Miksei naisille riitä tavallinen suomalainen mies?
Miksei naisille riitä mikään?
63
1016
Vastaukset
Hyvin riittää..
Pitää vaan olla perinteinen suomalainen mies... Eli miehinen mies eikä mikään huivia ja tiukkoja farkkuja pitävä hintti.Rupeat ruskeaksi reiäksi.
Mulkun koko taitaa olla pieni kun ei niihin farkkuihin mahu normaalikokosta varustusta.
Ja tykkäät esitellä persettäs.- isompi.mulkku
KonnaKettu kirjoitti:
Rupeat ruskeaksi reiäksi.
Mulkun koko taitaa olla pieni kun ei niihin farkkuihin mahu normaalikokosta varustusta.
Ja tykkäät esitellä persettäs.En tykkää, mutta kun naiset ei oikein innostu mun verkkareista, niin pakko kokeilla jotain muuta. Taidat olla itse vähän homo, kun miesten perseet ja kyrvät pyörii noin kovasti mielessä?
isompi.mulkku kirjoitti:
En tykkää, mutta kun naiset ei oikein innostu mun verkkareista, niin pakko kokeilla jotain muuta. Taidat olla itse vähän homo, kun miesten perseet ja kyrvät pyörii noin kovasti mielessä?
Ei vaan ymmärrä tiukkoja miesten farkkuja..
Luulis hiertävän kasseja..- olen.uhri
KonnaKettu kirjoitti:
Ei vaan ymmärrä tiukkoja miesten farkkuja..
Luulis hiertävän kasseja..Ei ne mitkään trikoot ole. Löysimmät perinteisen mallin farkut mitkä löysin. Valikoima on niukkaa, ainoa vaihtoehto tälle nykyään on lökäpöksyt.
olen.uhri kirjoitti:
Ei ne mitkään trikoot ole. Löysimmät perinteisen mallin farkut mitkä löysin. Valikoima on niukkaa, ainoa vaihtoehto tälle nykyään on lökäpöksyt.
Normi farkut jotka ei ole lökät taikka tiukat..
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMaQx-lTtQR4lU_sUt7rjxcpDgPNBJZaiifV0xFGyoqLy9z8Y9QA- farkku.ätmi
KonnaKettu kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMaQx-lTtQR4lU_sUt7rjxcpDgPNBJZaiifV0xFGyoqLy9z8Y9QARiippuu vartalosta. Jos on paksut reidet, niin kyllä joka malli oli "löysempi" tai ei ottaa reisistä kiinni. Ei minulle ikinä ole varsinaiset tiukat farkut ikinä edes mahtuneet jalkaan. Jos haluaa aidosti rennompia, niin se menee ainakin minulle lökäpöksyosastoon, joita en ole jalkaan laittamassa vaikka olisin loppuikäni yksin.
- 12121212121212
KonnaKettu kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSMaQx-lTtQR4lU_sUt7rjxcpDgPNBJZaiifV0xFGyoqLy9z8Y9QAIhan toimivat...jos nimesi on Tauski.
Kokeile mieluummin tällaista jännäherrasmiestyyliä:
https://cdn.lookastic.com/looks/blazer-crew-neck-sweater-long-sleeve-shirt-original-7645.jpg 12121212121212 kirjoitti:
Ihan toimivat...jos nimesi on Tauski.
Kokeile mieluummin tällaista jännäherrasmiestyyliä:
https://cdn.lookastic.com/looks/blazer-crew-neck-sweater-long-sleeve-shirt-original-7645.jpgNämäkö on Tauskin farkut?
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/08/ackles-studs/jensen-ackles-jared-padalecki-supernatural-studs-03.jpgKonnaKettu kirjoitti:
Nämäkö on Tauskin farkut?
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2011/08/ackles-studs/jensen-ackles-jared-padalecki-supernatural-studs-03.jpgEikö Tauskiki ole jännämies?
farkku.ätmi kirjoitti:
Riippuu vartalosta. Jos on paksut reidet, niin kyllä joka malli oli "löysempi" tai ei ottaa reisistä kiinni. Ei minulle ikinä ole varsinaiset tiukat farkut ikinä edes mahtuneet jalkaan. Jos haluaa aidosti rennompia, niin se menee ainakin minulle lökäpöksyosastoon, joita en ole jalkaan laittamassa vaikka olisin loppuikäni yksin.
Itellä on paksut reidet ja pohkeet..
Ei mitään toivoa saada tiukkoja farkkuja jalkaan..
Ja mitään huivia en pidä jos ei ole pakkanen.- 12121212121212
KonnaKettu kirjoitti:
Eikö Tauskiki ole jännämies?
Onhan se, hyvä pointti.
Mutta jännäherrasmiehenä saisit laadukkaampia naisia. Katso nyt millaisia naisia Tauskilla on, ja se on sentään julkkis. - vääriä.signaaleja
KonnaKettu kirjoitti:
Itellä on paksut reidet ja pohkeet..
Ei mitään toivoa saada tiukkoja farkkuja jalkaan..
Ja mitään huivia en pidä jos ei ole pakkanen.Sama homma. Huivia en pitäisi koskaan, varma merkki hinttiydestä.
- ei.toimi.taviksella
12121212121212 kirjoitti:
Onhan se, hyvä pointti.
Mutta jännäherrasmiehenä saisit laadukkaampia naisia. Katso nyt millaisia naisia Tauskilla on, ja se on sentään julkkis.Tauski saa naisia vain siksi, että kaikki naiset tietävät, että Tauskilta tulee turpaan viimeistään hääyönä.
vääriä.signaaleja kirjoitti:
Sama homma. Huivia en pitäisi koskaan, varma merkki hinttiydestä.
no eihän ole :D huivit on hienoja, tietty riippuu mitä kuosia mies käyttää haha
peppupupu kirjoitti:
no eihän ole :D huivit on hienoja, tietty riippuu mitä kuosia mies käyttää haha
Tälle se sopii niinkuin nappi ottaan.
http://www.theluxuryspot.com/wp-content/uploads/2009/07/37jsqloFrpwfj7kn42FjfvASo1_500.jpgKonnaKettu kirjoitti:
Tälle se sopii niinkuin nappi ottaan.
http://www.theluxuryspot.com/wp-content/uploads/2009/07/37jsqloFrpwfj7kn42FjfvASo1_500.jpgloool mulla lens juomat,mistä sä oikein revit näitä kuvia XD mä puhuinkin miehistä,en "näistä" tyypeistä. tolla on varmasti pinkit pitsi stringit alla ;p shemagh,siinä on miesten huivi;)
peppupupu kirjoitti:
loool mulla lens juomat,mistä sä oikein revit näitä kuvia XD mä puhuinkin miehistä,en "näistä" tyypeistä. tolla on varmasti pinkit pitsi stringit alla ;p shemagh,siinä on miesten huivi;)
Guuglasin hipsteri. :D
Niin sie meinaat terroristihuivia.. :D
Kuvan kaltasia tyyppejä näki siellä pääkaupunkiseudulla pilvin pimein.KonnaKettu kirjoitti:
Guuglasin hipsteri. :D
Niin sie meinaat terroristihuivia.. :D
Kuvan kaltasia tyyppejä näki siellä pääkaupunkiseudulla pilvin pimein.pikemminkin hompsteri ^-^ hipsterit joita mä tunnen ei näytä tolta: p mikä terroristi huivi? :D jotkut kutsuu noita palestiinalais huiviks..pyh,shemagh vaan, britti ja jenkki joukot käyttää noita lähi-idässä. mulla on itelläkin muutama:) voi olla stadin juttu noi hompsterit mut täällä missä mä oon sä taidat nähdä enemmän noita terroristihuivi tyyppejä;D
peppupupu kirjoitti:
pikemminkin hompsteri ^-^ hipsterit joita mä tunnen ei näytä tolta: p mikä terroristi huivi? :D jotkut kutsuu noita palestiinalais huiviks..pyh,shemagh vaan, britti ja jenkki joukot käyttää noita lähi-idässä. mulla on itelläkin muutama:) voi olla stadin juttu noi hompsterit mut täällä missä mä oon sä taidat nähdä enemmän noita terroristihuivi tyyppejä;D
Yleensä ne hipsterit on niitä rajatapauksia. :D
Palestiinalaiset on terroristeja. :D
Varmaan suojaa hyvin hiekkapölyltä..
Nehän on hyödyllisiä.. Pitävät läsnäolollaan lähiön vuokrat alhaalla. :D- kokaise
ei.toimi.taviksella kirjoitti:
Tauski saa naisia vain siksi, että kaikki naiset tietävät, että Tauskilta tulee turpaan viimeistään hääyönä.
Mieshän muuttuu jännämieheksi kun aloittaa sen turpaanlyönnin. Sullakin on vielä mahiksia. Taviksesta jännämies. Joskushan tauskikin sen ensimmäisen lyönnin suoritti.
vääriä.signaaleja kirjoitti:
Sama homma. Huivia en pitäisi koskaan, varma merkki hinttiydestä.
.. KaulaHuivi on ihan Must, jos on sellainen takki, että se jättää Rinnusta ja/tai Kaulan avonaiseksi.. Ja välillä muutenkin, jos tarve vaatii ÄlyttömänKylmyyden takia.. ;P
.. Päähän ei tule kauhean helpolla mitään Viriteltyä.. Varsinkaan kesällä, kun muutenkin tuntuu, että Pää "tukehtuu".. Kehon Lämmitys taitaa pelata vähän turhankin hyvin tjms.. ;PKonnaKettu kirjoitti:
Yleensä ne hipsterit on niitä rajatapauksia. :D
Palestiinalaiset on terroristeja. :D
Varmaan suojaa hyvin hiekkapölyltä..
Nehän on hyödyllisiä.. Pitävät läsnäolollaan lähiön vuokrat alhaalla. :Dvai että rajatapauksia,noi hompsterit on kyllä aitoa kamaa haha ei varmana löydy tyttöystävää tolta pojalta: p
joo,shemaghit on käytössä operaatioissa,monikäyttönen huivi siellä. oon ostanu omani varustelekasta,kestää käyttöä;)
voi kuule,täällä on slummeissakin ihan älyttömät vuokrat,mä en ymmärrä miks porukka tunkee tänne,pääkaupunkiseutu on perseestä lol vain mun mielipide ok?:)peppupupu kirjoitti:
vai että rajatapauksia,noi hompsterit on kyllä aitoa kamaa haha ei varmana löydy tyttöystävää tolta pojalta: p
joo,shemaghit on käytössä operaatioissa,monikäyttönen huivi siellä. oon ostanu omani varustelekasta,kestää käyttöä;)
voi kuule,täällä on slummeissakin ihan älyttömät vuokrat,mä en ymmärrä miks porukka tunkee tänne,pääkaupunkiseutu on perseestä lol vain mun mielipide ok?:)Hipsterit on kaapissa olevia tapauksia..
Käytös ja ääni on naismaisempaa.. 😃
Itekki varmaan pitäsin sellasta huivia jos oisin Irakissa.
Sellanen jossa on pääkallon kuva eessä. 😃
Kypärään sitten maalaisin totenkopfin... Armoa ei anneta.
Voipi olla että kaupunki sijoittaa mamut yhdelle alueelle..
Ja ehkä siellä on paljon kämppiä jonka vuokran kela suostuu maksamaan.KonnaKettu kirjoitti:
Hipsterit on kaapissa olevia tapauksia..
Käytös ja ääni on naismaisempaa.. 😃
Itekki varmaan pitäsin sellasta huivia jos oisin Irakissa.
Sellanen jossa on pääkallon kuva eessä. 😃
Kypärään sitten maalaisin totenkopfin... Armoa ei anneta.
Voipi olla että kaupunki sijoittaa mamut yhdelle alueelle..
Ja ehkä siellä on paljon kämppiä jonka vuokran kela suostuu maksamaan.eikä ole! mä tunnen hipstereitä ja ne on ihan maskuliinisia:D oisko sitten paikkakunnasta kii lol ääni naismainen?eikai sentään kikatusta ;D
ooh kallo huivit,ne on aika makeita,tai sit semmonen friikki suu huivi:D mä laittaisin mun saksa uniformun koppalakkeineen,vois kyllä tulla sanomista johon mä "olen vain retroilija" haha rauhaa ne soltut siellä irakissa turvaa ja jahtaa isistä,joka ei ikinä tule häviämään koska rahoitus: p
näh,melkein kaikki mestat on täynnä näitä häiriötapauksia täällä,jopa yksityiset. inhottavaa asua pääkaupunkiseudulla,olen lande likka oikeesti. kela muuten tylyttää kantasuomalaisia oikein urakalla,oli saatanan työ siirtää toimeentulotuki kelalle. koko mesta pitäisi polttaa lol.peppupupu kirjoitti:
eikä ole! mä tunnen hipstereitä ja ne on ihan maskuliinisia:D oisko sitten paikkakunnasta kii lol ääni naismainen?eikai sentään kikatusta ;D
ooh kallo huivit,ne on aika makeita,tai sit semmonen friikki suu huivi:D mä laittaisin mun saksa uniformun koppalakkeineen,vois kyllä tulla sanomista johon mä "olen vain retroilija" haha rauhaa ne soltut siellä irakissa turvaa ja jahtaa isistä,joka ei ikinä tule häviämään koska rahoitus: p
näh,melkein kaikki mestat on täynnä näitä häiriötapauksia täällä,jopa yksityiset. inhottavaa asua pääkaupunkiseudulla,olen lande likka oikeesti. kela muuten tylyttää kantasuomalaisia oikein urakalla,oli saatanan työ siirtää toimeentulotuki kelalle. koko mesta pitäisi polttaa lol.Yleensä niillä on sellanen nariseva homppelipoika ääni. 😃
Joo semmonen pääkallo huivi joka menee puoleen väliin naamaa.
Miesten koon natsi koppalakki näyttäs aika söpöltä sun päässäs. 😃
Joo mutta niiden solttujen pitäs olla armottomia eikä harrastaa mitään humanitääristä sodankäyntiä.
Jokanen kuollut länsimainen sotilas pitää kostaa 400kertaisesti.
Niin ne sakutki teki. 😊
Täällä kaikki hullut asuu laitakaupungilla.. Ja hyvä niin.
Kela saattaa ruveta pelleileen.. Pitää olla jämynä.
Ite kun valmistuin kortistoon niin mulle sattu sellanen lämmin pikku nainen virkailijaksi.
Ei pistäny tekemään kakkahommia ja rahaa tuli helposti. 😃
Mikä on tavallinen suomalainen mies? Oonko mä esimerkiks? Oon kelvannut mielestäni...
Ja kokoikäni oon asunut suomessa...99% pohjoissavossa vielä...että en ees laidoilla oo käyskennellyt..- huuvimuuvi
Se 1% on paljon...tai vähän ...riippuu miltä kantilta katsoo. Onks sulla huivi ja baskeri kallellaan?
- 654
Tavallinen suomalainen mies kelpaa tavalliselle suomalaiselle naiselle varsin hyvin. Niille misseille ja malleille tietysti pitää olla vähän parempaa, kuin tavallista.
- totuus.asiasta
Ei kelpaa. Juuri sain rukkasta about 80 kiloselta tantalta tinderissä. Tämän selvittämiseen nainen tarvitsi vain muutaman viestin.
- 654
totuus.asiasta kirjoitti:
Ei kelpaa. Juuri sain rukkasta about 80 kiloselta tantalta tinderissä. Tämän selvittämiseen nainen tarvitsi vain muutaman viestin.
Mutta ethän sinä olekaan tavallinen mies. Olen ymmärtänyt sinun olevan ätmi.
- totuus.asiasta
654 kirjoitti:
Mutta ethän sinä olekaan tavallinen mies. Olen ymmärtänyt sinun olevan ätmi.
Monet tavalliset miehet alennetaan naisten hypergamian ansiosta ätmeiksi. Luuletko, että täällä kukaan kitisisi, jos ihmiset saisivat suhteellisen vaivatta itsensä tasoista seuraa?
Esimerkiksi minä käyn salilla ja olen suht hyvässä kunnossa, mutta ei ole toivoakaan saada itseni tasoista naista edes vaatimattomalla naamalla varustettuna, koska kyseiset naiset tähtäävät aina pari pykälää itsestä ylöspäin. Vähänkään naisella kroppaa, niin sitä haluaa panna kaikki ytmeistä lähtien, mikä paisuttaa naisten egot kohtuuttoman korkealle tasolle ja ei enää kukaan kelpaa.
Tason 7 - 8 miehistä tykkäävät korkeintaan 4 - 5 tason luuskatantat ja ei oikein nekään. - 654
Monet tavalliset miehet alennetaan naisten hypergamian ansiosta ätmeiksi. Luuletko, että täällä kukaan kitisisi, jos ihmiset saisivat suhteellisen vaivatta itsensä tasoista seuraa?
Esimerkiksi minä käyn salilla ja olen suht hyvässä kunnossa, mutta ei ole toivoakaan saada itseni tasoista naista edes vaatimattomalla naamalla varustettuna, koska kyseiset naiset tähtäävät aina pari pykälää itsestä ylöspäin. Vähänkään naisella kroppaa, niin sitä haluaa panna kaikki ytmeistä lähtien, mikä paisuttaa naisten egot kohtuuttoman korkealle tasolle ja ei enää kukaan kelpaa.
Tason 7 - 8 miehistä tykkäävät korkeintaan 4 - 5 tason luuskatantat ja ei oikein nekään.Sinä vain arvioit oman tasosi liian korkealle. Et ole realisti. Miehen tasoon vaikuttaa henkinen olemus enemmän, kuin salilla pumpatut lihakset.
- sdgasdgsgd
654 kirjoitti:
Sinä vain arvioit oman tasosi liian korkealle. Et ole realisti. Miehen tasoon vaikuttaa henkinen olemus enemmän, kuin salilla pumpatut lihakset.
Ei. Sulla vitun idiootilla ei ole vaan mitään hajua mistä puhutaan. Kai minä nyt saatana tiedän minkälaisia naisia minulle tarjoutuu ja sillä ei ole henkimaailman kanssa mitään tekemistä.
- näinonnnnn
Tason 7 - 8 miehistä tykkäävät korkeintaan 4 - 5 tason luuskatantat ja ei oikein nekään.Juuri näin se on
- 654
sdgasdgsgd kirjoitti:
Ei. Sulla vitun idiootilla ei ole vaan mitään hajua mistä puhutaan. Kai minä nyt saatana tiedän minkälaisia naisia minulle tarjoutuu ja sillä ei ole henkimaailman kanssa mitään tekemistä.
Tietenkin tiedät!
Koska kuitenkin olet sitä mieltä, että sinulle "kuuluisi" tasokkaammat mimmit, niin se osoittaa sinun arvioivan oman tasosi liian korkealle. Et ole realisti.
Tuo raivoamisesi myöskin osoittaa henkisen olemuksesi laskevan reilusti kokonaistasoasi.
- 12312d213d123
kaikki tulee vielä muuttumaan, usko pois. verhojen takana on muuttunut paljon.. Jumala tekee työtään.. oikeus tulee vielä.. ne jotka aiemmin oli yksin nii saa seuraa ja ne jotka oli panomiehiä nii joutuvat yksin
- huhhuh.mikä.uni
Ja sitten heräsit.
- samakäsitys
Niin, olen samassa käsityksessä. Asioita muuttuu, kun huomataan, että edellinen syötetty ajattelumalli olikin sairas ja epäonnistunut.
- crux
Kyse ei taida olla edes riittämisestä vaan siitä että ei saa olla tavallinen. Harvassa ovat ne naiset jotka mieltävät itsensä tavallisiksi, vaikka sitä olisivatkin. Erikoisuudentavoittelu on päivän sana ja kaikki mikä poikkeaa siitä on naisten mielestä luovuttamista ja alakuloista harmaata puurtamista.
- sellainen.on.nainen
Tavallisuus on synneistä pahin. Ennemmin linnakundi tai ytmi, ja ei mitään siltä väliltä.
- Mietippässsitä
Miks suurinosa tavallisista suomalaisista on kusipäitä?
- mukaviaovat
Ei o. Jos muistaa, että joka kymmenes vastaantulija on päästään pehmeä, niin 9/10 on ihan fiksuja ja teräviä ihmisiä.
Mitä sitten tapahtuu suomi24 palstalla?
Taitaa se 1/10 olla täällä :), eli valtaosa niistä päästään pehmenneistä.
- Sinkkuneito24
Ei saa olla kokematon atm mies niin silloin kelpaa.
- Riittämätön
Kaiken riittävyys riippuu yksilön tai yhteisön kyvystä käsitellä pettymyksiä. Pettymykset sen sijaan johtuvat kansakuntien pyrkimyksestä täydellisyyteen.
- Wwu
Monelle naiselle tuntuu riittävän oma rauha.
- Nainen39vee
Siis riitä mihin? Mihin tavallisen suomalaisen miehen pitäisi riittää? Kyllä elämässä nyt muutakin sisältöä pitää olla kuin tavallinen suomalainen mies.
- rauta.lanka.rulla
Väännetäänpä nartulle rautalangasta.
4 tason naiselle ei kelpaa 4 tason mies vaan pitää olla vähintään 6 tai 7. - Nainen39vee
rauta.lanka.rulla kirjoitti:
Väännetäänpä nartulle rautalangasta.
4 tason naiselle ei kelpaa 4 tason mies vaan pitää olla vähintään 6 tai 7.No ilmeisesti se sinun mielestäsi 6-7 tason mies on naisten mielestä tason 4 mies. Eli toisin sanoen silloin se mies on 4 tason mies. Onhan palstalla usein painotettu sitä, että oma taso määrittyy sen mukaan, millaisen kumppanin voi saada.
Ilmeisesti miehet luulevat olevansa kiinnostavampia ja "parempia" kuin ovatkaan, ja luulevat väärien ominaisuuksien vetävän naisia puoleensa. Kyllähän täällä usein kuulee valitusta, että "salilla ja töissä käynti" pelkästään ei ole tuonut jotain "riittävän tasokasta" naista. Eli vaikka mitään yhteistä ei toisen kanssa olisi henkisellä tasolla, pitäisi palstalogiikan mukaan naisen ihastua/rakastua siihen salilla käymiseen. - toivottavasti.kuolet
Joo, en vastaa enää yhteenkään nartun kommenttiin. Ei saatana tuo tajua mistään mitään ja vääntää kaiken haluamallaan tavalla faktoista mitään välittämättä.
- näinonnnnn
Nainen39vee kirjoitti:
No ilmeisesti se sinun mielestäsi 6-7 tason mies on naisten mielestä tason 4 mies. Eli toisin sanoen silloin se mies on 4 tason mies. Onhan palstalla usein painotettu sitä, että oma taso määrittyy sen mukaan, millaisen kumppanin voi saada.
Ilmeisesti miehet luulevat olevansa kiinnostavampia ja "parempia" kuin ovatkaan, ja luulevat väärien ominaisuuksien vetävän naisia puoleensa. Kyllähän täällä usein kuulee valitusta, että "salilla ja töissä käynti" pelkästään ei ole tuonut jotain "riittävän tasokasta" naista. Eli vaikka mitään yhteistä ei toisen kanssa olisi henkisellä tasolla, pitäisi palstalogiikan mukaan naisen ihastua/rakastua siihen salilla käymiseen.Puhut täyttä paskaa erityisesti siinä kun noita henkimaailman juttujen merkitystä korostelet. Niillä ei ole naisille juuri mitään merkitystä, paitsi jos ne ovat jotain gioglotyypin lepertelyjä ja höpinöitä.
- haukkukaasittenpystyyn
Minulle ei myöskään riittäisi "tavallinen suomalainen nainen", jonka ainoat tiedättävät ja esillä pidettävät ominaisuudet mahdollista parisuhdetta varten olisivat työssä ja jumpassa käyminen.
Mitä ihmeitä nämä tavalliset edes ovat. Gaussin käyrän keskikohdan mukainen joukko suomalaisia luokiteltuna työn, harrastusten ja mielenkiinnon kohteiden mukaan?
Kyllä se henkinen puoli ja yhteys on mikä jyllää. Ei kai touhusta mitään muuten tule. Tai en minä ainakaan osaisi ikään kuin tyhjästä ilmasta napata jotain vain kumppania.
- Ulkonäkö-on-kemia
Naisille riittää 10 tason mies kun naine itse on nelos tasoa.
- Rumasinkkumies-
Vittu mä oon ruma eikä naisille riitä ruma mies.
- moneytalks-
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
- hohhoijaaaa
Onpa kiva elellä edelleen sinkkuna.
Tästäkin ketjusta näkee miesten tason. Kielenkäytön ja muunkin käytöksen. Säälittäviä. - Aikuinenmies-
Ruma läski kaverini seurustele nätin naisen kanssa. Kaksi lastakin niillä on. Todistetusti rumat miehet saa naisia siis.
- Sinkkunainen--
Tavallinen suomalainen mies on känniääliö.
- leukatieteen.maisteri
Mutta jos se on pitkä, jykeväleukainen ja matalaääninen, niin se saa känniörinän anteeksi. :)
.. Koska naiset on Kollektiivisesti.. Hirrrrveeen Viisaita, Älykkäitä, Kauniita, Jaloja jne..jne.. Siis Aivan NiiQu Täydellisiä.. Niin vaikea se on varmasti löytää Kumppania, joka olisi tälläisen TäydellisenJalokiven Arvoinen?.. ;P
Tavallinen suomalainen mies:
Tukka maantien värinen ja asiallisesti leikattu niin sanottuun klassisen miehen malliin. Ei ulotu juuri korvien päälle taikka silmille. Vanhemmilla miehillä ohentuvaa tukkaa otsalla, päälaella taikka takaraivolla.
Silmät siniset, harmaat taikka jotain niiden väliltä.
Pituus on suurin piirtein 172-182 cm välillä.
Vartalotyyppi on yleisimmin normaali.
Ev.lut taikka kirkkoon kuulumaton.
Kallon muoto useimmiten pitkulainen, mutta leveämpääkin esiintyy.
Kasvot useimmiten ajellut. Risupartoja esiintyy harvemmin.
Käyttää alkoholia silloin tällöin, ja kun käyttää, tekee sen hallitusti.
Tupakoi harvemmin kuin on tupakoimatta.
On työssä ja saa siitä palkkaa.
Pelkää venäläisiä, halveksuu ja samalla kadehtii ruotsalaisia sekä pitää norjalaisia dopinghuijareina. Muista maailman kansoista ei niin väliä olekaan.
Arvostaa sotiemme veteraaneja ja sekä menestyviä suomalaisia urheilijoita että missejä.
Saunoo, mökkeilee jos siihen on mahdollisuus, ui järvissä mieluummin kuin uimahalleissa, äänestää ja kuuluu liittoon tai ainakin työttömyyskassaan.
Pitää naisen oikeuksia yhteiskunnassa itsestään selvinä.
Pitää Euroviisuja humpuukina, mutta Lordin voittoa ansaittuna.
Ostaa päivittäiset elintarvikkeensa suurista ketjuista ja kerää bonusta, vaikka yrittääkin olla kiinnittämättä asiaan huomiota.
Lottoaa ajoittain.
Pitää seksistä ja harrastaa sitä vaimonsa kanssa yhä vähentyvissä määrin, mitä enemmän tämän kanssa yhdessä varttuu.- Ikuinen-sinkku
Miehet on erilaisia mutta pitäisi silti olla samanlainen kun muut eli komea pelimies joka huijaa ja naurattaa naisia koska sellaisista naiset tykkää. Naisten miesmaku on samanlainen jokaisella naisella.
- Nicitönnä
Monille riittää, heitä vaan ei näissä keskusteluissa noteerata. :)
Koska on mukavempaa kysellä miksei, ihan kun kukaan ei ja koskaan ennen olis kuullutkaan tai tapahtunutkaan...siksei. Miksei naisia noteerata joille riittää tavallinen suomalainen mies?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226