http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711242200557802_u0.shtml
Ne paljon puhutut muslimit ja mustat miehet ovat aika pieni ryhmä monikulttuurisissa suhteissa. Aika harva nainen potee kalen mainitsemaa viidakkokuumetta.
Tilastoa tietämättömille
5
208
Vastaukset
- ChinaDragon
Kyllä, totuus naisten ja miesten mieltymyksistä ulkomaalaisten kanssa solmittujen avioliitojen suhteen on hyvin erilainen mitä palstalta saa joskus lukea. Harva ottaa ulkomaalaisen aviopuolison jo käytännön syistä. Suhteen alkuvaiheessa elämä on hankalampaa kulttuuristen erilaisuuksien ja kielitaidon tuomien ongelmien myötä. Menee aikaa kunnes molemmat sopeutuvat, ainakin silloin jos kysymyksessä on ns. vakavampi pitkäkestoinen suhde.
Yksi asia tilastossa ihmetyttää. Suomalaiset naiset ovat parisuhteessa vain noin 500 irakilaisen kanssa ja puolet heistä asuu "susiparina". Marokkolaisten kanssa mennään naimisiin useammin, harva asuu avoliitossa.
Tilastosta näkyy se minkä lähtömaan kansalaiset suhtautuvat avioliittoon perinteisesti ja minkä maan henkilöt ovat liikkeellä enemmän seikkailumielellä. - Raaka_-_Watson
Se nyt vaan on niin että nämä musukuukerit vaan ovat rikostilastojen kärjessä. Siksi palstan vajakkeja pitää solvata.
Ja hyvin on toiminutkin.- puhutaan-totta
Eiköhän se suhdeluku tälläkin sivustolla ole sama, kuin tuossa tilastoissa. Harvalla täällä on musukuukeri puolisona, joten metsään menee. Turhaan räksytät, mutta jos se tuottaa iloa sinulle, niin mikäs siinä. Mies parka.
- kalexis
Mistä helvetistä sitten johtuu, että tälläkin palstalla esiintyvät naiset vonkaavat 90 % lähi-idän ja afrikan miehiä.
Eivät he valkoisen miehen perään kysele. Vai ettekö ole huomanneet?
- et_silleen
Ei voi suositella valkoiselle naiselle muslimimiestä tai somalia, kuttuurien väliset erot jo liian räikeät puhumattakoon naisen arvostuksesta. Tunnen kaksi valkoista naista jotka on perustaneet perheen mustan miehen kanssa, toisella parilla ongelmia kun nainen ei kuulemma "tottele" miestään ja toinen pari jo eronnut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797