Nyt hiihtokauden jälleen alettua kannattaa muistaa, että ladut on tarkoitettu hiihtäjille. Kaikki epämääräiset koiranpaskannuttajat, moottoriajoneuvoilla liikkujat yms kävelijät haahuilijat voi suksia vittuun sieltä.
Hox hiihtoladuilla kulkijat
13
177
Vastaukset
- Hiihtäähiihtää
Mahtavat sanavalinnat! Oikeassa olet. V-tuttaa kyllä, kun osalla haahuilijoista tuntuu olevan pakkomielle päästä kävelemään ilman koiria tai niiden kera merkityille hiihtoladuille. Vieressä menee heille tarkoitettu kevyenliikenteenväylä mutta eihän siellä voi kulkea, pitää päästä polkemaan ladut pilalle.
- Persjalka
Itse kehuu itseään hän!
Olihan täs oukulla viimeviikolla jo kävelty ja läskipyörällä kaivatettu pehmeetä pohjaa paskaksi. Autollaki oli kurvailtu pikkupätkä latua rikki.
Voi olla kyllä turistit asialla
Joittenki mielestä sielä saa kävellä jos ei ole helvetinmoisia kieltomerkkejä. Niiinku eräät mummelit totesi viimetalvena ku heitä vähän opastin pöyliövaarassa- daveski
hiihtoniilot ne jaksaa.. joko on uudet kausitekstiilit hommattu.. tsiisus..!
- voidettaniiloille
Minä ainaski käyn kuseksimassa niitten laduille.
- RuiluPaskaaOikke
On paskannettuki, on paskannettuki. Kävellen ja koirat mukana tietenki.
- vitunvinosilmät
Sama vika Luostolla! Vinosilmät erityisesti ovat kunnostautuneet latujen polkemisessa
Juu tänään oli kans kiinalasporukka tamppaamassa latuja.
Syytän kyllä nuita turistiformoja ku eivät opasta kunnolla. Rahat vaan ottavat.
Ounasvaaraki on täynnä kävelypolkuja- minäenusko
Onko se tosiaan totta että jotkut kävelevät laduilla,taitaa olla tyhjää höpötystä,en minä ainakaan usko että joku on niin tolikko että kävelis laduilla!.
- koulutinNiiloa
Kerran alko hiihtoniilo mölyämään ja heilutteli sauvojaan ihan minun kasvojen edessä. Tempaisin hiihtoniilon sauvoista nurin siihen ladulle.
- osaatko-neuvoa
Maketsuh kirjoitti:
Painuppahan vithuu provoilemasta väkivaltaan.
Ja anna hiihtäjien nauttia hiihtämisestäMiten sinne pääsee? Haiskahti muuten Kemijärven murtehelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1175935Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453863Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4682719Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681730Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321403- 871396
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1561272- 771268