Onko kokemuksia?
TB-500 proteiini mitä tiedätte?
4
154
Vastaukset
- Vainpuhdaskamaa
Empä luottais Teboilin proteiniin. Venäläistuotteissa saattaa olla mitä jhyvänsä
aineita uraanista kenkäplankkeihin.- sitähänseonkin
Et näköjään tiedä venäläisestä polttoaineesta mitään.
Se on bensana ja dieselinä äärimmäisen hyvä koneille,kun taas suomalainen kura etanoli bensa ei sovi edes koneille,saati jos erehtyy säilyttämään vahingossa tuota etanoli kuraa talven tai kesän jälkeen koneessa,siis suomi bensa on todella kurabensaa.
Dieseli suomessa taas on niin kuivaa että särkee diesel pumput ym,kun taas venäjällä se voitelee varmuudella,kyseessä on siis ihan erilaatuiset tuotteet jossa suomen viher toimistot on tuhonneet jo polttoaineet ja toisten koneet.
En maksaisi suomi polttoaineesta 20 centtiä litralta koska on niin huonoa verrattuna venäläiseen aineeseen.Venäläinen polttoaine on samaa kuin usa;ssa.
Suomalaisia on hyvin kusetettu,lisäksi teboil on venäläinen Lukoilin omistama asema,mutta kuten sanottu niin tämä tb 500 on ihan eri juttu jota käyttää urheilijat.
TB-500 on proteiinitymosiini beeta-4: n synteettinen fraktio, joka on läsnä lähes kaikissa ihmis- ja eläinsoluissa. Tämän peptidin pääasiallinen tarkoitus on parantaa paranemista. Se myös edistää uuden veren ja lihassolujen syntymistä. TB-500: n parantavaa vaikutusta on havaittu jänteissä, nivelsiteissä, lihaksissa, ihossa, sydämessä ja silmissä. Tymosiini beeta-4 valmistetaan luonnollisesti korkeammassa konsentraatiossa, jossa kudos on vaurioitunut. Tämä peptidi on myös erittäin voimakas anti-inflammatorinen aine.
- uittuonko
Niin onko kokemuksia
- tggggggggggg
Onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799