Palsta menossa pilalle

vai.mitä

Uusnatsit, änkyräuskovat ja trollit kun saavat törkeyksineen jatkuvasti mellastaa niin asiallista keskustelua haluavat alkavat pikkuhiljaa kaikota.

64

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mihin ryhmään noista sinä kuulut?

      • Asiat.asiana

        Entä sinä? Mihin noista et kuulu?


      • Asiat.asiana kirjoitti:

        Entä sinä? Mihin noista et kuulu?

        Minä kysyin sinulta 😉


      • selvä.tapaus
        Asiat.asiana kirjoitti:

        Entä sinä? Mihin noista et kuulu?

        Kaikkiin ryhmiin usko.vainen kuuluu, tilanteen mukaan.


      • selvä.tapaus kirjoitti:

        Kaikkiin ryhmiin usko.vainen kuuluu, tilanteen mukaan.

        Olenko elämäsi tärkein asia 😳?


      • viimeinen.tuomio.2
        usko.vainen kirjoitti:

        Olenko elämäsi tärkein asia 😳?

        Olet ;DDDDD


      • vai.mitä

        Senhän toiset päättää mihin kuulun, sinäkö kuulut kaikkiin?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olenko elämäsi tärkein asia 😳?

        usko.vainen ja kaksi kysymystä.

        Tuollaisten tyhjäntoimittajien takia palsta on menettänyt paljon mielenkiintoa.


      • keitos
        torre12 kirjoitti:

        usko.vainen ja kaksi kysymystä.

        Tuollaisten tyhjäntoimittajien takia palsta on menettänyt paljon mielenkiintoa.

        Mutta onneksi sun jutut on tosi mielenkiintoisia aina.


      • aloittaja-vai.mitä

        Sinä kuulut kaikkiin, minä en mihinkään.


      • keitos kirjoitti:

        Mutta onneksi sun jutut on tosi mielenkiintoisia aina.

        No en pyri mielenkiintoisuuteen. Pyrin tosiasioihin.


      • Tosiasiat ja totuus on toteutunut varsin hienosti. Eihän niitä voida täällä mitenkään estää muuten kuin viestien ja ketjujen poistamisella.


    • Palsta on mennyt pilalle älyttömien poistojen takia, koska eihän tänne kukaan järkevä tuhlaa kovin paljon aikaansa kirjoittaakseen tekstiä joka vaatisi vähänkään enemmän paneutumista. Asiapitoinen keskustelu on siis poistoilla torpattu hyvin pitkälti. Keskustelumoralistit sitten tänä vuonna vieneet lopunkin mielen palstasta.

      • Juuri niin!


      • et.ymmärtänyt
        usko.vainen kirjoitti:

        Juuri niin!

        Ymmärsitkö edes mistä oli kyse?


      • Keitä ovat keskustelumoralistit ja mitä he käytännössä ovat täällä tehneet viedäkseen "mielen palstalta"?


      • ". Asiapitoinen keskustelu on siis poistoilla torpattu hyvin pitkälti. "

        Millaista asiapitoista keskutelua tarkoitat?


      • Jankkaänkälle
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        ". Asiapitoinen keskustelu on siis poistoilla torpattu hyvin pitkälti. "

        Millaista asiapitoista keskutelua tarkoitat?

        Mitä se sulle kuuluu?


      • Jankkaänkälle kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu?

        Et sitten mitään fiksumpaa keksinyt sanoa??


      • Jankkaänkälle
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Et sitten mitään fiksumpaa keksinyt sanoa??

        Sellainen vastakysymys kuin kysymyksesikin! Olet pellkkä paskanjauhaja ja kyselijä!


      • Jankkaänkälle kirjoitti:

        Sellainen vastakysymys kuin kysymyksesikin! Olet pellkkä paskanjauhaja ja kyselijä!

        Haluatko että jatkamme tätä asiallista keskustelua? Vai joko sait asian pois sydämeltäsi?


      • Jankkaänkälle
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Haluatko että jatkamme tätä asiallista keskustelua? Vai joko sait asian pois sydämeltäsi?

        Tuliko nyt selväksi, että sinä olet pellkkä paskanjauhaja ja kyselijä! Vai keskustellanko siitä lisää?


      • Jankkaänkälle kirjoitti:

        Tuliko nyt selväksi, että sinä olet pellkkä paskanjauhaja ja kyselijä! Vai keskustellanko siitä lisää?

        Jos haluat jatkaa näin asialinjalla, sopii se minulle.


    • Juutalainen.69

      Natsit syö juutalaisten lapsia.

    • Toivottavasti me asiallista keskustelua haluavat jaksamme keskustella kaikesta huolimatta. Nämä vapaat foorumit ovat alttiita trollaukselle ja ikäville kommenteille, mutta yritetään nähdä se hyvä, mitä tälläkin foorumilla on tarjota.

      • Yritetään nähdä...*etsii tarkempaa suurennuslasia*


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Yritetään nähdä...*etsii tarkempaa suurennuslasia*

        Toivottavasti löytyy. 😀


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Toivottavasti löytyy. 😀

        Kyllä minulla se jossakin oli....toivon, että löydän, hiukan on ollut vaikea nähdä sitä hyvää kaiken moskan alta. Toki tiedän etsimättäkin, että se on siellä. Hyvä loistaa aina valoa ja valo löytää tiensä vaikka minkä kuran läpi, hei....tuossahan se jo pilkistää :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kyllä minulla se jossakin oli....toivon, että löydän, hiukan on ollut vaikea nähdä sitä hyvää kaiken moskan alta. Toki tiedän etsimättäkin, että se on siellä. Hyvä loistaa aina valoa ja valo löytää tiensä vaikka minkä kuran läpi, hei....tuossahan se jo pilkistää :)

        Kieltämättä on ollut vähän loskakeli palstalla viime päivinä. Mutta ei välitetä siitä,


      • viimeinen.tuomio.2

        Nyt vähän sitä radikalisoitumista, hyvät ihmiset!

        Ketjujen asialliset kirjoittajat, koska teitäkin näkyy olevan, teillä on rek. tunnukset ja niiden sähköpostit, kirjoitelkaa suoraan toisillenne. Tulee varmasti vähemmän turhia konflikteja.

        Nettitauko tekee kuulkaa kaikille hyvää, ei tämä palsta täältä mihinkään karkaa sillä aikaa. Älkää vastatko usko.vaiselle enää lainkaan näihin ketjuihin, ei vaikka mitä henkilökohtaisuuksia kirjoittaisi.

        Trolli, kuten usko.vainen, kyllästyy nopeasti, jos ei saa huomiota. Nyt hän on hetken saanut minulta kaipaamaansa huomiota ja lisäesimerkiksi innostunut kopioimaan nikkini kirjoituksia ja esiintymään minuna, sekä tekemään aloituksia nimissäni. Mikään näistä ei ole hyvää netikettiä, on se millä palstalla vaan ja usko.vainen pyörii täällä aika laajalla skaalalla...

        Tarkkaavaisemmat ovat samaan aikaan huomanneet, mitkä palstalla yleensä koko ajan äänessä olevat patmoslaiset kiihkofundamentalistihomottaja-nikit ovat yllättävästi hiljentyneet, kun usko.vainen ei ehdi tuoda koko vara-nikkiarmeijaansa kehiin, kun yksi eli minä häntä pidän koko ajan jumissa siinä nikissä.

        Joko käännätte edelleen kiltisti toisen posken tai tapaus usko.vainen on aika pudottaa jalustaltaan nyt kun olen nostanut hänet niin korkealle, että huonompinäköisetkin näkevät heitellä mutapaakkuja. Siitä se alkaa ja sitten vara-nikit sitä mukaa. Koko huijarin korttitalo vaan alas saakka.

        Jos sankari on mulle loppuikänsä sitten katkera sitten siitä asiasta, niin antaapa olla, ei ole mitään uutta.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Nyt vähän sitä radikalisoitumista, hyvät ihmiset!

        Ketjujen asialliset kirjoittajat, koska teitäkin näkyy olevan, teillä on rek. tunnukset ja niiden sähköpostit, kirjoitelkaa suoraan toisillenne. Tulee varmasti vähemmän turhia konflikteja.

        Nettitauko tekee kuulkaa kaikille hyvää, ei tämä palsta täältä mihinkään karkaa sillä aikaa. Älkää vastatko usko.vaiselle enää lainkaan näihin ketjuihin, ei vaikka mitä henkilökohtaisuuksia kirjoittaisi.

        Trolli, kuten usko.vainen, kyllästyy nopeasti, jos ei saa huomiota. Nyt hän on hetken saanut minulta kaipaamaansa huomiota ja lisäesimerkiksi innostunut kopioimaan nikkini kirjoituksia ja esiintymään minuna, sekä tekemään aloituksia nimissäni. Mikään näistä ei ole hyvää netikettiä, on se millä palstalla vaan ja usko.vainen pyörii täällä aika laajalla skaalalla...

        Tarkkaavaisemmat ovat samaan aikaan huomanneet, mitkä palstalla yleensä koko ajan äänessä olevat patmoslaiset kiihkofundamentalistihomottaja-nikit ovat yllättävästi hiljentyneet, kun usko.vainen ei ehdi tuoda koko vara-nikkiarmeijaansa kehiin, kun yksi eli minä häntä pidän koko ajan jumissa siinä nikissä.

        Joko käännätte edelleen kiltisti toisen posken tai tapaus usko.vainen on aika pudottaa jalustaltaan nyt kun olen nostanut hänet niin korkealle, että huonompinäköisetkin näkevät heitellä mutapaakkuja. Siitä se alkaa ja sitten vara-nikit sitä mukaa. Koko huijarin korttitalo vaan alas saakka.

        Jos sankari on mulle loppuikänsä sitten katkera sitten siitä asiasta, niin antaapa olla, ei ole mitään uutta.

        Ihan hyviä neuvoja. Sähköpostiin keskustelu vaan ei oikein ole oikeaa keskustelua kun siihen ei voi kaikki asiallisestikaan keskustelevat osallistua. Nettitauko varmasti tekisi hyvää itse kullekin ja varmasti senkin aika jossain vaiheessa tulee.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Nyt vähän sitä radikalisoitumista, hyvät ihmiset!

        Ketjujen asialliset kirjoittajat, koska teitäkin näkyy olevan, teillä on rek. tunnukset ja niiden sähköpostit, kirjoitelkaa suoraan toisillenne. Tulee varmasti vähemmän turhia konflikteja.

        Nettitauko tekee kuulkaa kaikille hyvää, ei tämä palsta täältä mihinkään karkaa sillä aikaa. Älkää vastatko usko.vaiselle enää lainkaan näihin ketjuihin, ei vaikka mitä henkilökohtaisuuksia kirjoittaisi.

        Trolli, kuten usko.vainen, kyllästyy nopeasti, jos ei saa huomiota. Nyt hän on hetken saanut minulta kaipaamaansa huomiota ja lisäesimerkiksi innostunut kopioimaan nikkini kirjoituksia ja esiintymään minuna, sekä tekemään aloituksia nimissäni. Mikään näistä ei ole hyvää netikettiä, on se millä palstalla vaan ja usko.vainen pyörii täällä aika laajalla skaalalla...

        Tarkkaavaisemmat ovat samaan aikaan huomanneet, mitkä palstalla yleensä koko ajan äänessä olevat patmoslaiset kiihkofundamentalistihomottaja-nikit ovat yllättävästi hiljentyneet, kun usko.vainen ei ehdi tuoda koko vara-nikkiarmeijaansa kehiin, kun yksi eli minä häntä pidän koko ajan jumissa siinä nikissä.

        Joko käännätte edelleen kiltisti toisen posken tai tapaus usko.vainen on aika pudottaa jalustaltaan nyt kun olen nostanut hänet niin korkealle, että huonompinäköisetkin näkevät heitellä mutapaakkuja. Siitä se alkaa ja sitten vara-nikit sitä mukaa. Koko huijarin korttitalo vaan alas saakka.

        Jos sankari on mulle loppuikänsä sitten katkera sitten siitä asiasta, niin antaapa olla, ei ole mitään uutta.

        Samaa mieltä nikin Kuusenjuuret kanssa. En myöskään halua heitellä mutapaakkuja.
        Nettitauko ei tee kenellekään pahaa, mutta toinen puoli asiaa on myöskin se, ettei pidä alistua ja poistua kun paska...anteeksi....lentää.
        Periksi ei anneta ja kaveria ei jätetä...vai millai se meni :)


      • BlaaBlaaBlaaa
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Nyt vähän sitä radikalisoitumista, hyvät ihmiset!

        Ketjujen asialliset kirjoittajat, koska teitäkin näkyy olevan, teillä on rek. tunnukset ja niiden sähköpostit, kirjoitelkaa suoraan toisillenne. Tulee varmasti vähemmän turhia konflikteja.

        Nettitauko tekee kuulkaa kaikille hyvää, ei tämä palsta täältä mihinkään karkaa sillä aikaa. Älkää vastatko usko.vaiselle enää lainkaan näihin ketjuihin, ei vaikka mitä henkilökohtaisuuksia kirjoittaisi.

        Trolli, kuten usko.vainen, kyllästyy nopeasti, jos ei saa huomiota. Nyt hän on hetken saanut minulta kaipaamaansa huomiota ja lisäesimerkiksi innostunut kopioimaan nikkini kirjoituksia ja esiintymään minuna, sekä tekemään aloituksia nimissäni. Mikään näistä ei ole hyvää netikettiä, on se millä palstalla vaan ja usko.vainen pyörii täällä aika laajalla skaalalla...

        Tarkkaavaisemmat ovat samaan aikaan huomanneet, mitkä palstalla yleensä koko ajan äänessä olevat patmoslaiset kiihkofundamentalistihomottaja-nikit ovat yllättävästi hiljentyneet, kun usko.vainen ei ehdi tuoda koko vara-nikkiarmeijaansa kehiin, kun yksi eli minä häntä pidän koko ajan jumissa siinä nikissä.

        Joko käännätte edelleen kiltisti toisen posken tai tapaus usko.vainen on aika pudottaa jalustaltaan nyt kun olen nostanut hänet niin korkealle, että huonompinäköisetkin näkevät heitellä mutapaakkuja. Siitä se alkaa ja sitten vara-nikit sitä mukaa. Koko huijarin korttitalo vaan alas saakka.

        Jos sankari on mulle loppuikänsä sitten katkera sitten siitä asiasta, niin antaapa olla, ei ole mitään uutta.

        Eihän sinulla ole mitään nikkiä ennenkuin olet rekisteröinyt sellaisen. Eli kaikki mitä kirjoitit olikin tyhjänpäiväistä roskaa, olet kirjoituksillasi osoittanut olevasi palstatrolli.


      • viimeinen.tuomio.2
        BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Eihän sinulla ole mitään nikkiä ennenkuin olet rekisteröinyt sellaisen. Eli kaikki mitä kirjoitit olikin tyhjänpäiväistä roskaa, olet kirjoituksillasi osoittanut olevasi palstatrolli.

        Osui ja upposi, näköjään :D

        Miksi rekisteröityisin, koska palstahan on jo täynnä rekisteröityjä palstatrolleja satoine nikkeineen? Hyvin helposti olen parissa päivässä tuonut nimenomaan sen esille, että miten eräs palstatrolli täällä käyttäytyy. Kirjoita vaan sillä rekisteröimälläsi viimeinen.tuomio tai viimeinen.tuomio.1 -nikillä, koska nehän ovat nyt minulta pois ja yritä mitätöidä kaikki mitä kirjoitan, heitä hymiöitä, peukuta omia kommenttejasi, OLE ihan vapaasti se, mikä olet. Todistat vaan lisää asioita sillä käytökselläsi. En minä sitä moralisoi että onko se paha, jos se on ainoa tapa sinulle kommunikoida, mutta ympäristö reagoi sinuun. Ja kenenkä kanssa sitten väännät, jos karkotat kaikki muut pois? Hyvin toimii eräällä toisella sivustollakin.

        Eihän se sinulta vaadi kuin muutosta käytökseen, jos haluat olla mallikelpoinen ja mielipiteitäsi kunnioitetaan. Voit olla 2 päivää hiljaa usko.vaisena, jos se tuo sinulle taas lisää faneja tai sitten olla suuna päänä. Kukaan ei sinua silti estä olemasta joka päivä pienin askelin parempi ihminen kuin mitä olet.

        Ja mainittakoon, en ole huolissani kenenkään palstalaisen sielun puolesta kirjoittaako mitä ja kuinka paljon tänne, tai välitä oletteko uskovaisia vai ette tai montako nikkiä kenelläkin on tai lennänkö jostain sivustosta pellolle. Tämä on ihan yleisen keskustelun tason takia vaan kaikille pieni herätys.

        Kun tämä on varmasti päälllisin puolin kiivain kinasteluosasto koko s24:ssä ja vastustus on aikamoista, niin jos tänne tulee osallistumaan ja uskaltaa kyseenalaistaa kahvipuheet, niin yhtäkkiä kommentointi kutistuu käytännössä paljolti yhden tai kahden henkilön juupas-eipäs -vääntöön, eikä ns. järkevillekään näemmä neuvot kelpaa, koska ilmeisesti kuitenkin halutaan jäkätystä.

        Ihan vaan normaalia järjenkäyttöä, niin palstan kiusanhenget kaikkoavat, tässä yhteiskunnassa on jo niin paljon eripuraa ihan turhasta, että mitä sitä vielä nettiin kierrättää. Mutta, anteeksi puujalkavitsi, eihän ole pakko uskoa.

        Ja sitten varmaankin tulee jo ajattelukyvyltään ja ulosanniltaan heiveröisempi kopionimax. 160 merkkiä kerrallaan tajuavine aivoineen hymiöiden kera mitätöimään taas puheenvuoroni.

        Mutta sekin todistaa taas kirjoittamaani, että antaapa tulla vaan.


      • viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Osui ja upposi, näköjään :D

        Miksi rekisteröityisin, koska palstahan on jo täynnä rekisteröityjä palstatrolleja satoine nikkeineen? Hyvin helposti olen parissa päivässä tuonut nimenomaan sen esille, että miten eräs palstatrolli täällä käyttäytyy. Kirjoita vaan sillä rekisteröimälläsi viimeinen.tuomio tai viimeinen.tuomio.1 -nikillä, koska nehän ovat nyt minulta pois ja yritä mitätöidä kaikki mitä kirjoitan, heitä hymiöitä, peukuta omia kommenttejasi, OLE ihan vapaasti se, mikä olet. Todistat vaan lisää asioita sillä käytökselläsi. En minä sitä moralisoi että onko se paha, jos se on ainoa tapa sinulle kommunikoida, mutta ympäristö reagoi sinuun. Ja kenenkä kanssa sitten väännät, jos karkotat kaikki muut pois? Hyvin toimii eräällä toisella sivustollakin.

        Eihän se sinulta vaadi kuin muutosta käytökseen, jos haluat olla mallikelpoinen ja mielipiteitäsi kunnioitetaan. Voit olla 2 päivää hiljaa usko.vaisena, jos se tuo sinulle taas lisää faneja tai sitten olla suuna päänä. Kukaan ei sinua silti estä olemasta joka päivä pienin askelin parempi ihminen kuin mitä olet.

        Ja mainittakoon, en ole huolissani kenenkään palstalaisen sielun puolesta kirjoittaako mitä ja kuinka paljon tänne, tai välitä oletteko uskovaisia vai ette tai montako nikkiä kenelläkin on tai lennänkö jostain sivustosta pellolle. Tämä on ihan yleisen keskustelun tason takia vaan kaikille pieni herätys.

        Kun tämä on varmasti päälllisin puolin kiivain kinasteluosasto koko s24:ssä ja vastustus on aikamoista, niin jos tänne tulee osallistumaan ja uskaltaa kyseenalaistaa kahvipuheet, niin yhtäkkiä kommentointi kutistuu käytännössä paljolti yhden tai kahden henkilön juupas-eipäs -vääntöön, eikä ns. järkevillekään näemmä neuvot kelpaa, koska ilmeisesti kuitenkin halutaan jäkätystä.

        Ihan vaan normaalia järjenkäyttöä, niin palstan kiusanhenget kaikkoavat, tässä yhteiskunnassa on jo niin paljon eripuraa ihan turhasta, että mitä sitä vielä nettiin kierrättää. Mutta, anteeksi puujalkavitsi, eihän ole pakko uskoa.

        Ja sitten varmaankin tulee jo ajattelukyvyltään ja ulosanniltaan heiveröisempi kopionimax. 160 merkkiä kerrallaan tajuavine aivoineen hymiöiden kera mitätöimään taas puheenvuoroni.

        Mutta sekin todistaa taas kirjoittamaani, että antaapa tulla vaan.

        "Ihan vaan normaalia järjenkäyttöä, niin palstan kiusanhenget kaikkoavat, tässä yhteiskunnassa on jo niin paljon eripuraa ihan turhasta, että mitä sitä vielä nettiin kierrättää. Mutta, anteeksi puujalkavitsi, eihän ole pakko uskoa."

        Neuvot kelpaavat aina, kiitos niistä. Kuitenkin jokaisen on löydettävä se oma tapa ratkoa ongelmia. Voi olla , että sinun esittämälläsi tavalla kiusanhenget kaikkoavat ja palsta siistiytyy. En itse jaksa uskoa siihen, koska et millään saa kaikki olemaan kommentoimatta heille, jotka ovat niitä kiusanhenkiä sinun mielestäsi ja meidän muiden mielestä. He saavat joka tapauksessa huomionsa ja jatkavat maailman tappiin. Jos kokonaan haluaa välttää kiusanhenkiä, on poistuttava keskustelupalstoilta ja keskityttävä live-elämään ja varottava siellä niitä kiusanhenkiä.
        On hyvin ärsyttävää , että kiusanhenkiä on palstat täynnä, se on koko netin ongelma tänä päivänä ja sen ratkaisu ei taida olla ihan niin helppo kuin annat ymmärtää. Noista puskanikeistäkään ei aina osaa alkuun sanoa, kuka siellä takana on, jos siellä on joku rekattu nikki, joka tietenkin vaikeuttaa kovasti paljon sitä tiettyjen nikkien ohittamista.

        Muutaman kerran olen vilkaissut muitakin osioita täällä ja ei se kyllä mikään ylevä kokemus ollut. Sontaa lentää kaaressa ihan samalla tavalla kuin täällä. Some nyt vain mahdollistaa sen sonnan lennättämisen ja sen pois saanti on kyllä melkoinen suoritus.

        Jossain määrin on suostuttava siihen, että varsinkin näin moderoimattomalla palstalla sonta lentää...


      • BlaaBlaaBlaaa
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        "Ihan vaan normaalia järjenkäyttöä, niin palstan kiusanhenget kaikkoavat, tässä yhteiskunnassa on jo niin paljon eripuraa ihan turhasta, että mitä sitä vielä nettiin kierrättää. Mutta, anteeksi puujalkavitsi, eihän ole pakko uskoa."

        Neuvot kelpaavat aina, kiitos niistä. Kuitenkin jokaisen on löydettävä se oma tapa ratkoa ongelmia. Voi olla , että sinun esittämälläsi tavalla kiusanhenget kaikkoavat ja palsta siistiytyy. En itse jaksa uskoa siihen, koska et millään saa kaikki olemaan kommentoimatta heille, jotka ovat niitä kiusanhenkiä sinun mielestäsi ja meidän muiden mielestä. He saavat joka tapauksessa huomionsa ja jatkavat maailman tappiin. Jos kokonaan haluaa välttää kiusanhenkiä, on poistuttava keskustelupalstoilta ja keskityttävä live-elämään ja varottava siellä niitä kiusanhenkiä.
        On hyvin ärsyttävää , että kiusanhenkiä on palstat täynnä, se on koko netin ongelma tänä päivänä ja sen ratkaisu ei taida olla ihan niin helppo kuin annat ymmärtää. Noista puskanikeistäkään ei aina osaa alkuun sanoa, kuka siellä takana on, jos siellä on joku rekattu nikki, joka tietenkin vaikeuttaa kovasti paljon sitä tiettyjen nikkien ohittamista.

        Muutaman kerran olen vilkaissut muitakin osioita täällä ja ei se kyllä mikään ylevä kokemus ollut. Sontaa lentää kaaressa ihan samalla tavalla kuin täällä. Some nyt vain mahdollistaa sen sonnan lennättämisen ja sen pois saanti on kyllä melkoinen suoritus.

        Jossain määrin on suostuttava siihen, että varsinkin näin moderoimattomalla palstalla sonta lentää...

        viimeinen.tuomio.2 on samanlainen kiusanhenki kuin sinäkin tällä palstalla.


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        viimeinen.tuomio.2 on samanlainen kiusanhenki kuin sinäkin tällä palstalla.

        Heh. Mikä heissä sinua noin kiusaa? Mukavastihan he kirjoittavat.


      • BlaaBlaaBlaaa
        torre12 kirjoitti:

        Heh. Mikä heissä sinua noin kiusaa? Mukavastihan he kirjoittavat.

        Niin, sinähän olet yksi tästä kiusanhenkiklaanista.


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Niin, sinähän olet yksi tästä kiusanhenkiklaanista.

        Ai jaa. Pyrin kyllä kertomaan tosiasioista, en kiusaa ketään.


      • viimeinen.tuomio.2

        Peukuttelun huippu ;D

        Eli nyt sinulla on siis 4 rek. käyttäjää tämän uuden aliaksen lisäksi, joilla voit omia kommenttejasi peukuilla nostaa ja minua dissata ;D

        Hyvä meininki ;D Tämähän on kohta kuin kristityt Colosseumilla, peukusta kiinni, kuinka käy ;D


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Eihän sinulla ole mitään nikkiä ennenkuin olet rekisteröinyt sellaisen. Eli kaikki mitä kirjoitit olikin tyhjänpäiväistä roskaa, olet kirjoituksillasi osoittanut olevasi palstatrolli.

        Tuo pätee sinuun, koskapa kirjoittelet rekkaamattomalla nikillä. :)


      • BlaaBlaaBlaaa
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Tuo pätee sinuun, koskapa kirjoittelet rekkaamattomalla nikillä. :)

        Minäpä en olekaan väittänyt että joku "varastaisi" nikkiäni, toisin kuin palstan multinikkitrolli "viimeinen.tuomio.2" (kirjoittelee palstalle sadoilla nikeillään)


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Minäpä en olekaan väittänyt että joku "varastaisi" nikkiäni, toisin kuin palstan multinikkitrolli "viimeinen.tuomio.2" (kirjoittelee palstalle sadoilla nikeillään)

        Vaan mistäpä voimme tuon tietää?


      • BlaaBlaaBlaaa
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Vaan mistäpä voimme tuon tietää?

        Niin, mistäpä voimme tietää? viimeinen.tuomio.2 saattaa olla myös sinun sivunikkisi.


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Niin, mistäpä voimme tietää? viimeinen.tuomio.2 saattaa olla myös sinun sivunikkisi.

        Saattaa olla ja saattaa olla olematta. Minä olen kyllä sen verran laiska, etten jaksa vaihdella nikkejä, mutta siitähän on vain minun sanani. Ja moneksi on minua sanottu. Voihan olla, ettei täällä ole kuin yksi ihminen, joka itsekseen ylläpitää tätä showta, vaihtelee nikkejä, rekkailee osan, jotta pääsee peukuttamaan jne. Mutta oletko se sinä vai minä? Vai oletko sinäkin sivunikkini?


    • BlaaBlaaBlaaa

      Osui ja upposi näköjään tosiaan sinuun palstatrolli.

      On tosiaan hienoa, että myönnät olevasi pelkkä trolli ja tarkoituksesi on vain trollata eikä sinulla ole aikeitakaan rekisteröidä nimimerkkiäsi. Näin tehdessäsi varmasti myös ymmärrät, ettei kukaan voi kirjoitella "nimimerkilläsi", sillä sinulla ei oikeastaan ole sellaista.

      Olet pelkkä palstatrolli ja tyhjänpäiväiset kirjoituksesi kaikuvat kuuroille korville.

      • Tuohon ei voi sanoa muuta kuin että höpöhöpö.


      • BlaaBlaaBlaaa
        sage8 kirjoitti:

        Tuohon ei voi sanoa muuta kuin että höpöhöpö.

        Mikä tuossa ei pitänyt paikkaansa vai onko viimeinen.tuomio.2 yksi sivunikeistäsi?


      • Ei ole minun sivunikkiäni mutta sinulle usko.vainen on.


      • Valehtelet kuten aina ennenkin usko.vainen.


      • sage8 kirjoitti:

        Valehtelet kuten aina ennenkin usko.vainen.

        Olet hauska varjonyrkkeilijä.


      • BlaaBlaaBlaaa
        sage8 kirjoitti:

        Valehtelet kuten aina ennenkin usko.vainen.

        Sinulla on satoja nikkejä, kuten hyvin on tiedossa ja olet todellinen valehtelija sekä palstan multinikki.

        viimeinen.tuomio.2 on yksi multinikeistäsi.


      • viimeinen.tuomio.2
        BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Sinulla on satoja nikkejä, kuten hyvin on tiedossa ja olet todellinen valehtelija sekä palstan multinikki.

        viimeinen.tuomio.2 on yksi multinikeistäsi.

        Näkeekö täällä toinen käyttäjä, kuka antaa kenellekin räyhääjälle peukutuksia?

        BlaaBlaaBlaaa:nkin 4 peukutusta johtavat todennäköisesti suoraan sylttytehtaalle ;D


      • BlaaBlaaBlaaBlaaa
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Näkeekö täällä toinen käyttäjä, kuka antaa kenellekin räyhääjälle peukutuksia?

        BlaaBlaaBlaaa:nkin 4 peukutusta johtavat todennäköisesti suoraan sylttytehtaalle ;D

        Myönnät siis olevasi sage8:n multinikki


      • viimeinen.tuomio.2
        BlaaBlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Myönnät siis olevasi sage8:n multinikki

        Suosittelisin näissä harmillisissa identiteetti-epätietoisuuden tapauksissa kirjoittamista rekisteröitynä suoraan sage8:lle tai kenelle muulle rekisteröidylle nimimerkille ja kysymistä häneltä ihan noin mies miehelle ja rekisteröitynyt rekisteröityneelle. Ei siitä homoksi tule, jos mies kirjoittaa toiselle miehelle. Ehkä ;P

        Minähän voin todellakin olla kuka vaan, vaikka pyrin ystävällisesti ja selkeyden vuoksi olemaan palstallanne se sama viimeinen.tuomio juuri näiden teidän vuosia jatkuneiden nikkisekaannustenne välttämiseksi.

        Ajatusmaailmasi selventämiseksi kerron, että myöskään nimimerkki usko.vainen en ole, joten jos et jostain kumman syystä häntä peilissäsi näe, niin älä häntä suotta kiusaa uteluilla, koska hänellä on varmasti niin paljon muuta kirjoitettavaa tänne useilla profiileilla, ettei kumminkaan ehdi sähköpostejaan katsoa ;D


      • BlaaBlaaBlaaa
        viimeinen.tuomio.2 kirjoitti:

        Suosittelisin näissä harmillisissa identiteetti-epätietoisuuden tapauksissa kirjoittamista rekisteröitynä suoraan sage8:lle tai kenelle muulle rekisteröidylle nimimerkille ja kysymistä häneltä ihan noin mies miehelle ja rekisteröitynyt rekisteröityneelle. Ei siitä homoksi tule, jos mies kirjoittaa toiselle miehelle. Ehkä ;P

        Minähän voin todellakin olla kuka vaan, vaikka pyrin ystävällisesti ja selkeyden vuoksi olemaan palstallanne se sama viimeinen.tuomio juuri näiden teidän vuosia jatkuneiden nikkisekaannustenne välttämiseksi.

        Ajatusmaailmasi selventämiseksi kerron, että myöskään nimimerkki usko.vainen en ole, joten jos et jostain kumman syystä häntä peilissäsi näe, niin älä häntä suotta kiusaa uteluilla, koska hänellä on varmasti niin paljon muuta kirjoitettavaa tänne useilla profiileilla, ettei kumminkaan ehdi sähköpostejaan katsoa ;D

        Olet siis yksi sage8:n sivunikeistä. Hyvä että tämä tuli selväksi.


      • BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        Olet siis yksi sage8:n sivunikeistä. Hyvä että tämä tuli selväksi.

        Heh heh, on sulla sairas mielikuvitus, hyvä kirjoittaja v.t2 on, hienoa kun luulet meitä samaksi.


      • BlaaBlaaBlaaa
        sage8 kirjoitti:

        Heh heh, on sulla sairas mielikuvitus, hyvä kirjoittaja v.t2 on, hienoa kun luulet meitä samaksi.

        viimeinen.tuomio.2 on yhtä surkea kirjoittaja kuin sinäkin, mutta hyvä että myönsit olevasi tuon nikin takana :)


      • tietoa.sinusta
        BlaaBlaaBlaaa kirjoitti:

        viimeinen.tuomio.2 on yhtä surkea kirjoittaja kuin sinäkin, mutta hyvä että myönsit olevasi tuon nikin takana :)

        Sinä ole vielä surkeampi kirjoittaja 😜😜😂


    • kertakäyttönimimerkki

      Jos trolleille ja jankkaajille ei vastattaisi, niin keskusteluketjut pysyisi luettavina.

      • Noinkin voisi olla, toisaalta nämä häiriköt, tai häirikkö, voisivat keksiä uusiakin konsteja.

        Ehkä rekisteröimispakko voisi hieman vähentää häiriköimistä.


      • kertakäyttönimimerkki
        sage8 kirjoitti:

        Noinkin voisi olla, toisaalta nämä häiriköt, tai häirikkö, voisivat keksiä uusiakin konsteja.

        Ehkä rekisteröimispakko voisi hieman vähentää häiriköimistä.

        Ei sinuakaan näytä rekkaaminen estävän trollaamasta ja vainoamasta usko.vaista.


      • BlaaBlaaBlaaa

        Mitä nyt sinulla on satoja puskanikkejä käytössä, viimeinen.tuomio.2 on yksi niistä.


    • miksei.muuttuisi

      Palsta taitaa jo olla pilalla koska puskanikit ovat valloittanut jokaisen ketjun.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      280
      6640
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3793
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      146
      2698
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      345
      2522
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2082
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      84
      1689
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1681
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1526
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1341
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      109
      1188
    Aihe