Millaista palvelua haluaisit kenkäkaupassa?
Millainen olisi paras kenkäkauppa?
Mahdollisuus vip- iltoihin ystävien kesken...? yms??
Millainen olisi unelmiesi kenkäkauppa?
3
550
Vastaukset
- Patiinit
Kyllä parasta kenkäkauppaa olisi kevyet kengät sexyn myyjättären kanssa sulkemisajan jälkeen.
- Patiinit
Parasta palvelua olisi kevyet kengät sexyn myyjättären kanssa sulkemisajan jälkeen.
- tässä-muutama-ajatus
- Mukavia kenkiä. Edullisia, hyviä, kevyitä ja kestäviä. Siistejä, ei näkyviä( tyrkkyjen). Tällä kyllä samalla valitsette asiakaskuntanne.
Istuma penkkejä myös puolisoille( jotka usein JOUTUVAT roikkumaan mukana).
Kahvitarjoilua = suomalaiset tuntien, alkaisi pian jonoja muodostua.
Namuja pöydille kippoihin.
1 tärkeä on minusta se, että ovi aukeaa vain myyjän avaamana.
Eli kauppa valikoi asiakkaansa sitä mukaan, kun myyjiä vapautuu.
Minua on kuvottanut usein, kun siellä kiertelee haisevia löntystäjiä jotka ei selvästi ole muuta, kun viettämässä aikaa = eivät ole asiakkaita.
Kaikkein tärkeintä on aina ystävällinen hymy ja käytös. Se on ihan ykkösasia aina.
Ei kannata palkata töihin yhtäkään hapannaamaa, ylimielistä tai muuta luulosairasta.
Tiedän, että on vaikea olla täydellinen, mutta siihen monet pyrkii. Mitä paremmat eväät, sen paremmat tulokset ja maine.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663