Jmies aina mielessä

Kaikkisallittua

Edelleen oot mielessä. Harmi kun oot varattu, enkä ole sellainen nainen joka haluaa perheitä rikkoa. Mutta synkkaa, enkä osaa ihastutani peittää. Välillä tuntuu, että flirttailet, mutta voi olla vain toiveajattelua. Miten säälittävää on mun elämä, kun meikkaan ja laitan parempaa ylle, kun tiedän sun olevan töissä. Ja sit odotan sulta flirttiä vaikka tiedän sun olevan varattu... Unelmoin vaan, et veisit mun varaston pimeimpään nurkkaan ja työntäisit seinää vasteen.

17

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RaskastaJaIhanaa

      Sellaisia me naiset olemme. Itselläni myös Jmies mielessä, mutta olen niin "luonnonlapsi", että ehdotuksiin hän ei vaikuta ja pukeutumisesta olen aina ollut tarkka. Töissä olen kyllä "aina" samassa asussa, joten ei tuotakaan ongelmaa. Ongelmani on, että ollaan molemmat varattuja. Joten... hän jää minulle varmasti vain haaveeksi. Kipinää on, se on selvä, mutta kumpikaan ei taida aloitetta tehdä... Taitaa olla maailmassa paljon sydämen lämpimiä aaltoja aiheuttavia J miehiä.

    • JannevAin69

      Sairas akka. Minua ei kiinnosta työpaikkahoidot. Rakastan omaa M- naistani.

    • Kaikkisallittua

      Ei oo Jannesta kyse.

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

      no joka tapauksesssa sulla vähän heittää..................;)............:).............jjjjjjjjj

      • kylvansuula

        Kivahan se on sullekkin antaa elämään sisältöä!!


    • onsallittu

      Vaikka hän suhteessa olisikin, niin se ei tarkoita että hän olisi onnellisessa suhteessa.
      Kysymällä selviää.
      Tiedä mitä hienoa siitä tuleekaan.

      • Kaikkeatännelaitetaankin

        Ihan paskoja pettämissuhteitahan niistä tulee.


      • Noniinlaitetaan
        Kaikkeatännelaitetaankin kirjoitti:

        Ihan paskoja pettämissuhteitahan niistä tulee.

        On sitä nähty myös onnellisakin lopputuloksia.


    • JmiehenMuija

      Muistakaa horot näitä kirjoittaessa että me J-miesten naiset ollaan valmiita iskemään teiltä päät irti. Se että mies mielestäsi flirttailee, voi olla vain sitä että sattuu olemaan, kuten oma J-mieheni, sosiaalinen ja "flirttaileva" luonteeltaan. Se olen kuitenkin minä joka työnnetään nurkkaan ja niskasta patjaan tänäänkin joten jatka matkaa kiitos.
      Pidän miehestäni parempaa huolta kuin tuolla moraalilla oleva ikinä pystyisi.

      • MustasukkaisuusTappaa

        😂😂😂😂😂 Nyt osui sinuun🤔. Kyllä hän, ehkä jopa sinun J on tänäänkin minua koskettanut, laittanut selkää seinää vasten... paras työpäivä pitkään aikaan!


    • wifewife

      hehe.......minunkin J-mieheni tykkää laskea leikkiä naisten kanssa. eipä kaipamisessa mitään pahaa ole, eihän sitä voi määritellä ku kenestäkin tykkää. Jännittäviä hetkiä ap:lle.

    • SuomenMestaruus

      Ei mihinkään vpimeään ja paskaseen varastoon.
      Salille sut veisin ja asettaisin telineisiin. Siinä oisi paljon parempi punnertaa, vetää ja työntää.

    • fgbvgyfg

      Ai nyt mä tajuun mistä nämä rakastelufantasiat tulee.........lentokoneenvessa, baarinvessa, sali, varasto, auto, metsä ja jos oikein tuhlaillaan niin hotellihuone:)Miten olis roskis, siivouskomero.....

      • vähän_speciaalimpaa

        Kiinnostaisiko pissa ja kakkaleikit.

        Varvit lokakaivossa?


    • vitsitvitsit

      Näin talvella on piilopaikoista pula. Hotellissa voi tulla tuttuja vastaan. Ei missään nimessä sinne.

    • Ei.ole.lupaa

      Voi voi näitä horoluontojen fantasioita. Pinnallisuudessa näkee vain riettaan itsekkään leikin.
      Likaiset fantasiat paljastaa että ovat sokeita parisuhteen ja perhe elämän hyville ja kauniille arvoille jo olemassa olevissa parisuhteissa. Piruilijoilla myös sormensa pelissä, ei ole ymmärrystä kunnioittaa toisten elämää. Pelkkää rietasta himoa ei rakkautta, muutatte sen jännittäväksi fantasiaksi vain omissa mielissänne.
      Kova opetusko sen vasta opettaa. Oma kumppaninne jota rakastatte (?) salaa tekee saman itsellenne. paha saa yleensä palkkansa. Samaa karvasta kalkkia nielette kun sen aika tulee.
      Vaimon kanssa rakastellaan paremmissa paikoissa kuin likaisissa varastoissa ja vessoissa mutta ymmärtääkö likaiset ajatukset kauneutta. Tuliko mieleen että seksuaalista flirttiä ei ole kaikki työpaikoilla tapahtuva huumorintaju?

    • jfnpwfn

      Mene kakara kouluun niin sivistyt hieman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7531
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4476
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      62
      2933
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1453
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1362
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe