Mitä teet Uuden Vuoden aattona? Oletko yksin, perheen kanssa, kaveriporukassa, Suomessa, ulkomailla?
Eka Uuden Vuoden aatto sinkkuna ja kaverit perheelliiä, itselläni lapsivapaaviikko. Ajattelin lähteä ulkomaille 2-5 päiväksi, mutten keksi mihin... onko kenelläkään vinkkiä, missä Uuden Vuoden aattoa juhlitaan kunnolla?Onko joku ollut Kreikassa Uutena Vuotena? Millaista siellä?
Miten vietätte Uuden Vuoden juhlaa tänä vuonna?
68
748
Vastaukset
- hormi
En mitenkään, ihan normipäivä on.
Perheen kanssa, kuten aina. Onneksi, ei siis mitenkään negatiivisesti aina. :)
En tiedä uudenvuoden biletyksistä, mutta Korfua voisi suositella muuten. Siellä tuntuu olevan paljon iltaisin liikkeellä väkeä ja kaunista maisemaa. Kauniita ihmisiä, komeita miehiä ja kuvan kauniita naisia. :)
Silmälle ruokaa ainakin.Biisi lomalle mukaan. Ei varmaan tarvi olla Lonely. :)
https://www.youtube.com/watch?v=stl4H2FwOSwmonnom kirjoitti:
Biisi lomalle mukaan. Ei varmaan tarvi olla Lonely. :)
https://www.youtube.com/watch?v=stl4H2FwOSwKiitti :) toivottavasti :)
Mylmyri- kirjoitti:
Kiitti :) toivottavasti :)
Eipä kestä. En usko hetkeäkään, että sua ei huomattais. Hyvännäköinen nainen ja säteilevä persoona. :)
- laattalentää
monnom kirjoitti:
Eipä kestä. En usko hetkeäkään, että sua ei huomattais. Hyvännäköinen nainen ja säteilevä persoona. :)
Lopeta tuo mielistely.
laattalentää kirjoitti:
Lopeta tuo mielistely.
Heh, ai ei saa sanoa enää mielipidettäänkään. Kun se jo otetaan mielistelynä. Minusta Mylmyri on nätti ja kuvissa ainakin hyväntuulisen säteilevä. En keksi yhtään syytä miksi sen näköinen nainen ei saisi huomiota. Tuskin mä olen ainoa, joka näkee nuo ominaisuudet hänessä?
laattalentää kirjoitti:
Lopeta tuo mielistely.
Kokeile oksentaa välillä, se usein helpottaa sitten sitä pahaa oloakin. :)
Mutta en aiheuta nyt hetkeen oksetusta, kun meen menojani. Kyllä mä vielä palaan, kukaan ei usko etten palais vaikka kuolleista...joten seuraavaan oksetukseen. ;)- laattalentää
monnom kirjoitti:
Heh, ai ei saa sanoa enää mielipidettäänkään. Kun se jo otetaan mielistelynä. Minusta Mylmyri on nätti ja kuvissa ainakin hyväntuulisen säteilevä. En keksi yhtään syytä miksi sen näköinen nainen ei saisi huomiota. Tuskin mä olen ainoa, joka näkee nuo ominaisuudet hänessä?
Sä oot jankannut tuota samaa niin monta kertaa että se on jo mielistelyä.
Ja miksi sun tarvii korostaa ulkonäköä joka kommentissa?Korfuakin suosittelit hyvännäköisten ihmisten takia.
Outo pakkomielle ulkonäöstä sulla. laattalentää kirjoitti:
Ja miksi sun tarvii korostaa ulkonäköä joka kommentissa?Korfuakin suosittelit hyvännäköisten ihmisten takia.
Outo pakkomielle ulkonäöstä sulla.Jätäs ihmistä rauhaan... Käy helpottamassa oloasi vaikka.
- laattalentää
Mylmyri- kirjoitti:
Jätäs ihmistä rauhaan... Käy helpottamassa oloasi vaikka.
Kyllä täällä muutkin saa sanoa mielipiteensä.
laattalentää kirjoitti:
Outo pakkomielle ulkonäöstä sulla.Olenko, no pitäs vissiin sunkin sitten uskoa jo että näin on? Onko se jotenkin sulta pois, jos joku on minusta nätti ja kehtaan sanoa sen ääneen? Ja korfulla todella on kauniita ihmisiä, siis niin että hätkähdyttää kun vastaan kävelee. Ulkonäkö ei ole tietenkään kaikki kaikessa, mutta huomaa heti kyllä, kuka on ihan erityisen kaunis tai komea.
Siellä tietysti hirmu moni on liikunallinen, ihan jo olosuhteet ja puitteet tekee sen mahdolliseksi. Aurinko päivettää ja ilmapiiri on semmonen, että nuoret varsinkin juhlii. Vaatteet on ihan eri luokkaa, mitä suomessa on totuttu. Juhlareleet päällä.
Siellä on erilainen kulttuurikin tietysti. Olosuhteet. Ei oo karvalakki päässä ja polvipitkää takkia, lapset kädessä. Huomaahan sitä silloin ihmisen, kun asuste on ihmistä näyttävä. :)
Sä et vissiin tyykkää Mylmyristä, kun hänen kehuminen ottaa pattiin? Well, mulla ei ole häntä mitään vastaan, niin en minä sun takiasi jätä sanomatta, jos hänestä tykkään. Jos teillä on omat nahinanne, niin se ei kuulu mulle. Mä arvioin ihan omin silmin asiaa.laattalentää kirjoitti:
Kyllä täällä muutkin saa sanoa mielipiteensä.
Saa, mutta miksi kehuminen on niin kauheeta?
- laattalentää
monnom kirjoitti:
Olenko, no pitäs vissiin sunkin sitten uskoa jo että näin on? Onko se jotenkin sulta pois, jos joku on minusta nätti ja kehtaan sanoa sen ääneen? Ja korfulla todella on kauniita ihmisiä, siis niin että hätkähdyttää kun vastaan kävelee. Ulkonäkö ei ole tietenkään kaikki kaikessa, mutta huomaa heti kyllä, kuka on ihan erityisen kaunis tai komea.
Siellä tietysti hirmu moni on liikunallinen, ihan jo olosuhteet ja puitteet tekee sen mahdolliseksi. Aurinko päivettää ja ilmapiiri on semmonen, että nuoret varsinkin juhlii. Vaatteet on ihan eri luokkaa, mitä suomessa on totuttu. Juhlareleet päällä.
Siellä on erilainen kulttuurikin tietysti. Olosuhteet. Ei oo karvalakki päässä ja polvipitkää takkia, lapset kädessä. Huomaahan sitä silloin ihmisen, kun asuste on ihmistä näyttävä. :)
Sä et vissiin tyykkää Mylmyristä, kun hänen kehuminen ottaa pattiin? Well, mulla ei ole häntä mitään vastaan, niin en minä sun takiasi jätä sanomatta, jos hänestä tykkään. Jos teillä on omat nahinanne, niin se ei kuulu mulle. Mä arvioin ihan omin silmin asiaa.Sulta taisi mennä asia ymmärryksen ohi?
Ihmettelen miksi sun täytyy korostaa ulkonäköä joka kommentissasi.
Tuo mylmyri- ei liity. laattalentää kirjoitti:
Sulta taisi mennä asia ymmärryksen ohi?
Ihmettelen miksi sun täytyy korostaa ulkonäköä joka kommentissasi.
Tuo mylmyri- ei liity.No anteeksi, onhan se sentään palstan traditio. :)
Jos ei oo ulkonäköö, ei oo mitään vai kuinka se meni? Monelle se tuntuu olevan kynnys tai hyvinkin tärkeetä. Hyvä jos sulle ei ole. Taputa itseäsi olkapäälle, hyvä minä! Nyt meen nukkumaan.monnom kirjoitti:
No anteeksi, onhan se sentään palstan traditio. :)
Jos ei oo ulkonäköö, ei oo mitään vai kuinka se meni? Monelle se tuntuu olevan kynnys tai hyvinkin tärkeetä. Hyvä jos sulle ei ole. Taputa itseäsi olkapäälle, hyvä minä! Nyt meen nukkumaan.Heh, yksi asia vielä. Väsyneenä nyt möläytän, että koitan haukkua jatkossa enemmän ulkonäköjä. ;D
Haha, oon ihan zippi. Morjens, ja nosta se alahuuli sieltä rinnuksilta ylös. Ei oo kivaa kun se roikkuu tolleen ja otta on kurtussa. :)- laattat
monnom kirjoitti:
Heh, yksi asia vielä. Väsyneenä nyt möläytän, että koitan haukkua jatkossa enemmän ulkonäköjä. ;D
Haha, oon ihan zippi. Morjens, ja nosta se alahuuli sieltä rinnuksilta ylös. Ei oo kivaa kun se roikkuu tolleen ja otta on kurtussa. :)Kuis olisi jos et puhuisi ulkonäöstä mitään? ;)
Onnistuuko? laattat kirjoitti:
Kuis olisi jos et puhuisi ulkonäöstä mitään? ;)
Onnistuuko?Täällä koko ajan korostetaan rumuutta yms... en ymmärrä miksi joku ei voi kertoa toiselle mukavia sanoja ja piristää toisen päivän? Onhan tsemppausta kivaa lukea. Mikä se sinulta pois on?
laattat kirjoitti:
Kuis olisi jos et puhuisi ulkonäöstä mitään? ;)
Onnistuuko?Ssshhhh....hmmm..katotaas. Ehkä, mutta sitten mun viesteistä tulee kauheen lyhkäsiä ja hengettömiä. 8/
Paha paha..hhhhm..no katotaan miltä must tuntu, kun oon ensin levännyt kunnolla. Will see...- Ujoatm28v-
monnom kirjoitti:
Ruma ätmi jos lähtee yksin matkalle niin sitä ei huomaa kukaan? Onko se sitten reilua, häh?
Minäkin menisin jonnekin etelänmaille uutta vuotta viettämään, mutta täytyy tyytyä nyt viettämään sitä Joensuussa, opiskelukaupungissani. Maksan yhden kaverin bussilla tulemaan katsomaan lasten ilotulitusta kello 18. Mennään sen jälkeen juomaan teetä yhteen ravintolaan, kun silloin ei ole vielä hirvittävästi uudenvuodenviettäjiä liikkeellä.
Sitten ensimmäinen päivä pidän jalkapallokutsut muutamalle kaverille. Katsomme luonani telkusta futista. Viime vuonna oli alkoholia vastaavilla kutsuillani vuoden viimeisenä päivänä, mutta nyt ei ole enää. Seuraavana vuonna en meinaa juoda ollenkaan alkoholia ellei ole kesällä sukulaishäitä. Tänä vuonna join vain muutaman kerran alkoholista kirkkoviiniä ehtoollisella. Ensivuonna en meinaan juoda alkoholia edes ehtoollisella. Sitten ne kesähäät on poikkeus. Jos ei tule kesähäitä niin ensivuosi on alkoholiton, mutta muuten voi pitää hauskaa monta kertaa. :)Ujoatm28v- kirjoitti:
Ruma ätmi jos lähtee yksin matkalle niin sitä ei huomaa kukaan? Onko se sitten reilua, häh?
Äläs nyt, erottuu joukosta. No kelju vitsi. Lomalla keskityt vaan omaan hyvään mielees ja oloos, unohda ulkonäköpaineet.☺️
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minäkin menisin jonnekin etelänmaille uutta vuotta viettämään, mutta täytyy tyytyä nyt viettämään sitä Joensuussa, opiskelukaupungissani. Maksan yhden kaverin bussilla tulemaan katsomaan lasten ilotulitusta kello 18. Mennään sen jälkeen juomaan teetä yhteen ravintolaan, kun silloin ei ole vielä hirvittävästi uudenvuodenviettäjiä liikkeellä.
Sitten ensimmäinen päivä pidän jalkapallokutsut muutamalle kaverille. Katsomme luonani telkusta futista. Viime vuonna oli alkoholia vastaavilla kutsuillani vuoden viimeisenä päivänä, mutta nyt ei ole enää. Seuraavana vuonna en meinaa juoda ollenkaan alkoholia ellei ole kesällä sukulaishäitä. Tänä vuonna join vain muutaman kerran alkoholista kirkkoviiniä ehtoollisella. Ensivuonna en meinaan juoda alkoholia edes ehtoollisella. Sitten ne kesähäät on poikkeus. Jos ei tule kesähäitä niin ensivuosi on alkoholiton, mutta muuten voi pitää hauskaa monta kertaa. :)Kyllä minunkin tekis mieli lähteä etelään, auringonvaloon. Takki tyhjä ja kaamos ottaa kuuppaan tanakasti.
Lasten ja miehen vuoksi ei voi käpertyä nurkkaan säälimään itseään, vaikka sisällä myllertää pohjaton väsymys ja tympeys talveen...tekemiseen. Tekis mieli huutaa ja itkeä, mutta en huuda enkä itke. Mä menen höyryjunan tavoin puksuti puks päivästä toiseen ja kevättä kohti.
Ehkä joku päivä hajoo pää?monnom kirjoitti:
Kyllä minunkin tekis mieli lähteä etelään, auringonvaloon. Takki tyhjä ja kaamos ottaa kuuppaan tanakasti.
Lasten ja miehen vuoksi ei voi käpertyä nurkkaan säälimään itseään, vaikka sisällä myllertää pohjaton väsymys ja tympeys talveen...tekemiseen. Tekis mieli huutaa ja itkeä, mutta en huuda enkä itke. Mä menen höyryjunan tavoin puksuti puks päivästä toiseen ja kevättä kohti.
Ehkä joku päivä hajoo pää?Onneksi se "kaamos" helpottaa tammikuun puolessa välissä. Etelä-Suomessa ei välttämättä sellaista olekaan. Itse sain nauttia jouluaattona ja joulupäivänä auringonpaisteesta. Nyt Joensuussa on ärsyttävää olla viikkoja ilman auringonpaistetta. Jossain määrin masentaa täällä auringon puute. Minulle joulunseutuun riittää Uusimaa etelänä. Jos joulunseutuun vähänkin paistaa aurinko Uudellamaalla niin joulu on pelastettu. Luonnollisesti haluaisi sitä aurinkoa nähdä vähän enemmän ja mieluusti viettäisi viikkoja vuoden pimimpään aikaan aikaa jossain Kanariansaarilla tai jossain Eteläiselläpallonpuoliskolla lämmössä. Joku Etelä-Afrikka tai Austraalia ovat haaveiden kohteena. Myös Uusi-Seelanti on houkutteleva kohde. Minne sinä haluaisit matkustaa pimeyttä pakoon? Itselläni matka kohteena on joulunseutuun Uusimaa, mutta joskus jos enemmän on rahaa niin taidan viittää pari viikkoa ennen joulu jossain todella etelässä auringossa! :) Mielelläni lähden takaisin etelään tammikuussa toiseksi kahdeksi viikoksi? Sitten tammikuun lopussa on pahin pimeys jo onneksi ohi! :)
Minulla ei pää hajoaa vaan enemmänkin ärsyttää liiallinen pimeys. Kesällä on kyllä Suomessa hienoa, kun valoisaa, mutta tämä pimeä aika lyhyine päivineen ei ole oikein kiva! :(
Uusi vuosi menee Joensuussa! Oikeastaan se olisi kivempi Stadissa, "etelässä"! :)Faith.Hope.Love kirjoitti:
Onneksi se "kaamos" helpottaa tammikuun puolessa välissä. Etelä-Suomessa ei välttämättä sellaista olekaan. Itse sain nauttia jouluaattona ja joulupäivänä auringonpaisteesta. Nyt Joensuussa on ärsyttävää olla viikkoja ilman auringonpaistetta. Jossain määrin masentaa täällä auringon puute. Minulle joulunseutuun riittää Uusimaa etelänä. Jos joulunseutuun vähänkin paistaa aurinko Uudellamaalla niin joulu on pelastettu. Luonnollisesti haluaisi sitä aurinkoa nähdä vähän enemmän ja mieluusti viettäisi viikkoja vuoden pimimpään aikaan aikaa jossain Kanariansaarilla tai jossain Eteläiselläpallonpuoliskolla lämmössä. Joku Etelä-Afrikka tai Austraalia ovat haaveiden kohteena. Myös Uusi-Seelanti on houkutteleva kohde. Minne sinä haluaisit matkustaa pimeyttä pakoon? Itselläni matka kohteena on joulunseutuun Uusimaa, mutta joskus jos enemmän on rahaa niin taidan viittää pari viikkoa ennen joulu jossain todella etelässä auringossa! :) Mielelläni lähden takaisin etelään tammikuussa toiseksi kahdeksi viikoksi? Sitten tammikuun lopussa on pahin pimeys jo onneksi ohi! :)
Minulla ei pää hajoaa vaan enemmänkin ärsyttää liiallinen pimeys. Kesällä on kyllä Suomessa hienoa, kun valoisaa, mutta tämä pimeä aika lyhyine päivineen ei ole oikein kiva! :(
Uusi vuosi menee Joensuussa! Oikeastaan se olisi kivempi Stadissa, "etelässä"! :)Huomaan iän myötä kaamosväsymyksen vaan syvenevän. Tokihan mulla on nyt ennätys paljon kaikkea työllistävääkin, pienet lapset, kotityöt, koulu ja työ ( pitää myös edistyä, ei polkea paikallaan), eikä fyysinen vointikaan kaksinen aina ole. Ihan jo tuon jalkani vuoksi, joka särkee näköjään ihan ammatikseen.
Ja kylmä ja liikkuminen tuntuu pahentavan, eikä stressikään varmaan asiaa lievitä.
Mutta en ole luovuttamassa näin helpolla. :)
Kyllä se aurinko sieltä esiin vielä tulee. Oishan se mukavaa käydä talvella vaikka siellä Espanjassa nauttimassa auringosta ja ulkoilla muualla, kun lumisessa moskassa. Inhoan talvea. :D
Mutta kaikki aikanaan, hyvää uutta vuotta! :)monnom kirjoitti:
Huomaan iän myötä kaamosväsymyksen vaan syvenevän. Tokihan mulla on nyt ennätys paljon kaikkea työllistävääkin, pienet lapset, kotityöt, koulu ja työ ( pitää myös edistyä, ei polkea paikallaan), eikä fyysinen vointikaan kaksinen aina ole. Ihan jo tuon jalkani vuoksi, joka särkee näköjään ihan ammatikseen.
Ja kylmä ja liikkuminen tuntuu pahentavan, eikä stressikään varmaan asiaa lievitä.
Mutta en ole luovuttamassa näin helpolla. :)
Kyllä se aurinko sieltä esiin vielä tulee. Oishan se mukavaa käydä talvella vaikka siellä Espanjassa nauttimassa auringosta ja ulkoilla muualla, kun lumisessa moskassa. Inhoan talvea. :D
Mutta kaikki aikanaan, hyvää uutta vuotta! :)"Kyllä se aurinko sieltä esiin vielä tulee. Oishan se mukavaa käydä talvella vaikka siellä Espanjassa nauttimassa auringosta ja ulkoilla muualla, kun lumisessa moskassa. Inhoan talvea. :D"
Minulle Espanja ei ole riittävän etelässä joulunseutuun. Sielläkin voi olla vähän viileää. Mieluummin suuntaa silloin jonnekin Afrikan puolelle tai ihan eteläiselle pallon puoliskolle, jossa kesän lämpimin aika on alkamassa. :)
"Mutta kaikki aikanaan, hyvää uutta vuotta! :) "
Joo kaikki aikanaan! Itse en enää taida laittaa rahaa Veikkauksen peleihin, joten ne etelänmatkarahat on tienattava muualta kuin Eurojackpotista voittamalla. Tai ehkä otan nyt viideksi viikoksi vielä tänään Eurojackpotin. Se voitto saisi tulla nyt kuukauden aikana! :)
Hyvää uutta vuotta Sinne missä oletkin! :)
- Saarenmaata-otetaan
Kyllä täällä Padasjoella vietetään railakasta viinanhöyryistä Uutta Vuotta.Viinaa otetaan kaksin käsin ja rinnuksille valuu reippaasti.Ryyppääminen aloitetaan aamusta ,että illalla ollaan jo ,kunnon kumarassa.Ulos heti viideltä pommit mukana ja suunnataan naapuriin ,että saadaan kunnön rähinä aikaiseksi.Siinä sitä vittuillaan puolin ja toisin ja läiskitään turpaan.Aamuun asti pidetään perkeleenmoista meteliä ettei hullu naapuri saa nukutuksi.
Hyvää Uutta Vuotta.Mukavaa Uutta Vuotta, vaikken itse juurikaan alkoholia juo, silti kuullostaa hauskalta :) Varmaan tule olemaan mukavat juhlat teillä :)
- Kaisanoasaa
Kaikki palstan miehet eli ätmit ovat yksin jouluna ja uutena vuotena.
- laattalentää
En mä ainakaan ole.
- laattat
Suosittelen Korfua koska siellä on hyvännäköisiä ihmisiä.
- 2277
Siellä tuntuu olevan paljon iltaisin liikkeellä väkeä ja kaunista maisemaa.
- 8654
2277 kirjoitti:
Siellä tuntuu olevan paljon iltaisin liikkeellä väkeä ja kaunista maisemaa.
Silmälle ruokaa ainakin.
8654 kirjoitti:
Silmälle ruokaa ainakin.
Hienot merimaisemat! Ja kyllä ne ihmisetkin...jokaiselle jotain. Corfu Mare on hyvä hotelli, jos ei halua paikkaan jossa majailee lapsia. Ja lähellä kaupungin tapahtumia.
Känni päälle:D
Muutamaan vuoteen ei oo ilotulitteita tullut ostettua, niin nyt ois tarkotus vähän räiskiä
- Viinamies-
Menen naisen luokse uutena vuotena bileisiin. Juodaan paljon viinaa ja syödään ja lähetään raketteja.
- 18-senttii
etkö nai ollenkan? oletko tuppikulli?
- Totuus20177
Mylmyrin tasoa ei ole rumat miehet vaan Rumat sekä mielenvikaiset ja työttömät miehet! Tiedätkö sellaiset jotka syövät omaa räkäänsä ja nauravat hullunnaurua väärässä paikassa ja ovat kömpelöitä niin fyysisesti kuin sosiaalisestikin.
- SpedenSpelit17
Mylmyri- kirjoitti:
Meinaatko? No pitääpä kiinnittää huomiota :) jospa heistä löytyisi se oma kulta
Äläkä syrji huonohampaisia! Sellainen ruma spedekranssi älykääpiö jonka mustat kekäle hampaat lepattaa puhuessa on just sopivia ikäluokkasi ”naisille”.
Tosin onhan niilläkin silmät päässä. Valitettavasti kannaltasi pelit on jo pelattu. Tai keskity suoraan kaverittomiin sokeisiin(Keksitkö ihan itse miksi kaverittomiin)? SpedenSpelit17 kirjoitti:
Äläkä syrji huonohampaisia! Sellainen ruma spedekranssi älykääpiö jonka mustat kekäle hampaat lepattaa puhuessa on just sopivia ikäluokkasi ”naisille”.
Tosin onhan niilläkin silmät päässä. Valitettavasti kannaltasi pelit on jo pelattu. Tai keskity suoraan kaverittomiin sokeisiin(Keksitkö ihan itse miksi kaverittomiin)?Vitsit ku sä oot niin esimerkillisen ystävällinen. Täytyykin ilmoittaa tän illan deitilleni, ettei sen jannata treffata mua :) oot ihana, ku avaat niin tehokkaasti silmäni 😘 muiskis
*lähtee perumaan reffit ja etsimään sokeita Jkl yöhön*- yksvanhatäti
SpedenSpelit17 kirjoitti:
Tosin onhan niilläkin silmät päässä. Valitettavasti kannaltasi pelit on jo pelattu. Tai keskity suoraan kaverittomiin sokeisiin(Keksitkö ihan itse miksi kaverittomiin)?"Sellainen ruma spedekranssi älykääpiö jonka mustat kekäle hampaat lepattaa puhuessa on just sopivia ikäluokkasi ”naisille”."
Joskus tuo ilkeily on kyllä niin koomista :´D Kiitos päivän nauruista. - Ujoatm28v-
Olen aika lähellä tuota kuvausta.
- Otettu-on
Kolmenkymmenen päivän päästä alkaa raju ryyppääminen uuten vuoten kunniaksi.
- Otin-liikaa-kai
Minä olin krapulassa.
- Gnuk
Heh, tiedän miten ja missä en sitä vietä. En vietä sitä kalsarikäinnäilemässä ja palstailemassa.... :D
- Totuus-
Olen yksin kotona uutena vuotena ja seuraavat 25 uutta vuotta myös.
- Kaisanoasaa
Ryyppään kai yksin kämpässä ja palstailen.
Ei ole vielä tietoa. Riippuu vähän onko sukulaisia tulossa eli mikä on aaton kokoonpano. Jos itsekseni olen niin yksi vaihtoehto on lähteä jonnekin kylpylään. Ottaisi sellaisen pidennetyn viikonlopun perjantaista maanantaihin. Kävisi patikoimassa, kuntosalilla ja vuokraisi vaikka maasto/läskirengaspyörän. Luonnollisesti uintia ja mahdollisesti palauttava hieronta.
Olisi ihan kaikessa rauhassa itsensä kanssa ja lataisi akkuja ja miettisi kuluvaa ja aikaisempiakin vuosia että mitä sieltä kannattaa ottaa mukaan seuraavalle vuodelle ja mitkä asiat vaan jätetään taakse opettavina asioina. Laatuaikaa itsensä kanssa.
Jos jään itsekseni kotia otan joko pari snapsia tai pistän puhelimen äänettömälle niin kaverit eivät pyydä kuskiksi.- menet-nuppiin-alkoholi
olepta yksinäinen tule meille ryypätään kuin miehen kuuluu.ei siihen akka voi sanoa mitäääänn.kyl huomaaan et tuleee likka kirjaimia mut se on normalia ,ku on otettu pinet sieväät
tai sitten ismatkin.nuppi tuutii mukavatsi ,otampahan siivuttaas. - Kiitti_vinkistä
Olipa hyvä idea. Valitettavasti meikäläisellä muuttopuuhat :( mielummin olisin kyllä jossain muualla.
- siemen_linko
Mene jakamaan väljää vittuas kasvaranteille!!
- käteensuuhun
Mylmyri- kirjoitti:
Mitkä on kasvaranteet??? Sorry, en tajunnu ;)
Väljävittuisena varmaan hoksasit lyöntivirheen.
käteensuuhun kirjoitti:
Väljävittuisena varmaan hoksasit lyöntivirheen.
Sä oot mystinen ihminen 😂 en mä tajua mitä sinä höriset
Tänä aattona ajattelin tehdä jotain uutta.
Nythän on niin, että raketteja ja pommeja ei saa ampua ennen klo 18.00, eikä kahden jälkeen yöllä.
No, otan lutkun kouraan ja ammun persuuksiin jokaista, joka tuota kieltoa ei noudata.
Ei muuten, mutta kun pistän mun koirat edelle jokaista räkänokkaa ja samalle tasolle jämähtänyttä lähiöiskää.- näinajattelen
En ole ajatellut, mutta luultavasti kotona lasten kanssa. En tykkää lähteä juhlahumuun kaupungille.
- WhiteJohny
Jouluksi taikkuihin. Siellä homma pelaa ja henki haisee. Pari viikkoa vaki pimu joka todellakin nielee eikä syleksi pitkin laattioita.
- Siinäsuunnitelma
Ajattelin hieroa sasikranssia koko päivän tummelilla ja finatableteista valmistamallani vaahdolla. Eipä sitä nuorella pojan koltiaisella ole parempaakaan tekemistä.
- Palstan1Rumin1Mies1
Tulen pimputtamaan sun ovikelloa!
- mansikkakakkua
Kysyt liian aikaisin, kun ei ole ihan varmaa vielä joulukaan miten se tulee olemaan; vapaalla vai töissä. Periaatteessa olen joulun vapaalla, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Vaan jos joku jää töihin tulematta; (sairastunut ehkä) on paljon mahdollista ett olen tuuraamassa sitä vuoroa.
Suunnitelmissa on myös olla UusVuos vapaalla/varalla ollen joten en suurempia suunnitelmia tee, päivä kerrallaan aion elää, asun vanhempieni kanssa... joten ihan omissa oloissani en ole, vaikka vapaalla olisinkin.
Veljen muksut tulee jouluviikolla yökylään, Emo oli luvannut muksuille järjestää asian täällä päässä, kun kova tinkaaminen oli ollut päästä yökylään meille. Olen väärässä paikassa, mikäli mielisin viettää seurallisen uuden vuoden. Tällä hetkellä virittelen soittorinkiä Keski-Suomessa ja yritän punkea johonkin puolituttuun porukkaan aikaani viettämään. Toinen vaihtoehto lienee Jessie Burtonin Muusa ja lasillinen konjamiinia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071