Komea ja varakas

RumaMiesEiKelpaa

Kenenkään naisen on turha väittää, ettei ulkonäkö ja varakkuus ole se tärkein kriteeri miehen valinnassa.
Yksikään nainen ei valitse miestä, joka ei ole katseenkestävä eli on siis ruma.
Ruma mies tietää, ettei hän kelpaa naiselle ja ruma mies myös sen aistii.
Naisen kriteerit miestä valitessa ovat selvät: komea ja varakas.
Minä olen ruma mies ja kokemuksesta tiedän, etten kelpaa naisille.
Muutaman naisen olen tavanut, varmaan ihan säälistä minua tapasivat, mutta ensimmäisen kerran jälkeen eivät enää haluneet tavata minua.
Jos olen tarjonnut apua esim. autokyytiä, niin ovat kieltäytyneet sanomalla, että kiitos vaan, mutta työmatka on niin lyhyt, ettei tarvitse.
Tiedän kyllä mitä he todellisuudessa tarkoittavat, mutta eivät suoraan sano eli en halua tulla noin ruman miehen auton kytiin, koska varmaan autokin on vähintään yhtä ruma, kuin sen omistajakin.

Joten kahville menoa on aivan turha edes ajatella esittävän, kun tietää, että vastaus on ei.
Siinäkin selitellään, että en ehdi, työkiirettä, ei oikein ole kiinnostusta lähteä nyt kahville.

Jos vastaavassa tilanteessa olisi komea mies tarjoamassa autokyytiä, niin nainen suostuisi empimättä komean miehen kyyditettäväksi.
Samoin kahvikutsu, nainen suostuisi välittömästi komean miehen kahvi kutsuun.
Naisten on turha selitellä, ettei se noin ole, kun se vaan on noin.
Rumaa miestä ei yksikään nainen huoli, tiedän kokemuksesta.
Siksi satuttaa tunteita tuollaiset säälittävät empaattisuus puheet, ettei ulkonäkö ole naiselle tärkein ja vaikuttavin asia. Kyllä se on, älkää viitsikö tulla minulle valehtelemaan.

18

1841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjkljghk

      sellainen itsestäänselvyys tällä kertaa.

    • Megan_and_Harry

      Näin on! Mutta mites minä, kun olen jo tarpeeksi varakas itse, en tarvitse miehen rahoja? Komea saa kyllä olla. Mielummin sitä kaunista katselee kuin jotain pientä rumaa nilkkiä.

    • Minustaketäänparantamaan

      Juu, mullekaan ei raha merkitse mitään, kun sitä on jo itsellä tarpeeksi. Mutta kyllä miehen pitää olla komea, huomaavainen ja älykäs. On mulla kyllä ollut rumakin poikaystävä, mutta hän oli niin jäätävä kompleksikimppu, että en vain jaksanut.

    • 43mies

      Olin ennen huonotuloinen eikä naiset minusta kiinnostuneet, en ollut köyhä pärjäsin kyllä hyvin mutta tulot ei olleet isoja. No sain perinnön , sitten sain hyvän työnkin ja elämä sujuu ja sen jälkeen olen saanut naisilta paljon alotteita. Tiedän kyllä että naiset kiinnostuu koska ajelen hienolla autolla mutta minua ei enää kiinnostakkaan. Menee naiset hiljaiseksi kun kysyn että miksi sinä nyt minusta olet kiinnostunut.

      • uytuy

        Sama vika Rahikaisella. Kouluaikoina jo laitoin merkille että tasot ovat olemassa. Oli se suosituin poika, sitten niitä vähemmän suosittuja suositun kavereita, sitten niitä joihin suhtauduttiin välinpitämättömästi ja joita ei huomattu, eli ns. seinäruusut ja ne pari jotka oli aina väheksyttyjä.

        Ala-asteella jako oli poikien kesken selkeä. Kaikki pojat olivat keskenään tasa-arvoisia, paitsi ne jotka päätyivät koulukiusatuiksi. Yläasteella tuo suosituimmuusjako alkoi tulla näkyväksi tyttöjen toimesta.

        Minä olin niitä seinäruusuja, eli niitä poikia joita tytöt puhuttelivat vain silloin kun oli pakko, mutta sen suosituimman joukon tullessa paikalle, tytöt puhuivat jopa minun yli tai läpi, koska olin heille täysin huomaamaton ja merkityksetön.

        Yläasteella tuo korostui reippaasti.

        Työelämässä tuo on tullut selkeimmin esiin. Olette varmasti nähneet elokuvia ja sarjoja joissa tytöillä on ns. homokaveri. Eli se joka on kuin yksi tytöistä, mutta miespuolinen. Minä en ole ollut edes sitä. Minulla ei ole ensimmäistäkään naispuolista kaveria, puhumattakaan ystävästä. Naisille olen pelkkää ilmaa. Tuhansia kertoja naiset ovat tulleet iskemään kavereitani ja silloinkin puhuneet suoraan minun yli. Työpaikalla jos olen kahdestaan naisen kanssa, nainen voi puhua minulle työstä, mutta jos paikalle tulee toinen naispuolinen työkaveri, he puhuvat keskenään koska minun jutuilla ei ole merkitystä.

        Minä en ole kulkenut missään ryysyissä tai ajanut romuautoilla. Rahan kanssa ei ole ollut koskaan ongelmia. En haise, tai jätä pitämättä hygieniastani huolta. Vanhemmiten on tietenkin karvat alkaneet haihtua ohimoilta, mutta kaljuuntumisestakaan en ole kärsinyt. En myöskään kärsi mistään mielenterveysongelmista ja töitä on aina ollut, kuten myös terveellisiä harrastuksia. Pömppöä ei ole. Juhliakin osaan, niitä olen myös silloin tällöin järjestänyt. Osaan myös sekä keskustella että kuunnella. Mutta silti olen aina ollut täysin merkityksetön naisille. Täysin hajuton ja mauton ihmisolio. Sosiaalisuudesta ja hyvästä kunnosta ei ole ollut paljoakaan apuja.

        Olen tästä aikaisemminkin täällä kirjoittanut kun olen ihmetellyt kuinka me ihmiset toimimme aivan kuten muutkin eläinmaailmassa.

        Johan alkoi naisetkin ihmettelemään kun laitoin valkoisen Audin, hieman kalliimman kellon ranteeseen ja hiuksiin otin ensimmäistä kertaa väriä. Mutta jostain syystä kiinnostus syttyi vasta kun aloin katselemaan mökkien hintoja ja he saivat tietää että olin saanut hieman enemmän rahaa. Eräs nuorempi, hiljattain työnsä aloittanut naiskollega kysyi että "kutsutko minutkin kesällä mökillesi juhliin". Tuo kysymys sytytti muutkin naiskollegat ja sitten alkoi kiinnostus minunkin mielipiteitä kohtaan kasvaa ja naiset tekemään itseään tykö. Olen silloin tällöin huomannut että joskus naiset yrittävät kilpailla jotakuta naista vastaan. Ehkä tässä on kyse siitä, tai sitten he ovat kiinnostuneita rahoistani. Kyllä minä tuosta huomiosta nautin, tietenkin, mutta luottamus on tärkeämpää. Toivoisin että vielä jonain päivänä tapaisin sellaisen naisen joka on kiinnostunut minusta, eikä tavarasta tai rahasta.


    • Silmätavautuivat

      Olen itse ok näköinen nainen ja tapaillut komeita miehiä! Samalla lyönyt päätäni seinään ja tullut siihen johtopäätökseen, että moni kakku päältä kaunis! Paras ystäväni sai minun ajatusmaailmani muuttumaan, kun hän kerrattain totesi, että jospa tapailen liian komeita miehiä, vääränlaisia? Hän on kyllä niin oikeassa! Olen nyt tavannut oikean aarteen! Mies, jota ei komeaksi voi kehua tai no komeanruma mutta sydän täyttä kultaa! Toivon,että hänestä tulee mieheni lopuksi ikääni!

      • YksinIhastunut

        Kunpa muutkin naiset ajattelisivat sydämellä, kuten sinä, niin moni kultaisen sydämen omistava, mutta ei niin komea mies, saisi elämänkumppanin ja iloa, jonka vain nainen voi antaa yksinäisen miehen yksinäiseen elämään.


    • rahaVainNumeroitaNäytöl

      No mistä ne naiset sitten tietäisivät, että olen varakas, kun olen kitsas ja viisas, enkä levittele varallisuuttani?

    • KaunisTeresa

      Jokaisella naisella on OIKEUS ja VELVOLLISUUS valita sellainen mies kuin itse haluaa. Itse en edes vilkaisekaan lyhyitä, rumia, hieltä haisevia ja rahattomia rakennusmiehiä tai juntteja! Miehen pitää olla akateemisesti koulutettu, pitkä, komea ja varakas. Näin tulevat lapset saavat hyvät geenit.

    • Jos miehellä ei ole ulkoisia avuja niin paljon mutta käyttäytyy kuin mies niin varmasti saa seuraa. Ja ehkä naisissa on näitä onnen onkijoita mutta ei kaikki ole.

    • kaunistapaskaa

      Rumuus ei kiehdo, eikös se ole itsestään selvää?

      Kauneutta on monenlaista, ja kykyä nähdä kauneutta on monenlaista. Kaikki on myös subjektiivista tuon lisäksi.

    • ettänäinjotta

      Miehen kauneus on miehen lompakossa.

    • kokenutkaikentietää

      Kannattaa katsoa telkusta Avara Luonto-ohjelmaa. Siinä voi seurata monen eri eläinlajin pariutumismenoja, ja ottaa vinkeistä vaarin. Ei ihminen tässä suhteessa kovin paljoa poikkea:
      Urosyksilö suorittaa lajityypillisiä soidinmenoja, tansseja, tai muita näyttäviä liikesarjoja. Uros tuo naaraalle jonkin pikku lahjan. Vaikkapa maukkaan hyönteisen tai kauniin ruohonkorren.
      Joillakin lajeilla uros rakentaa näyttävän kosiopesän värikkäistä kasvinosista ja pitää sen ympäristön siistinä. Uros touhuaa hullun lailla kellon ympäri. Sitten, jossain vaiheessa, paikalle ilmestyy vaatimattoman oloinen naaras. Joskus harvoin koiras onnistuu miellyttämään naarasta. Mutta yleisemmin naaras vain poistuu paikalta, todeten ettei kyseinen koiras ollut kiinnostava. Mutta siis naaras aina suorittaa valinnan. Muista tämä!
      Ja tuota itsesäälissä piehtarointia ei kannata käyttää siinä uskossa, että se vetoaisi naaraan suvunjatkamisviettiin. Se ei toimi.

    • Tunteetmerkitsee

      MInä sanon. Minua ei ole ikinä kiinnostanut miehen rahat, kunhan töissä käy ja ulosotto ei peri jne. muuten nuhteeton (ei rikoksia tmv.) elämä. Monia rikkaita ottajia on ollut nuorempana mutta kun ei kolahtanut niin ei. Nyt olen parisuhteessa metallimiehen kanssa, edellinen oli postinjakaja, mitä väliä. Tunteet ei katso varallisuutta. Jos joku nainen rahojen perässä menee niin turha itkeä rakkaudettomuutta suhteissansa.

    • Tunteetmerkitsee

      Joo ja ulkonäöllisesti mieheni ei ole mikään adonis mutta adonis MINUN silmissä!

    • Tunteetmerkitsee

      Muuten en ole ikinä sitä rumaa miestä tavannut.Sellaista ei olekkaan. Kaikissa on jotain.Ehkä hiustyylisi kaipaa uudistumista tai vaatetus…?Kaikissa on jotain, Se on vain katsojan silmissä.

    • Säreä

      Aloittaja! On myös rumia naisia! Katsele sellaisia,!

    • LegoUkko

      Se johtuu tämän päivän "vapaasta kasvatuksesta". Rahalla ostetaan lasten aika ja vanhempien oma pää heijastuu lasten kautta. Tyhmä kasvattaa tyhmiä lapsia. Kotona jos ei käytöstapoja opeteta niin ei lapsi sitä voi osata. Rajoja ei uskalleta antaa vaan ollaan kaveria lasten kanssa ja lapset huomaa sen ja käyttää hyväkseen jos aikuinen on niin heikko. Liian kiire työelämän kanssa ja muutenkin ihmisillä yleensä. Mihin tää maailma on muka loppumassa? Okei, joku juttu jää kesken. So what, joku muu hoitaa. Kunhan ei mene lasten ajasta. Työt ei tekemällä lopu. Ei pitäs antaa aina periksi. Vaan vaatii siltä lapselta jos teet näin niin saat tätä. Palkinto periaatteena, ei ilmaiseksi. Lellityt lapset saattaa tappaa jopa oman vanhempansa rahan takia. Eli kuri ei aina ole pahasta. Ainakaan kasvun kannalta. Pitää oppia myös häviämään. Se on osa elämää ja tärkeää. Muuten saattaa kasvaa kiero luonne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe