Oon 12 vuotias tyttö ja treenannu jo vuoden kehonpainolla koko kroppaa. Syön päivässä noin 500-800 kaloria. Jos hölkkäisin/juoksisin 5km lenkin joka pv tai joka toinen pv millä tavalla se muokkaisin kroppaani? Ja treenaisin myös kehonpainolla, en tietenkään joka päivä. Millaisia tuloksia tulisi? Ja putoaisiko paino?
En nimittäin haluaisi että mun paino laskis enempään. Mitat mulla on 151/40
Käyn myös ratsastamassa 2krt viikossa ja pyöräilen kouluun ja teen myös kotona voimisteluliikkeitä
Juoksulenkki joka pv - tulokset?
Heppatytttö
1
391
Vastaukset
- Energiaatarvitaan
Sä tarvit energiaa n. 1800 kaloria päivässä. Eli reilusti lisää energiaa pitäisi sun saada, varsikin jos liikut paljon ja aiot lisätä kulutusta entisestään lenkkeilemällä! Lihakset ei kehity mihinkään, jos ne ei saa polttoainetta, vaikka kuinka treenaisit... Lisäksi oot vielä kasvuiässä ja että kasvaisit normaalisti, keho tarvii suhteessa enemmän kaloreita kun aikusen. Jos lisäät nyt liikuntaa, mutta et syö reilummin, käy nin, että sun keho alkaa ottaa energiaa lihaksista, ja lopulta myös esim aivot, sydän ym. tärkeät elimet alkaa kärsiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793