Olen varmaan maailman uglyin mies, koska kaikki naiset, joiden kanssa olen yrittänyt aloittaa suhdetta on loppuneet lyhyeen.
Olen ilmeisesti niin ällöttävän ruma, ettei yksinään nainen tällaisen olion kanssa halua elää.
Jos olen ehdottanut tapaamista, niin nainen on lähes kauhistunut ja selittänyt, että hänellä on silloin menoa, eikä hänellä ole muutenkaan aikaa tapailemisiin.
Tämäkin mies, jota uglyksi nimitetään on löytänyt vaimon ja saanut lapsia.
http://metro.co.uk/2015/06/22/ugandas-ugliest-man-has-become-a-father-for-the-eighth-time-5257601/
Olen siis vielä rumempi naisten silmissä, eikä mitään toiveita kannata elättää.
Tähän toivottomuuteen keskellä olen alkanut harrastaa kamikaze pyöräilyä siis ajan täysillä pyörällä autojen edestä, enkä aiokaan väistää.
Adrealiinitaso jyllää täysillä täpärissä tilanteissa...
Kukaan ei jää kaipaamaan, vaikka henki lähtee....
Minulla tuskin on toivoa
6
300
Vastaukset
- kaatopaikkaRoska
Järkytyin katsoessani omaa kuvaani, voiko näin järkyttävän näköistä ihmistä olla edes olemassa.
No ei ole mikään kumma, ettei tämmöistä kaatopaikkaroskaa kukaan nainen halua, kun ei itsekään omaa pärstää viitti katella..
On parempi pysyä vaan yksin, eikä pilata kenenkään naisen elämää.
Nyt mä tajuan, että miksi jotkut naiset minulle hymyilee. Ne hymyilee, kun ne tietää, ettei tarvi tuollaista kaatopaikkaroskaa katella, kun löytävät komeamman miehen tai heillä on jo komeampi mies. - SeksuaalinenAhdistus
Ei kannata yrittää lähestyä naista, varsikaan jos ei ole pärstäkerroin kunnossa.
Syyllistyt silloin naisen seksuaaliseen ahdisteluun.
Kannattaa enenmmin hypätä vaikka rekan tai junan alle, niin tulee luonnollinen poistuma ja komeat jäävät elämään. - Rumasinkkumies-
Olen rumin kaikista. Ei kukaan nainen ole koskaan halunnut tutustua minuun. Nuorena uskoin että joku voisi tykätä minusta mutta nyt se on jo mahdotonta koska olen jo yli 40 v
- A.Donitskin
Odota vielä 35 vuotta niin pääet samaan kuin minä...
Ja olenmelkein Adonis, vaan jossakin se vain mättää...
- Rumasinkkumies-
Olen sinua rumempi enkä ole edes saanut halata naista koskaan.
- RuminSinkkuKoskaan
Äläs kuule, minä olen sinua rumempi, mä en ole saanut tuntea edes naisen käden kosketusta koskaan.
Naisen wc pönttökin on paremmassa asemassa, se saa sentään tuntea kun nainen istuu syliin säännöllisesti, et mä oon kateellinen wc pöntöllekin.
Tässä kuulkaas sekoaa järki ja koko mies, kun naiset vaan hylkii ja puuttuu naisen kosketus, läheisyys, lämpö ja hellyys.
Mä maksaisin vaikka 1000€, jos vaan nainen, johon oon ihastunut, antais edes kerran lämpöä ja läheisyyttä, halaisi ja istahtaisi hetkeksi syliin.
Mä oon varmaan tosi kovassa puutteessa, kun maksaisin ihastuksen pikkuhousuistakin mitä vaan pyytäisi.....
On vaan haikea olo ja itkeä yksin itsensä uneen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834483Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243248Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392904Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172707- 162620
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432537Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142085Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737