tehty muutamia vuosia sitten kivikautisella myssyllä, jota periaatteessa ei saisi käyttää enää nykytekniikalla, vaikka jotkut kampaajat sitä vielä käyttävätkin. Tästä syystä hius on katkeillut. Kuka turkulainen kampaaja tekisi sävyn, raidoituksen ja leikkauksen ammattitaidolla?
Hyvä kampaamo Turussa?
Whitney2
1
470
Vastaukset
- eikunhakeen
Myssyraidoitus on tullut taas uutena, ainakin facebookissa on videoita jossa raitoja tehdään myssyllä ja ei se myssy niitä hiuksia katkaise vaan liian voimakkaat aineet ja hapetteet.
Turussa on paljon pa-kampaamoja luulis sieltä sullekin joku löytyvän tarjontaa löytyy pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482