Kokeilunhaluinen

lhsun

Mitä tarkoittaa deitti-ilmoituksessa Olen kokeilunhaluinen ? entä ” olen vaikeasti määriteltävässä suhteessa”

19

1930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Last12

      Ihanko tosissaan kysyt?? Öööö joko tuo on provo tai olet sitten ihan kujalla..

    • kojojoj

      Joo, tosissaan kysyn... onko niin että kokeilun haluinen haluaa kokeilla kaikkea mikä liikkuu, kissaa, koiraa, naapurin pappaa, tikapuita, kumiankkaa, pölynimuria, pumpattavaa parparaa, kumisaappaita, ompelukonetta, täytekakkua, kahvipurkkia, siiliä, hevosta ym...

      • Avio.ATMies

        Riippuu tietysti kokeilunhaluisesta, mutta luulisen että se liittyy enemmän seksin eri variaatioihin (perversioihin, kuten joku sanoisi) kun siihen että haluaisi kokeilla "kaikkea mitä liikkuu".

        Siis esim. anaaliseksiä, sitomista, piiskaamista, roolileikkejä, ehkä ryhmäseksiä, Sen sellaista.


      • vjkhkhoh

        Ok. Kiitos tiedosta. En tykkää. Inhoan väkivaltaa ja kipua. Piiskatkoon itseään.


      • Avio.ATMies

        No en minä sanonut että hän välttämättä juuri piiskaamisesta tykkäisi, voi olla että se ei kiinnosta, mutta joku muu outo juttu sitten kiinnostaa.


    • Kysy ao.mitä hän sisällyttää kokeilunhaluunsa ja kuinka tulkita tuo suhdekiemura. Ei kai sitä kukaan voi olettaa, että lukija on myös ajatustenlukija. Siis kysy häneltä, joka noin on rusnannut.

    • 1. Tarkoittaa seksin suhteen, ei esim. eksoottisten ruokien syömistä.
      2. Varattu.

      • Avio.ATMies

        Jos on varattu, siinä ei ole mitään vaikeasti määriteltävää.


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        Jos on varattu, siinä ei ole mitään vaikeasti määriteltävää.

        Niin mä sen tulkitsisin, että on katsastamassa vihreämpiä niittyjä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin mä sen tulkitsisin, että on katsastamassa vihreämpiä niittyjä.

        Tai vaihtelua, voi olla esim. avoimessa suhteessa. Parempi kysyä siltä kuin täältä.


      • Avio.ATMies
        Wwuwuw kirjoitti:

        Niin mä sen tulkitsisin, että on katsastamassa vihreämpiä niittyjä.

        No sitten hän valehtelisi. Mahdollistahan sekin on mutta miksei voisi puhua tottakin? Onhan naisilla nykyään kaikenlaista säätöä... se lienee yleisempääkin kun virheämpien niittyjen haeskelu valheen turvin?


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        No sitten hän valehtelisi. Mahdollistahan sekin on mutta miksei voisi puhua tottakin? Onhan naisilla nykyään kaikenlaista säätöä... se lienee yleisempääkin kun virheämpien niittyjen haeskelu valheen turvin?

        Miten niin just naisilla?


      • Avio.ATMies
        Wwuwuw kirjoitti:

        Miten niin just naisilla?

        a) koska 21:50 kommentin perusteella päättelin, että AP on mies joten toinen osapuoli on nainen. Tässä tapauksessa.

        b) koska naisilla on tarve määritellä suhteensa jollain tavalla. Avoimessa tms. epämääräisessä suhteessa oleva mies todennäköisemmin kirkkain silmin kiistää olevansa minkäänlaisessa suhteessa heti seuraavalle naiselle.

        c) koska naisilla on yleensä se valta päättää siitä minkälainen suhde on, ja miesten osaksi jää lähinnä hyväksyä se tai lähteä. Näin ainakin luulen vallitsevan tilanteen olevan.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Niin mä sen tulkitsisin, että on katsastamassa vihreämpiä niittyjä.

        No sanos paskahousu suoraan että on pettämässä kumppaniaan. :D


      • Avio.ATMies kirjoitti:

        a) koska 21:50 kommentin perusteella päättelin, että AP on mies joten toinen osapuoli on nainen. Tässä tapauksessa.

        b) koska naisilla on tarve määritellä suhteensa jollain tavalla. Avoimessa tms. epämääräisessä suhteessa oleva mies todennäköisemmin kirkkain silmin kiistää olevansa minkäänlaisessa suhteessa heti seuraavalle naiselle.

        c) koska naisilla on yleensä se valta päättää siitä minkälainen suhde on, ja miesten osaksi jää lähinnä hyväksyä se tai lähteä. Näin ainakin luulen vallitsevan tilanteen olevan.

        Jaa, minä taas samaisesta viestistä päättelin, että ap. olisi nainen 🤣


      • Avio.ATMies
        Wwuwuw kirjoitti:

        Jaa, minä taas samaisesta viestistä päättelin, että ap. olisi nainen 🤣

        AP:n heitto "naapurin pappa" viittaisi ainakin naiseen... tosin pumpattava parpara taas mieheen... silti veikkaan AP:ta koska edelleen uskon että seuraa hakeva mies ei sanoisi olevansa kokeilunhaluinen taikka vaikeasti määriteltävässä suhteessa.


    • Avio.ATMies

      Ja "vaikeasti määriteltävä" tarkoittanee kaikkea muuta kun "vakiintuneita" suhteita, kuten avio-, tai avoliittoa, normaalia parisuhdetta jossa tiedetään että seurustellaan toisen kanssa.

      Eli fuckbuddyilyä, avointa suhdetta, jotain semi-vakipanoa, ehkä polyamoriaa.

    • Meinaa että se on varattu mutta haluaa olla koko kylän panopuuna. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe