Mitä mies tarkoittaa ku sanoo

että nainen on liian "needy" ja "takertuva"?
Ilmianna
Jaa

7 Vastausta

nEEDY TARKOITTAA KÖYHää (kas CL alkoi keljuilemaan), eli ei ole toiveiden mukainen.
Takertuva taas ettei anna sanojan mielestä tarpeeksi tilaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Ei kyl tarkota köyhää :D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Runonraja on oikeessa. Needy tarkoittaa, että mies peitellysti viestittää olevansa niin köyhä ettei kykene vastaamaan taloudellisiin tarpeisiisi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Jotenkin näin.... Nainen on huomionhakuinen ja vaativa. Ei anna miehelle tilaa, vaan edellyttää jatkuvaa hyväksyntää. Nainen ripustautuu ja ohjailee miehen tekemisiä ja sanomisia ulkopuolelta. Tämä on yksi tapa hallita miestä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
mille sun pierut haisee?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
LaRito kirjoitti:
Tosi typy näyttää olevan googlen kans hyvää pataa.

Mut itse oon samaa mieltä, ja mikäli näyttää että moisia miehiä on kaikki niin jään yksin. Passade praa!
Joo, tulee usein haettua Googlesta tietoa. Paitsi nyt. Tuon em. tekstin vetäisin osan arvaamalla ja loput päättelemällä. Käytin naisenlogiikkaa. :)

Pidän enemmän miehistä, jotka ovat aktiivisempia osapuolia. Itselle olisi todella vierasta roikkua ja takertua mieheen. Miehen kiinnostuksen pitää näkyä ja kuulua, vaikka sitten korvaan kuiskutteluna.
Olen luonteeltani enemmän sellainen viilipyttymalli, mutta en mikään kylmä jääsydän sentään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä mies tarkoittaa ku sanoo

että nainen on liian "needy" ja "takertuva"?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta