En tiiä onks tää ollenkaa oikee aihealue tälläselle mutta tässä nyt kuitenki ollaan joten heipss! Tilanne on siis sellane et mun poikaystävän synttärit lähestyy tässä ihan just ja alkaa tulla kiire lahjan kanssa. Hän asuu siis toisella puolella maailmaa ja en voi oikeen nykysen rahatilanteen ja postimaksujen takia ostaa mitään hirveen isoo joten lahjan pitäis mahtuu siis kirjekuoreen. Ideana olis hankkia sellanen Suomen muotonen riipus joka näyttää tältä
http://www.aikakulta.fi/karttariipus-suomi-hopeaa.html
& siinä se tunteellinen puoli tavallaa just se et koska ollaan nii kaukana toisistamme nii tavallaa silti olisin lähel sitä/sen sydäntä. Anteeks jos tää kuulostaa sekavalta, mut kertokaa onko tää ihan tyhmä idea vai kuulostaaks hyvältä..oon aika huono ostamaan mitää lahjoja ylipäätään nii ei mitään tietoo D: kiitti jo valmiiks teille jotka vaivautuu vastaamaa!
Mitä hankkia poikaystävälle
9
304
Vastaukset
- Suositusta
Leijonariipus. Jos sielläpäin on lejoniakin niin sehän olis ihan hyvä.
- raaka-suvakki2
Paluulippu irakiin.
- kalexis
Osta sille aasi ja vuohi. Niistä se varmasti ilahtuu.
- Suomihuorat.huoraa
Esinahka olisi varmasti hyvä lahja.
- suomiukkohuorat.huoraa
omaasiko tarjoat sika?
- yhyhyhyhyhy
suomiukkohuorat.huoraa kirjoitti:
omaasiko tarjoat sika?
kuningatar timantti lastenrattaat voileipä tittelin tuure marokkolaiset naistensuojelijat nigerialaiset huumekauppiaat prinsessa kauppakassit sika-amalia julkiset saunat tilastot putkonen
- AzizTheCombatFighter
Osta sille jostain kotimaastaan vuohi tai sika, niin ei tartte puutteesta ainakaan kärsiä, ja on ennestään tuttu "värkki"...
- jkjkjkjkjkj
menet kukkakauppaan ja otat kalliista kukasta kuvan ja lähetät sen kuva sille ja toivotat onnea ja siunausta kristilliseen tapaan
eikä maksa mitään - Lemmenkäinen
Pistä hyvin käytetyt pikkupökät kirjekuoreen ja lähetä rekomendeerattuna, varmaan kaveri ilahtuu :-*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798