Mitä tarkoittaa deitti-ilmoituksessa Olen kokeilunhaluinen ? entä ” olen vaikeasti määriteltävässä suhteessa”
Kokeilunhaluinen
19
1695
Vastaukset
- Last12
Ihanko tosissaan kysyt?? Öööö joko tuo on provo tai olet sitten ihan kujalla..
- kojojoj
Joo, tosissaan kysyn... onko niin että kokeilun haluinen haluaa kokeilla kaikkea mikä liikkuu, kissaa, koiraa, naapurin pappaa, tikapuita, kumiankkaa, pölynimuria, pumpattavaa parparaa, kumisaappaita, ompelukonetta, täytekakkua, kahvipurkkia, siiliä, hevosta ym...
- Avio.ATMies
Riippuu tietysti kokeilunhaluisesta, mutta luulisen että se liittyy enemmän seksin eri variaatioihin (perversioihin, kuten joku sanoisi) kun siihen että haluaisi kokeilla "kaikkea mitä liikkuu".
Siis esim. anaaliseksiä, sitomista, piiskaamista, roolileikkejä, ehkä ryhmäseksiä, Sen sellaista. - vjkhkhoh
Ok. Kiitos tiedosta. En tykkää. Inhoan väkivaltaa ja kipua. Piiskatkoon itseään.
- Avio.ATMies
No en minä sanonut että hän välttämättä juuri piiskaamisesta tykkäisi, voi olla että se ei kiinnosta, mutta joku muu outo juttu sitten kiinnostaa.
Kysy ao.mitä hän sisällyttää kokeilunhaluunsa ja kuinka tulkita tuo suhdekiemura. Ei kai sitä kukaan voi olettaa, että lukija on myös ajatustenlukija. Siis kysy häneltä, joka noin on rusnannut.
1. Tarkoittaa seksin suhteen, ei esim. eksoottisten ruokien syömistä.
2. Varattu.- Avio.ATMies
Jos on varattu, siinä ei ole mitään vaikeasti määriteltävää.
Avio.ATMies kirjoitti:
Jos on varattu, siinä ei ole mitään vaikeasti määriteltävää.
Niin mä sen tulkitsisin, että on katsastamassa vihreämpiä niittyjä.
Wwuwuw kirjoitti:
Tai vaihtelua, voi olla esim. avoimessa suhteessa. Parempi kysyä siltä kuin täältä.
- Avio.ATMies
Wwuwuw kirjoitti:
No sitten hän valehtelisi. Mahdollistahan sekin on mutta miksei voisi puhua tottakin? Onhan naisilla nykyään kaikenlaista säätöä... se lienee yleisempääkin kun virheämpien niittyjen haeskelu valheen turvin?
Avio.ATMies kirjoitti:
No sitten hän valehtelisi. Mahdollistahan sekin on mutta miksei voisi puhua tottakin? Onhan naisilla nykyään kaikenlaista säätöä... se lienee yleisempääkin kun virheämpien niittyjen haeskelu valheen turvin?
Miten niin just naisilla?
- Avio.ATMies
Wwuwuw kirjoitti:
Miten niin just naisilla?
a) koska 21:50 kommentin perusteella päättelin, että AP on mies joten toinen osapuoli on nainen. Tässä tapauksessa.
b) koska naisilla on tarve määritellä suhteensa jollain tavalla. Avoimessa tms. epämääräisessä suhteessa oleva mies todennäköisemmin kirkkain silmin kiistää olevansa minkäänlaisessa suhteessa heti seuraavalle naiselle.
c) koska naisilla on yleensä se valta päättää siitä minkälainen suhde on, ja miesten osaksi jää lähinnä hyväksyä se tai lähteä. Näin ainakin luulen vallitsevan tilanteen olevan. Wwuwuw kirjoitti:
No sanos paskahousu suoraan että on pettämässä kumppaniaan. :D
Avio.ATMies kirjoitti:
a) koska 21:50 kommentin perusteella päättelin, että AP on mies joten toinen osapuoli on nainen. Tässä tapauksessa.
b) koska naisilla on tarve määritellä suhteensa jollain tavalla. Avoimessa tms. epämääräisessä suhteessa oleva mies todennäköisemmin kirkkain silmin kiistää olevansa minkäänlaisessa suhteessa heti seuraavalle naiselle.
c) koska naisilla on yleensä se valta päättää siitä minkälainen suhde on, ja miesten osaksi jää lähinnä hyväksyä se tai lähteä. Näin ainakin luulen vallitsevan tilanteen olevan.Jaa, minä taas samaisesta viestistä päättelin, että ap. olisi nainen 🤣
- Avio.ATMies
Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, minä taas samaisesta viestistä päättelin, että ap. olisi nainen 🤣
AP:n heitto "naapurin pappa" viittaisi ainakin naiseen... tosin pumpattava parpara taas mieheen... silti veikkaan AP:ta koska edelleen uskon että seuraa hakeva mies ei sanoisi olevansa kokeilunhaluinen taikka vaikeasti määriteltävässä suhteessa.
- Avio.ATMies
Ja "vaikeasti määriteltävä" tarkoittanee kaikkea muuta kun "vakiintuneita" suhteita, kuten avio-, tai avoliittoa, normaalia parisuhdetta jossa tiedetään että seurustellaan toisen kanssa.
Eli fuckbuddyilyä, avointa suhdetta, jotain semi-vakipanoa, ehkä polyamoriaa. Meinaa että se on varattu mutta haluaa olla koko kylän panopuuna. :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174