Mitä hankkia poikaystävälle

Apuatarvitaann

En tiiä onks tää ollenkaa oikee aihealue tälläselle mutta tässä nyt kuitenki ollaan joten heipss! Tilanne on siis sellane et mun poikaystävän synttärit lähestyy tässä ihan just ja alkaa tulla kiire lahjan kanssa. Hän asuu siis toisella puolella maailmaa ja en voi oikeen nykysen rahatilanteen ja postimaksujen takia ostaa mitään hirveen isoo joten lahjan pitäis mahtuu siis kirjekuoreen. Ideana olis hankkia sellanen Suomen muotonen riipus joka näyttää tältä
http://www.aikakulta.fi/karttariipus-suomi-hopeaa.html
& siinä se tunteellinen puoli tavallaa just se et koska ollaan nii kaukana toisistamme nii tavallaa silti olisin lähel sitä/sen sydäntä. Anteeks jos tää kuulostaa sekavalta, mut kertokaa onko tää ihan tyhmä idea vai kuulostaaks hyvältä..oon aika huono ostamaan mitää lahjoja ylipäätään nii ei mitään tietoo D: kiitti jo valmiiks teille jotka vaivautuu vastaamaa!

9

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suositusta

Leijonariipus. Jos sielläpäin on lejoniakin niin sehän olis ihan hyvä.

• raaka-suvakki2

Paluulippu irakiin.

• kalexis

Osta sille aasi ja vuohi. Niistä se varmasti ilahtuu.

• Suomihuorat.huoraa

Esinahka olisi varmasti hyvä lahja.

• suomiukkohuorat.huoraa

omaasiko tarjoat sika?

• yhyhyhyhyhy
        suomiukkohuorat.huoraa kirjoitti:

omaasiko tarjoat sika?

kuningatar timantti lastenrattaat voileipä tittelin tuure marokkolaiset naistensuojelijat nigerialaiset huumekauppiaat prinsessa kauppakassit sika-amalia julkiset saunat tilastot putkonen

• AzizTheCombatFighter

Osta sille jostain kotimaastaan vuohi tai sika, niin ei tartte puutteesta ainakaan kärsiä, ja on ennestään tuttu "värkki"...

• jkjkjkjkjkj

menet kukkakauppaan ja otat kalliista kukasta kuvan ja lähetät sen kuva sille ja toivotat onnea ja siunausta kristilliseen tapaan
      eikä maksa mitään

• Lemmenkäinen

Pistä hyvin käytetyt pikkupökät kirjekuoreen ja lähetä rekomendeerattuna, varmaan kaveri ilahtuu :-*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe