Kouraisenko munista :O

Minulla on ollut jo yli vuoden mukava tanssikaveri ,mies, josta on tullut hyvä ystävä minulle. Käymme tansseissa yhdessä, muutoin emme tapaa. Olen ihastunut häneen, mutta emme ole suudelleet emmekä sekstailleet. Halattu on ja hän hyväillyt masuani, pitää siitä. Miten voisin rohkaista itseni ja jotenkin kosketella häntä ? Onko se liian ronskia miesten mielestä, tarkoitan etten halua että hän säikähtää....en ole kokematon nainen, päinvastoin, ei ole vaan ennen ollut tälläistä tanssikaveri suhdetta, siksi en tiedä miten toimia. Eli miten koskea ja mistä??
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

Ehkä pakara on parempi vaihtoehto kouraisulle :) samalla voit antaa positiivista palautetta miehelle, et onpa pakarat hyväs lihas tmv.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
.

"Tästähän pitää ilmoittaa # MII TUU#"

har-hr-ha-rah-rha-rha-rha-rha-rha-rah

.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
heyheyheyhey--- kirjoitti:
.

"Tästähän pitää ilmoittaa # MII TUU#"

har-hr-ha-rah-rha-rha-rha-rha-rha-rah

.
.

"Hey!Hey!Hey!Hey!Hey!Hey!Hey!"

http://horshack.ytmnd.com/

https://youtu.be/7YHFAeM7sz4?t=32s

har-h-arhr-arha-rha-rha-rha-rha-rha-rha-ra-rha

.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Saako miehiä kouria mistä vaan, milloin vaan? JEEE! Me vanhat piiat olemme ilahtuneita tästä uutisesta.
2
Ilmianna
Jaa
.

"Suomalaisella veroja maksavalla ja sosiaalisia tulonsiirtoja kustantavalla miehellä ei ole Suomessa mitään oikeuksia vain velvollisuuksia"

har-ha-rh-arh-ahr-arha-rha-rha-rha-rha

.
Ilmianna
Jaa
muistaakseni Karri-Maria on kullista pitäävä ja on ollut kosketuksessa kulliin ja kasseihiin =D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
karrilla on isommat silmät kuin aivot
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kouraisenko munista :O

Minulla on ollut jo yli vuoden mukava tanssikaveri ,mies, josta on tullut hyvä ystävä minulle. Käymme tansseissa yhdessä, muutoin emme tapaa. Olen ihastunut häneen, mutta emme ole suudelleet emmekä sekstailleet. Halattu on ja hän hyväillyt masuani, pitää siitä. Miten voisin rohkaista itseni ja jotenkin kosketella häntä ? Onko se liian ronskia miesten mielestä, tarkoitan etten halua että hän säikähtää....en ole kokematon nainen, päinvastoin, ei ole vaan ennen ollut tälläistä tanssikaveri suhdetta, siksi en tiedä miten toimia. Eli miten koskea ja mistä??

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta