Jeesus tulee tänään tai...

Jeesus.tulee.pian

...huomenna, tai ylihuomenna, tai lyhyen ajan päästä. Oletko sinä valmis kohtaamaan Jeesuksen? Tee parannus, jos et vielä ole ottanut Jeesusta vastaan Herranasi ja Vapahtajanasi ja lähde seuraamaan Häntä totuudessa ja Pyhässä Hengessä. Aikaa ei ole paljoa. Nyt on pelastuksen päivä. Tutki Raamattua ja usko mitä Jumala sanoo. Älä eksy Jumalan Sanasta. Pysy siinä. Älä eksy vääriin oppeihin äläkä seuraa ihmisiä. Seuraa Jeesusta.

27

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PasiToivonen

      Jeesus ei tule tänä vuonna.

      • Jeesus.tulee.pian

        Se nähdään.


    • 1234567---

      Missä viipyy suuri herätys josta paljon puhutaan. Ei ainakaan vielä ole mitään näyttöä herätyksestä, vaan päinvastoin laittomuus vaan lisääntyy. Sapattisin on suurimmalla osalla kirkkojensa ovet kiinni. Naiset ovat pastoreina jne....

      • Valheherätys

        Mennarit sun muut hölynpölysaarnaajat manaavat suurta herätystä. Se tulee olemaan valheherätys. Ei herätys tule manaamalla, vaan Jumala sen armossaan antaa. Rukoilla tietysti aina voi , että Jumala olisi vielä armollinen.


    • En.tiedä

      Vielä 1000 vuoden päästä, niin onko yhtään uskovaista maan päällä joka odottaisi jeesuksen tulemista ?????????

      • HStewenmayer

        Jos sitä on nyt odoteltu 2000 vuotta niin miksei vielä silloinkin? Miettikääpä nyt jotain elisalähetysaarnaaja lookalikehemmoja nitomassa *Jeesus tulee pian oletko valmis*- kylttejä sähkötolppiin vuonna 3018 . Tuo sana pian on kokenut lievän inflaation männä vuosituhansina.


    • Kirjakääröt

      Joh.9:4 Biblia (1776). Minun tulee tehdä hänen töitänsä, joka minut lähetti, niin kauvan kuin päivä on. Yö tulee, koska ei kukaan taida työtä tehdä.

    • Tee.oikein

      Jeesusta seuraamaan vuonna 2018.
      Se edellyttää kirkosta eroamista ja kasteelle menemistä. Luterilaisessa opissa ei pääse perille.
      http://www.eroakirkosta.fi.

    • totuus_voittaa

      Aloittaja: "Tutki Raamattua ja usko mitä Jumala sanoo. Älä eksy Jumalan Sanasta. Pysy siinä. Älä eksy vääriin oppeihin äläkä seuraa ihmisiä. Seuraa Jeesusta."

      "Usko mitä Jumala sanoo". Niinpä niin. Tekisitpä sen itse.

      Jumala sanoo olevansa yksi ainoa:

      "Kääntykää minun tyköni ja antakaa pelastaa itsenne, te maan ääret kaikki, sillä minä olen Jumala, eikä toista ole." (Jesaja 45:22)

      Tätä ei usko yksikään helluntailainen (eikä ev.lut).

      Heille "Pyhässä Kolminaisuudessa" on kolme yhdenvertaista persoonaa jotka jokainen ovat Jumala. Tämä on vastoin Jumalan sanaa.

      Yksikään helluntailainen (ja ev.lut) ei usko sitäkään mitä apostoli Paavali kirjoittaa:

      "niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa." (1 Kor 8:6)

      Helluntailainen uskoo vastoin Jumalaa itseään, vastoin Jeesusta Kristusta ja vastoin apostolien opetusta näin: "On yksi, iankaikkinen Jumala kolmessa persoonassa: Isä ja Poika ja Pyhä Henki."

      Lupaus pelastuksesta ei kosketa helluntailaisia koska se on sidottu Jeesuksen sanan seuraamiseen jota helluntailaiset (ja ev.lut) KIELTÄYTYVÄT tekemästä.

      "Sinä olet tarkoin seurannut sanaani ja kestänyt, ja siksi minä puolestani tarkoin varjelen sinua ja pelastan sinut siitä koetuksen hetkestä, joka kohtaa koko maailman ja panee koetteelle maan asukkaat." (Ilm 3:10)

      Tämä on Jeesuksen sana: "Ja ikuinen elämä on sitä, että he tuntevat sinut, ainoan todellisen Jumalan, ja hänet, jonka olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh 17:3)

      Jeesuksen Kristuksen Jumalan tunteminen ei helluntailaisille kelpaa (eikä muillekaan "kristityille" kuten ev.lut ja muut) heillä on "kolmiyhteinen Jumala" jollaista eivät tunteneet Jeesus, hänen opetuslapsensa ja alkuseurakunta.

      Turha luulla ettei tällä asialla olisi mitään merkitystä. On merkitystä ja se vielä tulee ilmi. Itsepäisesti nyt vielä kuljetaan ihmisopeissa Jumalan sanasta mitään välittämättä, eletään valheessa ja itsepetoksessa.

      • jotaintotuudesta

        Jumalan Sanassa puhuttu KRISTUKSEN Henki on JUMALAN Henki. Se kertoo jo aika paljon kuka Jeesus on. Ja on Pyhän Hengen pilkkaa jos väittää että Pyhä Henki ei ole Jumala. Jumala Sanassaan sanoo kuinka sekä Isä että Poika tulevat ihmiseen (joka on ottanut Jeesuksen vastaan). Eri kohdissa puhutaan siitä kuinka, kun Pyhä Henki on ihmisessä, Jumala on ihmisessä. Lisäksi, Jumalan Sana sanoo suoraan että Jeesus on JUMALA. Kuka ei usko Jumalan Sanaa? On peiliin katsomisen aika.


      • MaranAta888

        Isä on Minua suurempi sanoo Jeesus Poika.
        Poika todistaa sitten että Isä on.
        Ja Isä todistaa että Poika on.
        Nyt Pyhä Henki on sekä Isän että Pojan Henki.
        Pyhä Henki on se joka vei ja auttoi Poikaa kiusauksissa.
        Isä on se joka lähettää Pyhän Hengen.
        ja tänä Henki on NE sanat jotka olen puhunut, ja ne sanat olen saanut Isältä.
        ja Jumala on tämä Sana, ja Sana on taas Poika.
        Nyt viimeinen Aatami on Poika ja tässä viimeisessä aatamissa ON HENKI.

        joten tässä on sellainen juttu mitä ihminen ei vai voi ymmärtää.

        Mutta meille riittää se että Rukoilemme, POIKAA eli Jeesusta antamaan Synnit anteeksi, SILLÄ
        meillä ei ole suoraa pääsyä Isän eteen vain pääsemme ovesta joka on Poika.

        joten se että tunnustaa Jumalle synnit ja rukoilee, niin Isä kyllä tietää sydämen ketää ja kenelle se rukous on tarkoitettu.

        Kun äiti huutaa ikkunasta lapsille, "syömään"
        niin omat lapset tulevat.
        Kun lapsi huutaa pihalla. "äiitii, tuu ikkunaa" niin oikea äiti tulee.

        joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä.

        se että sitten pyrimme TEKEMÄÄ (TEOT) sen mitä Jeesus sanoo ja opettaa on sitten meidän tehtävä.
        mutta ei nyt mennä sinne Rooomalaiskirjeeseen vaan olkaamme Jeesuksen jalkojen juurella, kuten Maria.

        edes Kirjanoppinut fariseus , Saulus Tarsosta eli Paavali ei ymmärtänyt kaikkea, vaan "vain sen" mikä on tarpeelista pelastuksen kannalta.
        Tosin Paavali tiesi paljon mutta se on taas toinen juttu.

        eli meillä on KAIKKI tarpeellinen tieto ja itsesämme ymmärrys että voimme pelastua.
        se vaellus sitten on ikäänkuin "Jeesuksen ongelma" ja siinä Herra sitten käyttää vitsaa ja sauvaa.

        joten kaikkien ei tarvitse osata teologiaa, sillä eihän edes Paavali sitä ymmärrä!

        Joten se että tunnustaa synnit ja katuu, lopettaa pahan tekemisen ja kiittää Jumalaa Jeesuksen kautta on riittävä.

        Jumala olkoon meidän kansamme : Immanuel


      • totuus_voittaa
        MaranAta888 kirjoitti:

        Isä on Minua suurempi sanoo Jeesus Poika.
        Poika todistaa sitten että Isä on.
        Ja Isä todistaa että Poika on.
        Nyt Pyhä Henki on sekä Isän että Pojan Henki.
        Pyhä Henki on se joka vei ja auttoi Poikaa kiusauksissa.
        Isä on se joka lähettää Pyhän Hengen.
        ja tänä Henki on NE sanat jotka olen puhunut, ja ne sanat olen saanut Isältä.
        ja Jumala on tämä Sana, ja Sana on taas Poika.
        Nyt viimeinen Aatami on Poika ja tässä viimeisessä aatamissa ON HENKI.

        joten tässä on sellainen juttu mitä ihminen ei vai voi ymmärtää.

        Mutta meille riittää se että Rukoilemme, POIKAA eli Jeesusta antamaan Synnit anteeksi, SILLÄ
        meillä ei ole suoraa pääsyä Isän eteen vain pääsemme ovesta joka on Poika.

        joten se että tunnustaa Jumalle synnit ja rukoilee, niin Isä kyllä tietää sydämen ketää ja kenelle se rukous on tarkoitettu.

        Kun äiti huutaa ikkunasta lapsille, "syömään"
        niin omat lapset tulevat.
        Kun lapsi huutaa pihalla. "äiitii, tuu ikkunaa" niin oikea äiti tulee.

        joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä.

        se että sitten pyrimme TEKEMÄÄ (TEOT) sen mitä Jeesus sanoo ja opettaa on sitten meidän tehtävä.
        mutta ei nyt mennä sinne Rooomalaiskirjeeseen vaan olkaamme Jeesuksen jalkojen juurella, kuten Maria.

        edes Kirjanoppinut fariseus , Saulus Tarsosta eli Paavali ei ymmärtänyt kaikkea, vaan "vain sen" mikä on tarpeelista pelastuksen kannalta.
        Tosin Paavali tiesi paljon mutta se on taas toinen juttu.

        eli meillä on KAIKKI tarpeellinen tieto ja itsesämme ymmärrys että voimme pelastua.
        se vaellus sitten on ikäänkuin "Jeesuksen ongelma" ja siinä Herra sitten käyttää vitsaa ja sauvaa.

        joten kaikkien ei tarvitse osata teologiaa, sillä eihän edes Paavali sitä ymmärrä!

        Joten se että tunnustaa synnit ja katuu, lopettaa pahan tekemisen ja kiittää Jumalaa Jeesuksen kautta on riittävä.

        Jumala olkoon meidän kansamme : Immanuel

        "joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä."

        On merkitystä jos PELASTUS ja iankaikkinen elämä ovat sama asia.

        Iankaikkinen elämä on sitä että tunnetaan hänet joka yksin on totinen Jumala, Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, ja että tunnetaan Jumalan maailmaan lähettämä Jeesus Kristus (Joh 17:3):

        "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh 17:3)

        Ne joilla on Jumalan sijasta ihmisjärjen löytämä "Jumalan olemus" josta käytetään nimitystä "Pyhä Kolminaisuus" he eivät tunnusta Jeesuksen Kristuksen Jumalaa, Isää, vaikka se Jeesuksen sanan mukaan on iankaikkisen elämän ehto.


      • totuus_voittaa
        jotaintotuudesta kirjoitti:

        Jumalan Sanassa puhuttu KRISTUKSEN Henki on JUMALAN Henki. Se kertoo jo aika paljon kuka Jeesus on. Ja on Pyhän Hengen pilkkaa jos väittää että Pyhä Henki ei ole Jumala. Jumala Sanassaan sanoo kuinka sekä Isä että Poika tulevat ihmiseen (joka on ottanut Jeesuksen vastaan). Eri kohdissa puhutaan siitä kuinka, kun Pyhä Henki on ihmisessä, Jumala on ihmisessä. Lisäksi, Jumalan Sana sanoo suoraan että Jeesus on JUMALA. Kuka ei usko Jumalan Sanaa? On peiliin katsomisen aika.

        "Ja on Pyhän Hengen pilkkaa jos väittää että Pyhä Henki ei ole Jumala. "

        Jumalan pilkkaa on väittää että Jumala on jotain muuta kuin mitä hän itse sanoo olevansa. (Jesaja 45:18)


      • Siunataan
        MaranAta888 kirjoitti:

        Isä on Minua suurempi sanoo Jeesus Poika.
        Poika todistaa sitten että Isä on.
        Ja Isä todistaa että Poika on.
        Nyt Pyhä Henki on sekä Isän että Pojan Henki.
        Pyhä Henki on se joka vei ja auttoi Poikaa kiusauksissa.
        Isä on se joka lähettää Pyhän Hengen.
        ja tänä Henki on NE sanat jotka olen puhunut, ja ne sanat olen saanut Isältä.
        ja Jumala on tämä Sana, ja Sana on taas Poika.
        Nyt viimeinen Aatami on Poika ja tässä viimeisessä aatamissa ON HENKI.

        joten tässä on sellainen juttu mitä ihminen ei vai voi ymmärtää.

        Mutta meille riittää se että Rukoilemme, POIKAA eli Jeesusta antamaan Synnit anteeksi, SILLÄ
        meillä ei ole suoraa pääsyä Isän eteen vain pääsemme ovesta joka on Poika.

        joten se että tunnustaa Jumalle synnit ja rukoilee, niin Isä kyllä tietää sydämen ketää ja kenelle se rukous on tarkoitettu.

        Kun äiti huutaa ikkunasta lapsille, "syömään"
        niin omat lapset tulevat.
        Kun lapsi huutaa pihalla. "äiitii, tuu ikkunaa" niin oikea äiti tulee.

        joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä.

        se että sitten pyrimme TEKEMÄÄ (TEOT) sen mitä Jeesus sanoo ja opettaa on sitten meidän tehtävä.
        mutta ei nyt mennä sinne Rooomalaiskirjeeseen vaan olkaamme Jeesuksen jalkojen juurella, kuten Maria.

        edes Kirjanoppinut fariseus , Saulus Tarsosta eli Paavali ei ymmärtänyt kaikkea, vaan "vain sen" mikä on tarpeelista pelastuksen kannalta.
        Tosin Paavali tiesi paljon mutta se on taas toinen juttu.

        eli meillä on KAIKKI tarpeellinen tieto ja itsesämme ymmärrys että voimme pelastua.
        se vaellus sitten on ikäänkuin "Jeesuksen ongelma" ja siinä Herra sitten käyttää vitsaa ja sauvaa.

        joten kaikkien ei tarvitse osata teologiaa, sillä eihän edes Paavali sitä ymmärrä!

        Joten se että tunnustaa synnit ja katuu, lopettaa pahan tekemisen ja kiittää Jumalaa Jeesuksen kautta on riittävä.

        Jumala olkoon meidän kansamme : Immanuel

        Hyvin kirjoitat MaranAta. 🌹

        Kun en ole vähään aikaan kirjoituksiasi lukenut, niin huomaan myönteisen hengellisyyden selkiytyneen sinussa. Se mikä ehkä vielä vuosi sitten oli syntymässä, kuoriutumassa, on nyt kuoriutunut kauniisti!

        Laista on Kristuksessa kasvanut evankeliumi!


      • MaranAta888
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä."

        On merkitystä jos PELASTUS ja iankaikkinen elämä ovat sama asia.

        Iankaikkinen elämä on sitä että tunnetaan hänet joka yksin on totinen Jumala, Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, ja että tunnetaan Jumalan maailmaan lähettämä Jeesus Kristus (Joh 17:3):

        "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." (Joh 17:3)

        Ne joilla on Jumalan sijasta ihmisjärjen löytämä "Jumalan olemus" josta käytetään nimitystä "Pyhä Kolminaisuus" he eivät tunnusta Jeesuksen Kristuksen Jumalaa, Isää, vaikka se Jeesuksen sanan mukaan on iankaikkisen elämän ehto.

        "joten se ymmärrämmekö Jumalan olemusta, sillä ei ole PELASTUKSEN kohdalla merkitystä."
        On merkitystä jos PELASTUS ja iankaikkinen elämä ovat sama asia.
        ***********
        laitoin vajavaisesti tämän esille. oletus että uskovat sen lukevat :)

        joten se onko meillä KAIKESTA oikea oppi ja ymmärrämmekö kaikki Jumalan salaisuudet ja vieläpä itse JUMALAN, ISÄN1
        Kukaan ei sitä eli Jumalaa ymmärrä, jotkut profeetat, ja pyhät ennenmuoinoit olivat lähellä ja saattoivat ymmärtää Kuka ja "mikä" on Jumala.


        Nyt aihe, kolmi-yhteinen Jumala se on hankala. joten se jos ei ymmärrä kolmi-yhteistä Jumalaa, ei ole PELASTUKSEN kohdalla, "tärkeä".

        Jeesus sanoi:
        Mark. 10:15
        Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."

        Joten itse olen että, kun Jeesus otti heitä, lapsia syliin eli nosti heidät rintaansa vasten, ja vielä "imeväisiä", niin kuinka hyvin he ymmärtävät KAIKKI!

        kuten sitten lukee Kun lapset vastaavat, kun Jeesus laittaa krijanoppineet koville, lasten vastaukset olivat oikeita.

        Nyt Gamalien eikä hänen oppi-poikansa Apostoli Paavali, edes tätä ymmärrä.

        Nyt vielä, se että Tunnustamme syntimme, ja kadumme, ja sitten rukoilemme on tarpeeksi.

        jos joku sitten vielä ymmärättä lisää se on hyvä.

        Tarpeellisia on vähän tahi yksi ainoa.
        se on Jeesus ja että Hän tuntee meidät.

        no sama se. sillä mitä Jumala on minulle antanut, yritän parhaani, jos jonkun mielestä se on liian heikkoa, liian halpaa ja liian hankalaa, niin tee toki se mitä voit:

        Rukoile Herraa että Jumala. Isä antaa minulle enemmän Pyhää Henkeää että oppisin tuntenaan Pojan täyden ymmärryksen mukaan :)

        ja avasi minun silmäni ja korvani että saisin Pyhän Hengen kautta ja vaikutusta Isältä Kaiken mitä Poika on minulle antanut ja antaa.

        Kiitos.

        monet ovat rukoileet että saisin selvän kirjoitus taidon ja kielioppin, mutta itse olen siitä luopunut sillä en edes minä joka USKON KAIKEN, niin tässä asiassa on uskoni niin heikko etten sitä pyydä.

        Toki Jumala sen, kieliopin ja oikeinkirjoituksen voi antaa, mutta se kestää vähintää tuhat vuotta !


        ja lisää kahvia


      • MaranAta888
        Siunataan kirjoitti:

        Hyvin kirjoitat MaranAta. 🌹

        Kun en ole vähään aikaan kirjoituksiasi lukenut, niin huomaan myönteisen hengellisyyden selkiytyneen sinussa. Se mikä ehkä vielä vuosi sitten oli syntymässä, kuoriutumassa, on nyt kuoriutunut kauniisti!

        Laista on Kristuksessa kasvanut evankeliumi!

        Kiitos. 🌹
        ja sitten ei muuta kuin taas vartio paikalle tarkailemaan ettei ketut, pienet pääse silmille hyppimään ja sitten isot pahoja tekemään.

        mutta Jeesus on ja Pysyy ja me pysymme Jeesuksessa, Totuudessa Jeesuksen vaikutusta.

        Kuten pieni lapsi äidin sylillä, ja "isä" sitten vahtii ettei tule kettuja.
        joten me olemme Jumalassa ja Jumala on meissä, se on mitä suurin salaisuus.

        Jumala tahtoo elää pimeässä, eli minussa ja sinussa.
        nyt koska Jumala ON VALO, ei se olekaan pimeeää :)

        no kopion tähän tämä kauniin kukan: 🌹


      • varoitus_
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "Ja on Pyhän Hengen pilkkaa jos väittää että Pyhä Henki ei ole Jumala. "

        Jumalan pilkkaa on väittää että Jumala on jotain muuta kuin mitä hän itse sanoo olevansa. (Jesaja 45:18)

        Herra on Henki, kuten Raamattu ilmoittaa. Jos Jeesus ja Isä ovat ihmisessä, Jumala on ihmisessä. Jumalan lapset ymmärtävät.


      • varoitus_
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "Ja on Pyhän Hengen pilkkaa jos väittää että Pyhä Henki ei ole Jumala. "

        Jumalan pilkkaa on väittää että Jumala on jotain muuta kuin mitä hän itse sanoo olevansa. (Jesaja 45:18)

        Herra on Henki kuten Raamattu ilmoittaa. Jos Jeesus ja Isä ovat ihmisessä, Jumala on ihmisessä. Yksinkertaista, mutta kaikki eivät ymmärrä. Kristuksen Henki on Jumalan Henki. Lukekaa Raamattua tarkemmin.


    • MaranAta888

      Se koska Jeesus tulee, sitä ei kukaan tiedä!
      vain ja YKSIN Isä.

      Joten ne merkit mitä voimme katsoa on edessä, kuitenkaan ne eivät VIELÄ ole avattu, eli ne ovat lukossa ja voimme ARVAILLA, mikä aika on EM TIETÄÄ.

      sen kuitenkin tiedämme että jos naisella on synnytys kivut, naiset sen voivat tuoda vaikka tähän että me, miehet saisimme opetusta, niin synnytys kivut ovat ilmeiset.

      joten ensiksi tulee avattua ensimmäinen sinetti:

      Ilm 5:1 Ja minä näin valtaistuimella-istuvan oikeassa kädessä kirjakäärön, sisältä ja päältä täyteen kirjoitetun, seitsemällä sinetillä suljetun.

      Suljettu sinetti, JONKA TAKANA on:

      Ilm. 10:4 Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita".

      Nyt tämä, sinetti, ensimmäinen avataan, tulee tapahtumaan:

      Ilm. 6:1 Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!"
      2 Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.

      Joten, itse aivoittelen että kun tämä ja muut sinetit avataan tulee se ukkosen jyrinä esille eli mitä sen sinetin takana on:

      Selvä "pasuunan" ääni jonka kaikki kuulevat.

      kun Jumala oli ja ilmestyi, Mooseksen aikana, koko vuori oli tulta ja kovaan ääntä.

      2. Moos. 19:19
      Ja pasunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä.

      2. Moos. 20:18
      Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.

      ja sama tässä:

      1. Sam. 7:10 Sillä kun Samuelin uhratessa polttouhria filistealaiset lähestyivät käydäkseen taisteluun Israelia vastaan, niin sinä päivänä Herra jylisi kovalla ukkosen jylinällä filistealaisia vastaan ja saattoi heidät hämminkiin, niin että Israel voitti heidät.

      Joh. 12:29 Niin kansa, joka seisoi ja kuuli sen, sanoi ukkosen jylisseen. Toiset sanoivat: "Häntä puhutteli enkeli".


      KOKO kansa kuuli ukkosen jylinän!
      Enkeli puhui!

      Monet arvelevat että Trump on tässä, monia tekoja on jotka sitten ihmiset ovat "kuuleet"

      itse aivoittelen että ei vielä, se on selvää kaikille eikä sitten arveluja.

      Mooseksen aikana, ei arveltu, on nyt Jumalan Puhe, vai ei.
      eikä Jeesuksen aikana.

      vaan he sanoivat, Jumala puhuu tahi enkeli puhuu!

      Joten KUN se tapahtuu, on kaikki sitten tapahtuva nopeasti, joten ei ole kauaa aikaa jäljellä.

      Joten olkaamme kaikki valmiina, Jumala minua ja sinua armahtakoon ja olkoon Jumalan Armo ja Rakkaus ja Laupeus meidän päällämme.

      • totuus_voittaa

        "Monet arvelevat että Trump on tässä, monia tekoja on jotka sitten ihmiset ovat "kuuleet"

        HÖH-HÖH


      • MaranAta888
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "Monet arvelevat että Trump on tässä, monia tekoja on jotka sitten ihmiset ovat "kuuleet"

        HÖH-HÖH

        Trump. Jumalan voimalla hajoittaa pahan linnoituksia, ja niissä linnoituksissa olevat tappelevat vastaan.
        Kaikkea on yritetty, milloin naiset ovat mukamas oletteet "raiskauden" kohteina, milloin on Putinin apuri, milloin on rasisti milloin on mitäkin.
        Ja KAIKESTA on Jumala hänet pelastanut.

        monia, jotka sitten ovat nouseet vastaan, ovat kuolleet ! ja monet ovat kipeinä, jopa kuolin vuoteella eli kuolemaisillaan.

        eli linnoitusten tekijät eivät tahdo menettää omia "saavutuksia", mutta eivät voi mitään.
        Mone, ellei kaikki vanhat hallisijat ja niiden lakeijat ovat jo haastettu tahi tutkimusten alaisia.

        jos tahdot ja osaat englantia, voit mennä vaikka, infowars:in sivuille, ja siinä on "avatttu" näitä tapaksia.


        Kun on "tylsää" eikä jaksa Raamattua lukea, katson mitä siellä jenkkilässä, venäjällä ja kiinassa tapahtuu.

        Tiesitkö ja varmaan tiedät että venäjä, kiina ja jopa intia, on samassa "veneessä" tätä uutta maailman järjestystä vastaan!

        ja nyt niille jotka ovat maailman ilmaston muutoksen isoja puolesta puhujia, vaikka monet puolueettomat tiedemiehet ovat sen valheeksi todistaneet.
        Niin nyt on Jumala sitten antanut, kuten Trump, sanoi että tulee paljastamaan valheet, niin Jumala antoi, kovan pakkasen "koko" usa.han :)

        Joten miten se ilmaston lämpeneminen ja kovat pakkaset, koko maailmassa sitten sopivat yhteen!

        no sama se.

        Trump menee voitosta voittoon, ja kukaan ei voi mitään!
        se onko Trump sitten uskova tahi ei sillä ei ole väliä vaan sillä että Jumala väkevästi toimii, ja perkeleen lapset ovat kauhuissaan.

        Tiesitkö ja tottahan tiesit, että he jotka ajavat uutta järjestystä maailmaan, new word order, suunnitelivat että jo viime vuonna tulee sitten taloudellinen kaaos ja sen perusteella sitten levottomuuksia kansan keskellä ja sen perusteella sitten poikkeus lait. ja sitten joku hyvä "henkilö" mies tahi nainen saa kaiken vallan!

        no tämä meni pieleen sillä Jumala sen teki.
        ja miksi, koska Rukoukset ovat nouseet Jumalan eteen ja jenkkilä sai lisää armoa ja aikaa.

        Nyt tämän ajan Trump, pyrkii ja käyttää Jumalan etsimiseen ja kehoittaa kanssaa siihen.

        eli Jumalaa etsikää sanoo Trump.

        ja perkeelen lapset tappelevat vastaaan mutta turhaa.

        sama se.

        tämä tulee myös meille, ja valtaa pitävät vapisevat.


      • MaranAta888
        totuus_voittaa kirjoitti:

        "Monet arvelevat että Trump on tässä, monia tekoja on jotka sitten ihmiset ovat "kuuleet"

        HÖH-HÖH

        Katso kansaa joka on avio-pesty ja ei ymmärrä enää mitään:
        https://www.youtube.com/results?search_query=owen shroyer

        He kyllä protestoivat ja kun heiltä kysyy he eivät tiedä miksi!

        en valitettavasti löytänyt Raamatusta sitä paikkaa jossa on sama idea, saattaa olla joku Daavidin poika joka nosti kansaa daavidia vastaan.

        he kyllä kokoontuivat isona joukkona, mutta kukaan ei tiennyt miksi ja mitä vastaan
        kunhan huusivat ja melusivat :)

        ja näitä, esim videoita katsoessa on sama juttu, he haukkuvat että trump on rasisti, natsi ja muuta, mutta eivät voi sitä osaittaa tahi kertoa miksi.

        no sama se.


    • Ja sitten tuli antikristus ja kaikki ottivat hänet vastaan kun odotti niin Jeesusta joka on mainostettiin kauan ja intohimokkaasti . Mutta jotkut kysyvät häneltä että tunnustatko Jeesus Jumalan Poika lihaksi tullut ? Ja silloin hän vihastu niin että hän tappaa sen joka uskaltaa kysyä mitään häneltä aivan kuin Benny Hinn ja muitten uuskarismaattisten tavoin vaikka eivät vielä ole vihassaan tappanut ketään mutta on se niin raivoava viha mitä heiltä lähtee että voi odottaa heissä oleva henki mitä vaan ..

      • Savikselle

        Juuh. On tuo murhanhenki nähtävissä tälläkin foorumilla.

        Mainitsepa Elohim, Yksi Pyhä Kolmiyhteinen Jumala, niin jo messiaanisten antikristitty "jeshua" syöksyy raivoten paikalle ja huutaa uhkauksiaan.

        Hyvää Uutta Vuotta Savikselle noin muutoin.


      • -Kiitos !! Kiitetään yhdessä Jumalasta sinusta ja minusta että vielä tänä päivänä näemme selkeästi miten asiat menee ja muuttuu vain pimeäksi . Mutta meille se vaan menee niin että muuttuu vain kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi joka on ihmeellinen armo. Saamme taas sanoa Hyvä oli edellinen Vuosi ja seuraava vuosi tulee olemaan vain parempi ja parempi koska Herramme on Jumala joka Hallitsee.. Hallelujaaa !! Siunattu Vuotta ja paljon parempi 2018 sinullekin. !!!!


      • Savikselle
        Savis kirjoitti:

        -Kiitos !! Kiitetään yhdessä Jumalasta sinusta ja minusta että vielä tänä päivänä näemme selkeästi miten asiat menee ja muuttuu vain pimeäksi . Mutta meille se vaan menee niin että muuttuu vain kirkkaammaksi ja kirkkaammaksi joka on ihmeellinen armo. Saamme taas sanoa Hyvä oli edellinen Vuosi ja seuraava vuosi tulee olemaan vain parempi ja parempi koska Herramme on Jumala joka Hallitsee.. Hallelujaaa !! Siunattu Vuotta ja paljon parempi 2018 sinullekin. !!!!

        Kiitos, sitä sammaa!


      • MaranAta888

        Teille molemmille :)
        Ps. 133:1
        Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että veljekset sovussa asuvat!

        HUOM
        Matkalaulu :)

        joten nyt alkaa Jumala itse tekemään ja me kaikki puhallamme samaa hiileen :)
        se mikä oppi meillä on ja tietysti jokaisella on OIKEA oppi, se ei kohta enää ole meille este, vaan ME SAAMME, yhteyden ja siinä missä voimme olla samaa mieltä, on se side.

        No kaikki on siitä samaa mieltä että Jumala ON ?
        joten jos ei ole muuta yhteistä, niin tähänkin Jumala voi ja tartuu.

        Toinen ajattelee että voi syödä sikaa toinen ei voi syödä muuta kuin kasviksia.
        toinen pitää toisen juhlapäivän, toinen ei.
        Toinen viettää Joulua toinen lehtimajan juhlaa.

        Itse ajattelen, että oikea sapatti, eli pyhä ja levon päivä on lauantai, ja sitä en aloita illasta vaan aamusta :)
        nyt se mikä meitä eroittaa on riita!

        ja sitä perkele tahtoo!

        Mutta tämä sulaa meissä kuin joulu kinkun rasva, tahi lumi jota ei ole maassa.
        Joten, iloitsen että me kaikki PÄÄSEMME yhteyteen ja kuinka paljon ja missä voimme sitten yhdessä iloita on Jumalan mieleen.

        Nyt voimme esim iloita siitä että Jeesus tulee PIAN takaisin, joten ei ole hyvä tapella koska, sillä sitä ei kukaan tiedä.
        jokaisen arvaus on yhtä hyvä.

        Joten, nyt tämä vuosi on, en ennusta vaan TIEDÄN :) että Jumala lähentää meitä, emmekä tappele niin paljon, emmekä syö toisiamme!

        Gal. 5:15 Mutta jos te purette ja syötte toisianne, katsokaa, ettette toinen toistanne perin hävitä.

        Joten, kyllä Paavali heitä nuhteli, mutta heillä kuitenkin oli YHTEYS.

        Joten olkaamme YKSI mielisiä, niin pitkälle kuin mahdollista ja ei kaikkien tarvitse tapella.

        Jumala, on minut tähän laittanut ja sitten teen sitä, eli tappelen Totuuden puolesta.

        se että en vielä, tiedä itse mitä ja missä, on Jumalan Ongelma, mutta täällä harjoittelen!

        ja Jumala on osoittanut, kuten edellä oleva linkki:
        https://www.youtube.com/results?search_query=owen shroyer

        osoittaa että he tappelavat ja kaikk ovat oikeassa.

        Nyt Me tulemme JUmalan opettamiski!

        ei ihmisen, vaan JUMALAN!

        joten iloitkaa ja riemuitkaa!
        ja lisää kahvia

        1. Moos. 45:24
        Sitten hän päästi veljensä menemään ja sanoi heille: "Älkää riidelkö matkalla".


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe