Onko naisten elämä liian helppoa?

darwin.ei.tyydyttynyt

Nainen saa seksiä aina halutessaan. Ihmiset ovat ystävällisempia kun on pimppi jalkovälissä. Töitä saa helpommalla kuin miehet, kun näyttää hyvältä. Miehet availevat ovia ja tarjoilevat seuraansa ja drinkkejä. Jos pois lasketaan naisten omat mokailut eli jännämiehiin retkahtamiset ja siitä seuraavat turpalöylyt, niin onko naisten elämissä mikään vaikeaa?

Miesten elämä on karua. Ketään ei kiinnosta olla sinulle ystävällinen tai tarjoilla sinulle yhtään mitään kuin lisää kärsimystä. Töitä saat vain kovilla meriiteillä, kukaan ei palkkaa sinua, koska näytät hyvältä tuulitakissasi. Kukaan ei avaa sinulle ovia tai ole ystävällinen. Seksiä et saa ikinä halutessasi vaan sen eteen pitää tehdä kovasti töitä.

Miten voisimme vaikeuttaa naisten elämää?

36

666

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olennähnyt

KAUNIIDEN naisten elämä on tuota mitä kuvailit. Varsinkin tuo kohta muiden ystävällisyydestä.

• tyydyttynyt.ei

On se sitä tavisnaistenkin kohdalla. Ehkä todella rumien esimerkiksi vammaisten naisten elämä on lähempänä miesten elämää, mutta ei kyllä silloinkaan.

• Elämä on naisille helppoa...

Naisilta ei vaadita läheskään yhtä paljon mutta siltikkin naiset vaatii samaa palkkaa.

Miettikää nyt...
      Naiset elää semmosessa todellisuudessa jossa he kehtaavat olettaa että mies maksaa viulut...
      Ja suuttuvat jos mies ei maksa.

Ja naisiltahan ei saa vaatia mitään vastapalveluksia.

• kysyy

Mitkä viulut?

• kysyy kirjoitti:

Mitkä viulut?

Pilluviulut..

• tyhmätodella
        KonnaKettu kirjoitti:

Pilluviulut..

Mitä horiset? Miksi maksat jos et sitä pillua saa?

Naisen on hyvä elää ihan omassa todellisuudessaan. Siinä ei ole miehellä sijaa.

• tyhmätodella kirjoitti:

Mitä horiset? Miksi maksat jos et sitä pillua saa?

Naisen on hyvä elää ihan omassa todellisuudessaan. Siinä ei ole miehellä sijaa.

En maksakkaan mutta naisille se on sanomattaki selvää että herrasmies maksaa...

Olkoon vaikka minkälainen lortto kyseessä koska naisethan on hienoja prinsessoja omassa päässään.

• tyhmätodella
        KonnaKettu kirjoitti:

En maksakkaan mutta naisille se on sanomattaki selvää että herrasmies maksaa...

Olkoon vaikka minkälainen lortto kyseessä koska naisethan on hienoja prinsessoja omassa päässään.

Omahan on mielikuvasi.
        Itse olin ihan tavis ja pyyhin työkseni mummojen ja pappojen pyllyjä.
        Voisin tietenkin kummitytön prinsessakruunun pistää kutreilleni.

Jos mies jotain maksaa jollekin niin varmaan tekee sen ihan omasta tahdostaan.

• EiLiikaaMutVähänYleistet

Onhan tässä eroavaisuuksia kyllä. Rikos oikeudellisestikin nainen on etulyönnissä. Jos nainen lyö miestä yleensä viranomaiset vain nauraa miksi mies ei pidä puoliaan, mutta jos mies lyö naista ollaan heti käräjillä ja linnassa eli naisille on väkivaltaisuus sallittua. Miehen oletetaan tekevän kaikki työt, niin mies kuin naisroolitkin eli rakennus ja huolto hommista aina kodin ja keittiönkin puoleen siis ruuan laitoista siivouksiin ja lasten hoitoon. Naiselle sallitaan vain jälkimmäiset, koska heikkona ei muka pysty muuhun eli sukupuoliroolitus menee 2-0 naisille. Kyllähän moni nainen nää asetelmat tietää ja helposti sitten kuorivat kermat vain päältä asemaansa hyväksi käyttäen, mutta senverran puhun myös naistenkin puolesta, että kaikki eivät onneksemme ole vain jalkoväli hyväksikäyttäjiä luonteeltaan. Itse tunnen hyvä luontoisia asiallisia naisia, jotka eivät käytä naisrooliaan eduksi, vaan ovat tasa arvoisia mukaanlukien emäntänikin, joka lähinnä tuumaa jos haluan auttaa vaikka renkaanvaihdossa et "mäkin osaan tän homman ja myös vaihdankin":)

• itseteenkaiken

On se niin vaikeaa elää miehenä. Jatkakaa itkua, ymmärrän kyllä.

• taviksenkanssako

Mikä moka se on, jos on jännämiehen kanssa... ? Jokaisen oma valinta. Jos tavis ei kiinnosta niin minkäs sille voi? Ja millainen se tavismies tarkalleen on? Kai heillekin löytyy samanlaisia tavisnaisia?

• hgfhgfhfhgfhh

No tosiaankin!
        Nämä vitisijät täällä ovat sohvalla makaavaa mielenterveysporukkaa.

• On tää elämä helppoa, olin sitten mies taikka nainen! Lallallaa, lällällää!

Kadehtikaa nyt oikein sielunne kyllyydestä, pakahdukseen saakka :)

Ps. Ihan kaikki saa seksiä halutessaan, kunhan ei ole turhan tarkka määritelmissään.

• vaivatta.irtaannuit

Ei saa, olet aivan pihalla. Elämäsi on niin helppoa, että olet jo irtaantunut todellisuudesta.

• vaivatta.irtaannuit kirjoitti:

Ei saa, olet aivan pihalla. Elämäsi on niin helppoa, että olet jo irtaantunut todellisuudesta.

Totta vitussa mun elämäni on helppoa. Tällaisilla top 5% miehillä elämä on! Ja mä oon hyvin sisällä.. :)

• buahhahahhaha
        LinerT.2 kirjoitti:

Totta vitussa mun elämäni on helppoa. Tällaisilla top 5% miehillä elämä on! Ja mä oon hyvin sisällä.. :)

Luulin sua kylläkin naiseksi. :D

Hahahahahahahhahahaaaaaaa aaaaahahahahahahahhahahahahha!

• buahhahahhaha kirjoitti:

Luulin sua kylläkin naiseksi. :D

Hahahahahahahhahahaaaaaaa aaaaahahahahahahahhahahahahha!

Siitäs sait! :) Mulla taitaa olla enemmän munaa kun teillä palstalapasilla yhteensä >:-)))))

• LinerT.2 kirjoitti:

Siitäs sait! :) Mulla taitaa olla enemmän munaa kun teillä palstalapasilla yhteensä >:-)))))

Sinulla on lähinnä kyrpä otsassa, mutta yrität lapsellisilla hymiöillä kiukkuasi peitellä. Olet palstan yksi yksinkertaisimmista akoista.

• Totuus-

Naiset ei tarvii myöskään olla yksin. Naisille kelpaa jännämies yksinäisyyttä lievittämään mielummin kun kunnollinen mies.

• ikisinkkunainen

Ei varmaan tarvitsekaan jos ei halua. Itse haluan elää yksin. Riittää kun vilkaisee palstalle silloin tällöin niin asia varmistuu aina uudestaan.

• toim.huom

Kunnollinen mies käy töissä, eikä pane huoria maman perintörahoilla.

• mamankopoika
        toim.huom kirjoitti:

Kunnollinen mies käy töissä, eikä pane huoria maman perintörahoilla.

Mitenkäs mama ne rahat on tienannut?

• n28hki

Naiset saavat seksiä aina halutessaan joo mutta hormoonit sekoittavat seksin kiintymykseen ja naiset kokevat paljon pettymyksiä, kun miehet eivät haluakaan mitään vakavaa.

Ihmiset Eivät todellakaan ole automaattisesti ystävällisempiä, varsinkin naiset ovat usein toisia naisia kohtaan hyvinkin vattumaisia, esim. Asiakaspalvelussa naisasiakkaat ovat miesmyyjille usein paljon asiallisempia.

Firmat mieluummin palkkaavat miehiä kun mies ei ainakaan jää vuosikausiksi äitiyslomalle.

Miehet välillä tarjoaa drinkkejä joo, mutta kun ottaa huomioon kuinka paljon rahaa keskivertonaisen täytyy käyttää ulkonäkönsä eteen (hiukset, meikit, ihonhoito, sheivaukset ja vahaukset) ollakseen sen verran viehättävä, että mies tarjoaa drinkin kyllä naiset jäävät tässä rahallisesti tappiolle.

Sitten jos nainen saakin miehen suhteeseen ja saman katon alle nainen on se joka yleensä joutuu vielä tehdä suurimman osan kotitöistä, vaikka suhteen pitäisi olla tasapuolinen.

• crux

Myös vakavan parisuhteen saaminen on naisille paljon helpompaa kuin miehille. Tämä olisi tärkeää muistaa sillä suurin osa ihmisistä kaipaa juuri sitä.

• eioohelppoa

Vahvistetaan tuo naisten asema asiakashommissa. Itse olen työskennellyt siihen liittyvällä alalla, ja joskus naiskollegolle on karjuttu naama punaisena (miehet) ja v1ttuiltu. Sitten minun kanssani yritettään asioida "miesten kesken" ja ollaan niin kuin jotain kaveria. Samoin juuri toiset naiset kitisevät ja ämmittelevät joskus naistyöntekijää jos homma ei mene oman mielen mukaan.

• Kattelen tässä samalla Arto Nybergiä..

Naisten mielestä on kohtuullista tuhota miehen elinkeino koska kyseinen mies on "ahdistellut" eli kertonu härskejä juttuja ja ehkä vähän puristanu pebaa...

Naiset pitää itseänsä niin tärkeänä että miehet ansaitsee hirsipuun jonku pikkurikkeen takia.

Vittumainen käytös on naisilta sallittua.

• tietenkinon

Mielestäsi myös miehiltä on vittumainen käytös sallittu?

• tietenkinon kirjoitti:

Mielestäsi myös miehiltä on vittumainen käytös sallittu?

Miehet saa turpaansa jos rupeaa vittumaiseksi.

Tulee turpaan myös jos on täys pässi.

Naisillahan on vaan hauskaa kun ne hölmöilee.

• 720
        KonnaKettu kirjoitti:

Miehet saa turpaansa jos rupeaa vittumaiseksi.

Tulee turpaan myös jos on täys pässi.

Naisillahan on vaan hauskaa kun ne hölmöilee.

Niinhän sille Metsäkedollekin "tuli turpaan", kun oli vittumaisesti käyttäytynyt useita naisia kohtaan.

• 720 kirjoitti:

Niinhän sille Metsäkedollekin "tuli turpaan", kun oli vittumaisesti käyttäytynyt useita naisia kohtaan.

Niin...

Mutta tuleeko naisille turpaan jos on ahdistellu miehiä? :D

Feministitki yrittää painaa villasella kaikki naisopettajien tekemät ahdistelut.

• Naisen elämä on jo biologiselta kannalta mielenkiintoisempaa kuin miehen.

Kuinka paljon jännempää olisi, jos peniksestä roiskuisi verta muutamana päivänä joka kuukausi 40 vuoden ajan? Olisi elämys paisuttaa vatsassaan elävä ihminen viisikiloiseksi ja puskea se 9 kuukauden kuluttua alapäästä ulos. Miten hienoa olisi, kun oma elimistö tuottaisi ravintoa ihmisille, jotka imisivät sen rinnoistasi ulos?

Naisen jokapäiväinen elämä on kuin scifi-monsterina olemista.

• voi.lol

"Nainen saa seksiä aina halutessaan."

Miehen käsitys helposta elämästä...

• tantta.ei.lukenut

Olihan siinä paljon muutakin mainittu.

• ätmi.ei.tajunnut
        tantta.ei.lukenut kirjoitti:

Olihan siinä paljon muutakin mainittu.

Tuota kohtaa ei pitäisi laittaa listaan ollenkaan.

• tantta.ei.vakiutunut
        ätmi.ei.tajunnut kirjoitti:

Tuota kohtaa ei pitäisi laittaa listaan ollenkaan.

Seksi on tärkeä osa ihmisen onnellisuutta, tietenkin se kuuluu listaan. Siksi naiset varmaan ovatkin aina yhtä hymyä. On niin kivaa, kun on puhelimessa seitsemäntoista vakipanoa aina temmit valmiudessa..

• Naisasialooser11

Vain nuorella ja kauniilla naisella on, vanhalla naisella ei ole ensimmäistäkään eikä kukaan edes saisi sellaisen kanssa temmiä valmiuteen. Ja se nuorten ja kauniiden naistenkin saama seksi on surkeaa seksiä. Ne 17 miestä haluavat käydä nylkyttämässä kassinsa tyhjäksi siihen naiseen kuin seksinukkeen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6434
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      5933
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3304
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2710
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2594
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2268
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1976
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1809
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1747
    Aihe