Naiset tarjoilee itseään saleilla

SeksuaalistaHäirintää

Kaikilla naisilla on tiukat housut jalassa ja osalla trikoot. He haluavat vain näyttää mitä on tarjolla. Kuntoilun vuoksi tuollaisia vaatteita ei tarvita. Häiritsevät minua seksuaalisesti. Ilmoitanko poliisille?

32

2325

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rytkytonaattees

      Säkkiin pukeutuminen pitäisi kriminalisoida.

    • KovatTarpeet

      Se on naisen luonto, ne haluaa aina seksiä.

    • Tukkufitness

      Pitikö sitä testoa mennä popsimaan kaikkien muiden lisäravinteiden ohella?

    • Kkkskskskss

      Naapurissa asuu personal traineri ja hieroja joka työskentelee samalla salilla missä itse käyn treenaamassa. Tyypillä menekkiä riittää, samoja naisia jotka käyvät salilla käyvät sillä kotona hierottavana ts. panolla. Äänistä ei voi erehtyä. Puhtia tyypillä riittää kun päiväsaikaan voi kolmen asiakkaan kanssa naida perätysten.

    • taas on joku pahoittanut #metoo -kampanjasta mielensä. Ja pahasti.

    • Sitäsaamitätilaaa

      Jos nainen tulee paljastavat treeniasut päällä salille, niin on selvää että hän hakee seksiä. Kannattaakin kysyä aina suoraan, mennäänkö naimaan.

      • Alfamieskö

        Päivän naurut 1


      • NaisetHaluaaNaidaAina

        Useimmiten mennään naimaan trikoohousuisten kanssa.


    • EiPurista
    • Homppelitrikoot

      Pahimpia ovat treenitrikoissa pyörivät miehet. Odottavat persepanoa innoissaan.

      • Siitä.puhe.mistä

        Sehän kuvaa vain sinun mieltäsi.


    • huijaavatteitä

      pojat.uskokaa ku sanon naiset yleensä laittautuu ja haluavat olla hyvännäkösempiä ku toinen nainen.ei ne teitä varten laittaudu,teitä huijattiin taas.kokoikänne teitä naiset huijjaa.tiedän .olinha minäki joskus nuori.nyt oon äiti.

      • huono.valinta

        Onko sitten naisilla seksuaalikisat naistensaleillakin? Siihen sopii ähkiminen huonosti, voi tulla pieru


      • Voipojatvoivoi

        Vielä kun opettelisit jättämään välilyönnin pilkun ja pisteen jälkeen...voi pojat....


      • HaluavatSeksuaalista

        Naiset treenaa pakaroitaan ainoastaan saadakseen seksiä. Naisten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota miehiltä. Siitä naiset kilpailevat keskenään.


      • naamarihiki

        Maalilla peitetty naama hikoilua tuottavassa toiminnassa ei varmaan ole hyvä yhdistelmä


      • HaluavatSeksuaalista
        HaluavatSeksuaalista kirjoitti:

        Naiset treenaa pakaroitaan ainoastaan saadakseen seksiä. Naisten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota miehiltä. Siitä naiset kilpailevat keskenään.

        Miehet treenaa hauiksiaan ainoastaan saadakseen seksiä. Miesten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota naisilta. Siitä miehet kilpailevat keskenään.


      • ParanePian
        HaluavatSeksuaalista kirjoitti:

        Miehet treenaa hauiksiaan ainoastaan saadakseen seksiä. Miesten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota naisilta. Siitä miehet kilpailevat keskenään.

        Pakaratreeninarttu kilahti.


      • HaluavatSeksuaalista
        ParanePian kirjoitti:

        Pakaratreeninarttu kilahti.

        Miehet treenaa six-packiaan ainoastaan saadakseen seksiä. Miesten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota miehiltä. Siitä miehet kilpailevat keskenään.


      • Tykkäisitkö
        HaluavatSeksuaalista kirjoitti:

        Miehet treenaa six-packiaan ainoastaan saadakseen seksiä. Miesten koko elämän tarkoitus on päästä naimaan ja kerjätä huomiota miehiltä. Siitä miehet kilpailevat keskenään.

        Voisitko pukeutua seuraavaksi lateksiasuun. Voisin piiskata tuhmaa kuminukkea isolle pyllylle.


      • Pusi.pusi
        Tykkäisitkö kirjoitti:

        Voisitko pukeutua seuraavaksi lateksiasuun. Voisin piiskata tuhmaa kuminukkea isolle pyllylle.

        Ah ihanaa, mä tiesin että bodareihin voi luottaa poikarakkaudessa.


      • HuomennaTaasKuolataan
        Pusi.pusi kirjoitti:

        Ah ihanaa, mä tiesin että bodareihin voi luottaa poikarakkaudessa.

        Mukavaa vaihtelua, nyt haluat leikkiä miestä. Taidat treenata pakaraa ja hauista vuoropäivinä. Muista tiukat trikoot, ehkä hieman läpinäkyvät.


      • Saumat
        HuomennaTaasKuolataan kirjoitti:

        Mukavaa vaihtelua, nyt haluat leikkiä miestä. Taidat treenata pakaraa ja hauista vuoropäivinä. Muista tiukat trikoot, ehkä hieman läpinäkyvät.

        Muista että biker-housut näkyy collareiden läpi.


    • jonne15v

      Seksuaalisesta häirintäsyystä se minäkin lopetin salilla käymisen. Tai oikeasti tuli porttikieltoo, vaikka urhi olen. Ensin naiset ahdistelee seksuaalisella pukeutumisellaan, ja sitten kun collegehousut alkaa pullottaa tai kanki venyy salisortsin lahjetta pidemmäksi, valittavat vaksille. Itse pukeutuvat calvin klein tai under armour alushousuihin ja rintaliiveihin, jotka eivät jätä mitään arvailujen varaan.

      • esittelevät

        En kiinnitä enää huomiota noihin naama maalilla peitettynä laitteesta toiseen istuskelijoihin. Sen verran kuitenkin, että väkisinkin huomaa pettymyksen paistavan kun heitä ei huomatakaan.


      • NaisetKerjäävät
        esittelevät kirjoitti:

        En kiinnitä enää huomiota noihin naama maalilla peitettynä laitteesta toiseen istuskelijoihin. Sen verran kuitenkin, että väkisinkin huomaa pettymyksen paistavan kun heitä ei huomatakaan.

        Ovat heti naama väärinpäin, jos et tuijota heidän persettään.


    • palluratnäkyy

      Naiset jotka käy salilla on tarve olla viehättävä ja tiukka vartaloltaan. Sama se uimaranalla kun näkee hyväperseisiä naisia joilla lähes pelkkä naru pakaroiden välissä ja hyvä kun on jotain pientä isojen tissien edessä. Siellä voi tosin nolottaa jos alkaa uimahousujen alla paisumaan, salilla ei vastaavaa ongelmaa ole kun itse ainakin keskityn treeniin enkä kyttää naisten perseitä.

      • Fitnesssilikonia

        Alhainen rasvaprosentti ei ole tae isoista tisseistä, vaan päinvastoin.


    • Vieläalaikäinen
    • silnälleviihdettä

      Nykyajan naiset ja varsinkin nuoremmat haluaa näyttää hyviltä ja mitä enemmän miehet katselee ja flirttailee sitä enemmän kiinnostus nousee. Topit voisi olla vähän peittävämpää joillakin isotissisillä naisilla. Varsinkin kun menevät hauispenkkiin niin siinä on pallerot tarjottimella ja varmasti ne naiset tietävät mihin miehien silmät osuu.

      • MunaaLiikkeelle

        Kannattaa lyödä vehje rintojen väliin, eikä turhaan häiritä. Sitten suuhun ja lopuksi pimppiin. Sitähän ne haluaa, eikä häiriötä.


    • jormakkajorma

      Minulle nykysuuntaus käy hyvin. Saa lisä virtaa kun tiukka-niukka asuiset naiset esittelee sulojaan. Välillä tulevat iholle kysymään liikkeistä ja kehumaan.
      Kyllä on mukavaa kun hiestä märkä nainen tulee kertomaan kuinka kiva nähdä hyvä kroppainen mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      129
      2821
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      461
      1989
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      124
      1848
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      35
      1695
    5. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1549
    6. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      94
      1480
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      362
      1445
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      208
      1239
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1169
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      226
      1107
    Aihe