No, ruotsalaisuus tarkoittaa henkilökohtaisesti negaatiota ja siksipä on kestänyt aikaa alkaa sietämään ruotsalaista pop-musiikkia.
Minulle on joskus lähetetty sähköpostia, missä lähettäjä oli kovasti sivumennen kehunut Bob Hundia ja aikoinaan UpTeekin apteekkaritkin taisivat mieltyä tällaiseen LänsiPoppiin. Näin se jäi pikku-bobhund-itu itämään ja nyt olisi sadonkorjuun aika!
Joten ihan mielipidekysymyksenä, jos yhden Bob Hund CD:n ostaisin (ei kokoelmaa), niin mitä ehdoittaisitte minulle?
Düsseldorf on muuten mahdottoman hyvä biisi!
Paras Bob Hund-CD?
Citrophoros
2
279
Vastaukset
- bergman
..vuodelta 1996 on ainakin minulle SE bob hund albumi.
- raketmaskinen
Tämä on jostain syystä suosikkini. Toiseksi eniten olen kuunnellut Bob Hund sover aldrig -kiekkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057