Pohdiskelin tässä tuota asiaa ja haluaisin nyt kysyä palstalla mahdollisesti liikkuvilta homoseksuaaleilta, mitenkä teitä tulisi yrittää iskeä? En ole vielä uskaltanut homobaareissa tehdä aloitetta ja yleensä minulle onkin tultu juttelemaan. Mitä te muut ehdottaisitte hyväksi menetelmäksi toisen homon iskemiseen?
Miten homomies isketään?
23
6081
Vastaukset
- se onnistuu
iske patukalla perseeseen.
- Gaywonder
jonkun homofobisen heteromiehen vastaus.
- totuutta
Gaywonder kirjoitti:
jonkun homofobisen heteromiehen vastaus.
paitsi että ei ole sitä fobiaa, pelkästään ihmetystä näitä juttuja kohtaan. On yksi homppelikin tuttavapiirissa ja huvittava tapaus sekin on, ja hauska.
Eli pilottilasit silmille, kyrpä..eiku kypärä päähän ja patukalla perseeseen.
- Alkuihminen
Etsit semmoisen sopivan kokoisen puun kalikan ja kalautat tajun kankaalle. Toimii seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Käytännöllinen tapa saada myös kaloilta nirri pois.
- ihmeen takia
jos täällä joku kysyy neuvoja niin siihen kommentoivat äo:ltään alhaiset ns.idiootit joilla ei ole mitään sanottavaa? Pysykää poissa asiallisilta keskustelualueilta!!
Mutta vastauksena kysymykseen,eiköhän se ole ihan kuin heteromaailmassakin eli vähän silmäpeliä alkuun ja sitten rohkeasti vaan juttelemaan..ja siitä sit etiäpäin miten kukin haluaa....tsemppiä!!- Alkuihminen
Tuotahan minä juuri tarkoitin. Sitäpaitsi idioottiin kysymykseen saa yleensä idiootin loihtiman vastauksen. Kalan kolkkaamisen jälkeen kalikkaa voi käyttää esim. tulentekotarpeina.
- Gaywonder
Tulee vaan aina hieman paha mieli noista vittuiluista, mutta eiköhän se mies vielä löydy.
- faggot-ass
Gaywonder kirjoitti:
Tulee vaan aina hieman paha mieli noista vittuiluista, mutta eiköhän se mies vielä löydy.
mitä sä spiidaat spede, kaikille nuijille vittuillaan aina sukupuolesta riippumatta.
- Minä
Gaywonder kirjoitti:
Minä ainakin sain hyvät naurut, älkää olko niin tosikkoja! Jos oisin homomies, niin antaisin hyviä neuvoja, mutta kun en ole. Eiks oo niin, että osa homoista on naisellisia, ja osa machoja? Varmaan sen mukaan sitten mennään, eli naisellinen mies on passiivisempi ja yrittää herättää machon huomion, kun taas macho menee tämän naisellisemman luokse iskemään tätä. Siis näin olettaisin sen menevän, mutta kuulostaa ehkä vähän vanhanaikaiselta, tiedän.
- Minä
Minä kirjoitti:
Minä ainakin sain hyvät naurut, älkää olko niin tosikkoja! Jos oisin homomies, niin antaisin hyviä neuvoja, mutta kun en ole. Eiks oo niin, että osa homoista on naisellisia, ja osa machoja? Varmaan sen mukaan sitten mennään, eli naisellinen mies on passiivisempi ja yrittää herättää machon huomion, kun taas macho menee tämän naisellisemman luokse iskemään tätä. Siis näin olettaisin sen menevän, mutta kuulostaa ehkä vähän vanhanaikaiselta, tiedän.
Musta homomiehet on ihania, haluaisin homokaverin. Oon siis tyttö. Monet on kauhean symppiksiä, esim. Fab5 kuuluu mun lemppariohjelmiin.
- homojen paras ystävä;)
Gaywonder kirjoitti:
Minulla on todella monta hyvää homoystävää (olen itse nainen) ja ehdotukseni on se, että otat selvää oman alueesi homoyhdistyksistä tms. esim täällä missä minä asun (05) toimii eräs yhdistys, joka järjestää homobileitä. Bileet ovat tottakai helpompi lähestymistapa kuin baarit.
Mutta jos menet baareihin, niin tottakai toiminta on aivan samanlaista kuin heteroillakin. Huomioi se, ettet jää siellä seinäruusuksi vaan oikeasti juttelet ihmisten kanssa!! on tärkeää, että pojat huomaavat että olet sosiaalinen. Sillä tavalla niitä suhteita luodaan;)
homoystäviä tosiaan löydät yhdistysten kautta loistavasti! - ???
Niin meinasitko perseensilmäpeliä?
- Eikö kuitenki
Tota, eikö kuitenkin kannattaisi iskeä vaan niitä naisia?
Tämä jo pelkästään siksi, että se on ainut normaali ja terve tapa muodostaa parisuhde. Toisekseen siksi, ettei tarvitsisi käyttää aikaansa kysellen keskustelupalstoilla jotta "miten se homomies oikein isketään?"- tero
Etkö kuitenkin ottaisi aivot narikasta, niin ymmärrys helpottuisi? Miten homo voi missään olosuhteissa iskeä naista? Ennenkaikkea, miksi ihmeessä hän tekisi niin? Ei homojen suhteissa ole muuta vikaa kuin se, että niitä vastustetaan sinun laistesi ummikoiden muodostamien "tietämysten" kautta. Minä en edelleenkään tajua, miten mies-nainen-suhde olisi terveellisempi ja normaalimpi kuin mies-mies tai nainen-nainen. Ai todella, koska enemmistö on sinun laisiasi ummikoita. Melkein unohdin. Ei se mitään, tekin kuolette aikanaan.
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin eivätköhän iskuyritykset ole kaikki samanlaisia seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Mentiin sitten baariin, kirjastoon tai mihin tahansa. Homon tietysti kannattaa olla varovainen ettei vahingossa koeta iskeä heteroa, jolla ei ole ymmärrystä erehdykselle. Onnea kuitenkin, eiköhän sinullekin hyvä mies jostain löydy (et siis sinulle "Eikö kuitenki", vaan "Gaywonderille".) - vaan että
tero kirjoitti:
Etkö kuitenkin ottaisi aivot narikasta, niin ymmärrys helpottuisi? Miten homo voi missään olosuhteissa iskeä naista? Ennenkaikkea, miksi ihmeessä hän tekisi niin? Ei homojen suhteissa ole muuta vikaa kuin se, että niitä vastustetaan sinun laistesi ummikoiden muodostamien "tietämysten" kautta. Minä en edelleenkään tajua, miten mies-nainen-suhde olisi terveellisempi ja normaalimpi kuin mies-mies tai nainen-nainen. Ai todella, koska enemmistö on sinun laisiasi ummikoita. Melkein unohdin. Ei se mitään, tekin kuolette aikanaan.
Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin eivätköhän iskuyritykset ole kaikki samanlaisia seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Mentiin sitten baariin, kirjastoon tai mihin tahansa. Homon tietysti kannattaa olla varovainen ettei vahingossa koeta iskeä heteroa, jolla ei ole ymmärrystä erehdykselle. Onnea kuitenkin, eiköhän sinullekin hyvä mies jostain löydy (et siis sinulle "Eikö kuitenki", vaan "Gaywonderille".)Onhan se nyt aivan selvää että mies ja nainen on tarkoitettu yhteen, eikä samaa sukupuolta olevat. Ilman heteroita ei olisi teitä homojakaan, eikö niin?
Normaalilla tarkoitetaan "enemmistöä" noin karkeasti ottaen, tässä asiassa.
Sinänsä aivan sama mitä ihmiset puuhaavat keskenään ja kenen kanssa, mutta edellä sanottu on kuitenkin fakta.
Meillä heteroillakin on sitten omat poikkeavuutemme, mieltymyksemme, kieroutuneisuutemme mutta vain eri asioissa, kun taas homoseksuaaleilla se kieroutueisuus kohdistuu sukupuolirooleihin. Sellainen on luonto. - tero
vaan että kirjoitti:
Onhan se nyt aivan selvää että mies ja nainen on tarkoitettu yhteen, eikä samaa sukupuolta olevat. Ilman heteroita ei olisi teitä homojakaan, eikö niin?
Normaalilla tarkoitetaan "enemmistöä" noin karkeasti ottaen, tässä asiassa.
Sinänsä aivan sama mitä ihmiset puuhaavat keskenään ja kenen kanssa, mutta edellä sanottu on kuitenkin fakta.
Meillä heteroillakin on sitten omat poikkeavuutemme, mieltymyksemme, kieroutuneisuutemme mutta vain eri asioissa, kun taas homoseksuaaleilla se kieroutueisuus kohdistuu sukupuolirooleihin. Sellainen on luonto.1) En ole homo.
2) Keskustelun sisältö ei alun alkajaan koskenut biologista lisääntymistä maapallon liikakansoittamiseksi, vaan HOMOmiehen halusta löytää itselleen HOMOkumppani. Noilla sinun "faktoillasi" voi heittää vaikka mitä lintua, eivätkä ne siltikään osu mihinkään.
3) "Ilman heteroita ei olisi teitä homojakaan, eikö niin?". Tähän en viitsi edes vastata, koska sillä(kään) ei ole mitään tekemistä koko viestiketjun kanssa. Homoseksuaalisuuden oikeutuksista voit mennä keskustelemaan jonnekin ihan muualle (vaikka sinulle mukamas onkin "ihan sama" miten ihmiset elävät - viestisi ovat kovin ristiriitaisia.
4) "Kieroutuneisuus" ei sekään kuulu tähän asiaan mitenkään. En voi olla kuitenkaan ihmettelemättä, miten karkeasti maailmasi on jakautunut homoihin ja heteroihin. Yksilöllä ja tämän ajatuksilla (lue: henkilökohtaisella kieroutuneisuudella) ei ole siinä mitään sijaa.
5) Luonto on aika toimimaton, kun sallii niin monen "poikkeavan" olemassaolon. Onneksi ihmisillä on hyvinkin mahdollisuus "korjata" tämä asia, että kaikki olisi taas "normaalia". Eli "enemmistöä", joka on ilmeisen korkeampi aste kuin olla "vähemmistöä". "Enemmistöhän" on nämä käsitteet luonut - mieti, tarvitaanko niitä. - hetero mies
tero kirjoitti:
1) En ole homo.
2) Keskustelun sisältö ei alun alkajaan koskenut biologista lisääntymistä maapallon liikakansoittamiseksi, vaan HOMOmiehen halusta löytää itselleen HOMOkumppani. Noilla sinun "faktoillasi" voi heittää vaikka mitä lintua, eivätkä ne siltikään osu mihinkään.
3) "Ilman heteroita ei olisi teitä homojakaan, eikö niin?". Tähän en viitsi edes vastata, koska sillä(kään) ei ole mitään tekemistä koko viestiketjun kanssa. Homoseksuaalisuuden oikeutuksista voit mennä keskustelemaan jonnekin ihan muualle (vaikka sinulle mukamas onkin "ihan sama" miten ihmiset elävät - viestisi ovat kovin ristiriitaisia.
4) "Kieroutuneisuus" ei sekään kuulu tähän asiaan mitenkään. En voi olla kuitenkaan ihmettelemättä, miten karkeasti maailmasi on jakautunut homoihin ja heteroihin. Yksilöllä ja tämän ajatuksilla (lue: henkilökohtaisella kieroutuneisuudella) ei ole siinä mitään sijaa.
5) Luonto on aika toimimaton, kun sallii niin monen "poikkeavan" olemassaolon. Onneksi ihmisillä on hyvinkin mahdollisuus "korjata" tämä asia, että kaikki olisi taas "normaalia". Eli "enemmistöä", joka on ilmeisen korkeampi aste kuin olla "vähemmistöä". "Enemmistöhän" on nämä käsitteet luonut - mieti, tarvitaanko niitä.Epänormaalitkin yksilöt pitää hyväksyä, ei se heidän syy ole, että ovat syntyneet "vammaisina". Joten kaikkea hyvää homoillekin.
- kerrot että
tero kirjoitti:
1) En ole homo.
5) Luonto on aika toimimaton, kun sallii niin monen "poikkeavan" olemassaolon. Onneksi ihmisillä on hyvinkin mahdollisuus "korjata" tämä asia, että kaikki olisi taas "normaalia". Eli "enemmistöä", joka on ilmeisen korkeampi aste kuin olla "vähemmistöä". "Enemmistöhän" on nämä käsitteet luonut - mieti, tarvitaanko niitä.Miten muka kahden samaa sukupuolta olevan parittelu ei ole sairasta ja kieroutunutta? Yritätkö nyt kääntää maapallon pyörimissuunnan ihan noin suusanallisesti vai mitä?
- Ystävällinen neuvoja
Kannattaa mennä kyselemään tuolta gay-palstoilta. Sellainen on täällä suomi24:llä.
- voivitunvittu
aika noloa, tero tähtinen.
- faster&faster
Itse olen nuori nainen joka toistuvasti rakastuu feminiinisiin miehiin, myös homoihin.Tähdistä ihannemiestäni eniten muistuttaa vahvasti meikattu Adam Lambert.
Pulmaksi olen huomannut sen, että homot eivät halua kääntyä heteroiksi.Adam Lambert saattaa epäilen että se voisi olla biseksuaali jolla on transvestisia taipumuksia,se varmasti tuntee osittain vetoa myös naisiin.
En ole itse lesbo enkä pidä ajatuksesta että joutuisin kontaktiin toisen naisen vaginan kanssa,vaikka joskus pidän jonkun naisen hiuksista tai rinnoista.
Mun vinkki on että kysy suoraan suspected-homolta onko hän homo.Vastaus on parempi kuin epätietoisuus. - Anonyymi
Pannaan nyrkkeilyhanskat käsii. Sitten tempastaan alakoukku suoraan laukaan, tyrmätään ja sanotaan: " En tykkää homoista."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712