Mitä mies tarkoittaa ku sanoo

että nainen on liian "needy" ja "takertuva"?

9

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nEEDY TARKOITTAA KÖYHää (kas CL alkoi keljuilemaan), eli ei ole toiveiden mukainen.
      Takertuva taas ettei anna sanojan mielestä tarpeeksi tilaa.

• Ei kyl tarkota köyhää :D

• vaihtamallaparanee

Runonraja on oikeessa. Needy tarkoittaa, että mies peitellysti viestittää olevansa niin köyhä ettei kykene vastaamaan taloudellisiin tarpeisiisi.

• vaihtamallaparanee kirjoitti:

Runonraja on oikeessa. Needy tarkoittaa, että mies peitellysti viestittää olevansa niin köyhä ettei kykene vastaamaan taloudellisiin tarpeisiisi.

Enemmän tarkoitin naisen ajatusmaailman olevan köyhä ja tavoiltaan seurustelukumppaniin takertuva.

• Jotenkin näin.... Nainen on huomionhakuinen ja vaativa. Ei anna miehelle tilaa, vaan edellyttää jatkuvaa hyväksyntää. Nainen ripustautuu ja ohjailee miehen tekemisiä ja sanomisia ulkopuolelta. Tämä on yksi tapa hallita miestä.

• cavitysearch

mille sun pierut haisee?

• Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!

• LaRito kirjoitti:

Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!

Joo, tulee usein haettua Googlesta tietoa. Paitsi nyt. Tuon em. tekstin vetäisin osan arvaamalla ja loput päättelemällä. Käytin naisenlogiikkaa. :)

Pidän enemmän miehistä, jotka ovat aktiivisempia osapuolia. Itselle olisi todella vierasta roikkua ja takertua mieheen. Miehen kiinnostuksen pitää näkyä ja kuulua, vaikka sitten korvaan kuiskutteluna.
        Olen luonteeltani enemmän sellainen viilipyttymalli, mutta en mikään kylmä jääsydän sentään.

• yybee
        LaRito kirjoitti:

Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mä liikutun. Lartsa on kaikkien näiden vuosien jälkeen löytänyt caps lockin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2493
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1728
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1559
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      955
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      948
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      881
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      846
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      834
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      808
    Aihe