Sinä olet mielessäni.

TaidanOllaIhastunut

Kun katson hetken silmiisi,
Toivon, että katsoisin loppuelämääni ❤.
Ne silmät ovat minua enemmän nähneet.
Niiden tuike, ilkikurisuus, miehekkyys, salaperäisyys ja hellyys. Jämäkkyys, kokemus, intohimo ja viekkaus ovat saaneet sydämeni lämpimäksi.
Lämmin aalto tuntuu sisälläni, kun ajattelen sinua. Sormeni haluaisivat koskettaa, kun olemme kosketusetäisyydellä toisiamme. Kun astut tilaan jossa olen, sisälläni syntyy pieni sähköinen kipinäsade. Mä oikeasti pidän sinusta J, vähän liikaa...

35

2431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teehaaveistatotta

      Anna palaa vaan seuraavan kerran.

    • sinäjahänyhdessä

      Entä jos hän oliskin sinulle se oikea ja te olla toisillenne ne oikeat. Sinä varmastit ymmärtäisit häntä ja hän sinua, tekisitte toisenne onnellisiksi loppuelämän ajan. Edetkää kohti yhteistä unelmaanne, että saatte toisenne.

    • hgfvbnjgjn

      Hei,neuvo sinulle, tartu häntä hihasta kiinni ja puhu hänelle avoimesti, muuten jäät loppueläksi rämpimään vain noihin sun haaveisiisi.

      • TaidanOllaIhastunut

        Tänään mä uskalsin koskettaa hihaa ja annoin jo näin ollen selvän merkin. Välitän. Ei nainen kosketa, jollei miellytä. Näin se vaan on.


    • neuvojavain

      Jos hän on jo toisen "oma" unohda!! jos on vapaa niin anna palaa.

    • MontaJtä

      J-mies taas kerran. Tänne kirjoittee moni J-miehistä. On Juhaa ja on Jannea (joka on jo varattu toiselle, jos joku ei ole vielä huomannut!) Ainoa alkukirjain joka taitaa näin usein seikkailla täällä on T.

    • Enepäile

      ettei olisi sama jiimies. Kuvaus osuu täydellisesti nappiin. Sydämensä tuossa särkee huomatessaan ettei todellakaan ole ainoa. Onnea sulle, mä hyppään kelkasta syrjään.

      • TaidanOllaIhastunut

        J:llä alkavia miehiä on Suomessa varmasti yli 100 000:tta, joten toivotaan, että ei olis sama mies. Tiedän tämän miehen olevan varmasti toistenkin naisten makuun... mutta ei hän mikään kamala pelaaja ole... kai. Tämä tekstini menee 02 alueelle.


      • Anonyymi
        TaidanOllaIhastunut kirjoitti:

        J:llä alkavia miehiä on Suomessa varmasti yli 100 000:tta, joten toivotaan, että ei olis sama mies. Tiedän tämän miehen olevan varmasti toistenkin naisten makuun... mutta ei hän mikään kamala pelaaja ole... kai. Tämä tekstini menee 02 alueelle.

        OMG ... lisää tunnisteita! Täällä myös yksi lääpällään J-mieheen 02 area ...


    • TaidanOllaIhastunut

      Kiitos teille ihanista ja kannustavista kirjoituksista. En uskalla kertoa suoraan tunteistani hänelle koskaan. Pelkään, että menetän ne pienetkin hyvät hetket, katsoa niihin ihaniin silmiin. Saan ihanan paljon voimaa jo, kun kuulen hänen äänensä, käytävällä tai puhelimessa. Tulee turvallinen lämmin olo. Miten nuo sanat ja äänen pehmeys sekä huumori, vaikka vain työasioissa tuovat tunteen siitä, että tämän haluan osaksi elämääni, aina.

    • ldsllslölsllöls

      Mies lutkatyössä?

      • TaidanOllaIhastunut

        Kyllä mä hänelle hyvästä seksistä maksaisin! Ehkä aika isonkin summan ;) Toivon jos hän kuitenkin vielä joskus tekisi katseellaan ja silmillään itse, miehekkäästi aloitteen.


      • Anonyymi
        TaidanOllaIhastunut kirjoitti:

        Kyllä mä hänelle hyvästä seksistä maksaisin! Ehkä aika isonkin summan ;) Toivon jos hän kuitenkin vielä joskus tekisi katseellaan ja silmillään itse, miehekkäästi aloitteen.

        Toivoisin olevani miesihastuksesi, 03 alueen mies


    • Miehellä.on.tunteet

      Miehenä haluaisin kuulla nuo sanat. Jos tunnet toista kohtaan näin, ei hän voi sinuun kovin kylmästi suhtautua. Tunteet muodostuvat ja uskaltautuvat muodostua jos toinenkin on antanut siihen merkin. Kyllä hän on varmasti jollain tapaa osoittanut kiinnostusta tms, jotta nuo kauniit tunteesi olet sanoiksi saanut puettua. Ole rohkea!

    • Mä-olen

      Ihana teksti!
      Täynnä tunnetta.
      Toivottavasti hän tuntee samoin ja saat näyttää sisällä olevan tunteesi hänelle.

    • Jtässä

      Aivan mahtava kirjoitus aloittajalta, itse toivon että kiinostuksen kohde kertoisi minulle mitä hänellä on mielessä, käytiinhän me sentään ulkona lauantaina.

      • TaidanOllaIhastunut

        Teitä ihania J miehiä taitaa olla Suomi puolillaan! En ole koskaan ollut hänen kanssaan ulkona, joten toivon, että sinulle oikea tuntee sinua kohtaan juuri nämä kirjoittamani tunteet.


      • TaidanOllaIhastunut

        Itse haluaisin kovasti kertoa tunteistani, tuolle ns. oikealle J miehelle. Kaikki on vain ehkä omaa tunnettani ja pelkään hänen nauravan mulle. Toteaisi vain, että luuletko sä oikeasti mun olevan kiinnostunut?!! Ja nauraisi. Kaikki on niin hankalaa. Molempien pitäisi haluta ja paljon.


      • Jtässä
        TaidanOllaIhastunut kirjoitti:

        Itse haluaisin kovasti kertoa tunteistani, tuolle ns. oikealle J miehelle. Kaikki on vain ehkä omaa tunnettani ja pelkään hänen nauravan mulle. Toteaisi vain, että luuletko sä oikeasti mun olevan kiinnostunut?!! Ja nauraisi. Kaikki on niin hankalaa. Molempien pitäisi haluta ja paljon.

        itse tässä mietin että milloin tässä nyt kannattaisi jutustella näistä tunnepuolen jutuista. Se ei koskaan ole helppoa, ei ainakaan minulle, juttu luistaa muuten hyvin ja rupatellaan niitä näitä, mutta kun pitäisi sitten pyrkiä avautumaan vähän enemmän niin alkaa jännittämään niin pirusti.


      • TaidanOllaIhastunut

        Jos välinne ovat jo niin ihanalla tolalla, että olette lauantaina ulkona olleet yhdessä niin, etkö voisi vain pyytää uudelleen ulos? Otat lasin viiniä ruuan seurana ja kerrot tunteesi. Se on niin miehekästä, kun mies kertoo mitä tuntee ja haluaa! Itse olen nainen, joka haaveilee suorasta toiminnasta. Haaveilen miten hän tarttuisi käsivarteeni ja kertoisi, hänellä olevan asiaa. Laittaisi käden niskani taakse ja tulisi ihan lähelle. Niin lähelle, että suutelisi. Suutelisi ensin kokeillen ja tunnustellen. Suutelisi niin, että sen jälkeen tietäisin, mitä mies haluaa!


    • J-mieheltä

      P-naiselle halusin vain tutustua sinuun paremmin, mutta en tiedä oletko oikeasti kiinnoustunut. Menit taas tänään ohitseni mutta en kerennyt näkemään katsoitko minua vai et. En usko että täällä edes kirjoittelisit. Anteeksi viimekertainen

      • TaidanOllaIhastunut

        Toivottavasti P nainen lukee tekstisi. Itse en ole kyseisen kirjaimen omaava. Toivottavasti sinun ja P naisen tiet kohtaavat lämpimissä tunnelmissa.


    • TaidanOllaMyösIhastunut

      Onko nimesi MA----A? Täällä J mies.

      • TaidanOllaIhastunut

        Ei ole. Sinne suuntaankaan. Kerro se tuolle MA.... naiselle! Me naiset ollaan niin arkoja monesti, että odotetaan itsekkäästi miehen toimivan. Ottavan vastuun aloitteesta. Harmillista, tiedän.


    • Lkouyyuuo

      Olipa osuvaa pakettia. Näin itse toivoisin, että eräs minusta nuorempi nainen tuntisi. En ole kuitenkaan Jmies, joten toivon että hän huomaa lämmön ja välittämisen kirjoitelmassa. Olet varmasti oikea aarre, nainen.

    • En.kyl.oo.J

      Mul seisoo jo! Tänne vaan!

    • Kakkosetovatpers..stä

      Janne A on varattu. Onneksi häipyy sieltä kohta ku ette tajua että hänellä jo puoliso

      • TaidanOllaIhastunut

        Ei ole nyt kyseessä kukaan Janne.


      • entajua

        Vaan Jani.... joopajoo. Koitan ymmärtää..


      • TaidanOllaIhastunut
        entajua kirjoitti:

        Vaan Jani.... joopajoo. Koitan ymmärtää..

        Ei ole Jani.


    • mistänäitätulee

      Eikä yhtään näy haittaavan että toinen on perheellinen?

      • TaidanOllaIhastunut

        En tiedä mistä luit, että hän on parisuhteessa ( oletan sinun tarkoittavan tämän, että on perheellinen?) Perheellinen on myös yksinhuoltaja. Hän ikävä kyllä on parisuhteessa ja minä myös. Siksi kirjoitan tänne, enkä ole toiminut asian eteen oikeassa elämässä. Tämä on minulle kanava vain purkaa tämä pari vuotta kestänyt ihastus pois. Kirjoitan tänne aika harvoin, mutta luen usein. Kunnioitan hänen puolisoaan, minulle ventovierasta ihmistä niin paljon, että kirjoitan tyhjyyteen ja jätän asian siihen. Omaa suhdetaustaani en avaa enempää. Joskus paskasta ja vaikeasta voi tulla myös kaunista... ehkä. Olen myös niin vanhanaikainen, että uskon miehen toimivan jos oikeasti ja tosissaan haluaa. Nyt ei halua.


      • Viisasta

        Jos on jo perhe on viisautta jättääkin rauhaan. Kun oma perhe on jo perustettu tulee aina sen tapahtumat esille tavalla jos toisellakin myös myöhemmässä elämässä. Toisen ihmisen (puolison) polkeminen ja pettäminen on kavalinta ja pahin alku uudelle parisuhteelle. Se ei tule välttämättä onnistumaan.


    • Anonyymi

      Vuosia kulunut ja tunteitani olen kontrolloinut. Edelleen sama nainen ja sama tunne tuota miestä kohtaan. Taitaa tunne pysyä piilossa edelleen ja vien salaisuuteni hautaan. Koskettaa kyllä syvältä läsnäolosi edelleen kun kohdataan 😘

      • Anonyymi

        Älä vie, vaan tule ja tunnusta tunteesi minulle, soita tai viestitä, olen utelias rakastumisten suhteen, J-mies 03 alue


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2088
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      155
      1616
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe