Raha on kemia ja silloin naisiakin saa?
Kuka palstalainen rikkain?
57
872
Vastaukset
Minä en ainakaan. Yksiöni vuokra kuussa 657 euroa tällä Joensuussa. Rahat menee paljolti vuokranmaksuun. Voi niitä naisia kutsua luoksensa, vaikka ei olisi rahaa juuri mitään. Ei se rahasta ole kiinni. Naimisiin ne eivät välttämättä tyhjätaskun kanssa mene, mutta rakkaus, tunteet ja ystävyys se naisilla on tärkeämpää kuin raha?
- totuus.asiasta
R = raha
A = asema
K = komeus
K = komeus
A = auto
U = ulkonäkö
S = status - R.A.K.K.A.U.S
totuus.asiasta kirjoitti:
R = raha
A = asema
K = komeus
K = komeus
A = auto
U = ulkonäkö
S = statusItse sain 20 perintöä. Eli minulla oli rahaa tuhlattavaksi. Asuin opiskelijana Joensuussa. En ollut silloin uskovainen - niinpä päätin, että bailaan niillä rahoilla osin hyvissä vaatteista hyvin treenattuna akateemisen menestyvän miehen statuksella opiskelijakaupungissani. Ei käynyt, sillä pelkäsin saavani bailaamisella ja playboy elämälläni huonon maineen, sillä oli liian pieni kaupunki. Sitten päätin sen, että Stadi. Se oli ongelmallinen kaupunki, sillä siellä oli vaikka kuinka paljon sukulaisia. Ongelmat oli noin 20 serkkut, joita saattoi tulla vastaan monin kappalein Stadissa rafloissa erityisesti. Vanhemmat olisivat varmaan saaneet tietää - sekin oli yllättävän pieni kaupunki tuntuineen ja sukulaisineen. En voinut siis bailata Stadissa. Harkitsin hetken hyvännäköisenä meneväni Tallinnaan, mutta hylkäsin senkin. Sitten tulin siihen tulokseen, että Tukholma oli riittävän iso. Meinasin viettää playboy-elämää bodattuna, hyvissä vaatteissa ja perintörahojen kanssa Ruotsin pääkaupungissa. Mutta se tapahtui jotain odottamatonta. Tunsin, että en halunnutkaan Tukholmassa montaa naista vain korkeintaan yhden naisen esimerkiksi kahden viikon romanssiin. Silloin tajusin lopullisesti sen, että yksi nainen taitaa riittää elämässä ja ei tarvitse olla mikään komean näköinen varakas nuori mies saadakseen naisen.
Ratkaisu oli se, että pyysin treffeille elokuviin kilttiä nuorta naista Joensuussa ja tämä suostui. Sitten tulin taas uudelleen uskoon - ja en uskonut enää rahaan, asemaan, komeuteen, autoon, statukseen ja hyvään ulkonäköön. Eikä naisessa ollut se ulkonäkö tärkeintä vaan se tunne, että rakasti häntä. Rakkaus oli se, että rakasti Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään. Rakasti sitä naista - ei mitään ulkoista asemaa tai mammonaa. Siinä R A K K A U S, minusta! :) - blow.up.artist
R.A.K.K.A.U.S kirjoitti:
Itse sain 20 perintöä. Eli minulla oli rahaa tuhlattavaksi. Asuin opiskelijana Joensuussa. En ollut silloin uskovainen - niinpä päätin, että bailaan niillä rahoilla osin hyvissä vaatteista hyvin treenattuna akateemisen menestyvän miehen statuksella opiskelijakaupungissani. Ei käynyt, sillä pelkäsin saavani bailaamisella ja playboy elämälläni huonon maineen, sillä oli liian pieni kaupunki. Sitten päätin sen, että Stadi. Se oli ongelmallinen kaupunki, sillä siellä oli vaikka kuinka paljon sukulaisia. Ongelmat oli noin 20 serkkut, joita saattoi tulla vastaan monin kappalein Stadissa rafloissa erityisesti. Vanhemmat olisivat varmaan saaneet tietää - sekin oli yllättävän pieni kaupunki tuntuineen ja sukulaisineen. En voinut siis bailata Stadissa. Harkitsin hetken hyvännäköisenä meneväni Tallinnaan, mutta hylkäsin senkin. Sitten tulin siihen tulokseen, että Tukholma oli riittävän iso. Meinasin viettää playboy-elämää bodattuna, hyvissä vaatteissa ja perintörahojen kanssa Ruotsin pääkaupungissa. Mutta se tapahtui jotain odottamatonta. Tunsin, että en halunnutkaan Tukholmassa montaa naista vain korkeintaan yhden naisen esimerkiksi kahden viikon romanssiin. Silloin tajusin lopullisesti sen, että yksi nainen taitaa riittää elämässä ja ei tarvitse olla mikään komean näköinen varakas nuori mies saadakseen naisen.
Ratkaisu oli se, että pyysin treffeille elokuviin kilttiä nuorta naista Joensuussa ja tämä suostui. Sitten tulin taas uudelleen uskoon - ja en uskonut enää rahaan, asemaan, komeuteen, autoon, statukseen ja hyvään ulkonäköön. Eikä naisessa ollut se ulkonäkö tärkeintä vaan se tunne, että rakasti häntä. Rakkaus oli se, että rakasti Jumalaa yli kaiken ja lähimmäistä niin kuin itseään. Rakasti sitä naista - ei mitään ulkoista asemaa tai mammonaa. Siinä R A K K A U S, minusta! :)Eipä naisia nykyään voi tavata missään muualla kuin baareissa ja jos ne ei ole miehen juttu, niin yksin jää. Netissä olisi kätevä ja helppoa tavata naisia, mutta netissä naiset ovat vielä pinnallisempia kuin luonnossa ja heille ei kelpaa kukaan. Lisäksi monet naiset pitävät nettitreffejä säälittävänä tapana hakea seuraa, joten sinne ei haluta edes mennä.
Saisi tulla jokin videopeli missä ammuttaisiin naisia liukuhihnalta, niin en muuta tekisi kuin pelaisi sitä sairas tyydyttynyt hymy kasvoillani. Sen avulla saattaisin innostua jopa uudelleen itsetyydyttämisestä. blow.up.artist kirjoitti:
Eipä naisia nykyään voi tavata missään muualla kuin baareissa ja jos ne ei ole miehen juttu, niin yksin jää. Netissä olisi kätevä ja helppoa tavata naisia, mutta netissä naiset ovat vielä pinnallisempia kuin luonnossa ja heille ei kelpaa kukaan. Lisäksi monet naiset pitävät nettitreffejä säälittävänä tapana hakea seuraa, joten sinne ei haluta edes mennä.
Saisi tulla jokin videopeli missä ammuttaisiin naisia liukuhihnalta, niin en muuta tekisi kuin pelaisi sitä sairas tyydyttynyt hymy kasvoillani. Sen avulla saattaisin innostua jopa uudelleen itsetyydyttämisestä.En tiedä onko tuo tuhlaajapoika elämä oikein hyvästä, mitä tuo R.A.K.K.A.U.S nimimerkki taisi kuvata. Ei se onni löyty baareista. Naisiin ehkä paremmin saattaa löytyä jossain bussipysäkillä, dösässä (bussi), jostain koulusta, harrastuksista... Ei se tietysti se rafla kaikkein huonoin paikka ole, mutta ei ravintola onnellisen parisuhteen aloittamisen paras paikka ilmeisesti ole?
Tuhlaajapoika Luukas 15: "Mutta kun tämä sinun poikasi tulee, tämä, joka on hävittänyt omaisuutesi porttojen parissa, sinä teurastat hänelle syöttövasikan!' 31 Isä vastasi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun luonani, ja kaikki, mikä on minun, on sinun. 32 Mutta olihan nyt täysi syy iloita ja riemuita. Sinun veljesi oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa mutta on nyt löytynyt.'""
Jeesuksen mukaan kadonnut tuhlaajapoika voi saada anteeksi, jos palaa kotiin! :)
Luukas 15:13 "Jo muutaman päivän päästä nuorempi kokosi kaikki varansa ja lähti kauas vieraille maille. Siellä hän tuhlasi koko omaisuutensa viettäen holtitonta elämää."
Tuolaisia nuoria miehiä on ollut jo vuosituhansia! Tuo on kahdentuhannen vuoden takaa.
- lihavihatipunen
Mitä jos palstan rikkain onkin heteronainen? Kysymyksen asettelu oli asenteellinen.
- lihavihatipunen
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Tuo oli hyvä havainto. Taitaa olla hyvin asenteellinen. Kommentisi nauratti. Kiitos.
Ole hyvä :-)
- Kaisanoasaa
Naiset on rikkaita vain jos ovat perineet rikkaan miehen
Joo, wwuuw taitaa olla aika varakas ja tekonodonna, sitten se bemarinainen on ainakin pikkuvarakas, ainakin olevinaan.
- eikiitoss
Kaisanoasaa kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Ilmankos tässä on pysynyt köyhänä.
Mieluummin sinkku kun maksettu nainen. - lihavihatipunen
Kaisanoasaa kirjoitti:
Voihan nainen olla perinyt rikkaat vanhempansakin.
- opiskelua.hautaanasti
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, wwuuw taitaa olla aika varakas ja tekonodonna, sitten se bemarinainen on ainakin pikkuvarakas, ainakin olevinaan.
Valtio elättää ilmeisen hyvin siis?
Vaikea sanoa yksiselitteisesti kukahan on rikkain, mutta ainakin mulla sitä rahaa ja varallisuutta on todennäköisesti enemmän kuin monella parikymppisellä. Rahaa tileillä on yhteensä lähempänä sataa tonnia kuin nollaa, ja sitten on myös jo nyt omaa ja tulevaisuudessa perittävää kiinteää omaisuutta.
Käsittääkseni myös DarkFearille sitä rahaa on kertynyt ihan hyvin, sillä hänhän kuuluu palkkansa puolesta hyvätuloisiin, eikä hänellä ole perhettä tai muita ulkopuolisia tekijöitä joihin rahat valuisi.
Paksuniska-Makehan voitti taannoin Kenosta 250 k€ ja osti itselleen kerrostalokaksion ja uuden GMC Sierra jyystö-truckin ja kuulemma jäi taskun pohjalle vielä käyttörahaakin. Bickyn raha-asioista ei taida monikaan tietää koko totuutta, mut eipä se koskaan ole valittanut että "oivoi, kallista...".
Sen sijaan Liljalaakson Timppa tienaa hyvin, mutta progressiivisen verotuksen, vaativan emännän, kolmen muksun, asuntolainan, autolainan yms. takia hänen nettovarallisuus taitaa olla pahasti miinuksen puolella :))))))))))))- HahmoteIma
Peris, sun liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä ei tässä nyt lasketa, vaan oikeita ihmisiä pelkästään.
HahmoteIma kirjoitti:
Peris, sun liljalaaksolaisia mielikuvitusystäviä ei tässä nyt lasketa, vaan oikeita ihmisiä pelkästään.
Ei ne ole mitään Periksen mielikuvituskavereita, vaan ihan todellisia henkilöitä. Mä voin vaikka itse todistaa heidät oikeiksi henkilöiksi, kun oon usein heitä nähnyt Turussa asuessani.
Näin Varisuolla usein Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä ja Prismassa käydessäni näin siellä usein TImpan perheineen ja myös Timpan kaverin Ekin näin siellä muutaman kerran.- Manne_Liimatainen
DarkFear kirjoitti:
Ei ne ole mitään Periksen mielikuvituskavereita, vaan ihan todellisia henkilöitä. Mä voin vaikka itse todistaa heidät oikeiksi henkilöiksi, kun oon usein heitä nähnyt Turussa asuessani.
Näin Varisuolla usein Bicky Royal-miehen ja muita Penetrators MC:n miehiä ja Prismassa käydessäni näin siellä usein TImpan perheineen ja myös Timpan kaverin Ekin näin siellä muutaman kerran.älä autisti sönkötä. kukaan ole vuosiin uskonut sun juttuja. peris on harvoina selväpäisinä hetkinään kertonut palstallakin että hän niitä bicky ym. satuja tänne suoltaa.
Manne_Liimatainen kirjoitti:
älä autisti sönkötä. kukaan ole vuosiin uskonut sun juttuja. peris on harvoina selväpäisinä hetkinään kertonut palstallakin että hän niitä bicky ym. satuja tänne suoltaa.
Mulla ei ole mitään autismia. Eikä pitäisi Perikselläkään olla mitään mielenterveysongelmia, että pitäisi puhua jostain hänen "harvoista" selväpäisistä hetkistä.
- Freud--
DarkFear kirjoitti:
Mulla ei ole mitään autismia. Eikä pitäisi Perikselläkään olla mitään mielenterveysongelmia, että pitäisi puhua jostain hänen "harvoista" selväpäisistä hetkistä.
7 mielisairautta periksellä. Aika paljon.
Freud-- kirjoitti:
7 mielisairautta periksellä. Aika paljon.
Vaikea kyllä moista uskoa, kun Peris on kuitenkin vakituisessa työssä käyvä varakas mies ja muutenkin hänen kirjoituksensa vaikuttavat aina kaikin puolin asiallisilta.
Mutta oli se Periksen mielenterveys sitten ihan mikä tahansa, niin se on ainakin varma asia, että mä oon ihan itse nähnyt Penetrators MC:n miehiä tuolla reaalimaailmassa.- Fina_retailer
DarkFear kirjoitti:
Vaikea kyllä moista uskoa, kun Peris on kuitenkin vakituisessa työssä käyvä varakas mies ja muutenkin hänen kirjoituksensa vaikuttavat aina kaikin puolin asiallisilta.
Mutta oli se Periksen mielenterveys sitten ihan mikä tahansa, niin se on ainakin varma asia, että mä oon ihan itse nähnyt Penetrators MC:n miehiä tuolla reaalimaailmassa.Vielä varmempaa on että peris niitä juttuja tänne kirjoittaa timppa- jne. trolliprofiileillaan, aivan kuten on itse kertonut. Pitäiskö taas nostaa ylös joku niistä periksen tunnustuksista?
Niin Liljanlaakson Timppa on varmaan tulotasoltaan kaikkein varakkain tai ainakin yksi varakkaimmista palstalaisista, mutta hänellä sitä rahaa tuskin jää säästöön kovikaan paljoa.
Eipä sitä rahaa varmaan Timpalla pahemmin säästöön jää, kun kaikki menevät vaan niihin lainojen lyhennyksiin, perheen elättämiseen ja laskujen maksamiseen:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Se on vaan Timpalla aina oi-voi voi, kun on paljon sitä rahan menoa:))))))))))))))))))))))))))))))))))Fina_retailer kirjoitti:
Vielä varmempaa on että peris niitä juttuja tänne kirjoittaa timppa- jne. trolliprofiileillaan, aivan kuten on itse kertonut. Pitäiskö taas nostaa ylös joku niistä periksen tunnustuksista?
On se vaan ihme juttu, kun ihan itse näin SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten erään lahtelaisen lähiön S-marketissa tossa kesällä. Olleet varmaan isä ja poika käymässä yhdessä kotiseuduilla:)))))))))))))))))))))))
Eikä täällä ole Periksellä mitään muita profiileita, kun se hänen omansa ja ainoansa.- ex---pua
DarkFear kirjoitti:
On se vaan ihme juttu, kun ihan itse näin SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten erään lahtelaisen lähiön S-marketissa tossa kesällä. Olleet varmaan isä ja poika käymässä yhdessä kotiseuduilla:)))))))))))))))))))))))
Eikä täällä ole Periksellä mitään muita profiileita, kun se hänen omansa ja ainoansa.Plus kymmenkunta liljalaaksolaista, ihan kuten peris itse on kertonut:)))))))))))))))
Mistä ylipäätään voisit tietää monta profiilia itse kullakin täällä on, anonyymillä keskustelupalstalla? :) ex---pua kirjoitti:
Plus kymmenkunta liljalaaksolaista, ihan kuten peris itse on kertonut:)))))))))))))))
Mistä ylipäätään voisit tietää monta profiilia itse kullakin täällä on, anonyymillä keskustelupalstalla? :)Vaikea olisi uskoa, että Peris viitsisi vaivautua moisia feikkiprofiileita tänne palstalle keksimään, kun onhan hänellä elämässä muutakin tekemistä ja sisältöä, kun tämä palsta ja tänne kirjoittelu. Töissäkin joutuu mies käymään ja sitten vielä siihen harrastukset ja muu sosiaalinen elämä.
No ihan siitä sen tiedän, kun oon itse näitä tyyppejä nähnyt milloin missäkin paikassa.- ex---pua
DarkFear kirjoitti:
Vaikea olisi uskoa, että Peris viitsisi vaivautua moisia feikkiprofiileita tänne palstalle keksimään, kun onhan hänellä elämässä muutakin tekemistä ja sisältöä, kun tämä palsta ja tänne kirjoittelu. Töissäkin joutuu mies käymään ja sitten vielä siihen harrastukset ja muu sosiaalinen elämä.
No ihan siitä sen tiedän, kun oon itse näitä tyyppejä nähnyt milloin missäkin paikassa.Sen takiahan peris onkin vuosia suoltanut tänne bicky-tarinoitaan koska hänellä ei ole muuta sosiaalista elämää kuin äiti:))))))))))))))))) Ei vaan taida liljalaakson tarinat kuitenkaan korvata oikeaa elämää :/
ex---pua kirjoitti:
Sen takiahan peris onkin vuosia suoltanut tänne bicky-tarinoitaan koska hänellä ei ole muuta sosiaalista elämää kuin äiti:))))))))))))))))) Ei vaan taida liljalaakson tarinat kuitenkaan korvata oikeaa elämää :/
Kyllä kai nyt Periksellä on muutakin sosiaalista elämää kun äiti. Ja kertoihan Peris itsekin siitä, miten hän näki joskus tässä kesällä vai syksyllä Paksuniska-Maken jossain pizzeriassa ja on nähnyt myös usein Bicky Royal-miehen Impivaaran uimahallilla ja on myös jutellut heidän kanssaan.
Ketähän sitten oikein mahtoi olla nämä liivijengiläiset erään lahtelaisen lähiön S-marketissa, jos ei SUOMI-Make ja Penetraattori-Pete??
Oli heillä myös vielä ne isot penis-logot nahkaliivin selässä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- APalstakäki
Kumma miten bicky_royalin, DarkFearin ja peris234:n kirjoitustyyli ja sisältö on ihan täsmälleen 1:1. Ihan kuin yksi ja sama henkilö kirjoittaisi kaikki mainittujen viestit :D
- pohdintaa1655
DarkFearilla ja Periksellä on selvästikin jokin herrasmiessopimus, että Darkkis komppaa noita trollihahmoja todellisiksi ja Peris vastaavasti myötäilee että DarkFearilla on Andrea Pirlo tyylinen tukka ja että hän on hyväpalkkaisessa työssä. Molemmat kokee hyötyvänsä mut koko touhu on mennyt jo ihan naurettavaksi :D
Sulla Bicky menikin Tallinnan keikka sitten oikein mukavasti :))))))) Joskus kun nähdään niin saat kyllä antaa iskuvinkkejä.
Olen yllä olevan viestin kirjoittajan kanssa samaa mieltä että koko touhu on mennyt ihan naurettavaksi, mutta siinä mielessä että aina on joku kyseenalaistamassa mun, DarkFearin, Bickyn ja hänen kaverien yms. identiteettiä tai epäilemässä identiteettien päällekkäisyyksiä.
Bicky Royal miehen kanssa ollaan törmätty usein Shellillä, viime kesänä hän esitteli keulivaa Silveradoaan Myllyn parkkihallin kolmoskerroksessa ja tutki kiinnostuneena mun silloista Jaguaria, nyt pari viikkoa sitten törmättiin Motonetissä ja hän kutsui mut käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla. Kesäkuussa Paksuniska-Make oli pizzeriassa samaan aikaan syömässä ja jutteli samalla myös äitini kanssa. Joskus ollaan nähty myös kaupan pihalla yms. arkisissa merkeissä. Vähään aikaan ei ole tullut käytyä Hansassa, mutta olen monesti nähnyt SUOMI-Maken kiertelemässä vartijana siellä. Myös Liljalaakson Timpan perheen olen nähnyt monesti Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa ostoksilla. Jos heidät haluaa bongata niin paras aika on perjantaisin siinä klo 17 tienoilla.peris234 kirjoitti:
Sulla Bicky menikin Tallinnan keikka sitten oikein mukavasti :))))))) Joskus kun nähdään niin saat kyllä antaa iskuvinkkejä.
Olen yllä olevan viestin kirjoittajan kanssa samaa mieltä että koko touhu on mennyt ihan naurettavaksi, mutta siinä mielessä että aina on joku kyseenalaistamassa mun, DarkFearin, Bickyn ja hänen kaverien yms. identiteettiä tai epäilemässä identiteettien päällekkäisyyksiä.
Bicky Royal miehen kanssa ollaan törmätty usein Shellillä, viime kesänä hän esitteli keulivaa Silveradoaan Myllyn parkkihallin kolmoskerroksessa ja tutki kiinnostuneena mun silloista Jaguaria, nyt pari viikkoa sitten törmättiin Motonetissä ja hän kutsui mut käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla. Kesäkuussa Paksuniska-Make oli pizzeriassa samaan aikaan syömässä ja jutteli samalla myös äitini kanssa. Joskus ollaan nähty myös kaupan pihalla yms. arkisissa merkeissä. Vähään aikaan ei ole tullut käytyä Hansassa, mutta olen monesti nähnyt SUOMI-Maken kiertelemässä vartijana siellä. Myös Liljalaakson Timpan perheen olen nähnyt monesti Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa ostoksilla. Jos heidät haluaa bongata niin paras aika on perjantaisin siinä klo 17 tienoilla.Niin ja Bicky on monesti käynyt tekemässä penislihasreenejä uimahallin salilla samaan aikaan kun mä olen käynyt uimassa. Siinä kun ollaan suihkutiloissa tai saunassa kohdattu, niin voin kyllä todistaa että hän on tatuoitukaluinen penetraattori kenellä on jännät liekkitatuoinnit karvaisissa persposkissa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ja ihan siis näin heteromiehen näkökulmasta.peris234 kirjoitti:
Bicky Royal miehen kanssa ollaan törmätty usein Shellillä, viime kesänä hän esitteli keulivaa Silveradoaan Myllyn parkkihallin kolmoskerroksessa ja tutki kiinnostuneena mun silloista Jaguaria, nyt pari viikkoa sitten törmättiin Motonetissä ja hän kutsui mut käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla. Kesäkuussa Paksuniska-Make oli pizzeriassa samaan aikaan syömässä ja jutteli samalla myös äitini kanssa. Joskus ollaan nähty myös kaupan pihalla yms. arkisissa merkeissä. Vähään aikaan ei ole tullut käytyä Hansassa, mutta olen monesti nähnyt SUOMI-Maken kiertelemässä vartijana siellä. Myös Liljalaakson Timpan perheen olen nähnyt monesti Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa ostoksilla. Jos heidät haluaa bongata niin paras aika on perjantaisin siinä klo 17 tienoilla.Varmasti Bicky Royal-mies on ostanut tolla Tallinnan reissulla myös laatikon niitä 80% Saarenmaa-lekoja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Niin ehkä näillä epäiljöillä ei sitten ole itsellään omassa elämässä tarpeeksi mitään sisältöä, kun pitää vaan jatkuvasti pohtia sitä muiden kirjoittajien olemassaoloa.
Niin kyllähän niitä palstan tyyppejä on tullut itsekin bongattua milloin missäkin. Muistan kun Varisuolla näin usein just Bicky Royalin ja muita Penetrators MC:n miehiä ja itsekin näin usein SUOMI-Maken vartijana just tuolla Hansa-keskuksessa. Kuten tossa kerroinkin, niin näin tossa joskus kesällä SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten erään lahtelaisen lähiön S-marketissa. Tunnistin heidät nahkaliivin selässä olevasta isosta penis-logosta:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Kävin just tänään töiden jälkeen Prismassa ostoksilla, niin siellä oli tosiaan jaossa ilmaisia Prisman heijastimia. Tulikin siitä mieleen, että TImppa varmaan ottaa myös niitä Prisman reissulla koko perheelle:))))))))))))))))))))))))))))
Mutta varmasti Bicky jr. käyttää mieluummin OIKEAN isänsä antamaa Penetrators MC:n heijastinta, jossa luultavasti on heijastava penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- ex---pua
peris234 kirjoitti:
Bicky Royal miehen kanssa ollaan törmätty usein Shellillä, viime kesänä hän esitteli keulivaa Silveradoaan Myllyn parkkihallin kolmoskerroksessa ja tutki kiinnostuneena mun silloista Jaguaria, nyt pari viikkoa sitten törmättiin Motonetissä ja hän kutsui mut käymään Penetrators MC:n kerhotiloilla. Kesäkuussa Paksuniska-Make oli pizzeriassa samaan aikaan syömässä ja jutteli samalla myös äitini kanssa. Joskus ollaan nähty myös kaupan pihalla yms. arkisissa merkeissä. Vähään aikaan ei ole tullut käytyä Hansassa, mutta olen monesti nähnyt SUOMI-Maken kiertelemässä vartijana siellä. Myös Liljalaakson Timpan perheen olen nähnyt monesti Myllyn tai Länsikeskuksen Prismassa ostoksilla. Jos heidät haluaa bongata niin paras aika on perjantaisin siinä klo 17 tienoilla.Sun elämä vaikuttaakin olevan harvinaisen tyhjää kun sen pääsisältö on satuhahmoilla trollaaminen palstalle. Harmi, että olet niin keskinkertainen kirjoittaja, että vuosikaudet jutut pysyy täsmälleen samoina :( Kauanko elämänkumppanisi äitikään enää jaksaa?
DarkFear kirjoitti:
Varmasti Bicky Royal-mies on ostanut tolla Tallinnan reissulla myös laatikon niitä 80% Saarenmaa-lekoja:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Niin ehkä näillä epäiljöillä ei sitten ole itsellään omassa elämässä tarpeeksi mitään sisältöä, kun pitää vaan jatkuvasti pohtia sitä muiden kirjoittajien olemassaoloa.
Niin kyllähän niitä palstan tyyppejä on tullut itsekin bongattua milloin missäkin. Muistan kun Varisuolla näin usein just Bicky Royalin ja muita Penetrators MC:n miehiä ja itsekin näin usein SUOMI-Maken vartijana just tuolla Hansa-keskuksessa. Kuten tossa kerroinkin, niin näin tossa joskus kesällä SUOMI-Maken ja Penetraattori-Peten erään lahtelaisen lähiön S-marketissa. Tunnistin heidät nahkaliivin selässä olevasta isosta penis-logosta:)))))))))))))))))))))))))))))))))
Kävin just tänään töiden jälkeen Prismassa ostoksilla, niin siellä oli tosiaan jaossa ilmaisia Prisman heijastimia. Tulikin siitä mieleen, että TImppa varmaan ottaa myös niitä Prisman reissulla koko perheelle:))))))))))))))))))))))))))))
Mutta varmasti Bicky jr. käyttää mieluummin OIKEAN isänsä antamaa Penetrators MC:n heijastinta, jossa luultavasti on heijastava penis-logo:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))Jep kyllähän mä tuliaisia toin Virosta. Vähän juotavaa kerhotiloille ja Minttu-Petterille karkkia. Se on muuten oikein mainio pikku viikari, vaikka mä en hänen OIKEA isä olekaan. Mutta se on aina kiva fiilis huomata että hän on ihan innoissaan kun käyn Timpan perheen luona Liljalaaksossa. Hänellä on selvästikin paljon hauskempaa istua Bicky-sedän olkapäillä meidän juostessa ympäri Älvsby-taloa, kuin rakennella leegoja isänsä kanssa.
Meillä Penetrators MC:n jäsenillä on tosiaan talvisin sellaiset liivit, joissa se penis-logo on heijastavaa materiaalia :))))))))))))))))))))))))))bicky_royal kirjoitti:
Jep kyllähän mä tuliaisia toin Virosta. Vähän juotavaa kerhotiloille ja Minttu-Petterille karkkia. Se on muuten oikein mainio pikku viikari, vaikka mä en hänen OIKEA isä olekaan. Mutta se on aina kiva fiilis huomata että hän on ihan innoissaan kun käyn Timpan perheen luona Liljalaaksossa. Hänellä on selvästikin paljon hauskempaa istua Bicky-sedän olkapäillä meidän juostessa ympäri Älvsby-taloa, kuin rakennella leegoja isänsä kanssa.
Meillä Penetrators MC:n jäsenillä on tosiaan talvisin sellaiset liivit, joissa se penis-logo on heijastavaa materiaalia :))))))))))))))))))))))))))Ai Minttu-Petteri viihtyy hyvin sun kanssasi vai, no mahtaa Timppaa harmittaa tämäkin asia, kun hän on kuitenkin M-P:n OIKEA isä.
Vai oliko se sittenkään ihan varma asia, että onkohan se Timppa välttämättä just Minttu-Petterin OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Niin mä vähän arvelinkin, että tuskin sä ja Penetrators MC:n miehet viitsisitte käyttää mitään Prisman aisuri-heijastimia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))ex---pua kirjoitti:
Sun elämä vaikuttaakin olevan harvinaisen tyhjää kun sen pääsisältö on satuhahmoilla trollaaminen palstalle. Harmi, että olet niin keskinkertainen kirjoittaja, että vuosikaudet jutut pysyy täsmälleen samoina :( Kauanko elämänkumppanisi äitikään enää jaksaa?
"Kauanko elämänkumppanisi äitikään enää jaksaa?"
Kuulostat sairaalta. Me käydään loppujen lopuksi aika harvoin yhdessä syömässä, mut kesällä nyt oli sellanen päivä että käytiin monessa paikassa ympäri kaupunkia hoitamassa hänen asioitaan ja hän sen päätteeksi tarjosi mulle pizzan. Ja sitten hetken päästä Make tuli samaan paikkaan syömään, joka oli ihan sattumaa.- Yxlähimmäinen
peris234 kirjoitti:
"Kauanko elämänkumppanisi äitikään enää jaksaa?"
Kuulostat sairaalta. Me käydään loppujen lopuksi aika harvoin yhdessä syömässä, mut kesällä nyt oli sellanen päivä että käytiin monessa paikassa ympäri kaupunkia hoitamassa hänen asioitaan ja hän sen päätteeksi tarjosi mulle pizzan. Ja sitten hetken päästä Make tuli samaan paikkaan syömään, joka oli ihan sattumaa.Vuosikausien trollaaminen bickyillä ja timpoilla se vasta sairasta on :(
Yxlähimmäinen kirjoitti:
Vuosikausien trollaaminen bickyillä ja timpoilla se vasta sairasta on :(
Ei ole mitään trollaamista, kun Timppa, Bicky Royal-mies, yms. ovat ihan todellisia henkilöitä ja oon itsekin heitä nähnyt.
- ex---pua
DarkFear kirjoitti:
Ei ole mitään trollaamista, kun Timppa, Bicky Royal-mies, yms. ovat ihan todellisia henkilöitä ja oon itsekin heitä nähnyt.
Mitä mieltä olet siitä kun peris itse kertoo olevansa bickyn ja kumppaneiden juttujen kirjoittaja? Hahmoilla on periksen mukaan tiettyjä esikuvia elävässä elämässä :) Periksen viesti asiasta on taas etusivulla luettavissa.
ex---pua kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä kun peris itse kertoo olevansa bickyn ja kumppaneiden juttujen kirjoittaja? Hahmoilla on periksen mukaan tiettyjä esikuvia elävässä elämässä :) Periksen viesti asiasta on taas etusivulla luettavissa.
Kuten äsken kirjoitin tuohon toiseen ketjuun, musta tehtiin silloin feikkiprofiileja vaihtamalla nimimerkin Totuus2017Official viimeinen kirjain isoksi i:ksi joka näyttää ihan samalta kuin pieni L. Jollain on ollut näköjään hauskaa trollata "minuna". Tämän nykyisen nimimerkin pitäisi olla vähemmän haavoittuvainen.
- ex---pua
peris234 kirjoitti:
Kuten äsken kirjoitin tuohon toiseen ketjuun, musta tehtiin silloin feikkiprofiileja vaihtamalla nimimerkin Totuus2017Official viimeinen kirjain isoksi i:ksi joka näyttää ihan samalta kuin pieni L. Jollain on ollut näköjään hauskaa trollata "minuna". Tämän nykyisen nimimerkin pitäisi olla vähemmän haavoittuvainen.
Siinä tehdäänpä nyt muutama asia selväksi-viestissä ei kuitenkaan ole vaihdettu pientä l-kirjainta pikku iiksi eikä O-kirjainta nollaksi :) Se on sun oma nikkisi.
- Totuus-
Minulla on tilillä yli 150 tonnia ja kotonakin 15 tonnia. Repikää siitä otsikoita.
- Sattuman.satoa
Oliskohan parisataa tuhatta tilillä heti nostettavissa? Ja vajaa kaksi milliä arvopapereissa. Vaan mitä minä niillä teen? Yhden talonhinnan olen jo muille antanutkin, mutta huijareille taisi mennä. Jos meni, níin ovatpahan lisäsytykkeinä siellä Helvetissä, minne aikanaan pääsevät.
Niin, sitä naistahan en ole saanutkaan. Puhumattakaan naisista.
Rikkain ei ole se jolla on eniten vaan se jolta puuttuu vähiten. - sijoittajahumanisti
"Omnia me mecum porto"
Olen kyllä elämässä tyytyväinen henkiseen pääomaan, mutta en kavahda toki sitä varsinaistakaan. Jonkinlainen salkku on, jota pyrin pitkäjänteisesti kasvattamaan ja sitten erinäisiä säästöjä. - Totuus-
Sattuman.satoa kirjoitti:
Oliskohan parisataa tuhatta tilillä heti nostettavissa? Ja vajaa kaksi milliä arvopapereissa. Vaan mitä minä niillä teen? Yhden talonhinnan olen jo muille antanutkin, mutta huijareille taisi mennä. Jos meni, níin ovatpahan lisäsytykkeinä siellä Helvetissä, minne aikanaan pääsevät.
Niin, sitä naistahan en ole saanutkaan. Puhumattakaan naisista.
Rikkain ei ole se jolla on eniten vaan se jolta puuttuu vähiten.Mun äiti peri miehen ja minä perin äidin.. Sain perintöö 175000 mutta siitä meni veroo 23000. Oli omia säästöjäkin 30 000 euroa ja sitten voitin kenostakin 5000 kaks kertaa ja pitkävedosta oon voittanut tonneja. Ostin veneen 15000 eurolla mutta saan kelasta kin rahaa joten ei tässä hätää ole.
- Kaisanoasaa
Dark fear on rikkain koska ollut vakityössä jo 20 vuotta eikä asu edes missään yksiössä.
No ehkä ei sentän ihan suomen kovin, mutta oon silti ihan tyytyväinen tähän 12euron/tuntipalkkaani.
- tarraIenkkari
DarkFear kirjoitti:
No ehkä ei sentän ihan suomen kovin, mutta oon silti ihan tyytyväinen tähän 12euron/tuntipalkkaani.
Luuseriätmin palkka se on.
- KohtuudellaRahaa
Puhutaanko yli miljoonan varallisuudesta, että naisia saa ja täytyykö varallisuus näkyä päällepäin, kuten urheiluauto ja hulppea asunto.
On mullaki omaisuutta, omakotitalossa asun, säästöjä yli 250 000, muutama tonni vuodessa juoksee korkotuloja tilille.
Odottelen, milloin kaivosyhtiöltä alkaa rahaa valumaan tilille ja silloin puhutaan jo miljoonien tuloista
Ei näillä rahoilla kyllä naista saa, mutta tulee toimeen.- alkutaso.oltava
Puhutaan yli miljoonan varallisuudesta. Varallisuuden ei tarvitse näkyä päällepäin.
Löysin hopeakorun kahdella eurolla...
Oon nyt rikas.
Naisten koru.- All-my-life
Rikas on vasta jos on yli miljoona. Mulla ei ole kun hiukan vajaa. Rikkaus ei tuo rakkautta, muistakaa se!
- 42v-mies
Olin joskus yhden naisen kanssa jonka omaisuus oli 15 miljoonaa. Se omisti maata ja tilan satakunnassa, ensin tein sen tilalla raksahommia, remppasin kattoa sen kartanossa ja kahdessa sivurakennuksessa. Sillä oli metsää ja kaikkea vitusti ja rahaa oli, tienasin 125000 kahdessa vuodessa. Jostain syystä se ihastui minuun ja oltiin yhdessä vähän aikaa. Minusta olisi pitänyt tulla sen tilan hoitaja mutta en vain halunnut olla jonkun palvelija vaikka palkka olisi olisi ollut ruhtinaallinen.
- ammutaan.puskista
Toiseksi rikkain on mansikkakakku alle 10M€ liikevaihdolla.
- ammutaan.puskista
Kolmanneksi rikkain saattaisi olla peris 0,1M€ liikevaihdolla. Romus... Mersusta päätellen kukkakauppa ei myy ja kukat eivät ole ruohoa.
- eituleonnistumaan
Ei minua ainakaan voi rahalla ostaa.
En takuulla ole raharikkain. Ainoo rikkaus mulla on rakkaus, sitä mulla on. )
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456