Laitetaan nyt oikeaa tietoa ja oikea nimimerkkikin tekee tämän aloituksen. Tämä on vastine väärän nimimerkin (minulta varastetun) esittämään valhetietoon ja valheelliseen aloitukseen.
Apt. 16:14
14 Meitä kuuntelemassa oli myös muuan Lyydia, jumalaapelkäävä nainen
On käsittämätöntä, että nimimerkin voi varastaa. Toisaalta on käsittämätöntä, että tuota valheellista aloitusta ei poisteta, vaikka olen sitä pyytänyt. On aika vaikea keskustella, jos joku toinen saa anastettua nimimerkin ja kirjoittelee puuta heinää. Tällainen osoittaa tämän keskustelupalstan moraalia ja tasoa ylipäänsä.
Lyydia on nainen (Apt. 16:14)!
5
127
Vastaukset
- mieti.joskus.ensin
"On käsittämätöntä, että nimimerkin voi varastaa."
Oletko vähän yksinkertainen? Jos et halua, että nimimerkkisi "varastetaan", niin rekisteröi se.
"Toisaalta on käsittämätöntä, että tuota valheellista aloitusta ei poisteta, vaikka olen sitä pyytänyt."
Moderaattorilla ei ole mitään syytä poistaa sitä. Aihe on raamatullinen ja aloituksen tekijä voi olla joku muu " Yksi_usko".
Tuo nimimerkkisi ei ole yksityisomaisuuttasi niin kauan kuin et ole rekisteröinyt sitä. Rekkaa ihmeessä nikkisi. Muuten se on vapaata riistaa.
Nyt on nimimerkki sitten rekisteröity.😊
v.aari kirjoitti:
Tämä on myönteistä kehitystä.
Aika metroseksuaalinen olemus sinulla tuossa kuvassa.Kuvassa on enkeli, jolla Raamattu kädessä.😀😭😅🙂😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372726Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891174Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.60950- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos76858Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70805EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta99802Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684