Kokeilin tänään testerit.fi sivustolta tilaamaani uskottomuustestiä nimeltä checkmate. Ensin testasin alkkarit joissa epäilin olevan siemennestettä. Testi on aika helppo. Elikkäs sekoitetaan paria ainetta keskenään. Toista tiputellaan epäilyttävälle alueelle. Paketin mukana tulevia lappusia kostutetaan hyvin kastellulle kankaalle. Kuivauksen nopeuttamiseksi käytin hiustenkuivainta. Toista ainetta tiputellaan pari tippaa sitten kuivuneeseen testilappuun. Tarvitaan sekuntikello koska paperi värjätyy välittömästi 15 sekunnin kuluessa jos vaatteessa on ollu siemennestettä. 15 sekan jälkeen paperi saa muita värejä mutta osoittaa tällöin negan. JOS alueella on ollut siemennestettä, papru värjäytyy miltei heti voimakkaan violetilla. Kokeilin lappusia myös vaatteelle jossa tiesin olevan siemennestettä ja se todellakin värjäsi lapun heti violetiksi. Epäilyttävän kohdan testilappu ei värjäytynyt. Niin ihan vaan tiedoksi jos joku haluaa kokeilla että kyllä tuo toimii :D. Nyt siis pikkujoulujen aikaan testailemaan kumppanien alksuja!
Niin ja testi osoittaa siis pienetkin jäämät jos niitä on.
Uskottomuustesti testattu ja toimii
11
704
Vastaukset
- kannattaatestata
...ja sitten tulee kauhea pettynyt jos kumppani ei olekaan saanut vierasta pikkujouluissa. Ne ovat olleet surkeat juhlat.
- testaamattaparas
Onko se oman puolison markkina-arvo huonontunut, jos hän ei ole kelvannut kenellekään pikkujouluissa?
- kohta_ex_vaimo
Tuohon ei testejä tarvita, riittää kun katsoo vaimon pikkareita baari illan jälkeen se on sillä selvä. Luulee vielä salaavansa asian kun laittaa aina muuta pyykkiä päälle niin ei selviäis tekoset. Luulis että oma terveys kiinnostaa mutta niin vain paljas muna koukuttaa kun alkoholia veressä.
- höpöhöpö11
Täällä on joku tuon tyylinen aloitus ollut aikaisemminkin.
- höpöhöpöitsellesi
Mitä sitten? Sinkut -palstalla on samantyylisiä ja samanaiheisia avauksia joka päivä. Kai nyt täällä saa olla edes kerran vuodessa samantyylinen?
- Oukkifoukki
Kannattaa muuten saksia ne testilaput sitten esim. neljään osaan että riittää. Vink vink.
- jepjepjepjep123
Kangas kannattaa kastella kunnolla. Ohjeen mukaan pari kome tippaa, ei riitä. Kokeilin itse runsaammalla nestemäärällä.
- Anonyymi
Saako uskottomuustestin kylkiäisenä koronatestin kun niitä ei saa enää sattuneista syistä myydä?
- Anonyymi
Ei siinä testejä tarvita, muijan naamasta näkee kun saanut munaa. Näkeehän senkin kun kotonakin saanut, posket punottaa, hiukset vähän sekaisin ja kevely vähän kankeaa paneskelun jälkeen.
- Anonyymi
Vanhan aikaisetkin menetelmät toimii ihan hyvin kuten esmes puhuminen. Viikonloppuna pitkästä aikaa päästiin sänkyhommiin vaimon kanssa ja tokaisin kuinka ihanaa oli rakastella monen viikon puutteen jälkeen. Vaimo sanoi heti kärkeen ettei itse ole pahemmin puutteessa ollut koska on muutamankin kundin kanssa ollut sitten meidän viimeisen yhteisen session. Kysyin että ihan monenkin vai? Siihen vastasi hän että viimeksi oli kolme jannua yhtaikaa panemassa. Kuulemma teki tosi hyvää. Eipä siihen voinut paljon muuta todeta että hiukka on epäreilua kun enhän mä voi sellasta samanlaista kyytiä antaa kun mua on vaan yksi. No elämä on mitä se on.
- Anonyymi
Mä tapailin kerran samantapaisen "petjan" kanssa, nainen oli täys lutka. Kun toisen alta pääsi oli jo seuraavan vuoro kotiin tullessa. Onhan niitä vaimoja jotka tykkää vaihtelusta, parempi kai useampi kuin yksi ja mikäs jos miehet on vellihousuja eikä pitä naista ruotuun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu564237Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182801- 1402613
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett152073- 151523
- 1091400
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731367Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1581098- 931057
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon211028