Maistuuko sirkkaleivät?

Voisin kyllä maistaa, mutta en nyt sen enempää asiaan ole tutustunut, enkä näe mitään syytä alkaa sitä syömään. Yleensä teen leivät itse.

Eilen tein pinaattijuusto-piirakan. Olinkin jo unohtanut piirakoiden tekemisen kokonaan. Hyvää oli, nam.

13

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • läskimaha

Ei varmasti maistu, olen A-luokan lihansyöjä. Ötökät ei ole ihmisen ruokaa.

• Kaisanoasaa

Ei todellakaan. Sirkkaleivät pitää kieltää.

• Saa myös perustella.

• Wwuwuw kirjoitti:

Saa myös perustella.

Lisäksi luulen, että siellä jauhojen seassa on aina ollut kaikenlaisia kuivia matoja ja niiden toukkia.

• Jalosukuinen

Minä syön vain sulhaspiirakoita.Jos vielä löytyisi prinssinakkeja niin ehkä aatelinen ruokavalioni hurmaisi naiset.

• Kyllähän prinssinnakkeja löytyy vähän joka kaupasta.

Nimistä puheen ollen: äitiyspakkauksen nimityksestä on ollut puhetta, mutta entäs Reissumies? Saako sitä edes naiset ostaa?

• Jos katkaravut menevät kurkusta alas, niin mikseivät sirkatkin... Että sinänsä en vastusta. Eipä ole kuiteskaan tullut ostettua...

• Ei muuten mene. Eikä myöskään sillipurkin sillit, eikä mikään raaka kala. Se on jokin siinä hajussa, että oksettaa. Onneksi ei mun vanhemmat olleet sitä mieltä, että kaikkea pitää maistaa. Tosin lastentarhassa oli pakko syödä aina pala porkkanaa, ennen kuin pääsi ulos. Ei auttanut, kun sanoin, että kun se kutittaa kurkkua, eli olin allerginen.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ei muuten mene. Eikä myöskään sillipurkin sillit, eikä mikään raaka kala. Se on jokin siinä hajussa, että oksettaa. Onneksi ei mun vanhemmat olleet sitä mieltä, että kaikkea pitää maistaa. Tosin lastentarhassa oli pakko syödä aina pala porkkanaa, ennen kuin pääsi ulos. Ei auttanut, kun sanoin, että kun se kutittaa kurkkua, eli olin allerginen.

Jaaaa, olet ruoka-ainehaasteellinen :'D Se, että pitää ruoka-aineen hajua yököttävänä vihjaa allergiasta joo. Minun vanhempani olivat eri sorttia. Kärsivällisen totutuksen myötä opin syömään yökkimättä esimerkiksi kirjolohta. Siinä meni neljännesvuosisata :'D Mutta hei... saavutus sekin.

• Tekis kyllä mieli maistaa. Kyllähän ötökät on kuitenkin ekologinen proteiininlähde.

• Ei niissä mitään haitallisia ainesosia ole. Hinta tuskin asettunee vehnäpitkon, kaurakiekon taikka ruislimpun tasolle, ohrasta nyt puhumattakaan. Voihan sitä torakoita syödä, mutten minä niistä sentään maltaita ala maksamaan.

• .. No Hitto.. MiksEi.. ;P

• Kuolemamyrkyttäjille

Paskaa. Tekisi mieli tappaa se joka on vastuussa myrkkyjen syöttämisestä. Pelkäänpä että ensimmäinen kauppias saa haulisuihkun naamalleen missä näen sitä torakkakusta myytävän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe