Lihavan naisen markkina-arvo sinkkumarkkinoilla

Onko sitä? Saako sitä jos laihtuu?

58

1144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No lihavaa naistahan on myyty siinä 10-12 €/kg... riippuu paikkakunnittain... Joku sanois, että halvalla menee, mutta on sitä painoarvoakin tässä...

      • Ainiin ja hintahan putoo luonnollisesti, kun paistin koko muuttuu.... miinus on miinusta....


      • Nicitönnä

        Aika kallista. :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Aika kallista. :)

        No on.... No mä vasta jälkeenpäin hokasin, että oli vähän julma kirjoitus...kaikki ei mun sarkasmijuttuja tajua, eikä varsinkaan satunnaiset vierailijat...

        No mutta sattuuhan näitä....eeehehe!


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        No on.... No mä vasta jälkeenpäin hokasin, että oli vähän julma kirjoitus...kaikki ei mun sarkasmijuttuja tajua, eikä varsinkaan satunnaiset vierailijat...

        No mutta sattuuhan näitä....eeehehe!

        Sarkasmi onkin semmonen vähän vaikea laji joskus ymmärtää. :D


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Sarkasmi onkin semmonen vähän vaikea laji joskus ymmärtää. :D

        No joo. Eikös sitä jos itsekin on vähän pullukka, voi vitsailla pullukoista?

        Mutta kilot on karistettaviksi ja munkin paino ja massu on sahannut vaikka missä asti. Olen ollut jo tänä vuonna haarukassa 76-88kg painollisesti...jos senttejä mittailee itsessään mittarina paritusmarkkinoilla, niin sittenhän toi ois sellaisen n. 10 % markkina-arvon liikahtelua. heh,.,,, kovempia notkahduksia kuin nasdax...


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        No joo. Eikös sitä jos itsekin on vähän pullukka, voi vitsailla pullukoista?

        Mutta kilot on karistettaviksi ja munkin paino ja massu on sahannut vaikka missä asti. Olen ollut jo tänä vuonna haarukassa 76-88kg painollisesti...jos senttejä mittailee itsessään mittarina paritusmarkkinoilla, niin sittenhän toi ois sellaisen n. 10 % markkina-arvon liikahtelua. heh,.,,, kovempia notkahduksia kuin nasdax...

        Njoo, kai sitä saa vitsailla mistä vaan, jos seurassa ei saa selkäänsä. ;)

        Heh, sähän oot köykänen. Mullakin on paino ollut tuota n. 76 kg luokkaa, joskus 86kg. ;)

        Höyhensarjalaisiahan me ollaa, vaiks mitä?

        Jos joku ahneempi ottaa kato enempi kiloja, mitä paijailla. Saa samaan rahaan enemmän.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Njoo, kai sitä saa vitsailla mistä vaan, jos seurassa ei saa selkäänsä. ;)

        Heh, sähän oot köykänen. Mullakin on paino ollut tuota n. 76 kg luokkaa, joskus 86kg. ;)

        Höyhensarjalaisiahan me ollaa, vaiks mitä?

        Jos joku ahneempi ottaa kato enempi kiloja, mitä paijailla. Saa samaan rahaan enemmän.

        No mä täällä pistän fiilingillä mitä sattuu...

        No tuonne 80 kilon korville sais tuon painon jäädä, jos haluisin johonkin sen jämähtävän, ja painolla ei muuta väliä, mut oon huomannut, että alkaa käydä polviin toi säbä jo... Mutta siinäkin sopii termi: Ylipaino on ylivoimaa....eivät saakeli siirrä sivuun. hehe

        Joo, meijät punnitaan neuvolassa....

        Joo, kokorahalla miestä tai naista....jeah!


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        No mä täällä pistän fiilingillä mitä sattuu...

        No tuonne 80 kilon korville sais tuon painon jäädä, jos haluisin johonkin sen jämähtävän, ja painolla ei muuta väliä, mut oon huomannut, että alkaa käydä polviin toi säbä jo... Mutta siinäkin sopii termi: Ylipaino on ylivoimaa....eivät saakeli siirrä sivuun. hehe

        Joo, meijät punnitaan neuvolassa....

        Joo, kokorahalla miestä tai naista....jeah!

        Lähinnä se ylipaino haittaa, jos terveys alkaa kärsiä siitä. Mä olen onnistunut pitämään elopainoa nyt tuossa 75 kg tuntumassa, eikä ole jojoillut. Katsotaan nyt sitten kuinka käy, kun kaamosmasennus tai kaamosrasitus saa haluaamaan hiilareita. ;)

        Olenko keväällä metrinen makkara, jolla jalat on viärinpäin persiissä kiinni ja naamoja on ainakin kaksi. Yleensä kun lihoo, lihoo aina muutaman kilon enemmän vielä mitä oli enkat ennen sitä uutta lihomista.

        Ei ois kyllä väliks paisua, mullakaan kun ei yliliikkuvat nivelet oikeen elopainosta tykkää, eikä kyllä terveys muutenkaan. Pitää koittaa pitää ittensä kurissa. :)

        Kaikki alle 100 kg punnitaan neuvolassa. Loput menee jauhovaakalla. Pappa vainaa oli semmonen vajaa 190 cm ja 150 kg köntti äijää, kun tuli sairaskohtaus. Oli ollut aika homma saada ukko alas vintiltä kapeita rappusia pitkin.


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Lähinnä se ylipaino haittaa, jos terveys alkaa kärsiä siitä. Mä olen onnistunut pitämään elopainoa nyt tuossa 75 kg tuntumassa, eikä ole jojoillut. Katsotaan nyt sitten kuinka käy, kun kaamosmasennus tai kaamosrasitus saa haluaamaan hiilareita. ;)

        Olenko keväällä metrinen makkara, jolla jalat on viärinpäin persiissä kiinni ja naamoja on ainakin kaksi. Yleensä kun lihoo, lihoo aina muutaman kilon enemmän vielä mitä oli enkat ennen sitä uutta lihomista.

        Ei ois kyllä väliks paisua, mullakaan kun ei yliliikkuvat nivelet oikeen elopainosta tykkää, eikä kyllä terveys muutenkaan. Pitää koittaa pitää ittensä kurissa. :)

        Kaikki alle 100 kg punnitaan neuvolassa. Loput menee jauhovaakalla. Pappa vainaa oli semmonen vajaa 190 cm ja 150 kg köntti äijää, kun tuli sairaskohtaus. Oli ollut aika homma saada ukko alas vintiltä kapeita rappusia pitkin.

        No ei mulla ole terveydessä mitään vikaa....perusflunssatkin oon tältä syksyltä skipannut...koputtelen tässä työpöytää...puista.

        Kaksnaamaiseksko meinasit...hirveetä...heh

        No mä koitan tuossa lomilla pistää puita nutulleen, ostin kunnon metsurin vehkeet ja sit lähtee kiloja ja muutama kuusi...tai saattaa kyllä vielä muuttua männyiks... no sama se...puu kuin puu...

        No voi vitsiläinen...Isoilla ihmisillä elo on vaikeaa...ei käy kateeksi...minulle tulee joskus ihan tavattoman surullinen olo, kun nään jonkun vaikeasti liikkuvan lihavan ihmisen. Äitilläkin on ylipainoa ja muistan kun hän joskus kaatui pahannäköisesti suksilla, ei hänelle mitään sattunut, mutta minulle tuli pienenä niin helkatin paha fiilis just siitä, että hän kärsii siitä painosta... Ei se ole kivaa ei...


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        No ei mulla ole terveydessä mitään vikaa....perusflunssatkin oon tältä syksyltä skipannut...koputtelen tässä työpöytää...puista.

        Kaksnaamaiseksko meinasit...hirveetä...heh

        No mä koitan tuossa lomilla pistää puita nutulleen, ostin kunnon metsurin vehkeet ja sit lähtee kiloja ja muutama kuusi...tai saattaa kyllä vielä muuttua männyiks... no sama se...puu kuin puu...

        No voi vitsiläinen...Isoilla ihmisillä elo on vaikeaa...ei käy kateeksi...minulle tulee joskus ihan tavattoman surullinen olo, kun nään jonkun vaikeasti liikkuvan lihavan ihmisen. Äitilläkin on ylipainoa ja muistan kun hän joskus kaatui pahannäköisesti suksilla, ei hänelle mitään sattunut, mutta minulle tuli pienenä niin helkatin paha fiilis just siitä, että hän kärsii siitä painosta... Ei se ole kivaa ei...

        Mäkin koputtelen tässä päätäni...puista. Täällä on korvatulehdus nappulalla ja itellä vaan kauhea stressi, kun pitäis olla jokapaikassa yht aikaa. Hoitaa sen miljoona asiaa, että eiköhän tässä kohta ole itselläkin joku flunssa, ihan vaan ylikierrosten takia...

        Toi puusouvvi on sellasta hyötyliikuntaa, ei tarvi paljon salitreeniä päälle. Kuluttaa mukavasti, kun työpäivänkin huhkii ja rämpii. Jos sitä luntakaan nyt saadaan tänä vuonna ollenkaan pysyväksi edes hetkeksi. Vettä lonuttaa tulla ja kura lentää. Pyöh.. :(

        Juu, meillä on voimakkaasti taipumusta paisua isoksi ja ilmeisesti myös ruokailutottumukset opittu kotoota kotiin ja mässyn mässyn lohduksi mussuttelua. Pappakin sairasti vielä kaikenmaailman...kihtiä ja verisuonisairauksia. Jokainen on heittänyt veivinsä sepelvaltimotautiin tai kalkkeutumiin, jotka on lähtenyt liikkeelle...ihan jokainen suvussa mitä tiedän.

        Et onhan siinä jo tarpeeksi ajattelemisen aihetta. :)

        Mites se daami? Jos saa utsia? :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Mäkin koputtelen tässä päätäni...puista. Täällä on korvatulehdus nappulalla ja itellä vaan kauhea stressi, kun pitäis olla jokapaikassa yht aikaa. Hoitaa sen miljoona asiaa, että eiköhän tässä kohta ole itselläkin joku flunssa, ihan vaan ylikierrosten takia...

        Toi puusouvvi on sellasta hyötyliikuntaa, ei tarvi paljon salitreeniä päälle. Kuluttaa mukavasti, kun työpäivänkin huhkii ja rämpii. Jos sitä luntakaan nyt saadaan tänä vuonna ollenkaan pysyväksi edes hetkeksi. Vettä lonuttaa tulla ja kura lentää. Pyöh.. :(

        Juu, meillä on voimakkaasti taipumusta paisua isoksi ja ilmeisesti myös ruokailutottumukset opittu kotoota kotiin ja mässyn mässyn lohduksi mussuttelua. Pappakin sairasti vielä kaikenmaailman...kihtiä ja verisuonisairauksia. Jokainen on heittänyt veivinsä sepelvaltimotautiin tai kalkkeutumiin, jotka on lähtenyt liikkeelle...ihan jokainen suvussa mitä tiedän.

        Et onhan siinä jo tarpeeksi ajattelemisen aihetta. :)

        Mites se daami? Jos saa utsia? :)

        No jostain kun saat kaivettua idean, että ei hommat ikinä tekemällä lopu, mut jaksaminen kylläkin... Ei kliseenä, kun persuuksille potkuna...

        No ei mua salille saiskaan kuin aseella uhaten...pitää tehä mukavia juttuja....
        No lunta sais tulla vähän....ei paljoa ja sitä ennen pakkasta...kiiitos...

        Sama taipumus meillä...isän puolella tukokset, äitin puolella sit se liikalihavuus...kelpo geenit... hehe

        Joo, kyllä daamin kanssa lähdettiin katselee erisuuntiin.... Ei oikein syttynyt mitään siitä... se oli vaan sellaista jurnimista,...mutta sellaistahan se välillä on...Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.... (kuuluisa Hugo-peikon läppä! )


      • Nicitönnä
        Dissident kirjoitti:

        No jostain kun saat kaivettua idean, että ei hommat ikinä tekemällä lopu, mut jaksaminen kylläkin... Ei kliseenä, kun persuuksille potkuna...

        No ei mua salille saiskaan kuin aseella uhaten...pitää tehä mukavia juttuja....
        No lunta sais tulla vähän....ei paljoa ja sitä ennen pakkasta...kiiitos...

        Sama taipumus meillä...isän puolella tukokset, äitin puolella sit se liikalihavuus...kelpo geenit... hehe

        Joo, kyllä daamin kanssa lähdettiin katselee erisuuntiin.... Ei oikein syttynyt mitään siitä... se oli vaan sellaista jurnimista,...mutta sellaistahan se välillä on...Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.... (kuuluisa Hugo-peikon läppä! )

        Nii, kai se on myönnettävä oma rajallisuutensa. Liian paljon hetkittäin suoriutumista...työ, koulu, koti jne. Eikä aina ole oikeen voimissaan muutenkaan.

        Pikkupakkanen olis hyvä. Lumi tois valoa ja pakkanen pitäs maan kurat kurissa. :)

        Tosi hyvät geenit teilläkin sitten!

        Ai, siinä kävi sitten semmonen suunnan valinta. No, "Tästä on hyvä jatkaa" ja "No, ollaan alhaalla taas. Mutta kunnossa kuitenkin" :)

        Kyllä se sieltä vielä löytyy, kun on löytyäkseen se emännyys. Eiks vaan?

        Tää vie nyt nalliaiset iltapesuille ja tutilullaa. Törmäillään!! :)


      • Nicitönnä kirjoitti:

        Nii, kai se on myönnettävä oma rajallisuutensa. Liian paljon hetkittäin suoriutumista...työ, koulu, koti jne. Eikä aina ole oikeen voimissaan muutenkaan.

        Pikkupakkanen olis hyvä. Lumi tois valoa ja pakkanen pitäs maan kurat kurissa. :)

        Tosi hyvät geenit teilläkin sitten!

        Ai, siinä kävi sitten semmonen suunnan valinta. No, "Tästä on hyvä jatkaa" ja "No, ollaan alhaalla taas. Mutta kunnossa kuitenkin" :)

        Kyllä se sieltä vielä löytyy, kun on löytyäkseen se emännyys. Eiks vaan?

        Tää vie nyt nalliaiset iltapesuille ja tutilullaa. Törmäillään!! :)

        Joo, törmäillään vaan. Elä kastele ittees....


    • Totuus-

      Lihavien naisten markkinat on siellä missä missien markkinat. Nehän taistelee samoista miehistä.

      • Totuus-

        Ei pidä paikkansa kun nainen on se aina joka valitsee miehen. Mies on se joka odottaa että nainen valitsee oli se sitten lihava tai laiha. Jos minä rumana voisin saada ruman naisen niin olisin sen jo ottanut enkä minä ole edes lihava. Kun normi miehet ei kelpaa edes lihaville naisille vaan lihavat naiset haluaa niitä samoja miehiä kun missit eli jääkiekkoilijoita. Siksi suomessa on niin paljon rumia sinkkumiehiä koska eivät kelpaa naisile.


      • Voin omasta kokemuksesta sanoo et lihavat miehet on valmiita vain yhden yön suhteisiin lihavien naisten kanssa, ei aina siihenkään. Vain missi kelpaa parisuhteeseen lihavalle miehelle. Jos näin ei olis niin mäkään en olis sinkku.


      • Totuus-

        No mikset tee selväksi heti ettet halua yhden yön suhteita. Jokainen ruma mies ottaisi naisen pitkään suhteeseen heti kun saisi mutta eivät saa koska naiset ei halua niitä.


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Voin omasta kokemuksesta sanoo et lihavat miehet on valmiita vain yhden yön suhteisiin lihavien naisten kanssa, ei aina siihenkään. Vain missi kelpaa parisuhteeseen lihavalle miehelle. Jos näin ei olis niin mäkään en olis sinkku.

        Mielenkiintoinen kysymys on, pidätkö vain lihavia miehiä sopivina sinulle. Entä normaalit tai jopa hoikat?


      • Mut miksei lihava nainen kelpaa parisuhteeseen lihavan miehen kaa? Miks kelpaa vaan yhen yön huviks?


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Mut miksei lihava nainen kelpaa parisuhteeseen lihavan miehen kaa? Miks kelpaa vaan yhen yön huviks?

        No yksi syy voi olla se, mitä olet kirjoittanut profiilisikin... Gamer... pelaajat pelaa...


      • Lol, luuletko et ees kiinnostun muista ku toisista gamereista? Ei mua haittaa näiden miesten pelaamiset, miks niitä haittais mun?


      • Siis videopelipelaaja = gamer, ei mikään player ja nää miehetki on siis videopelaajia.


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Siis videopelipelaaja = gamer, ei mikään player ja nää miehetki on siis videopelaajia.

        Okei...no nyt hokasin.

        Mut kaikilla kerroilla yhteinen tekijä oot sä? Enkä usko, että se on ulkonäkökysymys... ehkä sun pitää miettiä pidempään ennenkuin ees oot yhden yön.....


      • Dissident kirjoitti:

        Okei...no nyt hokasin.

        Mut kaikilla kerroilla yhteinen tekijä oot sä? Enkä usko, että se on ulkonäkökysymys... ehkä sun pitää miettiä pidempään ennenkuin ees oot yhden yön.....

        Taiat pitää naisii tosi tyhminä ja miehii tosi fiksuina? Luuletko ettei se näy kilometrien päähän et kuka haluaa vaan pillua ja luuletko tosiaan et kelpuuttaisin semmosen?


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Taiat pitää naisii tosi tyhminä ja miehii tosi fiksuina? Luuletko ettei se näy kilometrien päähän et kuka haluaa vaan pillua ja luuletko tosiaan et kelpuuttaisin semmosen?

        Yritän pitää kumpiakin ihmisinä. Ja erilaisina kaikkineen. Et varmaan tiedä kilometrin päähän, kuka haluu mitäkin.
        Mutta kunnon tutustumisen jälkeen tiedät.


      • laskikasa
        Totuus- kirjoitti:

        Ei pidä paikkansa kun nainen on se aina joka valitsee miehen. Mies on se joka odottaa että nainen valitsee oli se sitten lihava tai laiha. Jos minä rumana voisin saada ruman naisen niin olisin sen jo ottanut enkä minä ole edes lihava. Kun normi miehet ei kelpaa edes lihaville naisille vaan lihavat naiset haluaa niitä samoja miehiä kun missit eli jääkiekkoilijoita. Siksi suomessa on niin paljon rumia sinkkumiehiä koska eivät kelpaa naisile.

        Nainen aina se joka valitsee miehen? Jaa, minä oon sitten varmaan mies naisen kropassa, koska en IKINÄ ole saanut valita miestä. Sinkkuna jo 10 vuotta ja minulle olisi kyllä kelvannut kuka vaan mutta ei tällaista läskikasaa kukaan halua, ei edes nussittavaksi.


      • Kyl miehet yleensä aika nopeesti ilmaisee kiinnostuksena panemiseen.


      • laskikasa kirjoitti:

        Nainen aina se joka valitsee miehen? Jaa, minä oon sitten varmaan mies naisen kropassa, koska en IKINÄ ole saanut valita miestä. Sinkkuna jo 10 vuotta ja minulle olisi kyllä kelvannut kuka vaan mutta ei tällaista läskikasaa kukaan halua, ei edes nussittavaksi.

        laskikasalle kysymys, et oo luonu profiilii tonne Suomi24:n treffipalstalle ja laittanu et etit vaan seksiä? Luulis et kyl aina löytyy mies joka valmis paneen, jos oikeesti kuka tahansa kelpaa. Tsemppiä munan saantiin!


    • näin.se.menee

      Enemmän arvoa kuin treenatulla ketmillä. Pullukkakin saa aina, ketmi ei.

      • still.no.luck

        Näinpä juuri.
        Voin ihan hyvällä omatunnolla sanoa olevani treenattu. Fysiatri kirjoitti kertomustekstiini että atleettinen ruumiinrakenne.
        Mutta siltikään en saa yhtään ketään naista = edes lihakset ei nosta miehen markkina-arvoa.


    • Teoreettisesti, jos on yksikin tapaus niin, että lihava nainen A käy kaupaksi jollekin, niin A:lla on arvoa. Jos on yksikin tapaus, että lihava nainen A käy kaupaksi jollekin X:llä, mutta lihava nainen B ei, niin A:lla ja B:llä on erilainen markkina-arvo ja pelkästään lihavuus ei määritä arvoa.

      Jos on yksikin Y, jolle lihava A ei käy, mutta laihtunut A käy, niin A:n arvo on riippuvainen laihtumisesta. Jos on lisäksi yksikin Z, jolle lihava A käy, mutta laihtunut A ei käy, ei voi yksiselitteisesti määrittää saako vai menettääkö A arvoa laihtumalla. Koska on paljon naisia, jotka yrittävät laihtua ja vain vähän niitä, jotka yrittävät lihoa, voisi olettaa että laihtumisella on arvoa.

      Jotta asia ei olisi noin yksinkertainen riippuu paljon millä markkinoilla kyseinen sinkku on ja/tai haluaa olla.

      • Ihan selvä toisen asteen yhtälö, perskutarallaa!


      • Onneksi meillä on palstalla Sergio. Entinen matemaatikko jumalanarmosta....Aamen. heh


    • jokumies83

      On tietenkin, on monia miehiä jotka pitää tuhdimmasta kuten itsekin. Mutta omalla kohdalla on ongelma jos sitä massaa on liikaa... ts. on paisunut muodottomaksi. Elikkä semmonen hyvännäköinen plus kroppa on hyvä, mutta tynnyri ei.

    • m-i-e-z

      On sitä, miksi ei olisi? Jokaisella on jonkinlainen arvo. Mikä se arvo on, paha mennä sanomaan.
      Se arvo ei ole pysyvä, standardi tai vakio, se muuttuu ja vaihtelee lukuisista tekijöistä riippuen, kuten muiden ihmisten omalaatuisista ja mielivaltaisista päähänpinttymistä ynm.

      Saako sitä jos laihtuu? Voi saada, voi olla saamatta ja voi menettää. Monen kokonaisuuden summa.

      • Pillujen--asiantuntija

        Kokemattomilla miehillä ei ole arvoa. Arvo tulee vasta silloin jos ruma mies saa naisen. Jos ei ole saanut koskaan niin mies on arvoton.


    • Lihavat naiset haisee pahalle.

      • Rölli


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Rölli

        Niin ookki. 😃


    • faktat-tiskiin

      Mikä sun pituus ja paino on? kerro ne ensin, niin mietitään asiaa. Vyötärönympärys myös kertoo paljon.

      • Lol, ei tosiaan kuulu sulle!


    • Pillujen--asiantuntija

      Aloittaja taitaa olla vain tyhmä jankkaaja ja kamala luonteinen ettei kelpaa läskeille miehille. Nainen kelpaa aina jollekkin kun laskee tasoaan.

    • Blondi peruukki laskee tasoa 50 %.

    • uuhbkkugghjbh

      Pitäisi olla laki että miehen pitää olla se isompi osapuoli. Nykyään aivan liian usein laiha ja urheilullinen mies ottaa laiskan ja läskin naisen koska ei halua olla yksin. Ja tuohan vääristää koko pariutumismarkkinoita, huonontaa entisestään ihmisten terveyttä yms..

      • Ja tarkotitko et ok jos lihava mies ja laiha nainen muttei toisinpäin?


      • uuhbkkugghjbh

        Vaikkei paino terveyden varma mittari olekaan niin on kuitenkin todennäköisempää että hoikka on urheilullisempi ja terveellisemmin elävä kuin lihava. Vaikka miten vänkäisi tasa-arvosta yms. niin on kuitenkin luonnollisempaa että mies on isompi.


      • Onko tälle väitteelle jotain tieteellistä perustaa?


      • uuhbkkugghjbh

        Ai testosteronin olemassaololle?


      • Ite oon pidempi ku 90% miehistä joita tuol kadulla näen ja myös pullea, enkä usko että mulla mitkään hirveet testosteronit on.


      • 0123454123012

        Mutta saman mittaisella miehellä todennäköisesti on enemmän lihasmassaa koska on sitä testoa.


    • 35mies

      Läskillä naisella ei tee mitään. Normipainoisia naisia on ihan riittävästi joista valita.

      • Sanoo mies joka on polyamorisessa suhteessa oikean ja vasemman kätensä kanssa.


    • sivusta

      Kaikkilla on kysyntää niin lihavalla ,rinnattomalla laihalla ,kyömynenällä ,kieroon katsojalla ,miksi yrittävät nämä luonevikaset ja epärumatki haukkua toisia ,kaikki olemme erilaisia ja näkösiä vikoineen .

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe