Tässä on yksi tärkeä seikka, miksi naiseen tutustuminen on niin tavattoman vaikeeta. Naisiin tutustuminen vaatii joiltakin miehiltä jopa enemmän psyykkausta, kun salilla raskaiden painojen nostelu tai opiskelupaikassa joku raskas koesuoritus. Miehet joutuvat tämän naisen iskemiseen liittyvän psyykkauksen lopulta aivan yksin opettelemaan. Ainakaan mulla ei ole koskaan kukaan kaveri mitään neuvonut. Tämä psyykkaus on niin kovaa, että samanaikaisesti ei pysty edes omien kavereiden kanssa juttelee, jos olette ulkona kavereiden kanssa ja tarkoitus iskeä nainen. Täytyy olla 100% keskittynyt, kun ilmaantuu jokin itseä kiinnostava nainen esimerkiksi baarissa. Sitten täytyy käyttää valtavasti resursseja löytääkseen sopivan tilanteen ja tämä taas vaatii jonkin verra älyn käyttöä. Lopulta täytyy vaan saada jollain tavalla 100% itsevarma tyyli ja mennä vaan sopivan tilaisuuden tullen juttelee.
Psyykkaaminen
10
507
Vastaukset
- ytmeille.lisää.reikää
Ei niitä sopivia tilaisuuksia tule kuin komeille ytmeille, joita naiset eivät voi olla katsomatta pelkuruudestaan huolimatta.
Jos tuohon yleensäkään suhtautuu jonain suorituksena, luultavasti se näkyy läpi ja mahdollisuudet putoavat.
- dtjedtj
Suoritushan se valtaosalle miehistä on, harva on luonnostaan sosiaalisia.
- ex-raitis3
Tärkeintä on oppia psyykkaamaan itsensä siihen että juopottelu ja bailaaminen on itsestä mukavaa toimintaa.
- EdesUnissa
Ottamalla askeleen kerrallaan vaikeakin homma muuttuu helpoksi. Aloittaja lähtee tässä ulos, päättäen iskeä tuntemattoman naisen muutaman baari tunnin aikana, ja rajaa naiset kiinnostaviin.
Suosittelen helpompaa kaavaa
1. Valkkaa ensin se nainen joka sinua aidosti kiinnostaa. Keskity vain häneen äläkä juokse jokaisen perässä.
2. Tutustu naiseen hiukan ensin ilman päämäärää iskeä häntä samana iltana vuoteeseen. Kuulet samalla sattuuko olemaan varattu.
3. Ja seuraavalla kerralla jatkat siitä mihin viimeksi jäit.
Esitän tätä ihan vakavissani vaikken itse näin teekään. Mutta olen huomioinut ravintolassa epävarmoja miehiä jotka ovat liikeellä ajatuksella "pakko saada joku". Se ei yleensä johda hyvään lopputulokseen.- todellavaikeeta
Nyt on kyllä sellainen vastaus, josta on lähes täysin mahdoton olla eri mieltä! Nimenomaan, jos on tavoitteena löytää nainen kestävään parisuhteeseen, homma menee juuri näin! Mun virhe tahtoo olla se, että ajatus välillä harhailee liikaa, jolloin on vaikea keskittyä, mutta olen kyllä kokoajan parantunut tuossa keskittymisessä. Lisäksi on äärimmäisen tärkeetä kestää pakit itseä todella kiinnostavalta naiselta ilman että siitä masentuu pahimmassa tapauksessa moneksi tunniksi. Tähän todellakin voi harjaantua! Kokemusta on! Ennen masennuin liian pitkäksi aikaa, jos itseä kiinnostava nainen antoi pakit. Masentuneena ei tietenkään kannata tehdä kehenkään tuttavuutta, koska masennus kyllä näkyy ja voi olla varma, että seuraavakin itseä kiinnostava nainen antaa pakit. Jos masentuu baari illan aikana, koska ei saa onnistumisia, kannattaa ilman muuta lähteä kotiin. Tutustumisyritys kannattaa todellakin tehdä hyvällä fiiliksellä. Tästä on kokemusta! Kun illan aikana ilmestyy sellainen nainen, joka todellakin kiinnostaa, silloin ainakin minä joudun kyllä ponnistelee kovemmin kuin missään kovassa saliharjoittelussa tai kokeessa. Mutta tuo ponnistelu toisinaan auttaa, koska sen ansiosta lopulta saan sen rohkeuden ja hyvän fiiliksen, joita tarvitaan onnistuneen aloitteen tekemiseen. Toki mikään ei takaa, että nainen hyväksyy sun täydellisen itsevarman aloitteen, vaan pakkeihin täytyy aina varautua henkisesti, vaikka olisit sitä ennen tehnyt valtavan työn kerääksesi rohkeutta ja itsevarman fiiliksen aloitteen tekoon. Pakkien jälkeen on enemmän kuin tärkeää, että pohdit syitä, miksi sait pakit. Voit jopa tehdä muistiin panoja omista epäonnistuneista tutustumisyrityksistä seuraavaa kertaa varten, jotta silloin ainakin todennäköisyys voisi vähän kasvaa onnistumiselle. Tai ainakin näin pitäis käydä. Itse olen todella huomannut, että on turha mennä vaan nopeasti seuraavaan naiseen heti sen jälkeen kun olet saanut pakit itseä kiinnostavalta naiselta. Tämä on tietysti ehdottoman tärkeää, että olet nöyrä ja uskot mitä nainen sulle sanoo. Tottakai pakkien jälkeen on vähän harmissaan, ei oikein tiedä minne mennä ja on sellainen olo, että on jotenkin hukassa ja täytyy kaikintavoin ainakin yritää näyttää ulospäin baarissa, että kaikki on hyvin, vaikka oletkin jälleen yksin. Jos on yksin baarissa, on tietysti helppo lähtee ulos baarista saman tien, kun saa pakit, jotta muut ei ehtisi huomata pettynyttä ilmettä. On jokatapauksessa ehdottoman tärkeetä, että analysoi sitä tilannetta, mitä todella tapahtui ennen pakkeja ja vasta jonkin ajan päästä siirtyy uuteen naiseen. Ok, tässä varmaan me ihmiset eroamme jollain tavalla - varmaan joku yökerhomaailman mestari pelimies hallitsee kaiken salaman nopeasti ja pystyy välittömästi menee seuraavaan naiseen, jos saa joltain naiselta pakit.
Tuo neuvo, että todellakin malttaa ja tutustuu naiseen ilman, että samana iltana vuoteeseen! Näin mäkin pyrin ehdottomasti toimimaan. Tuo, että onko varattu, pitäis kyllä saada tietoon mahdollisimman nopeasti. Miten on neuvot täällä? Saako tuon vaikka samantien kysyä, onko varattu vai sinkku? Vai pitääkö vaan aluksi jutella vähän aikaa ja odottaa, että nainen itse kertoo, vai siten, että vähän aikaa juttelee ja itse kysyy?
- hienoahienoa
Tämä on totta. Naisten pokaaminen on helvetin rasittavaa ja typerää puuhaa, paitsi jos on tyhmä ja yksinkertainen mies (joista naiset useimmiten tykkäävät). Itse en ainakaan koe sen olevan yhtään kivaa ja tosiaan kuten AP mainitsi, niin saliliikunta, henkisesti stressaavat ja älyä vaativat asiat yms. ovat kaikki kuitenkin pokaamista helpompaa puuhaa. Ei vain jaksaisi ryhtyä pokaamaan, vaikka mitä tahansa muuta pystyy kyllä tekemään. Itse aloin saamaan jonkun verran baarista yms. pillua AMK-opiskeluaikoinani (enkä siis käynyt missään kämäsissä opiskelijabileissä), enkä oikein ymmärrä miksi. Ehkä silloin vain tuli käytyä enemmän baareissa. Nyt viimeiseen 2 vuoteen ei ole oikein enää niin paljon edes jaksanut panostaa pokaamisiin ja ryyppääminen baareissa yms. on mukavampaa. Ja saanti sitä myöden niukkaa.
Se miten itse olen saanut yleensä, niin yksi keino on hankkia nainen tanssilattialla, jos ei ole mikään supliikkimies. Silloin pitääkin olla itsevarmalla ja positiivisella (itsevarmuus ja periksiantamattomuus tärkeämpi) tavalla psyykattu. Onnistuu usein paremmin kovemmassa kännissä. Jos haluaa juttelemalla mennä pokaamaan muijaa, niin kannattaa katsoa jos baarista löytää jonkun yksinäisen muijan. Tai sitten jos saa silmäpeliä joltakulta (harvemmin), niin sellaisen luo. Koskaan ei kuitenkaan kannata tehdä liikaa töitä naisen saamiseksi, koska eivät ne naisetkaa tee töitä sinun saamiseksi, vaan passiivisina odottavat aina miehen aloitetta. Pitää miehellä jonkinlainen itsekunnioitus olla.- todellavaikeeta
Mä kyllä haluaisin mieluummin aluks jutella naisen kanssa, koska se tulee jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin eteen. Mä haluisin tietää heti, miten juttelu toimii. Tuo on mielenkiintoinen kysymys: onko parempi, että nainen on yksin vai kavereidensa kanssa kun meet tekee tuttavuutta. Naisethan usein lähtee ulos kavereidensa kanssa, jolloin sun täytyy myös pystyä tekee hyvä vaikutus myös naisen kavereihin. Varmasti asia yleensä on näin. Mulla on käyny näin, että silloin, kun nainen on isommalla porukalla kuin kaksistaan liikkeellä, hän on jäänytkin juttelee mun kanssa ja hänen kaverinsa ovat siirtyneet jonnekin muualle. Silloin tietysti olen päässyt juttelee naisen kanssa kaksistaan, mikä varmaankin on mieluisampi tapa sellaisille miehille, joiden on vaikeampi jutella porukassa.
Tuo mitä sanoit, että ei jaksaisi ryhtyä pokaamaan, on kyllä mulle niin perusteellisesti tuttua. Mä olen kuitenkin huomannut, että kannattaa yrittää, vaikka ei huvittais. En tarkoita sitä, että silloin menet pokaamaan, jos olet todella masentunut, vaan sitä, että ponnistelet ainakin. Toisinaan ponnistelujen avulla saavuttaa sen itsevarmuuden, jota pokaamisessa tarvitaan, toisinaan täytyy vaan tyytyä tyhjään iltaan. Mutta yrittää kannattaa aina. Olen kuitenkin huomannut, että moni asia menee pikkuhiljaa eteenpäin - osaat viisaammin arvioida voimasi etukäteen baariin mennessä, osaat viisaammin myös arvioida poistumisaikasi baarista, osaat viisaammin arvioida, montako naista kannattaa yleensä illan aikana yrittää. Itse voin tuohon sanoa, että hyvä, jos yhtä itseä kiinnostavaa naista jaksaa mennä yrittää illan aikana, kun sitä ennen joutuu tekee sen valtavan työn saavuttaakseen tarvittavan fiiliksen ennen kuin sanot naiselle ensimmäiset sanat.
Tuossa joitain esimerkkejä, missä voi harjaantua, kun vaan menee ulos, vaikka ei huvittais.. Tuo baarissa käynti ja pokaaminen on kyllä ehdottomasti taitolaji. Kuten huomaamme, täytyy monia seikkoja huomioida. Kuten sanoit, kaikkea muuta pystyy helpommin tekee, mutta pokaaminen on selvästi kaikkea muuta hankalampaa. Olen itse täysin samaa mieltä.
Mitä jos vain menisi sopivan tilaisuuden tullen juttelemaan.
Tämä on mun aloittama ketju. Saan sen paremmin näkyviin tämän rekatun nimimerkin historiaan, jos kommentoin tähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403376- 703057
- 1442655
- 1032571
- 1582134
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201918Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa281616- 401549
- 571121
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To251060