Olen rekisteröinyt profiilin. Maksoin 10 euroa. Seuraavana päivänä vitun tukipalvelut poista minun profiili. Miksi???
Jos maksan, voin käyttää 100 viestiä päivässä! Ja voin lähettää 100 viestiä.
Vittu tukipalvelu vain huijareita ja varkaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SUOMI24 - tukipalvelu on petostaja ja varkaita!!!
4
492
Vastaukset
- TietämätönÖ
Eikö se olekkaan ilmaista laittaa profiilia tränne?
- fgghhju
Taisit lähetellä säädyttömiä viestejä ympäriinsä joten sut blokattiin ulos palvelusta, ei tämä ole kotikyläsi Beirut.
- skypefani
Maksulliset deittipalvelut ovat suurimmaksi osaksi huijausta ja johtavat hyvin harvoin mihinkään. Mä olen jo skypen alkuajoilta koonnut laajan verkoston ja se jos mikä, on tuottanut hyvää tulosta. Olen jo viidesti tavannut skypen avulla naisia kotimaasta sekä ulkomailta (Ruotsi, Liettua ja Viro) hyvällä menestyksellä. Vuoden vaihteen jälkeen on jälleen toinen tapaaminen virolaisneidon kanssa Tartossa. Skypessä on yllättävän paljon esimerkiksi avioliittoonsa kyllästyneitä naisia, jotka käyttävät skypeä työssään myös muuhun ja he ovat tosi kuumia tapauksia! Hylkää siis nuo maksulliset deittihuijaukset ja käytä "luonnollisia keinoja" ihan ilmaiseksi!
- hannupe
Kuka tietää muita hyviä treffit sivustoja? Kirjoita tähän.
Vittu ja vitun tukipalvelu poistaa profiilin aina, vaikka maksatkin rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668