Hei. Mikä se rähin siinä koskikadulla oli eilen melko kyöhään. Siinä ropsin bingon ja koskikapaiin edessä?
Tappelu koskikapakin edessä
21
496
Vastaukset
- 6t5rbv8
Joka iltahan siinä on jonkilainen rähinä , kun homppelit eivät pääse sopimukseen
, että kumpi antaa ja kumpi saa.- Jarmo_Roi
Niin, sehän on tosiaan homobaari se Koskikapakki, mutta varmaan vain alkoholilla suurin merkitys näissä tappeluissa. Toivottavasti poliisia ei tarvittu paikalle!
- minämyössanoipp
Pistossahan kaikki homot nykyään tykkää käydä.
Hyvvää matskua lapin poliiseihin. Vai kuvataanko sitä enään?
- Tiedusteleehän
Kyllä homoseksuaalitkin yhtä kovia niissä tappeluissaan on kuin ei-homot? Tuskin nenäliinoilla toisiaan läpsyttelee?
- Perkelemies
Varmasti aivan samanlaisista asioista hekin riitelevät kuin "normaalit" ihmiset. Samanlaisia taaplaajia ja ongelmiensa kanssa paneskelevia homoseksuaalitkin on kuin kutka tahansa muutkin asioidensa kanssa painiskelevaa ja on hienoa, että kaupungissa edes yksi heille tarkoitettu baari. Siitä eritysimaininta koskikapakille.
- Oujeeeeeeah
Pisto ansaitsee huomion jo muuallakin. Etelän gaypiireissäkin paikka tiedetään Roin ykköspaikaksi homoille.
- Kuusipystyssä
Ounasrinteellä sen näkkee mikä on homojen hommaa. Milloinkohan niillä riidan tuoksinnassa kuusi lentää nurin ?
- furru-angle-drago
Minä rähisin koskikapakin edessä kun kalle-fursuit yritti suudella minun miestäni jorma pitkästä, pitäkää muut furrut näppinne erossa minun miehestä!!!!!
- Oujeeeeeeah
Pistossa istuukin vanhempi homoväestö ja siellä ei riidellä. Pisto on jo aikaa sitten ohittanut Koskikapakin vähemmistöjen paikkana. Viikonloppunakin oli tosi hyvä meininki Pistossa.
- kallePete
Oliko siinä Koskiskapakin riidassa, joku homomiesten kolmiodraama kyseessä??Tunnen yhden joka käy siellä, mutta hän ei sanonut mitään, että olisi nähnyt tappeluita. Kovasti kehuu apikkaa ja sanoo, että käy siellä heteroitakin jonkin verran.
- kuusiriita
Olivat kuusimetsällä olleet, tuli varmaan tinkaa valojen väristä ja humalassa kaikki triplaantuu. Varmaan sovintos'ksi on korvannut riidan.
Kuinka kauan firma pyörii kun tuollaisia yhteenottoja tulee ?
- Ihanaaaaaaaaaaaaa
Pistossa taas alkaa nykyisin heteron näkeminen olemaan jo maailman kahdeksas ihme. Hyvin on sateenkaarikansa ottanut paikan omakseen, ja mikäpä se siinä. Rahalla ne homotkin maksaa ja kassakone kilisee kulkusten lisäksi.
- Zofo72
Menin kerran käymhän Pistosa, muttei siellä ketään homomiestä ollu. Joitain naisia porukalla oli ja pari vanhaa ukkoa istui eri pöydässä ja katseli kännyköitääm. Menin sitten Koskikapakkiin ja siellä oli kaikki tutut. Olen itsekin homomies.
- Raukkamaista
Oikeassa olet "Zofo72".
Ei Pistossa homot käy, mutta kilpailevan kapakan pitäjä kai yrittää
siirtää asiakkaat Pistosta omaan baariinsa morkkaamalla paikkaa. - Setansetä
Zofo72 kirjoitti:
Menin kerran käymhän Pistosa, muttei siellä ketään homomiestä ollu. Joitain naisia porukalla oli ja pari vanhaa ukkoa istui eri pöydässä ja katseli kännyköitääm. Menin sitten Koskikapakkiin ja siellä oli kaikki tutut. Olen itsekin homomies.
Eihän ne homotkaan koko ajan istu Pistossa, oletko tyhmä? Itse olen homo, samoin muutama kaverinikin joita on kymmenkunta Roissa. Aika usein me siellä istutaan porukalla ja olemme jututtaneet siinä hiukan oudompiakin tyyppejä ja heistäkin osa on ollut homoja.
Enkä näe mitään pahaa siinä että homot käyvät paljon Pistossa. Päinvastoin, sehän on kapakalle pelkkä iso plussa.
Tuo toisesta homokapakasta höpöttävä yksi ja sama henkilö näkyy vastailevan jo itselleen. Tilannehan on se, että kyseisessä räkälässä mitä hän muka väittää homopaikaksi ei käy yhtään homoa. Kyllä homot ovat niin sivistyneitä että vaativat parempaa, siksi he suuntaavat Pistoon.
Facebook-ryhmässäkin tuosta Pistosta on ollut paljon juttua juuri tuosta homomyönteisyydestä johtuen. Hieno homma, eläköön suvaitsevaisuus.
PS. Zofo72 taitaa olla sokea vai onko haluja "siihen" suuntaan muttei uskallusta? Kokeile rohkeasti kun tunnut etsivän homoja? Itse olen käynyt KK:ssa tasan kerran, tulos oli ettei yhtään homoa näkynyt, ympäripäissään olevia heretopariskuntia oli muutama. Meninkin sitten Pistoon ja ilta oli onnistunut myös seksin suhteen. - RoyGaylord
Tunnette toisenne, sinä ja tuo zolo? Älkää riidelkö ja mikä sinulla on meidän Rovaniemen homomiesten vakiopaikkaa vastaan, kun haukut sitä? En ole ennen törmännyt, että miehet tappelevat siitä milä on parempi paikka. Se Pisto on varmaan ihan kiva ja ei kai kukaan näe mitään pahaa, että homot istuu vaikka sielläkin? Miksi olet niin herkkä asian suhteen ja oletkohan edes oikeasti homo kun haukut koskikapakkia räkäläksi ja se on kuitenkim meidän homomiesten vakiopaikka. Jotain ristiriitaista tuossa sanomassasi on selkeästi.
- HessuSeisokki
Setansetä kirjoitti:
Eihän ne homotkaan koko ajan istu Pistossa, oletko tyhmä? Itse olen homo, samoin muutama kaverinikin joita on kymmenkunta Roissa. Aika usein me siellä istutaan porukalla ja olemme jututtaneet siinä hiukan oudompiakin tyyppejä ja heistäkin osa on ollut homoja.
Enkä näe mitään pahaa siinä että homot käyvät paljon Pistossa. Päinvastoin, sehän on kapakalle pelkkä iso plussa.
Tuo toisesta homokapakasta höpöttävä yksi ja sama henkilö näkyy vastailevan jo itselleen. Tilannehan on se, että kyseisessä räkälässä mitä hän muka väittää homopaikaksi ei käy yhtään homoa. Kyllä homot ovat niin sivistyneitä että vaativat parempaa, siksi he suuntaavat Pistoon.
Facebook-ryhmässäkin tuosta Pistosta on ollut paljon juttua juuri tuosta homomyönteisyydestä johtuen. Hieno homma, eläköön suvaitsevaisuus.
PS. Zofo72 taitaa olla sokea vai onko haluja "siihen" suuntaan muttei uskallusta? Kokeile rohkeasti kun tunnut etsivän homoja? Itse olen käynyt KK:ssa tasan kerran, tulos oli ettei yhtään homoa näkynyt, ympäripäissään olevia heretopariskuntia oli muutama. Meninkin sitten Pistoon ja ilta oli onnistunut myös seksin suhteen.Niin miksi ne kaikki pariskunnat siellä Koskikapakissa on miehiä? Näet siis naaman asennosta vai oluenjuontityylistä seksuaalisen suuntauksen vai teitkö siellä gallupin?
Kulta, miksi jatkuvasti yrität selitellä asioita väärin? Minä tiedän. Sinua pelottaa. Olet kuin kärpänen totuuden verkossa ja räpiköit totuutta vastaan, mutta takerrut aina enemmän ja enemmän ja sinua nyt pelottaa, mutta lopulta uskallat tulla kaapistasi ulos. Hupsu olet. Älä pelkää. - Setansetä
Pistossa et näe juuri ikinä muita kuin miespareja. Ja siinä ei ole mitään pahaa jos siellä heterokin joku sattuu piipahtamaan, joskus ollut jopa vanhoja naispareja jotka on tulleet kaapista.
Vapaudu kahleistasi ja tule Pistoon sinäkin!
- RoyGaylord
Älkää yleistäkö! Toki koskikapakissa käy muitakin ja siksi siellä aina runsaasti sakkia. Ihmiset hyvin suvaitsevaisia nykyään..minut nyt tunnistaa tästä kamalasta fritsusta kaulassani, hih..täytyy vähän aikaan pitää korkeaa kaulusta!
- Setansetä
Pistossakin käy joskus jopa heteroja, sitä en kiistä. Meitä vanhempia homoja on tosiaankin aika paljon siellä Pistossa varsinkin viikonloppuisin. Miespareja on useita ja uusia ilmestyy paikalle aika usein nykyään.
Moni on kokenut sen 70-90-luvun ahdistavan ilmapiirin ja Pisto on heille eräänlainen keidas erämaan keskellä kun roista puhutaan. Sinne ovat kaikki tervetulleita seksuaalisesta suuntautumisesta välittämättä. Keskustellaan kivoja ja pidetään hauskaa homojen kesken me vanhat miehet, mitä pahaa siinä on. Jatkoille mennään sitten saunalliseen paikkaan ja se mitä siellä tapahtuu on meidän asiamme.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256