Oma lista tässä: (Parhaat)
VSTi:
1. TONE2 (Saurus 2, Nemesis, Electra 2, RayBlaster 2, Gladiator ja Icarus).
2. reFX (Nexus 2).
3. SYNAPSE (Dune 2).
4. ARTURIA (V Collection).
5. Rob Papen (Blue 2).
6. KORG (Legacy Collection).
7. EastWest.
8. Lennar Digital.
ja
Äänitys (VST host):
1. MuTools (MuLab 7)
2. Acon Audio (Acoustica 7)
Henkilökohtaisesti pidä huonoimpina:
1. Native Instruments
2. Wave
3. Steinberg
4. iZotope
5. AIR Music
PARAS VSTinstrumentti
6
147
Vastaukset
- Olenkovajatka
Kumpi PARAS nuotitusohjelma!
Ei ole AVID Sibelius First, joka tosin on visuaalisesti on 5 vuotta edellä Finale PRINTMUSIC softaa. Molemmat ovat 100 euron hintaluokassa. Audio vsti asetukset idioottimaisia, ei auennut miten vst-instrumentit asetetaan ja saadaan ääni kuulumaan. Kosketinpainlluksessa ja äänessä suuri viive.
Netistä löytyvät muut ilmaiset ja maksulliset nuottiohjelmat ovat täyttä roskaa (demo versioilla voi sen todeta itse kukin).
PARAS:
Finale PRINTMUSIC softassa on ainoa vika se että se kaatuu silloin tälläin jos hätäilet painikkeiden kanssa. Finalessa toimii VSTinstrumentit ja asetukset oppii helpolla toki siinä aikaa kuluu asetusten saattamikseksi omiin mieltymyksiin. Toinen huono puoli on että 28" näytössä kuvakkeet ovat pieniä eikä niitä saa suurennettua, tosin "nuottipaperin" saa suurennettua. Ohjelma on 2014 vuodelta, eli aikansa elänyttä. - Gallone
Mulla toimii ihan ok suurin osa tilanteesta riippuen. Cubasekin toimii 2-3 ms latensilla soittaessa jos on oikea äänikortti. Digitaali on digitaalia. UAD laittaa kummasti väriä digiclean paskaan. Eikä tarvi välittää prossutehon loppumisesta. Soundi valikoima on ihan omaa luokkaansa. Musan tekeminen on hienoa kun saa oman paskan kuulostamaan siltä kuin se olisi tehty New Yorkissa tai LA ssa tai briteissä tai missä tahansa huippuluokan studiossa maailmalla ja huipputuottajien tekemänä. Toki ei se joka jannulta onnistu millään jos ei ole riittävän tilavaa ja oikein akustoitua tarkkaamoa. Jossa on myös katto rittävän korkealla Ja huoneen muotokin on syytä olla kohdallaan. Sitten pystyy oikeasti kuulemaan korviinsa sen lopputuloksen viimeistä piirtoa myöden... Mutta toisaalta tästäkin huolimatta himassakin pystyy melko hyviin tuloksiin joita ei tarvitse ihan hirveästi hävetä. Suomi mixeihin riittää huonokin soundi. Eli vannetta kallon ympärillä voi rauhassa löysentää...
- 32bittinikkari
Mulla 64bit käyttis ja asennan kaikki musa ohjelmat 32-bittisinä jolloin ei ole pelkoa että PC koneen tehot loppuu kesken. Kun on vain 4Gt muisti ja 2.0Ghz prossu. Jos käyttäis 64bit musa ohjelmia vaatis käyttömuistia vähintään 8Gt. PCss' on DDR4 muistikampa (1-paikka) ja 8Gt muisti maksaa maltaita. PS. 32-bit käyttikselle ei voi asentaa 64-bit ohjelmia, mutta 64bit koneeseen voi asentaa 32bit ohjelmistoja.
- UVIworkstation
UVI Workstation on ilmainen VST host (standalone ja plug-in ) ohjelma millä saa UVI soundpaketteja kuuluville 32bit tai 64bit järjestelmiin. Musiikki instrumenteista (vsti syntikat ym) tosin joutuu maksamaan, mutta löytyy pari ilmaista UVI Soundbank filea.
- alkina
kaveria joka pitää native instrumentsia huonona ei voi ottaa tosissaan
- eikiitosei
Itse en ole koskaan ymmärtänyt NI suosiota ja pakkomyyntiä. Äänet ovat todella alakanttiin ja ym käyttöympäristö. Älkää ostako NI tuotteita, saatte vain päänsäryn. Jos joku vetailee NI softan parissa taitaa musiikin tekeminen jäädä toissijaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029