olentervehtymässä

ykkönenloppuunasyi

Sydänsurusta. Katkeruudesta pelosta ja ahdistuksesta. Jouduin tuetämättö toiseksi naiseksi. Hyi hitto mikä ukko. Et minua kyllä vedätä. Hommaan ykkösluokantyypinittellw niinkö minä ite olen. Huijarit ovat alamaailman kansalaisia. Sattuu aika ajoin. Mutta minua et koukkuus saa. Et hetkeksikään. Olet varattu. Mitä helvettiä oikein kuvittelit minusta tai ittestäs. Että nyt alkaisin toiseksi..salasuhteeksi. Sulla taitaa olla heukko itsetunto että oisit minua saan nöyryyttää ja kiduttaa . olla sinua huononpi. Ehei. Käännäpä pääs ihan muualle. Niin minäki olen tehnyt. Päätöksen jo ajat sitten. Onneksi mulla on hyvä itseluotto että selviän ilman suhdettakin. Ja koskaanhan ei tiedä vaukka löytäsinkin hyvän ja sopivan miehen itelle. Ykköselle ykkönen.näin se menee
Minulle arvoiseni

6

1968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selviänjokapäivä

Ottaa päähän tämä yksinäisyys. Haluaisin tavata arvoiseni miehen
      Tänään oli ikävä päivä. Haluan tavata arvoiseni miehen. Rakastavsn ja uskollisen. Olen surullinen kun vieläkin kannan kaunaa miehelle joka härskisti särki sydämeni ja leikki tunteillani. Se oli liikaa ja romahtelin aika ajoin. Tuntui hirveältä huomata olevan vain narutuksen ja ilkeilyn kohde. Hirveä toipua tämmösestä. Mutta kyllä siihenki tulee loppu. Minä toivun ja se kärsii. Olen katkera ja vihainen
      Petetty. Romutettu . niin kävi mulle. Mutta olen päättänyt selvitä. Tästä nousen. Maassa nyt. Mutta uskon.että elämä tasaa tilit. Minä en kosta. Se tulee tarttumaan omaan syöttiinsä. Saat vielä ansiosi mukaan. Tiedän sen. Mutta pahalle tuntuu vedätys

• hopssassaa

Kyllä jokainen saa ansiosi mukaan, ihan varmasti

• ykköseltäkakkoselle

No kuule sinä kakkoseksi joutunut tietämättäsi et ole se jolle kirjoitan. Se joka meidän kakkonen tiesi alusta lähtien. Sinulla onneksi edes puolustus omalle tekemiselle silloin eikä tuo petetty voi siitä sinua silloin syyttää edes. Tietoisesti kuka ryhtyy on asia erikseen ja varsinkin kun. Ei vastaa sitten kiinni jäätyään. Älä siis huoli et silloin ole se jolle kirjoitan. Ikäviä nämä pettämiset ovat kaikkien kannalta. Mutta et ole se jolle kirjoitan.

• Miehentyttärenpalvoma

Tiedätkö mikä merkitys on vasemmassa nimettömässä olevalla sormuksella? Se tatkoittaa lupautumista sille jolla on samanmoinen omassaan.
      Miehelläni oli salasuhde ns. Työpaikallaan. Nainen selitteli, että ei tiennyt olevansa toinen nainen, tosin miehelläni oli sormus koko ajan.
      No kun siitä selvittiin, tuli tämä että salassa tavataan aina kun mahdollista. Jäätiin jopa ylitöihin mukamas palaveriin perjantaisin, vaikka kyseessä ihan muu juttu.
      Kun se vaihe meni ohi ja miehelläni loppui työ samassa paikassa, olikin työpaikan akka raskaana. Eihän sitä kannata suojautua edes.
      Mieheni lähti töistä ja työpaikan akka ruikuttaa palstalla kuinka loukkaantunut hän on, ja kuinka aikaa on vuoden loppuun asti tehdä jotain asian eteen. Hän on niin pettynyt ja loukattu.
      Sitä se työpaikan akka ei tiennyt, ettei mies ole vaimoaan jättämässä edes vaan suunnittelee tulevaa vaimonsa kanssa.
      Työpaikan akka jäi yksin, raskaana, abortti edessä.
      Työpaikan akka rikkoi itsensä, äijän sekä äijän vaimon. Eikä tässä vielä kaikki. Eniten kärsi äijän lapsi joka palvoo vaimoa, joka nyt tosin ei voi olla enää niin iloinen, hyvä ja kiva isin kanssa, koska isi on sairas pukki. Se heijastuu lapseen jo, mutta eihän työpaikan akka siitä välitä. Tärkeintä oli oma jalkoväli ja raskaaksi hankkiutuminen. En toivo mitäänuuta kuin suurta kärsimystä työpaikan akalle! Menköön kaikki tästä hetkestä eteenpäin kärsimysten kautta viimeiseen henkäykseen asti. Niin paljon pahaa sai aikaiseksi.

• voittajaolen

sama täällä. kyllä saavat ansionsa mukaan jokainen. minua harmittaa että moiset saavat aina koukkuun jostaki naisen. ei se lopu koskaan. pettäjät pettää aina. kukaan ei pysty toista muuttamaan. ankeaa , kun tajuaa että on ollut vain hyväksikäytön kohde. mutta luovuttaa en aio. en koskaan . vaikka mielekäs elämä ilman parisuhdetta. eteenpäin se on päästävä. .ei mikään auta. a sairaat pettäjät ri minun alämää tasan tarkkaan määrittele. niin kurja en ole.päästän irti ja tuntuu niin pirskatin kivalta:) tästäkin on vain selvittävä

• aoeihg

Muista että jos et itse tiennyt että hän oli varattu, et sinä itseäsi ole liannut. Petturi on se joka ei ansaitse sinua eikä koskaan saa samaa syvää uskollisuutta osakseen kuin minkä sinä voit antaa seuraavassa suhteessasi. Sinulla on paljon annettavaa ja sellainen ukko ei tule hetkessä vastaan mutta odota vain. Kyllä niitä arvoisiakin on :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe