Roanokessa asuva pariskunta oli seurustellut neljä vuotta ja aikoi muuttaa yhteen. Tyttöystävä sanoi kuitenkin, ettei hän aio asua miehensä neljävuotiaan Molly-beaglen kanssa, ja se on joko koira lähtee tai hän.
Happiest-sivusto kertoo poikaystävän ratkaisseen asian laittamalla verkkoilmoituspalvelu Craigslistin lemmikkiosastolle ilmoituksen.
”Tyttöystäväni ei pidä Molly-beaglestani. Joten minun täytyy etsiä hänelle uusi koti. Hän on puhdasrotuinen ja rikkaalta alueelta ja minulla on ollut hänet neljä vuotta. Hän rakastaa pelata pelejä. Ei täysin koulutettu. Hänellä on pitkä tukka ja hän vaatii paljon hoitoa - varsinkin kynsistään, mutta hän tykkää niiden laittamisesta.
”Räksyttelee pitkin yötä ja nukkuu, kun teen töitä. Vaatii vain parasta ja kaikkein kalleinta ruokaa. Ei koskaan tervehdi ovella pitkän päivän jälkeen tai anna varauksetonta rakkautta, kun olet allapäin. Ei pure, mutta voi olla pirun paha.”
”Joten....olisiko kukaan kiinnostunut minun 30-vuotiaasta, itsekkäästä, pahansisuisesta, onnenonkija-tyttöystävästäni? Tulkaa hakemaan hänet. Minä ja koirani haluamme sijoittaa hänet muualle mahdollisimman pian!”
Lähde: https://www.is.fi/lemmikit/art-2000005473888.html
Uhkavaatimus: minä tai koira. Mies valitsi koiran
26
376
Vastaukset
Liekö yhtä vanha juttu kuin koira ihmisen lemmikkieläimenä?
Ihan oikein.
- Pillujen--asiantuntija
Ihan oikein, naiset on rahan perässä eikä ne rakasta miehiä vaan sitä miten voi hyödyntää miestään.
- eirakastakoiraa
Miten liittyy aloitukseen?
Itselläsi on varmaan rikas isä. Äidilläsi on ollut tuuria.
Viisas päätös.
- nainen-ja-koira
Noin minäkin tekisin, jos pitäisi valita mies vai koira. Laittaisin ilmoituksen miehestäni. Mutta en liian rehellistä, että joku edes huolisi.
- miehenanusta
Niin varmaan aloituksen koirakin.
Itekkään en luopuis mun rekusta tai kissestä..
Luovun kyllä eukosta ennemmin.- k.frjkfdjyws
Ihmeellistä edes alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on lemmikki, jos ei pidä lemmikistä. Liekö tälläisissä tapauksissa eläimet ajateltu tasolle viihdykkeet tai lelut, ei elävät olennot.
- Gnuk
:)
Oikein! Typeriä sellaiset uhkavaatimukset. Jos joku esittäisi mulle vastaavia, esimerkiksi nainen tai musiikki, sais lähteä samantien.- jompikumpivai
kumpi saisi lähteä, nainen vai musiikki?
- Gnuk
jompikumpivai kirjoitti:
kumpi saisi lähteä, nainen vai musiikki?
Mitä luulisit? :D
- petollinen.tantta
Koira on elinikäinen ystävä, tantta ei niinkään..
- eielinikäinen
Keski-ikäinen tukeva rouva siis?
- CACIB
Koskaan ikinään en luopuisi lemmikeistäni jonkun äijän takia.
- 3-kerroksen-mies
Onpas naiset taas pinnallisia. Meillä on koira joka on naiseni koira, eipä tullut mieleen esittää tuollaisia vaatimuksia.
- entykkäähevosista
Ei taida osoittaa pinnallisuutta. Jos ei tykkää niin ei tykkää. Jos ei tykkää hernekeitosta niin onko pinnallinen?
- aivanoikeinn
Mulla on koira. En vaihtaisi mieheen.
- KoiraParasYstävä
Kaksi naista olen laittanut matkoihinsa kun ovat laittaneet valitsemaan. Lähtee muuten kolmaskin jos taas valita pitää. Rahat, mökki ja omakotitalo kyllä kelpaa mutta tyrannisointi alkaa melko nopeasti, tämä on nähty monesti. Sitten katkerana puhutaan paskaa pitkin kyliä kun lähtö tuli. Voivoi raukkoja.
- parhaanystäväsi
Miksi elät yleensä raukkojen kanssa? Elä koirasi kanssa ilman naista. Eikö onnistu?
- Sivustaseuraajavaan
Viestisi lopussa on tuo "eikö onnistu". Se paljastaa sinut naiseksi ja juuri sellaiseksi joka panee valitsemaan naisen ja koiran välillä. Toivottavasti tiellesi ei osu heikkoja miehiä koska sellaisen elämästä teet painajaisen. Sinun on parempi elää yksin.
- parhaanystäväsi
Sivustaseuraajavaan kirjoitti:
Viestisi lopussa on tuo "eikö onnistu". Se paljastaa sinut naiseksi ja juuri sellaiseksi joka panee valitsemaan naisen ja koiran välillä. Toivottavasti tiellesi ei osu heikkoja miehiä koska sellaisen elämästä teet painajaisen. Sinun on parempi elää yksin.
Elän koiran kanssa. En halua miestä riesaksi.
Miksi mies haluaa naisen joka ei tykkää koirista..
- Lonelyplace
Ei mikään ihme. Roanoke on Virginian takapajuisin kyläpahanen.
- kaisanoasaa
Kyllä koira on paljon mukavampi, älykkäämpi ja ennen kaikkea uskollisempi kumppani kuin nainen.
- oikeassa
Siksi minunkin kumppani on koira. Ei pettävä jännämies.
Ei lähtis multakaan koirat/kissat/lampaat vai mitä nyt olenkaan täällä sanonut kerrostalokämpässäni pitäväni. Tosin en ole muuttamassa koskaan yksiin kenenkään kanssa, joten sitä ongelmaa ei pitäisi edes tulla eteen.
Luulisi ettei kovin vakavaa suhdetta edes pääse syntymään eläinlauman keskellä asuvan ja pahasti allergisen tai eläimiin kielteisesti suhtautuvan kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319