En oo ite koskaan seurustellut ja

tumpelo1111

Aika isoja tunne ja hahmotusaukkoja ollut mun sekä tunne/että serusteluelämässä ihan kavereidenkin kanssa. Ton vuoristoradan seasta oon jotenkin alkanu kässäämään että naiset haluaa vissiin kuulla mitä miehet ajattelee niistä aidosti, kun ollaan tekemisissä, kun mies kertoo jotain niin ei vaan luettele faktoja että ruuvit ja kilo nauloja vaan että miksi joku onnistui ja kuinka kiva sitä oli tehdä. Ja jos löytyy joku yhteinen juttu vielä niin siitä keskustellessa kysyä että mitä mieltä nainen oli mistäkin, kysyä vaikka että tykkäsikö jostain sen tai sen takia....

Eikös naiset sen takia puhu ystävien keskenkin enemmän kun naisten välinen keskustelu luo voimakkaita siteitä, miehet( tai no ainaki mä) ollaan totuttu enemmän urahtelemaan tai vaan kysymään ja vertailemaan kokemuksia tai jatkamaan stooria, ei haeta ymmärrystä tai puhuta siitä että miten toinen asian kokee ym.... Näitä tässä pohdiskelee yks tumpelo aamutuimaan kun ei näiden takia tuu uni taas ollenkaa

1

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnOsaaKeskustella

En ole minäkään koskaan seurustellut, enkä varmaan koskaan opikaan seurustelemaan.
      Mitenkäs sitä saa naisen viihtymään, kun on tällainen nössö, ettei keksi mitään puhumista.
      Sehän tyssää heti alkuunsa, kun pitäisi naiselle pitää seuraa, että nainen viihtyisi.
      Ei kukaan nainen katsele sellaista miestä, jonka ainut puheen aihe on päivän sää.
      En osaa edes vitsiä vääntää. Siis vitsikäs mies, mitä se käytännössä meinaa?
      Siis pikkukallevitsejäkö mies naiselle kertoilee, jo menee vaikeaksi.
      Naisillehan puhuminen on helppoa, kun ovat luonnostaan sosiaalisia, mutta tällaisilla hiljaisilla ja ujoilla miehillä on paljon vaikeampaa.
      Yhden taidon osaamme paremmin, kuin suupaltit naisten miehet eli osaamme kuunnella naista.
      Kuunteleminen on huomattavasti helpompaa, mutta tuskinpa kukaan nainen arvostaa miestä, joka osaa kuunnella ja olla vaan naisen vierellä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8418
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1123
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      756
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      60
      650
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      34
      588
    Aihe