Uskottomuustesti testattu ja toimii

hyvätestikokeilkaa

Kokeilin tänään testerit.fi sivustolta tilaamaani uskottomuustestiä nimeltä checkmate. Ensin testasin alkkarit joissa epäilin olevan siemennestettä. Testi on aika helppo. Elikkäs sekoitetaan paria ainetta keskenään. Toista tiputellaan epäilyttävälle alueelle. Paketin mukana tulevia lappusia kostutetaan hyvin kastellulle kankaalle. Kuivauksen nopeuttamiseksi käytin hiustenkuivainta. Toista ainetta tiputellaan pari tippaa sitten kuivuneeseen testilappuun. Tarvitaan sekuntikello koska paperi värjätyy välittömästi 15 sekunnin kuluessa jos vaatteessa on ollu siemennestettä. 15 sekan jälkeen paperi saa muita värejä mutta osoittaa tällöin negan. JOS alueella on ollut siemennestettä, papru värjäytyy miltei heti voimakkaan violetilla. Kokeilin lappusia myös vaatteelle jossa tiesin olevan siemennestettä ja se todellakin värjäsi lapun heti violetiksi. Epäilyttävän kohdan testilappu ei värjäytynyt. Niin ihan vaan tiedoksi jos joku haluaa kokeilla että kyllä tuo toimii :D. Nyt siis pikkujoulujen aikaan testailemaan kumppanien alksuja!

Niin ja testi osoittaa siis pienetkin jäämät jos niitä on.

11

421

Vastaukset

• ...ja sitten tulee kauhea pettynyt jos kumppani ei olekaan saanut vierasta pikkujouluissa. Ne ovat olleet surkeat juhlat.

• Onko se oman puolison markkina-arvo huonontunut, jos hän ei ole kelvannut kenellekään pikkujouluissa?

• Tuohon ei testejä tarvita, riittää kun katsoo vaimon pikkareita baari illan jälkeen se on sillä selvä. Luulee vielä salaavansa asian kun laittaa aina muuta pyykkiä päälle niin ei selviäis tekoset. Luulis että oma terveys kiinnostaa mutta niin vain paljas muna koukuttaa kun alkoholia veressä.

• Täällä on joku tuon tyylinen aloitus ollut aikaisemminkin.

• Mitä sitten? Sinkut -palstalla on samantyylisiä ja samanaiheisia avauksia joka päivä. Kai nyt täällä saa olla edes kerran vuodessa samantyylinen?

• Kannattaa muuten saksia ne testilaput sitten esim. neljään osaan että riittää. Vink vink.

• Kangas kannattaa kastella kunnolla. Ohjeen mukaan pari kome tippaa, ei riitä. Kokeilin itse runsaammalla nestemäärällä.

• Saako uskottomuustestin kylkiäisenä koronatestin kun niitä ei saa enää sattuneista syistä myydä?

• Ei siinä testejä tarvita, muijan naamasta näkee kun saanut munaa. Näkeehän senkin kun kotonakin saanut, posket punottaa, hiukset vähän sekaisin ja kevely vähän kankeaa paneskelun jälkeen.

• Vanhan aikaisetkin menetelmät toimii ihan hyvin kuten esmes puhuminen. Viikonloppuna pitkästä aikaa päästiin sänkyhommiin vaimon kanssa ja tokaisin kuinka ihanaa oli rakastella monen viikon puutteen jälkeen. Vaimo sanoi heti kärkeen ettei itse ole pahemmin puutteessa ollut koska on muutamankin kundin kanssa ollut sitten meidän viimeisen yhteisen session. Kysyin että ihan monenkin vai? Siihen vastasi hän että viimeksi oli kolme jannua yhtaikaa panemassa. Kuulemma teki tosi hyvää. Eipä siihen voinut paljon muuta todeta että hiukka on epäreilua kun enhän mä voi sellasta samanlaista kyytiä antaa kun mua on vaan yksi. No elämä on mitä se on.

• Mä tapailin kerran samantapaisen "petjan" kanssa, nainen oli täys lutka. Kun toisen alta pääsi oli jo seuraavan vuoro kotiin tullessa. Onhan niitä vaimoja jotka tykkää vaihtelusta, parempi kai useampi kuin yksi ja mikäs jos miehet on vellihousuja eikä pitä naista ruotuun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      12034
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      128
      5936
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      5161
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      164
      3679