Mun OIKEALLA faijalla sitä kun onkin

Chevy Silverado sekä Hummer H2 ja hänen johtaman moottoripyöräkerhon tiloissa on vanhan GMC Sierran pohjalle rakennettu jyystömonsteri, jolla kaverini Paksuniska-Make ajoi Monster Jam tapahtumassa tässä syksyllä ja murskasi hyppyrin alle ajettuja VAG-konsernin farmariautoja. Tuota faijan Silveradoa on muuten tuunattu silleen että sillä pystyy keulimaan kun painaa kaasun pohjaan liikennevaloissa.

Timpalla joka muuten EI OLE mun OIKEE faija on grafiitinharmaa Skoda Octavia Combi 1,0 TSI koneella ja DSG-automaattivaihteistolla.

Mun OIKEE FAIJA muuten pukeutuu mustaan nahkaliiviin jossa on siisti tatuoitu kalu -logo, mutta mun aisuri-iskä Timppa suosii lähinnä DressManin ruudullisia kauluspaitoja.

32

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peris oli nähnyt tänään sun OIKEAN faijan Impivaaran uimahallilla, jossa hän oli käynyt punttisalilla tekemässä niitä penislihas-reenejä. Siellä oli kuulema sun isäsi ja hänen kaverinsa jyystö-Truck pihalla parkissa.

      Sä varmasti viihdytkin paremmin sun OIKEAN isäsi seurassa, kun mitä sun aisuri-isäsi TImpan kanssa. Ja onhan varmasti sun OIKEALLA isällä myös paljon siistimpiä tyyppejä kaverina, kun mitä Timpalla:)))))))))))))))))))))))))))))

      Eikös sun OIKEA faijasi antanut myös sulle viime kesänä käyttöön sen Penetrators MC:n penis-logolla koristellun Prospect-liivin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • DarkFear.on.homo

        Mäkin näin periksen siellä vakoilemassa vähäpukeisia naisia. Lisäksi tapasin erään luutnantin, Somaliasta, Yussufiksi esittäytyi. Lähetti sulle terveisiä että koska otetaan uusiksi. Mitähän se sillä tarkoitti?


    • p234eiolenaistenmies

      Auttaako satuilu pillunpuutteeseesi?

      • Niin Timppahan ei olekaan sun OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Varmasti sun OIKEAN faijan kaverit ovat myös kaikki lastensa OIKEITA isiä, eikä mitään Timpan kaltaisia aisuri-isiä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • DarkkiksellaOnHauskaa

      Nyt ei kyllä tullut paljoa uutta tietoa.

      • No ei tullut, mutta silti kyseessä oli erittäin hyvätasoinen ja tärkeä kirjoitus. Onhan se hyvä, että Bicky jr. muistutti palstalaisia siitä, että kuka oikein on hänen OIKEA isänsä:)))))))))))))))))))))))))))))


      • Multihymiösyndrooma

        Vaikea sitä on unohtaakaan kun olet muistuttamassa siitä aina viiden minuutin välein.


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies ja naisiakin mulla on ollut paljon ihan heti parikymppisestä lähtien.

        Mutta sähän itse varmaan oletkin joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen miltaristipaskajuntti ja FASISTI SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!! Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies ja persuja kun en ole koskaan äänestänyt.

        Mutta sähän itse varmaan oletkin joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen miltaristipaskajuntti. Eikö persujunttikaverit antaneet sulle lupaa niiden fina-tablettien syömiseen saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Kovasti vaan tuntuu aina tulevan vastauksia niihin mun kirjoituksiini ja kyllä ainakin Peris ja Liljanlaakson tyypit näkyvät mun kirjoituksiini vastaavan.


      • sasi.kii
        DarkFear kirjoitti:

        Kovasti vaan tuntuu aina tulevan vastauksia niihin mun kirjoituksiini ja kyllä ainakin Peris ja Liljanlaakson tyypit näkyvät mun kirjoituksiini vastaavan.

        Darkkis täällä taas nappakalju liukkaana kuvittelee itsestään ja kirjoittelutaidoistaan suuria. Keskity sä vaan siihen sasikranssin hieromiseen ja jätä järkevät keskustelut ihan muille.


    • JanicaNäätä

      Peris se jaksaa. Ei kyllä kannattaisi pilkata ketään edes näiden satuhahmojen kautta kun itse olet äidin kanssa asuva aikamiespoika.

      • Eihän Peris tässä ketään pilkkaa, kun ei hän ole edes tähän keskusteluun osallistunut. Mutta jos sä nyt oot se OIKEA Janica Näätä, niin kyllähän se sua varmasti harmittaa, kun sun oma poikasi pistää täällä hieman halvalla hänen aisuri-isäänsä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • JanicaNäätä
        DarkFear kirjoitti:

        Eihän Peris tässä ketään pilkkaa, kun ei hän ole edes tähän keskusteluun osallistunut. Mutta jos sä nyt oot se OIKEA Janica Näätä, niin kyllähän se sua varmasti harmittaa, kun sun oma poikasi pistää täällä hieman halvalla hänen aisuri-isäänsä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Periksen satuhahmoista timppa on ainoa oikea mies. Belgialaisesta hampurilaismainoksesta pöllitty bicky-hahmo on mitätön ulosottovelkainen pikkurikollinen. Pohjasakkaa.


      • Buhaha

        Kolmea kymppiä lähestyvä peris asuu äitinsä kanssa ja kirjoittaa alakoululaisen tasoissa liljalaakson tarinoita ätmipalstalle :D:D:D


      • JanicaNäätä kirjoitti:

        Periksen satuhahmoista timppa on ainoa oikea mies. Belgialaisesta hampurilaismainoksesta pöllitty bicky-hahmo on mitätön ulosottovelkainen pikkurikollinen. Pohjasakkaa.

        Bicky onkin sentään moottoripyöräkerho Penetrators MC:n Presidentti ja kuuluisa Tatuoitukaluinen Penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi Bicky on myös poikansa Bicky jr:n OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppahan onkin vaimonsa tossun alla oleva pehmomies ja eikä hän ole myöskään "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Tauski_Peltonen
        DarkFear kirjoitti:

        Bicky onkin sentään moottoripyöräkerho Penetrators MC:n Presidentti ja kuuluisa Tatuoitukaluinen Penetraattori:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Lisäksi Bicky on myös poikansa Bicky jr:n OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppahan onkin vaimonsa tossun alla oleva pehmomies ja eikä hän ole myöskään "lastensa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Ei, nyt olet ymmärtänyt väärin. Kaikki mainitut ovat peris234-nikkiä käyttävän hc-ätmin nuotiotarinoita, hänellä kun ei oikeata elämää juuri ole. Asuukin äitinsä kanssa kuten sinäkin :-)


      • Tauski_Peltonen kirjoitti:

        Ei, nyt olet ymmärtänyt väärin. Kaikki mainitut ovat peris234-nikkiä käyttävän hc-ätmin nuotiotarinoita, hänellä kun ei oikeata elämää juuri ole. Asuukin äitinsä kanssa kuten sinäkin :-)

        Eikä ole, sillä oon ihan itsekin nähnyt Turun aikoinani näitä Penetrators MC:n miehiä ja Liljanlaakson tyyppejä, että ei todellakaan ole kyse mistään fiktiivisistä hahmoista. Kyllä mä itse asun ihan yksin omassa 60 neliön kaksiossani.

        Sitä paitsi Periksellä on asiat ihan hyvällä mallilla, kun hänellä on oma firma ja rahaakin useita kymmeniä tuhansia euroja. Onhan Periksellä paljonkin omaa elämää, kun se oma firma vie jo paljon aikaa ja sitten hän käy myös Impivaaran uimahallilla, jossa kuulemma on nähnyt aina välillä tuttujakin.


      • Tauski_Peltonen
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä ole, sillä oon ihan itsekin nähnyt Turun aikoinani näitä Penetrators MC:n miehiä ja Liljanlaakson tyyppejä, että ei todellakaan ole kyse mistään fiktiivisistä hahmoista. Kyllä mä itse asun ihan yksin omassa 60 neliön kaksiossani.

        Sitä paitsi Periksellä on asiat ihan hyvällä mallilla, kun hänellä on oma firma ja rahaakin useita kymmeniä tuhansia euroja. Onhan Periksellä paljonkin omaa elämää, kun se oma firma vie jo paljon aikaa ja sitten hän käy myös Impivaaran uimahallilla, jossa kuulemma on nähnyt aina välillä tuttujakin.

        Peris on itse monesti kertonut olevansa liljalaakson tarinoiden kirjoittaja. Ihan riippumatta ketä sinä olet pienillä silmilläsi missäkin nähnyt:)))))))))))

        Asiasta toiseen, tiedätkö miksi vähät google-osumat bickyn muistelmista, MS Penetratorsista, Penetrators MotoGP-tallista ym tulevat kaikki tälle palstalle eikä yhtäkään minnekään muualle?:)))))))


      • Tauski_Peltonen kirjoitti:

        Peris on itse monesti kertonut olevansa liljalaakson tarinoiden kirjoittaja. Ihan riippumatta ketä sinä olet pienillä silmilläsi missäkin nähnyt:)))))))))))

        Asiasta toiseen, tiedätkö miksi vähät google-osumat bickyn muistelmista, MS Penetratorsista, Penetrators MotoGP-tallista ym tulevat kaikki tälle palstalle eikä yhtäkään minnekään muualle?:)))))))

        Onhan Bicky Royal-miehestä olemassa se video Youtubessa ja tänään Peris kertoi aikaisemmin nähneensä Bickyn Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oli siellä Bicky kaverinsa Penan kanssa ja Penalla on kuulemma myös Chevy Silverado jyystö-Truck:))))))))))))))))))))))))))))


      • Tauski_Peltonen
        DarkFear kirjoitti:

        Onhan Bicky Royal-miehestä olemassa se video Youtubessa ja tänään Peris kertoi aikaisemmin nähneensä Bickyn Impivaaran uimahallin punttisalilla tekemässä niitä penislihas-treenejä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Oli siellä Bicky kaverinsa Penan kanssa ja Penalla on kuulemma myös Chevy Silverado jyystö-Truck:))))))))))))))))))))))))))))

        Eli ei tule vastausta miksei yhtäkään google-hakuosumaa tule muualle kuin tälle palstalle:)))))))


      • Tauski_Peltonen kirjoitti:

        Eli ei tule vastausta miksei yhtäkään google-hakuosumaa tule muualle kuin tälle palstalle:)))))))

        Kyllä löytyy. Tossa nyt alkuun vaikka Penetrators MC:n Facebook-sivu. Heillä näkyy olevan osasto myös Amerikassa Detroitissa, onkohan siellä myös heidän jäsenillä ne isot ja tatuoidut penikset:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        https://www.facebook.com/pages/Penetrators-Motorcycle-Club/116106181743888


      • Tauski_Peltonen
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä löytyy. Tossa nyt alkuun vaikka Penetrators MC:n Facebook-sivu. Heillä näkyy olevan osasto myös Amerikassa Detroitissa, onkohan siellä myös heidän jäsenillä ne isot ja tatuoidut penikset:)))))))))))))))))))))))))))))))))

        https://www.facebook.com/pages/Penetrators-Motorcycle-Club/116106181743888

        Se on baari Detroitissa:))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ei mopojengi.

        Kyllähän esim. MotoGP-tallista ja painetusta muistelmateoksesta pitäisi tulla vaikka kuinka paljon Google-osumia:))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • JuoksuhautaMake

      Ihan saatanan kiinnostava ketju.

    • Bicky Junnu on näköjään latonut faktat pöytään ja herättänyt melkoisesti keskustelua. Vähemmän yllättäen mutkin vedettiin siihen mukaan, mut en nyt jaksa lähteä yksitellen oikomaan jokaista virheellistä juttua tai väärinkäsitystä.

      Mut se on ihan hyvä vaan että Bicky Jr. muistuttaa kuka hänen OIKEA isänsä on. Varmaan koulussa ja lätkäjoukkueessa häntä kiusattaisiin herkästi, jos porukka luulisi että Timppa on hänen isänsä. Tosin viimeistään liikunnantunnin jälkeen suihkutiloissa asia kävisi selväksi http://aijaa.com/7puCnY Mitähän Timppa tuosta ajattelee kun/jos käyvät yhtä aikaa heidän Älvsby-omakotitalon saunassa :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Hilda_Humaloja

        Osaatko sinä sanoa miksi kaikki vähät Google-hakuosumat bicky-hahmon muistelmateoksesta, Moottoripyöräkerho Penetratorsista, Penetrators MotoGp-tallista ym tulevat tälle palstalle eikä mihinkään muualle? :-)


    • Ätminki

      Voiskos ylläpitäjät poistaa näitä trollihahmoja, ette tekään kestä näitä??

      • Varissuon_Mensa

        Kannatetaan. Samat jutut vuodesta toiseen. Periksen taso kirjoittajana on valitettavasti kääntäen verrannollinen hänen innostukseensa trollata palstaa.


      • Eikä täältä mitään pidä poistaa, kun ei täällä edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä.

        Eikä Periksellä ole mitään tekemistä muiden, kun vain niiden omien kirjoitustensa kanssa. Ei Peris ole mitenkään vastuussa siitä, että mitä esim. Liljanlaakson Timppa tai Penetrators MC:n miehet täällä oikein kirjoittavat.

        Jos Timppa kertoo jotain Prisman ostosreissusta ja valittelee, , että oi-voi voi, kun on taas perheen elättäminen kallista:))))))))))))))))))))))))))))) Niin ei Periksellä ole mitään tekemistä noiden juttujen kanssa, kuten ei ole myöskään sillä, jos Penetrators MC:n miehet sattuvat kertomaan jotain siitä, kuinka heidän karvaiset perseet ovat nousseet ja laskeneet naisten päällä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Jorfvll
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä täältä mitään pidä poistaa, kun ei täällä edes ole mitään trollihahmoja, vaan ihan todellisia henkilöitä.

        Eikä Periksellä ole mitään tekemistä muiden, kun vain niiden omien kirjoitustensa kanssa. Ei Peris ole mitenkään vastuussa siitä, että mitä esim. Liljanlaakson Timppa tai Penetrators MC:n miehet täällä oikein kirjoittavat.

        Jos Timppa kertoo jotain Prisman ostosreissusta ja valittelee, , että oi-voi voi, kun on taas perheen elättäminen kallista:))))))))))))))))))))))))))))) Niin ei Periksellä ole mitään tekemistä noiden juttujen kanssa, kuten ei ole myöskään sillä, jos Penetrators MC:n miehet sattuvat kertomaan jotain siitä, kuinka heidän karvaiset perseet ovat nousseet ja laskeneet naisten päällä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Mites ne google-osumat kun niitä tulee pelkästään tälle palstalle kun hakee penatrators motogp:tä tai mc:tä tai bickyn elämäkertateosta? :)))


    • Houli-Hintti

      Mun OIKEALLA iskällä on herpes ja hepatiitti ja piikkejä taskussa.

    • Wwu

      Ei ihme ettei peris ikinä saa naista. Kaikki aika menee bickyillä trollaamiseen 8D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      239
      2095
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      153
      1355
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      52
      1246
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      989
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      923
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      825
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      640
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      639
    Aihe