Se äijä ei nuoleskele ketään ja tekee sydämmestä rullaavia biisejä .
Ei ole mikään huijari joka tekee rahaa faneille valehtelemalla jäähyväiskiertueista jne.
Laatu on aina jokaisella albumilla tärkeää.
Muutama löysempi veto on uralla mutta jopa Nostradamus levy uppoaa meikään täysillä.
Painkiller,Ram it Down, Turbo, , You got another thing comin' soi nyt cd soittimestani, WAU !!!!
Ei ole Rob sortunut koko perheen bändiksi, josta kissakin tykkää ;) niin kun ACDC .
Kiss, Ozzy/ sabbath, Scorpparit mitä shittiä ! JÄÄHYVÄISKIERTUEET jo ollut kohta 10v. tai yli.
Judas Priest on rehellistä rollia
3
137
Vastaukset
- sdfsdfsdfdsf
"Judas Priest on rehellistä rollia... Se äijä ei nuoleskele ketään"
"Ei ole Rob sortunut koko perheen bändiksi"
Onkohan sinulla tullut joku väärinymmärrys, Judas Pries on se bändi ja Rob on äijä.... - pierunhajua
Ei väärinymmärrys mutta copypastasin väärin. Kyllä Rob Halfordin tiedän ja JP bändin.
En ole kuullut yhtään Halfordin soololevyä, kertokaa onko hyviä? mikä kannatats ostaa ?- JuutuupistLöytynee
Halforsin soololevytyksiä löytyy varmaan pienistä alan musakaupoista ja myös juutubessa.
https://www.youtube.com/results?search_query=halford
Kitaristi Glenn Tipton tehny myös soololevyn tai levyjä. juutubessa löytyy ainaki babtizm of fire ym.. Ja rumpali Scott Travis soitellu muissakin bändeissä, kuin J.P:ssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477