Onko tämä ihannemies?

freds

Nimimerkki sisävesistö_karhun ilmoitus 24 treffeissä:

"Heippa!

Olen 32 vuotias mies Uudeltamaalta. Teen työkseni rakennustöitä. Infrarakentamisen puolella olen toiminut panostajana. Aikaisemmin toimin useiden vuosien ajan vartijana ja järjestyksenvalvojana. Vaikka hallitsenkin tarvittaessa kovat otteet, en ole väkivaltainen enkä pidä väkivallasta.

Harrastuksiini on kuulunut ammunta ja metsästys, jotka harrastuksina ovat jääneet pois. Kuntosalillakin olen joskus käynyt. Taekwondoakin tuli harrastettua parisen vuotta Päijät-Hämeeläisessä taekwondo seurassa, jossa tykkäsin olla tosi paljon. Kyseinen laji on 80% potkuvaltainen laji, jossa venytellään paljon.

Pidin seurasta etenkin siksi, että siellä oli paljon naisia. Heitä oli kiva potkia. Äskeinen oli tietysti huumoria. Harrastan intohimoisesti kalastusta. Juon viinaa ja poltan tupakkaa. Tykkään lukea kirjoja. Luen tietokirjoja, rikosromaaneja ja erilaisia humoristisia julkaisuja.

Jarkko Sipilä ja Markus Remes ovat suosikkejani, mutta olen löytänyt mukavaa luettavaa muiltakin kirjoittajilta. Kirjoitan itsekin, mutta en julkaise missään tarinoitani, koska ne edustavat sellaista tyylisuuntaa, joka on seksuaalisesti hyvin
kieroutunutta ja minä häpeän tuotoksiani, oikeasti.

Kirjoitan itseni vuoksi, koska kirjoittaminen on minulle tapa vähentää stressiä ja viettää aikaani itseni, oman mieleni kanssa. Musiikkimakuni on täysin minun oma asiani, eikä minua myöskään kiinnosta mitä sinä tykkäät kuunnella. Jos asia kuitenkin kiinnostaa sinua jostakin kummallisesta syystä, tykkään musiikista, joka saa minussa aikaan "tunteita". Tykkään kuunnella lajitoverin tekemää musiikkia, kuten tykkään istua nuotiolla ja kuunnella lintujen lauluja.

Luon diletanttina mielipidejulkaisuja tänne internettiin, jotka useasti hyvin pian poistetaan. Koen sen syrjintänä minua kohtaan, koska nykyään kaikilla tulisi olla oikeus mielipiteisiinsä ja edustaa aivan vapaasti sitä mitä ovat. Minä olen valkoista ylivaltaa edustava syväekologisti ja toisinajattelija. Seksuaaliselta suuntautumiseltani olen sadomasokisti.

Onhan täällä jopa "muunsukupuolisia", "sukupuolenkorjausleikkauksessa" olleita ja muita vastaavia hyvin "erilaisia". Enää tavallinen hintti ei ole mitään. Samoin kuin joskus aikoinaan kettutyttö, joka oli vegaani, oli "jotain". Nykyään kettutytön tulisi asua Natura-2000 alueella ja paritella liito-oravan kanssa, että hän olisi "jotain". Suhtaudun luontoon, kuin gepardi juoksemiseen. Tykkään olla metsässä ja polttaa nuotiota. Minulla ei ole lapsia, enkä edes tiedä haluanko sellaisia.

En tiedä olenko introvertti, ekstrovertti, vai peruspertti, mutta hahmotan mieleni syövereissä synkän kolmion. En kuitenkaan usko olevani psykopaatti, koska minulla on liikaa tunteita ollakseni sellainen. Tunnen empatiaa ja sympatiaa usein liikaakin toisia ihmisiä kohtaan. Viihdyn myös ihmisten seurassa, vaikka misantropia elää minussa vahvana tunteena. Se kyllä on pakko myöntää, että jos olisin samassa asemassa asteroidilla, kuin Bruce Willis oli elokuvassa Armageddon, voisit olla ihan varma, että hävittäisin mielelläni koko ihmiskunnan.

Ei ole olemassa pientäkään mahdollisuutta, että kuolisin ihmiskunnan vuoksi, vaan ottaisin jokaisen ihmispoloisen mukaani. Mielestäni olisi kiva lähteä yhdessä koko ihmiskunnan kanssa tuonpuoleiseen. Jos avaruudesta tulisi planeetallemme vierailijoita, vaatisin heitä ottamaan lähtiessään minut mukaansa, koska tykkään matkustelusta.

Olen asunut kaukoidässä aikoinaan alle vuoden. Talvisin tykkään käydä kanarialla uimassa ja ottamassa aurinkoa, vaikka siitä saa ihotautilääkärien ja lehtijulkaisujen mukaan melanooman. Tosiasia on kuitenkin, että saat helpommin Tinderistä kondylooman, kuin auringosta ihosyövän.

Arvostan parisuhdetta todella paljon. En ikinä panisi varattua naista, ainakaan tietoisesti. En pidä lyhyistä parisuhteista, jotka kestävät illasta aamuyöhön. Joskus sorrun niihinkin läheisyyden kaipuisena. En kuitenkaan tykkää siitä, että teen tietoisen riskin saada sukupuolitauti, joltakin tuntemattomalta naiselta. Olen kuitenkin osannut katsoa hyvin tarkkaan, että en ole niitä saanut.

Vaikka tykkäänkin työntää kieltäni naisen kaikkiin ruumiinaukkoihin, vaatii sen toteuttaminen kuitenkin jonkinlaisen suhteen. Seksistisessä mielessä hyvin perverssi seksisuhde olisi muuten ihan ookoo, mutta kaipaan naiselta muutakin kuin seksiä. Tykkään läheisyydestä ja hellyydestä.

Luonto on minulle hyvin tärkeä elementti ja se on meille ihmisille myöskin elinehto. Tulemme lajina lähivuosikymmeninä kokemaan kuinka vuodenajat karsiutuvat neljästi yhdeksi. Tuossa jatkuvassa vuodenajassa toistuvat rankkasateet pieksevät kuusien latvoja. Viljasadot ehtyvät ja kalakannat mutatoituvat Suomessa toimivien ulkomaisten kaivosyhtiöiden suorittamien törkeiden ympäristörikosten ansiosta. Nälkäiset ihmiset, joilla on vielä taito metsästää, kaatavat kaiken riistan metsistä ja alkavat sen jälkeen kannibaaleiksi, kun ei ole enää muuta syötävää kuin toinen ihminen.

2

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freds

      Murhasta tulisi tuomita aina kuolemaan.

      Kannatan siis kuolemantuomiota, koska henkirikoksia tehneitä laitoshörhöjä on tälläkin hetkellä kaduilla vapaana etsimässä seuraavaa uhriaan. Jos minä olisin päättävässä asemassa, olisi he tuhkana hautausmaiden nurmikoilla estämässä sammaleen kasvua.

      Pidän suuresti koirista ja haluan tuoda aina ilmi, että Natsi-Saksa oli maailman ensimmäinen maa, jossa lakiin kirjattiin eläintenoikeudet. Ihmiset, jotka rääkkäävät eläimiä, tulisi hävittää. Ihmisiä on muutenkin maailmassa liikaa ja me olemme lajina ekologinen ongelma. Tuota ongelmaa ei olisi, jos luonnon annettaisiin hoitaa tehtävänsä, mutta jostakin kumman syystä afrikkaan viedään vieläkin ruoka-apua ja mielettömiä määriä veronmaksajien rahoja, jotka kuitenkin menevät tosiasiallisesti kehitysaputoimintaa johtavien johtajien taskuun, ja hyvä niin.

      Ihmisestä tulee ekologinen ongelma, kun heitä on liikaa samalla alueella. Eräskin juutalainen ehdotti, että Suomesta tehtäisiin pakolaisten oma valtio ja tänne tuotaisiin 65 miljoonaa pakolaista. Minun vastaehdotukseni on, että Hamasille annetaan strateginen ydinase. Kehitysmaissa lisäännytään holtittomasti ja kuvitellaan, että aina valkoinen mies auttaa.

      En löydä sanoja, kuinka tuo kuvottavaa minua. Oksennus meinaa joka kerta nousta kurkkuuni, kun joku suhteellisuudentajunsa menettänyt mielialalääkkeitä ravintona käyttävä työtön luuseri kuvittelee vieläkin valkoisella miehellä olevan jokin velvollisuus ruokkia afrikkalaisia miehiä, kun he makoilevat varjossa ja sikiävät raiskaamalla kuin eläimet, joita he mielestäni ovatkin.

      Suhtautumiseni afrikkalaisiin ja muihin pakolaisiin perustuu siihen, että jouduin, siis jouduin käymään lapsena samoissa kouluissa heidän kanssaan. Yritin tutustua heihin ja ymmärtää, mutta minun on vain myönnettävä ettei minulla ei ole yhtäkään positiivista kokemusta pakolaisista. Somalit haisevat täysin samalle kuin kerrostalojen roska-astiat. Pidän pakolaisia luteina ja luusereina. Vaarallisina tuhoeläiminä, jotka tappavat, raiskaavat ja levittävät tauteja, kuten HI-virusta, tuberkuloosia, kuppaa ja lukuisia muita tartuntatauteja.

      He tulivat tänne pelkästään kuormittamaan meidän terveydenhuoltoa ja sosiaalihuoltoa. Pääkaupunkiseudun joukkoliikenne on varmasti heidän suurin työnantajansa ja sen hyvin huomaa. Koko joukkoliikenne perustuu nykyään siihen, että bussi ehkä tulee myöhässä tai etuajassa, milloin sattuu. Se saattaa myös mennä pysäkiltä ohi, kun turbaanipäinen syyhypunkki ajaa ilman ajovaloja suojatiellä lapsen yli, jatkaen matkaansa, poiketen reitiltä lukuisia kertoja, kadoten jonnekin yön pimeyteen, jossa etninen katujengi raiskaa kaikki kyydissä olleet naiset ja lapset.

      En ole mikään "kansallismielinen", enkä todellakaan "isänmaallinen". Kaikenlaiset Suomi100 vuotta jutut ovat mielestäni roskaa. Olen vain ihminen, joka arvostaa länsimaista sivistystä ja omaa rotuaan, joka on kiistatta valiorotu maailmassa. Kaikenlaiset "etniset vähemmistöt" ovat mielestäni pelkkää kuonaa. Heissä ei ole mitään hyvää. He eivät ole saaneet koskaan mitään hyvää aikaiseksi.

      Sen sijaan he luovat pelkästään ongelmia, sitä ei voi kukaan henkisesti terve ihminen kiistää. Kerroin nämä asiat mielipiteistäni siksi, että tiedät valmiiksi ajatusmaailmani. On kummankin edunmukaista, että ilmoitan nämä mielipiteeeni, ettei sitten parisuhteessa minun tarvitse alkaa oksentamaan, kun kerrot maailmasta tulevan parempi paikka, kun afrikkalaiset miehet tulevat tänne Suomeen elämään ja sikiämään verovaroillamme.

      Olen hämmästynyt siitä, kuinka jotkut akateemisenkin taustan omaavat kuvittelevat maailmasta tulevan parempi, kun elätämme irakilaisia miehiä verovaroillamme. Korkeakoulutus ei aina takaakaan ihmisen järkevyyttä. On kaikenlaisia humanistisia tieteitä, joita opiskelleet ovat opiskelleet tosiasiallisesti lähinnä sitä, kuinka me kehityttiin kivikaudelta ihmisiksi, jotka ajavat autoilla, pukeutuvat vaatteisiin, laukaisevat satelliitteja kiertoradalle ja puhuvat matkapuhelimiin, kun taas afrikkalaiset asuvat yhä savimajoissa ja liikkuvat alasti. He elävät yhä kuin me kivikaudella.

      Monikulttuurisuus ei ole saanut mitään muuta aikaiseksi kuin, että päärautatieasemamme ympäristö muistuttaa nykyään apinatarhaa. Jos tarkoituksena oli laajentaa korkeasaaren eläinpuistoa, on siinä mielestäni onnistuttu kiitettävästi. On mielestäni hölmöä, että on mustaihoisia, jotka puhuvat suomea ja kuvittelevat olevansa suomalaisia.

      Tosin nuo eivät ole mitään muuta kuin suomalaisen naisen perversion tuotetta lisääntyä apinan kanssa. Afrikkalaisilla ja Lähi-Idän kansoilla on kaikista sisäsiittoisimmat geenit ja se saakin minulle aina hymyn kasvoille, kun joku nainen lisääntyy sukurutsaisen apinan kanssa ja kuvittelee lapsen geenien olevan jotakin muuta kuin sukurutsaisen apinan ja ihmisen risteytys. Aina kun näen lapsen, jolla on kaakaon värinen naama, tiedän hänen isänsä olevan se, joka sai tuon sävyn hänen naamaansa.

    • freds

      Harvemmin näkee kaakaon värisiä lapsia, jotka valkoinen mies olisi siittänyt mustaihoiselle naiselle. Vaikka juuri sillä tavoin saisimme Lähi-idän ja afrikan kansoilta kytkettyä tuon sukurutsaisuuden pois, kun me valkoihoiset miehet siittäisimme arabien ja muiden nekrujen naisia raskaaksi. Sitä ei kuitenkaan suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus millään muotoa hyväksy.

      Minusta saat älykkään, sivistyneen ja katseenkestävän miehen, jolla on omat mielipiteet. En käytä tarralenkkareita, enkä mummoni kutomia villasukkia, koska hän äänestää demareita. Minun sukulaiseni eivät tule koskaan häiritsemään sinua, koska en ole enää missään tekemisissä heidän kanssaan. Minua saat tukistaa, jos olen ollut tuhma.

      En luokittele sitä parisuhdeväkivallaksi, vaan hiusjuuria vahvistavaksi toimenpiteeksi. Kestän myös uskomattoman määrän raippaa. Kipukynnykseni on saavuttanut hyvin korkean toleranssin. Sellaisen, joka saavutetaan yleensä kuulusteluissa Yhdysvaltojen laivastotukikohdassa Guantanamo Bayssa, jossa sijaitsee heidän vankileirinsä, kivoineen kidutuskammioineen. Et pysty koskaan henkisesti murtamaan minua kivulla, vaikka niin väitetään, että jokainen murtuu henkisesti kivulla. Ehkä se pitääkin paikkansa ja minä vain uhoan, koska tykkään huutaa, kun saan remmistä :D

      Muistutan vielä, että jos olet HIV-postiivinen demarirouva, joka on ollut apinan kanssa sängyssä, älä ota yhteyttä. Jos olet henkisesti terve ja mieleltäsi tasapainoinen aikuinen nainen ja tunnet samankaltaisuutta kanssani, ota rohkeasti yhteyttä. Tämä ei ollut mikään myyntipuhe, vaan minun deitti-ilmoitus, jossa kerroin rehellisesti itsestäni ja siitä mitä haluan.

      Toivotan onnea jokaisen naisen yritykselle saada minusta rehellinen ja luotettava aviomies. Sellaista minusta ei koskaan tule :D"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe