Miten aloittaa keskustelu?

Auttakkeemeikäläistä

Miten voisin aloittaa keskustelun puolitutun miehen kanssa? Tai miten lähestyä häntä?

En ole siis varma muistaako hän kuka olen, mutta parilta kaverilta olen kuullut, että hän muka vilkuilisi minua. Itse olen salaa pitkään ollut häneen ihastunut, mutta olen kamalan ujo ja en oikein jaksaisi uskoa, että hän olisi minusta kiinnostunut (kai yritän suojella ihteä pettymykseltä).

Hän on viimeksi alkanut puhua minulle, mutta tilanteet on ollu isossa kaveriporukkaringissä niin että moni on seurannut vierestä eli ne on minulle, ujolle ihmiselle vaikeita, joten keskustelu on jäänyt aika lyhyeen. Tuntuu siis, että ns pallo on minulla, jos oikeasti haluaisin jotain tapahtuvan. Tiedän itse hänestä oikeastaan vain nimen, sen mitä hän opiskelee ja sen, että hän on syvällinen ihminen.

Ongelman ydin on se, että jos tulisi tilaisuus jutella hänelle, niin mitä ihmettä sanoisin?

Tai jos tilaisuutta ei tule, niin miten saisin tehtyä tilaisuuden tai lähestyttyä häntä?

5

2120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TsemppiäSinulle

      Tsemppiä sinulle ja toivottavasti sinua onnistaisi päästä kahden keskiseen tapaamiseen, että saisitte olla kahdestaan muiden häiritsemättä.
      Mies on selvästi sinusta kiinnostunut, ei hän muuten sinua vilkuilisi.
      Miehenä voin todeta, että kun on kiinnostunut jostakin naisesta, niin ei voi pitää silmiään irti tästä, vaan vilkuilee naista tosi monta kertaa.
      Olen itsekin tosi ujo ja naisen lähestyminen on minulle tosi haastavaa.
      Varsikin ihastuksen lähestyminen on ujolle paljon haastavampaa, kuin jonkun sellaisen lähestyminen, johon ei ole ihastunut.
      Jo tervehtiminen ja silmiin katsominen on ujolle tosi haastavaa, mutta kyllä siitä pääsee yli.
      Ensimmäinen kerta, kun aloin juttelemaan oli tosi jännittävä ja vaikeeta, vaikka kotona tuntui helpolta ajatella, että mitä sanoo, niin tosipaikan edessä onkin sitten perhoset vatsassa ja ei meinaa saada mitään sanottua.
      Muutaman kerran avatessani ihastukseni en uskaltanutkaan sanoa mitä piti sanoa ja kyllä jälkeenpäin harmitti älyttömästi, että miksi en saanut suutan auki, kun ainutlaatuinen tilanne oli.

      No viimein sain suuni auki ja sen jälkeen seuraavalla kerralla tuntui jo vähän helpommalta sanoa ihastukselle jotain.
      Kannattaa vaan yrittää aina sanoa ihastukselle edes muutaman sanasen, kun hänet tapaa, tehdä vaikka tikusta asiaa, koska se osoittaa toiselle, että on toisesta kiinnostunut, vaikka on ujo, niin kannattaa kuitenkin yrittää.

      Erästä naista olen jo lähestynyt ja jopa jotain pientä keskustellut, kuten säästä ja nainen jopa jatkoi keskustelua, eikä vastannut vaan että joo, jaa tai muuta.
      En edes vielä tiedä naisen nimeä tai puhelin numeroakaan, mutta täytyy yrittää saada ne selville.

      Jos vaan tapaat miehen, niin rohkaisen sinua alkaman vaan keskustella, vaikka säästä ja jos mieskin innostuu kanssasi puhumaan, eikä vaan lyhyesti totea, että jaa, niin jatkat vaan juttelua.
      Mieskin yleensä kysymään sinua koskavia asioita ja se on yksi merkki, josta tietää että mies on ihastunut sinuun, ei hän muuten kyselisi.
      Minä ainakin toivon, että mies johon olet ihastunut, pyytäisi sinua vaikka kahville.
      Itse olen ajatellut pyytää ihastustani kahville jossain vaiheessa, kunhan saan rohkeutta ja sopivan hetken.
      Tsemppiä sinulle ja toivotaan, että sulla menee asian suhteen hyvin.

      • Auttakkeemeikäläistä

        Kiitos tsempeistä! Kieltämättä hieman yllätyin, että tänne on tullut asiallinen kommentti.

        Ymmärrät miten ujous vaikuttaa. Se on tosiaan vaikea asia nimenomaan ihastusten kohalla.

        Jospa joskus saan vielä rohkeutta mennä juttelemaan hänelle tai jos uskaltaisin edes katsoa häntä silmiin ja hymyillä. Toivon todella, koska hän vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä ja haluaisin tutustua häneen lisää. Tiedä sitten pitääkö hän oikeasti minusta, mutta sitten se ainakin selviäisi, enkä haikailisi turhaan hänen perään.

        Tsemppiä myös sinulle!


      • TsemppiäSinulle

        Olen itsekin tosi ujo mies ja keskustelun aloittaminen ei ole mikään ihan helppo juttu.
        Varsikin ihmisen kanssa johon on ihastunut.
        Olen itse ihastunut erääseen kaupan kassaan. Aluksi en kiinnittänyt häneen suurempaa huomiota, mutta vähitelleen aloin kassalla katselemaan häntä ja huomasin, että olin jo vähän häneen ihastunut.
        Kerran tämä kassamyyjä oli täyttämässä hyllyjä ja huomasin hänet, mutta en mennyt keskustelemaan, kun en ollut aikaisemmin hänen kanssaan keskustellut.
        Ajattelin, että nyt en näekään häntä kassalla ja jatkoin ostosten tekoa.
        Olin jo kassajonossa, kun tämä kassaneiti ryntäsi kassalle ja juuri sille kassalle, jossa olin.
        Olin vähän yllättynyt, mutta tosi iloinen.

        Olen huomanut, että kun menen kassalle, jossa ihastukseni on, niin hän tuntuu, kuin olisi odottanut minua ja tervehtii erityisen iloisesti. Senverran olen saanut rohkeutta, että olen uskaltanut katsoa häntä silmiin ja muutaman kerran on pidempään tuijotettu toisiamme silmiin. Hänen katseensa on jotenkin niin lumoava, että voisin tuijottaa vaikka kuinka pitkään.
        On muutaman kerran jo jotain juteltu ja on paljon helpompaa aloittaa juttelu, kun hän on kuin odottaisi, että alan juttelemaan ja hän myös jatkaa juttelua, eikä sano vaan jotain lyhyesti.
        Kun on saanut keskustelun pään avatuksi, niin seuraavalla kerralla keskutelun aloittaminen tuntuu vähän helpommalta.
        Ei keskustelun tarvitse olla pitkä, varsikaan, jos olosuhteet eivät ole suotuisat pidemmille keskuteluille, kuten kaupan kassalla.
        Jotenkin sitä tulee vaan niin hyvä olo, kun on saanut edes hetken aikaa olla ihastuksensa lähellä, että seuraavan näkemisen ja tapaamisen odottaminen on yhtä tuskaa.
        Ihastuksen lähellä jännittää, mikä on ihan normaalia.
        Ihastuksen kohdekin voi jännittää vielä enemmän, kuin häneen ihastunut.
        On niin helppo muualla ajatella, että mitä sanoo ihastukselle, mutta sitten, kun olet ihastuksen kanssa kasvokkain, niin ei muistakaan, mitä oli aikonut sanoa ja sanat voi seota, mikä on ihan normaalia.
        Jälkeenpäin sitten muistaa mitä piti sanoa tai jätti sanomatta.
        Kyllä sitä on monta kertaa potkinut itseään, että miksi ei saanut sanottua, kun kerran ihastuksensa kanssa oli kasvokkain, kun seuraavasta kerrasta ei voi tietää tapaako ihastusta.
        Eihän siinä mitään menetä, kun vaan menee ja alkaa keskustelmaan ihastuksen kanssa.
        Enemmän siinä menettää, jos jättää kokonaan ihastuksensa huomioimatta ja jälkeenpäin kyllä harmittaa tosi paljon.

        Kannustan sinua menemään vaan rohkeasti ihastuksesi luo ja vaikka moikkaamaan ja samalla katsot ihastustasi silmiin.
        Jos olisin ihastunut sinuun, mutten uskaltanut sitä kertoa, niin minulle se olisi ainakin selvä merkki siitä, että olet minuun ihastunut.
        Ei sitä ihan ketä tahansa mennä moikkaamaan ja katsota silmiin.
        Ihastuksen kohde voi olla myös ujo aloittamaan ensimmäistä keskutelua ja voi jopa odottaa ja ajatella, että kunpa tämä ihminen tekisi aloitteen keskutelulle, kun olet kasvokkain hänen lähellään.
        Minä voin miehenä todeta, että maailma olisi tylsä paikka, jos teitä naisia ei olisi.
        Vaikka olisi kuinka harmaa päivä tahansa, niin nainen, johon on ihastunut, tuo niin paljon valoa ja iloa harmaaseen arkeen, ettette voi uskoakaan.


    • Nautinhetkistä

      Keskustelu lähentää ja on helpompi kysyä vaikka kahville. Olen myös ihastunut mutten uskalla tehdä aloitetta. Nähdään kyllä harrastuksessa ja siellä jutellaan. Luulen hänenkin olevan ehkä kiinnostunut. Tosin on myös vähän ujo kuten minäkin. Joten saa nähdä jääkö jahkailuksi. Enkä haluaisi ainakaan menettää kivaa harrastustuttavuutta ihastuksen vuoksi.

      • TsemppiäSinulle

        Toivon, että rohkaistut ja uskallat kysyä ihastustasi kahville. Olen mies ja en minä ainakaan pahastuisi ja lopettaisi harrastusta, jos harrastus ryhmässä oleva nainen pyytäisi minua kahville.
        Olisin päinvastoin iloinen, että nainen pyytää kahville ja minä ainakin mielelläni lähden naisen kanssa kahville.
        Tympäisee tämä kahvin juominen aika yksin.
        Tiedän, kun olen itsekin ujo, ettei ole ihan helppo tehtävä pyytää ihastusta kahville.
        Ihastuksen kanssa yleensä jännittää aina eniten, mikä kuuluu asiaan.
        Kannattaa ehdottomasti vaan jatkaa keskustelua, niin on helpompi jossain välissä kysyä ihastusta kahville ja uskon, että se on myös luontevampaa pyytää kahville, kun on jokun aikaa keskusteltu, kuin että ensimmäiseksi kysyisi kahville, jos ei ole sanaakaan vaihdettu keskenään sitä ennen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe