Varoitus - Filippo Loreti

kippok

Jos on muita, jotka ehtivät jo alustavasti tukea Filippo Loretia Kickstarterissa - vielä ehtii perua. Netissä on hyvin runsaasti tietoa siitä, että kyseessä on enemmän tai vähemmän huijaus. Alla pari linkkiä, lisäksi oli eräs sivu jolla selitettiin tarkemmin, että "vakuuttavina" toimivat Forbesin ja BusinessInsiderin jutut ovat itse asiassa maksettua sisältöä ja tekijäveljesten kaverin kirjoittamia.

Näiden eri tietojen valossa vedin oman tukeni pois vielä kun ehdin.

http://en.lesrhabilleurs.com/kickstarter-disruptor-watch-project/
https://technofaq.org/posts/2017/10/filippo-loreti-review-elaborate-kickstarter-watch-scam/
https://www.reddit.com/r/Watches/comments/5ijhi1/filippo_loreti_i_am_planning_to_get_one_but_i/

13

1926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamullaSelvinPäin

      Ei kai nyt kukaan tuollaiseen ole langennut?

    • EttäMitäHäh
      • Casiomies

        Filipoloretti on vain nerokkaasti markkinoitua halpaa kiinalaista kamaa. Meeppä kattomaan alibabaan tai aliexpressiin, siellä myydään kans niitä. Ainoa laadukas osa siinä on se nahkaranneke, otaksuisin.

        Älä lankea halpaan! Nuo ei ole mitään neljän tonnin mekaanisia automaattikoneistokelloja.


    • kikkistarittilaykkää

      No nythän tilanne on ihan toinen kun siitä löytyy ihan YouTubeesta rainojakin

    • kippok1

      Tuo "kulujen karsiminen" on vain halpa markkinointikikka. Jos vähän pengot nettiä niin löydät kyllä riittävästi syitä miksi ei kannata luottaa tähän firmaan - joskin noiden linkkieni olisi kyllä pitänyt olla jo tarpeeksi...

      Unboxing-videot eivät muuten kerro ihan hirveästi kellon laadusta. :D Niitä löytyy myös halvoista kiinalaisista kelloista, jotka ovat sittemmin hajonneet kuukauden sisällä.

      • Anonyymi

        no kaupa kuin kauppa, se on hinta/laatu suhde, eihän kukaan aikuinen luule että nämä olisi jotain sveitsin vertaisia se pitää ymmärtää. mutta jos tuommoinen 250 eppuu maksava miellyttää silmää, niin se on vaan kokeiltava, niinkuin kaikki tänään laatu on mitä on.
        (max profit mailmassa)
        ihan hyvän näköisiä ovat-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kaupa kuin kauppa, se on hinta/laatu suhde, eihän kukaan aikuinen luule että nämä olisi jotain sveitsin vertaisia se pitää ymmärtää. mutta jos tuommoinen 250 eppuu maksava miellyttää silmää, niin se on vaan kokeiltava, niinkuin kaikki tänään laatu on mitä on.
        (max profit mailmassa)
        ihan hyvän näköisiä ovat-

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Itse olen ostanut kyseisen kellon merkin. Toimii moitteettomasti vielä 3-vuodenkin jälkeen. Hyvä hinta laatusuhde.

      • Anonyymi

        Hiihiii, tietysti! Uskomme sinua tiedusteluvakoojaa.


      • Anonyymi

        Järkevästi tehty ostos palkitsee kuten tässä näemme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkevästi tehty ostos palkitsee kuten tässä näemme

        Wauh, jo kolme vuotta toiminut kello, uskomatonta laatua ja kestoa.


    • Anonyymi

      Itse ostin 6 vuotta sitten Loretin automaatti kellon. Toimii edelleen ja mielestäni yksi laadukkaimmista kelloista hintaan nähden mikä on. Maksoin kellosta 400e, joka oli puoleen hintaan tarjouksessa

      • Anonyymi

        Wauh!
        Jo 6 vuotta toiminut kello 400 eurolla. Eipä ole ikinä mikään pystynyt samaan.
        Vieläkö kyseinen firma toimii? Veikkaan, että kuuluu jo suuriin valmistajiin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7261
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4314
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      56
      2640
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2136
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1679
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1657
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      342
      1410
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1232
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1077
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe