Olen ajatellut aina, että olen romantikko. Nyt olen kuitenkin törmännyt pariskuntaan, jotka kävelevät käsikädessä vielä n. 10 vuodenkin jälkeen. Olen heihin vähän tutustunut ja minusta tuntuu tuon tavan olevan heistä jomman kumman pakkomielle. Ovat ihan mukavia ihmisiä, mutta muutamia tälläisiä ME juttuja on joita en ymmärrä. Kumpikaan ei käy ystäviensä tai työkavereidensa kanssa ulkona/juhlissa. Puhelimia vahditaan. Sosiaalisen mediaan käyttö on rajattua jne. Nyt oma mieheni otti asian puheeksi ja kysyi, että onko tuo normaalia? Ei mielestäni ole. Jompi kumpi on epävarma asemastaan toisen elämässä. Sairaalloisen mustasukkainen? Oletteko kukaan törmänneet vastaavaan? Miksi toista pitää vahtia? Itse olen omaan oman päätösvallan ja tekemisen suhteessani, joka onnkestänyt ja luottanut toiseen pitkän ajan.
Luetuimmat keskustelut
- 1241456
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361062Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella441004Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes88854Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97737- 67723
- 25700
- 34692
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23610- 8571