Oon ollut 15 vuotta naimisissa, meillä on ihan jees avioliitto.. seksiäkin suht usein, enemmän haluiaisin kokeilla kaikkea uutta, mies ei oo niin halukas.
Tän vuoden alussa harrastin puhelinseksiä yhden puolitutun miehen kanssa, juttu lähti ihan vitsinä, mut päättyi aivan mahtavaan orgasmiin..molemminpuolin.
Ollaan siitä lähtien soiteltu aina kun mahdollisuus (muutaman kerran kuussa), harrastettu Cami-seksiä..
Jotenkin hämmentynyt olo, et petänkö nyt miestäni nauttimalla toisen miehen kanssa?
En koe olevani ihastunut tähän toiseen tyyppiin mitenkään..riittää et pidetään kivaa puhelimessa silloin tällöin
Puhelinseksi pettämistä
9
1619
Vastaukset
- nettipano
Toivottavasti sillä miehellä on nauhoitus päällä. Saa sinusta hyvää runkkumateriaalia nettiin laitettavaksi. Ihan vain silloin, jos sä et ole enää hänelle niin suostuvainen.
- kivaakaikille
Ainahan naisia jekutetaan. Saadaan heidät näyttää ittseensä alastomana tai ainaki alapää paljaana camis tai skypes ja siirretään se materiaali sit muiden katsottavaks jos nainen ei suostu antaa lisää näytöksiä. Tai laitetaan se siltikin vaik suostuiskin.
- kakkosellejotaentunne
Et toki petä silloin jos fyysistä kosketusta ei ole. Niin munkin ukko harrastaa kakkosensa kanssa puhelimessa seksiä ja vannoo ettei ole tavannut sitä. Mutta jäi kiinni runkatessaan toisen lähettäminen kuvia katsellen. Sanoi myös olevan juuri puhelin seksiä eikä minun tulisi siitä suuttua kun fyysistä pettämistä ei ole. Sanoinkin että käy pesulla ja huolehtii ettei puhelin ole kovin tahmea. Sen jälkeen en ole sen puhelinta edes lainannut kun näin mitä touhuaa. Inhoan kyllä mutta sanoo tarvitsevansa virikkeitä jotta pystyy minulle sitten uusia tuulia antamaan. Yöks voitte arvata ettei minulla ainakaan kiinnosta enään seksi sen kanssa. Toki onko se sitten hyvä erin syy jää nähtäväksi. Mutta huomaa kyllä etteivät naiset tajua antaessaan kuviaan varatulle mitä se niillä tekee. No jospa tuo puhelinseksi kaveri sen hyväksyy niin enhän voi mitään. Iltaisin kuulen sen touhuavan aina välillä puhelin seuranaan.
NO JOPAS JOTAKIN "SEKSSEKSPUH...NEXT SEKS ". AIKA RIVOA TOUHUA KUUNTELEE TOISEN ÄHINÄÄ.
- äläteehuorin
Miksi sun oma miehesi ei sulle riitä? On tuo pettämistä ja sun pitäisi hävetä. Lopeta moinen ja löydä se kipinä uudestaan miehesi kanssa. Älä viitsi oikeuttaa tuollaista itsellesi. Mitä itse tykkäisit jos miehesi puhelinsekstailisi jonkun typykän kanssa? Lopeta het!
- neuvonta
Eikö tuollaista kannattaisi ennemmin harrastaa ihan tuntemattoman kanssa kuin puolitutun. Olisi pienempi kiinnijäämisen riski.
Kyllä toi piristää päivää kummasti,itsekkin ole kokeillut samaa ja orgasmi ollu kyllä huippuluokkaa!!
- miteson
Vain fyysinen kontakti on pettämistä. Samoin voisin kai todeta puolisoni pettäneen mua koska dildottaa joskus ennen aktia itseään mun nähden.
- Anonyymi
Minusta on kyllä eri asia tehdä tuollaista jonkun tuttavan kanssa kuin ventovieraan. Jos soittaa seksilinjalle, se nainen siellä puhelimessa ei edes tiedä kuka soittaa, eikä soittaja tiedä kenelle on soittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892