NEuvoja kaipaan

Kaukonenmartti66

Otin talooni. kanssani asumaan naisen,vain suullinen sopimus ja maksaa pientä vuokraa.Talo minun ja liittoje ei ole solmittu.Nyt alkaa olla vaikeaa ja riitaisaa ja haluaisin että hän muuttaisi pois.On kuitenkin vaikeaa kun hän on varaton enkä mielestäni ole velvollinen hänelle asuntoa maksaa,muutossa olen valmis auttamaan muuten ja asunnon etsinnässä .
Miten menettelisin pitääkö minun häätöä hakea käräjäoiikeudesta vai kuinka toimin ellei yhteistä säveltä löydy?

5

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerromitätunnet

      ootko ottanut puheeksi nämä eroaikeet? Alottaisin siitä, että hienovaraisesti puhut että sinusta tuntuu ettei tämä suhde oikein toimi.... Ja sanot, että haluat auttaa uuden asunnon etsimisessä ym. Enempäää en oikein osaa neuvoa, tuntuu kyllä oudolta jos joku on oikeesti niin kynsin hampain kiinni siinä suhteessa jos toinen haluaa erota.

    • Typerysköolet

      Vuokrakämäpän hakuun vaan ja näytät sille että olisi vapaana. Itse se joutuu varattomana sitten hakemaan tuet asumiseen. Elatus velvollinen et ole missään nimessä. Vaikka aviossa jopa olisit. Korkeintaan jos jälkikasvua tullut olet niille velvollinen elatukseen. Voithan toki vapaa ehtoisesti vaikka maksaa takuu vuokran sille että pääsee sinne. Siten eroon pääset. Onnea eroon.

    • oppeliini1

      Samaa mieltä aiemman kanssa; auta naistasi vuokra-asunnon hankinnassa. Maksa vaikka takuuvuokra ja sitten tee kristalin kirkkaasti selväksi että yhteydenpitonne loppuu siihen pisteeseen.
      Jos vähväkään epäroit, sinusta tule maksaja koko loppuelämäksesi. Haluatko sitä?

      Kaikista tärkein: älä missään nimessä ala lisääntyä tuon naisen kanssa. Vain laske hänet omilleen yksin, ilman sinun alkuunsaamaa lasta.

    • kokemuksenkertomaa

      Pistä vuokrakämppä hakuseen ja sen jälkeen pistät sen pihalle. Itsellä myös oma kaksio ja muutaman kerran ollaan oltu lähellä avioliittoa. Mutta kun muistuttaa avioehdosta niin silloin pelin henki paljastuu. En yhtäkään vielä päästänyt rahastamaan, niin hyvää ja vilpitöntä ei ole olemassakaan.

    • häätö-oy

      Kunnalta saa asunnon, kelasta asumistukea ja sossusta toimeentulotukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe