RakasJA...ni

En tiedä mitä salaat tai miksi vetäydyt kuoreesi. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Piilottelet puhelintasi, pidät sen äänettömällä. Kun istumme vierekkäin, katsot puhelintasi mielummin kuin minua. Kun poistun huoneesta, olet heti viestittelemässä kenelle lie.
Et katso minuun, et kosketa liioin koskaan. Minä teen aloitteen läheisyyteen aina. Etkö halua minua enää? Kuitenkaan et päästä poiskaan.
Mitä ja mikä olen sinulle? En ainakaan se rakastettu nainen, jota sain olla vielä jokin aika sitten...en jaksa tätä tilannetta kauan. Sanot ettet voisi muiden kanssa olla ja että rakastat minua ja vain minua, mutta miksi tekosi puhuvat toisin? Miksi olet pois minusta ja meistä? Onko lääkkeesi sotkeneet ajatuksesi vai joku tai jokin muu?
Voimani loppuvat, uuvun. Rakastan vielä, mutta kohta ei ole enää voimaa rakastaa...
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Jospa puhuisit kumppanillesi asioista niiden oikeilla nimillä ja välittömästi, etkä katselisi vierestä käytöstä, joka herättää itsessäsi kysymysmerkkejä sekä huolta ja murhetta parisuhteenne luottamuksesta. Kyseinen ihminen ei varmastikaan ymmärrä aiheuttavansa käytöksellään epäluottamusta, olipa kyseessä sitten mikä tahansa huoli ja murhe hänellä itsellään suhteessanne tai jostain muusta asiasta kuin klassisesta pettämissuhteesta toiseen naiseen. Ei se auta tänne marista toisen selän takana, vaan kysyä asioita suoraan itseltään ja kertoa miltä itsestä käytöksensä tuntuu. Hyvässä suhteessa ollaan avoimia ja rehellisiä, eikä sulkeuduta ja valehdella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ja lisäyksenä vielä, että kaikista paskinta se on katsella siinä vieressä ja huomata, kun toinen valehtelee kirkkain silmin. Ja vielä paskempaa, kun toinen pitää roikoksissa suhteessa ja on järjestämässä jotain uutta jo tilalle, eikä itse uskalla ottaa irti itseään tyhjän päälle, vaan käyttää sua hyväkseen viimeiseen asti, kunnes petaa yhteistä vuodetta toisen kanssa, jos kyse on toisesta naisesta. Eli se on myös sun päätös suhteessa, miten annat itseäsi suhteessa kohdella, älä anna kohdella väärin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

RakasJA...ni

En tiedä mitä salaat tai miksi vetäydyt kuoreesi. Tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Piilottelet puhelintasi, pidät sen äänettömällä. Kun istumme vierekkäin, katsot puhelintasi mielummin kuin minua. Kun poistun huoneesta, olet heti viestittelemässä kenelle lie.
Et katso minuun, et kosketa liioin koskaan. Minä teen aloitteen läheisyyteen aina. Etkö halua minua enää? Kuitenkaan et päästä poiskaan.
Mitä ja mikä olen sinulle? En ainakaan se rakastettu nainen, jota sain olla vielä jokin aika sitten...en jaksa tätä tilannetta kauan. Sanot ettet voisi muiden kanssa olla ja että rakastat minua ja vain minua, mutta miksi tekosi puhuvat toisin? Miksi olet pois minusta ja meistä? Onko lääkkeesi sotkeneet ajatuksesi vai joku tai jokin muu?
Voimani loppuvat, uuvun. Rakastan vielä, mutta kohta ei ole enää voimaa rakastaa...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta