Komea ja varakas

Kenenkään naisen on turha väittää, ettei ulkonäkö ja varakkuus ole se tärkein kriteeri miehen valinnassa.
Yksikään nainen ei valitse miestä, joka ei ole katseenkestävä eli on siis ruma.
Ruma mies tietää, ettei hän kelpaa naiselle ja ruma mies myös sen aistii.
Naisen kriteerit miestä valitessa ovat selvät: komea ja varakas.
Minä olen ruma mies ja kokemuksesta tiedän, etten kelpaa naisille.
Muutaman naisen olen tavanut, varmaan ihan säälistä minua tapasivat, mutta ensimmäisen kerran jälkeen eivät enää haluneet tavata minua.
Jos olen tarjonnut apua esim. autokyytiä, niin ovat kieltäytyneet sanomalla, että kiitos vaan, mutta työmatka on niin lyhyt, ettei tarvitse.
Tiedän kyllä mitä he todellisuudessa tarkoittavat, mutta eivät suoraan sano eli en halua tulla noin ruman miehen auton kytiin, koska varmaan autokin on vähintään yhtä ruma, kuin sen omistajakin.

Joten kahville menoa on aivan turha edes ajatella esittävän, kun tietää, että vastaus on ei.
Siinäkin selitellään, että en ehdi, työkiirettä, ei oikein ole kiinnostusta lähteä nyt kahville.

Jos vastaavassa tilanteessa olisi komea mies tarjoamassa autokyytiä, niin nainen suostuisi empimättä komean miehen kyyditettäväksi.
Samoin kahvikutsu, nainen suostuisi välittömästi komean miehen kahvi kutsuun.
Naisten on turha selitellä, ettei se noin ole, kun se vaan on noin.
Rumaa miestä ei yksikään nainen huoli, tiedän kokemuksesta.
Siksi satuttaa tunteita tuollaiset säälittävät empaattisuus puheet, ettei ulkonäkö ole naiselle tärkein ja vaikuttavin asia. Kyllä se on, älkää viitsikö tulla minulle valehtelemaan.
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

sellainen itsestäänselvyys tällä kertaa.
Ilmianna
Jaa
Näin on! Mutta mites minä, kun olen jo tarpeeksi varakas itse, en tarvitse miehen rahoja? Komea saa kyllä olla. Mielummin sitä kaunista katselee kuin jotain pientä rumaa nilkkiä.
Ilmianna
Jaa
Juu, mullekaan ei raha merkitse mitään, kun sitä on jo itsellä tarpeeksi. Mutta kyllä miehen pitää olla komea, huomaavainen ja älykäs. On mulla kyllä ollut rumakin poikaystävä, mutta hän oli niin jäätävä kompleksikimppu, että en vain jaksanut.
Ilmianna
Jaa
Olin ennen huonotuloinen eikä naiset minusta kiinnostuneet, en ollut köyhä pärjäsin kyllä hyvin mutta tulot ei olleet isoja. No sain perinnön , sitten sain hyvän työnkin ja elämä sujuu ja sen jälkeen olen saanut naisilta paljon alotteita. Tiedän kyllä että naiset kiinnostuu koska ajelen hienolla autolla mutta minua ei enää kiinnostakkaan. Menee naiset hiljaiseksi kun kysyn että miksi sinä nyt minusta olet kiinnostunut.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Komea ja varakas

Kenenkään naisen on turha väittää, ettei ulkonäkö ja varakkuus ole se tärkein kriteeri miehen valinnassa.
Yksikään nainen ei valitse miestä, joka ei ole katseenkestävä eli on siis ruma.
Ruma mies tietää, ettei hän kelpaa naiselle ja ruma mies myös sen aistii.
Naisen kriteerit miestä valitessa ovat selvät: komea ja varakas.
Minä olen ruma mies ja kokemuksesta tiedän, etten kelpaa naisille.
Muutaman naisen olen tavanut, varmaan ihan säälistä minua tapasivat, mutta ensimmäisen kerran jälkeen eivät enää haluneet tavata minua.
Jos olen tarjonnut apua esim. autokyytiä, niin ovat kieltäytyneet sanomalla, että kiitos vaan, mutta työmatka on niin lyhyt, ettei tarvitse.
Tiedän kyllä mitä he todellisuudessa tarkoittavat, mutta eivät suoraan sano eli en halua tulla noin ruman miehen auton kytiin, koska varmaan autokin on vähintään yhtä ruma, kuin sen omistajakin.

Joten kahville menoa on aivan turha edes ajatella esittävän, kun tietää, että vastaus on ei.
Siinäkin selitellään, että en ehdi, työkiirettä, ei oikein ole kiinnostusta lähteä nyt kahville.

Jos vastaavassa tilanteessa olisi komea mies tarjoamassa autokyytiä, niin nainen suostuisi empimättä komean miehen kyyditettäväksi.
Samoin kahvikutsu, nainen suostuisi välittömästi komean miehen kahvi kutsuun.
Naisten on turha selitellä, ettei se noin ole, kun se vaan on noin.
Rumaa miestä ei yksikään nainen huoli, tiedän kokemuksesta.
Siksi satuttaa tunteita tuollaiset säälittävät empaattisuus puheet, ettei ulkonäkö ole naiselle tärkein ja vaikuttavin asia. Kyllä se on, älkää viitsikö tulla minulle valehtelemaan.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta